מחזור 10 בליגת העל: מכבי חיפה חגגה על חשבון הפועל ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏28/11/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    יכול להסתיים בניצחון מקרי כמו שקרה עם עכו. SO? במהות אנחנו לא רואים שינוי.
    אם נראה שינויים שציינתי זה סיפור אחר.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    את הגב מהקהל והבעלים יש לו כמו שאף קודמו בתפקיד לא זכה לקבל, וחלק מתהליך של שינוי הוא לעשות את הצעד הראשון וזה ליצור רצף ניצחונות. כדי להשיג את הרצף הזה דרוש ביטחון שיגיע אם הוא לא ינפיץ הרכבים כל שבוע, והעיקר כמובן שיפור מקצה לקצה ביכולת.
    סאלה איבד הראש אך ורק בגלל לחץ. ממש כמו איש שמתחיל לטבוע ובמקום להיות רגוע ולצאת מהסיטואציה, משתולל ומטביע את עצמו.
     
  3. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    המחסום היחיד שהפועל צריכה לשבור אצל חיפה זה זה המנטלי. אם הפועל תשכיל לכבוש שער מוקדם - היא עשתה חצי עבודה.
    אין לחומר השחקנים הנוכחי של מכבי חיפה את היכולת להתמודד עם המשקולות על הרגליים והעובדה שזה בבית שלהם רק תוסיף ללחץ.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    הקהל לא משחק כדורגל. קהל מסוגל לדחוף את הקבוצה, אם היא קיימת בפועל על המגרש. אם המאמן עושה את הדברים הבסיסיים שהוא צריך וגם אז לדחיפת הקהל במגרש הביתי יש יכולת מוגבלת. ליברפול בכל 24 השנים האחרונות שיחקה במגרש שנחשב להכי ביתי באנגליה ועדיין זה לא עזר לה לקחת אליפות.
    כיום לקהל של מכבי חיפה אין שום השפעה על הקבוצה, כי בקבוצה לא יצרו את התנאים המקצועיים לכך.

    גיבוי של בעלים? דבר שקיים עד לדקה בה המאמן מקבל את מכתב הפיטורים. גיבוי זה רק מה שמשודר לך בערוצי התקשורת.
    ובכלל עצם זה שמאמן נדרש לשאלת הגיבוי מהבעלים כבר מצביע על הכישלון. מי שמצליח לא צריך להדרש לשאלה הזו כלל.

    בכל אופן כרגע הדברים תלויים בסאלה בעיקר אם יעשה את השינויים המהותיים גם בדרך המחשבה שלו וגם בהתהלות או לא.
    לדעתי זה לא יקרה.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אנחנו לא אוהדים את הקבוצה מאתמול, ככה שזה מאוד ברור שסאלה זוכה כאן לקרדיט יוצא דופן מהבעלים ובעיקר מהקהל.
    מאז ההפסד למכבי ת"א השחקנים נראים אחרי הלם קרב, ועם כמה שהתוצאות איומות ונוראות אני מודאג עוד יותר מהיכולת
    הזעזועים והמהפכות שסאלה ניסה לייצר טובות אולי לכותרות מפוצצות בתקשורת, אבל על המגרש הם הוכחו כלא אפקטיביות בעליל.
    אני מצפה מסאלה לרוץ עם הרכב כלשהו מינימום שניים-שלושה משחקים כדי לייצב את הספינה ולעלות בחזרה למסלול
     
    Igi אוהב/ת את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    שוב עטר גם זכה לאותו גיבוי מלא משחר ומהקהל שבטח זכר לו את קריירת המשחק.
    ואז בא בוקר אחד והוא הלך הביתה.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,794
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    וואו כמה שעברנו מאז אותו משחק ירידה ארור שמוזכר בלי הפסקה ב pre-game למשחק הזה. סך הכל עברה שנה וחצי ומשום מה אני חש כאילו עברו מאז שנים... כנראה שבגלל שגם אנחנו וגם ב"ש היינו במרחק משחק אחד מירידת ליגה, ואחרי אותו משחק יצאנו למסלולים כה שונים- אנחנו לסיבוב הופעות בליגה השניה בעונה מרגשת שהביאה אותנו עד לגמר הגביע(ואפילו שוב נפגשנו בחצי הגמר עם אוהדי הפועל ב"ש כשהפעם אנחנו יוצאים שמחים והם עם שברון לב), ואינסוף צרות כלכליות שמאיימות לרסק את המועדון, ועבורם אותו משחק סימן סוף עידן- די להיות קבוצת תחתית, מעכשיו הפועל ב"ש קבוצת צמרת עם עוצמה כלכלית שמשנה את מפת הכדורגל הישראלי- לא עוד "4 הגדולות המסורתיות", ממועדון ה- 4 שרדו רק שתיים, ומעכשיו יש גם חברה חדשה.

    מספיק להביט בסגל שלנו כדי להבין כמה עברנו. אם אני לא טועה עידו לוי, ירין חסן ועומר צלישר הם היחידים שהיו שותפים לאחת העונות המבזות בתולדות המועדון. כולם שחקני בית(כנראה שיש עדיין משקל לעניין הזה למרות שתמיד קיימת בי סקפטיות לגבי העניין הזה). כמה שאני שמח שאותו סגל התנקה. יש גם את אורי שטרית שעדיין לא ראה דקה, ונמצא כאן רק בגלל שאחרי עוד ירידת ליגה(עם רמה"ש) אף קבוצה לא נוגעת בו.
    עושה רושם שאוהדי הפועל ב"ש חלוקים. יש כאלה שבטוחים שהם באים להתפוצץ עלנו היום, ויש כאלה שממש לא מאמינים בקבוצה שלהם(אולי משחקים אותה עם כל מיני משחקים ניחוס כאלה, או פשוט מבואסים מכך שהקבוצה שלהם לא מספקת כדורגל שתואם את רמת הסגל וחוששים באופן טבעי שמעידה עלולה להתרחש בכל משחק).

    אני חושב שבצד שלנו יש תמימות דעים- תנו לנו תיקו, ואנחנו לא באים למשחק(למרות שבתוכנית ברדיו האזורי שלנו כל חברי הפאנל- בני לם, נציג חוג האוהדים, וצביקה ליבר הבעלים של קבוצת הכדורסל הימרו פה אחד על נתניה). כפי שהספקתי להכיר את "Maccabi Diamond", שגם הימר שאין לנו סיכוי מול רעננה, הוא בטח חותם על הפסד מינימלי, כי יש תחושה באוויר, שחייב להודות שלא פוסחת גם עלי, שכמצד אחד מגיעה קבוצה עם פוטנציאל התפוצצות, ומצד שני קבוצה עם פוטנציאל להתרסקות, זה בקלות יכול להיגמר בתבוסה.

    לא יהיו שם 25,000 אוהדים שהקבוצות הביאו יחד לחצי הגמר. גם לא 12,500 אוהדים שהגיעו לאותו משחק ירידה(שגם יכול היה למשוך הרבה יותר אם היה אצטדיון גדול יותר). יהיו שם 6,000-7,000 באר שבעים שידחפו. כמה מאות אוהדים שלנו. וסרמיל למרות שהקהל לא פקטור(איך אמר לי אוהד ב"ש- האפקט של 2,000 אוהדים באר שבעים באצטדיון בנתניה גדול פי כמה משל 7,000 בוסרמיל)- הוא אצטדיון ביתי מאוד. אם אני לא טועה יש לב"ש שם 100% הצלחה לאחר המחזור הראשון. בשנים האחרונות הוא האיר לנו פנים קצת יותר אחרי שלאורך הרבה שנים לא הצלחנו לנצח שם(כפי שב"ש לא ניצחה בקופסא שנים רבות).

    עד עכשיו דיברתי מסביב כי מקצועית אני אפילו לא יודע איך להתחיל לנתח. לא יודע האם נקבל את מכבי נתניה שמול הפועל ת"א ישבה מחצית שלמה על השער שלהם, או זו ששבוע שעבר מחצית שלמה התקשתה לעבור את החצי מול רעננה. האם נראה את הפועל ב"ש השבלונית שהתקשתה לפצח את רעננה ומכבי פ"ת(עד הפנדל שלא היה), ושברוב דקות המשחק התבטלה מול הפועל ת"א או את זו שתוך כמה דקות פירקה את מכבי פ"ת, מכבי ת"א ו- 20 דקות אחרונות ישבה על השער של עכו וכדורים שרקו שם ליד השער. משחק שמאוד קשה לחזות איך התפתח ומה תהיה התוצאה. את נתניה אני לא רואה מנצחת בכל מקרה, אלא אם כן באמת ערן לוי, לארי קאיודה ודיא סבע\עמית בן שושן נותנים את משחק חייהם ומצליחים להביך את הגנת ב"ש בוסרמיל כפי שעשתה בית"ר במחזור הראשון.
    בגלל שיש לי הרבה כבוד להפועל ב"ש, אני חותם על תיקו עכשיו- משהו שלא קורה הרבה כי אני אחד שבדרך כלל מאמין שאפשר וצריך לנצח. משהו מריח לי לא טוב היום... מקווה שזו תחושה מוטעית...
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מצד אחד, אם היו מציעים לי להכריז על המשחק הזה כעל 0-0 ללא נקודות לאף קבוצה, הייתי מיד לוקח. לא בא לי על המשחק הזה. באותו משחק שירדנו בו ליגה לפני שנה וחצי, בחיים לא תיארתי לעצמי שבמפגש הבא של שתי הקבוצות יחסי הכוחות יהיו כה ברורים לטובת הצד שלהם. אם בשנים האחרונות התרגלתי שאנחנו באים לתת להם בראש עם קובי דג'אני, חן עזרא, פירס מוגרבי ואחמד סבע, בזמן שהם לא מבינים מה לא עובד עם עידו אקסברד, אז עכשיו זה הפוך ואנחנו יכולים רק להתפלל לישועה שתבוא מלרי קיודה.

    מצד שני, יש לי תחושה שאנחנו לא מפסידים את המשחק הזה; כי להפועל באר שבע לא מגיע להיות עם 21 נקודות מ-10 משחקים ביכולת הבינונית שהיא מציגה, כי יש תחושה שהפועל באר שבע נכנסה לסחרור בעקבות הפנדל שנשרק לחובתה נגד הפועל תל אביב, כי ערן לוי תמיד מצליח להיכנס נגדם לסטטיסטיקה, כי רק נגדם עידן שריקי יכול להיזכר בכך שפעם הוא היה שחקן מוביל בליגת העל וכי אנחנו שווים שער בכל משחק ובכל מגרש בזכות הפנומן בשפיץ.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,794
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    הפתעת אותי :)
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    רק אתם שבויים בקונספציה שסאלה אשם, כאילו מי שהיה לפניו לא התמודד עם אותו חומר מעאפן ונכשל איתו. תשימו את קאפלו וגם הוא יכשל עם החומר הזה, אז מה תעיפו גם אותו? העונה של חיפה היתה גמורה עם או בלי סאלה, היתה פשוט אשלייה אה-לה גלאקטיקוס, בגלל בניון והמגרש החדש, בפועל כל מי שהסתכל בעיניים אובייקטיביות ראה את הנולד.

    מה יעזור לפטר? לשלם לעוד מאמן? המאמן הבא אולי ירצה חלק מהשחקנים שעכשיו כבר ברור שסאלה לא ירצה, אז מה אתם עושים בזה? אם אני שחר, היום, אני מחתים את סאלה לחוזה לעוד שנה, היום, ונותן לו יד חופשית לעשות איזה שינוי שירצה, להעיף 3/4 קבוצה מבחינתו, מכבי חיפה, לא תרד גם אם יורידו לה 25 נקודות עכשיו. זה הסיכוי היחידי של מכבי חיפה לחזור לצמרת ולהתמודד על האליפות.

    אני לא יודע למה כולם פאסימיים לגבי מכבי נתניה היום, אני חושב שנכון, יש שם מחול שדים עם כל נושא הבעלים, אבל בסופו של דבר, אתה עולה לדשא, אז מה אתה לא רוצה לנצח? שחקנים עושים סוויץ' במהלך משחק, ל-90 דקות, הם לא חושבים על המשכורת ולא שום דבר, ומי שאומר שזה משפיע זה חרטא, זה היה משפיע אולי אם הם היו מפסידים איזה 7 משחקים לפני כן, אבל בפועל זה לא קרה, וסה"כ מכבי נתניה עודת בפני שבוע לא פשוט אבל כזה שיכול לתת לה הרבה שקט, מה שכן אני לא מאמין שהם יהיו בלי בעלים, אני פשוט חושב שיש אנשים שבאמת מחכים שהוא יעזוב, מרצונו, בכדי שלא ידרוש עוד כסף, על המהלך החוצפני שהוא עושה, אני מאמין שיוסי מאור ייקח את מכבי נתניה לבדו בסוף והעתיד איתו לבטח יראה יותר ורוד מאשר עם החבר אלי שגב.

    הפועל ב"ש אולי מבסוטה שהיא לפני מכבי בטבלה ורואה אולי איזשהו סיכוי לאליפות, אבל כמו שהם משחקים, זה פשוט לא יקרה, גם אם מכבי תפסיד עוד 5 משחקים רצוף וכמוה גם קריית שמונה, על כל 2-3 משחקים שבאר שבע תנצח, היא תאבד 2-3 משחקים, ואני לא רואה את הריצה של שנה שעברה הולכת ונרקמת מצידה, הקבוצה יותר חדירה השנה, לטעמי אפילו משחקת פחות טוב בחלק של הקישור ההתקפי וההתקפה עצמה, ואני לא רואה את זה משתנה. עד היום מליקסון לא תרם כלום לבאר שבע, פשוט כלום, שום דבר שמצדיק את המשכורת עתק שלו. אליניב ברדה חווה ירידה עמוקה ביכולת, למעשה בכל הקשור ליצירתיות, רק בוזגלו מתפקד, לדעתי גבאי ונסאר יכלו לתת יותר בחלק ההתקפי, אבל בתאכלס, כשמדובר במליקסון וברדה, אלישע פשוט לא סופר אותם כי יש לו "כוכבים". הובאן אחלה שחקן, אוהב את השילוב שלו ושל גורדנה, לעומת אוגו שאני לא מחזיק ממנו, אבל הם לא התקפיים או כאלה שאמורים להיות התקפיים, בשביל זה יש את מליקסון ובוזגלו ורק אחד מתפקד שם ואנחנו כבר בדצמבר.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    וסרמיל ביתי? מאזן הבית של באר שבע בליגה מאז 09/10:
    09/10 - 17 משחקים - 9 ניצחונות, 2 תיקו, 6 הפסדים.
    10/11 - 16 משחקים - 5 ניצחונות, 3 תיקו, 8 הפסדים.
    11/12 - 18 משחקים - 7 ניצחונות, 4 תיקו, 7 הפסדים.
    12/13 - 17 משחקים - 7 ניצחונות, 6 תיקו, 4 הפסדים.
    13/14 - 18 משחקים - 10 ניצחונות, 5 תיקו, 3 הפסדים.

    מאזן כולל - 38 ניצחונות, 28 הפסדים ו20 תיקו.
     
    Don Joan Roman ו-עומר אוהבים את זה.
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בנוגע לשאר משחקי המחזור:

    קריית שמונה תתחיל להרגיש עכשיו את הלחץ שהיא נהנתה מהיעדרו, נכון שהקהל הגדול לא ילחץ עליה, אבל עכשיו עם פלוס 6 ממכבי, הכל נמצא אצלה ביד, ויש לה שבוע מאוד מכריע לטעמי, הפועל רעננה בחוץ, הפועל באר שבע בבית ומכבי חיפה בחוץ, 7 מ-9 ומעלה, והיא על הגל חבל על הזמן. רעננה מאכזבת במשחקים האחרונים וזו ההזדמנות שלה אולי לגנוב חזרה את הפוקוס ולקחת נקודות מקריית שמונה, בשנה שעברה היא עשתה את זה.

    אנחנו מארחים את הפועל חיפה בנתניה, שום דבר חוץ מניצחון לא יתקבל, אני עדיין זוכר את המעידה בשנה שבערה אחרי שהם הובילו 2:0 וכמעט ניצחנו את המשחק עם הצלה מדהימה של קאלה בתוספת זמן מפריצה שהשאירה 2:2 מאכזב, כשאז באר שבע נשפה בעורפנו והרגשנו את הלחץ ממש עם הלוח משחקי פלייאוף הקשה ובסוף יצאנו מזה כמו גדולים.

    הפועל עכו - אשדוד, האם זה ה-0:0 של המחזור? וואלה נשמע על פניו כן אבל יש פה פוטנציאל לשערים לשני הצדדים, אני דווקא חושב שעכו יכולה לקחת 3 נקודות פה, סליחי ושות' קבוצה הרבה יותר טובה בבית מאשר הם בחוץ, וסה"כ הם בתקופה לא רעה.

    בית"ר - מכבי פ"ת - שתי קבוצות שנמצאות במגמות הפוכות נפגשות בטדי, מצד אחד בית"ר עם שני הפסדים רצופים בשני משחקים שהיא היתה צריכה לקחת 6 נקודות לפי יכולת אבל יצאה בלי אופי, ומכבי פ"ת שלמרות שנאמר פה שהיא ההגנה השניה הגרועה בליגה, יש לה יציבות במחזורים האחרונים במשחקים.

    הפועל פ"ת - סכנין - נשמע שעם אירועי המנהל והפרשיה החדשה הולך להיות מעניין במושבה, ודווקא לטובתה של סכנין, אני אופתע מאוד אם פ"ת תנצח פה, סכנין בפורמה טובה ואני לא רואה סיבה למה זה לא יימשך
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רוב השנים באר-שבע הייתה קבוצה גרועה ועניין ה'לקחת אליפות דרך וסרמיל' היה סתם סטיגמה. בעונה האחרונה הם השיגו מאזן בית יפה. גם העונה יהיו מעט מאוד קבוצות שינצחו שם.
    אני זוכר איך הייתי בטוח שנתניה תנצח את באר-שבע והופתעתי מהתוצאה ומהמשחק עצמו. אל תתפלאו אם באר-שבע תקבל פנדל המחזור הזה :) וברצינות - ברור מי הקבוצה העדיפה. נתניה יכולה לתת קונטרה רק במצבים הנייחים - ערן לוי מול בוזגלו הנפלא. הגיע הזמן לראות את באר-שבע שוכבת את השער של יריבה חלשה ממנה ומשחקת טוב עם האגפים, מליקסון היה חלש מאוד בבלומפילד למרות שהשקיע הרבה. לא יודע מה מצב מסדר הפצועים בבאר-שבע, אבל שיחשבו שם על פיתרון אחר ולא על ברדה כחלוץ שפיץ

    לגבי מכבי חיפה - המאמן אשם שהוא לא ניקה מספיק 'חרא' מהעונה שעברה, הוא השאיר יותר מדי שחקנים בינוניים בסגל. לאורך זמן הוא התעקש על שיטת משחק לא מתאימה - חיפה לא מספיק מאוזנת כדי לשחק עם שני חלוצים. כמוכן, הוא מחליף הרכבים כל שבוע וחצי, אין אצלו שום המשכיות. ההימור על אידריסו למרות הרקורד הבעייתי שלו - התגלה כטעות גדולה מאוד.

    היום יש לק"ש מבחן אופי גדול מאוד. רעננה תנסה לעשות לה את מה שק"ש עשתה למכבי - הגנה נסוגה ומשחק על מתפרצות. כמה עיניים יהיו על נאווקמה במשחק הזה - זה לא סוד שאיזי שירצקי רוצה אותו, עם כל הכבוד להכחשות; גם למכבי אגב מצפה בונקר מארץ הבונקרים תוצרת הפועל חיפה, הלוואי ולאלא יתן איזה גול ככה לזכר הימים של הדרבי, כמו במשחק נגד בית"ר. אבל הפועל חיפה הכי חלשה בארץ, אם מכבי תבקיע שער מהיר זה יגמר בתבוסה. האקמול של הליגה הקבוצה של ראובן עטר. אם לא תתחיל לנצח משחקים בסמי עופר - היא תרד.

    אני זוכר איך הייתי בטוח שנתניה תנצח את באר-שבע והופתעתי מהתוצאה ומהמשחק עצמו. אל תתפלאו אם באר-שבע תקבל פנדל המחזור הזה :) וברצינות - ברור מי הקבוצה העדיפה. נתניה יכולה לתת קונטרה רק במצבים הנייחים - ערן לוי מול בוזגלו הנפלא. הגיע הזמן לראות את באר-שבע שוכבת את השער של יריבה חלשה ממנה ומשחקת טוב עם האגפים, מליקסון היה חלש מאוד בבלומפילד למרות שהשקיע הרבה. לא יודע מה מצב מסדר הפצועים בבאר-שבע, אבל שיחשבו שם על פיתרון אחר ולא על ברדה כחלוץ שפיץ.

    גם המשחק בין הפועל פ"ת לסכנין מעניין. הקבוצה מהמלאבס נקלעה למומנטום שלילי והיא לא מצליחה לעצור. השחרור של אסולין תמוה ולכאורה סכנין על הגל.

    אגב, אני בטוח שאנחנו מפסידים בסמי עופר. מוכן לחתום על זה. חיפה תבוא לטרוף, הקהל יתן את הדחיפה והפועל לא יודעת מה מחכה לה. חוץ מתקופה יוצאת דופן של 3 שנים - הפועל תמיד עושה במכנסיים בחיפה. בטח עם העגלה שלומי אזולאי בקודקוד(מה הבעיה לפחות לבקש שגוזלן ישחק, הוא לא איזה עילוי אבל כל דבר עדיף על העגלה ויש לנו חלוץ וחצי בסגל), אבל נדבר על המשחק הזה בהמשך.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בבאר שבע המיקום של מכבי תל אביב לא מעניין אף אחד, ולא רואה מישהו שפוי שיכול כרגע לדבר על אליפות.
    מבחינת הטבלה מצבנו טוב, אבל הטבלה לא מעניינת כאשר נראים ככה.
    הפער בינינו לבין נתניה מבחינת יכולת הוא קטן מאוד, לכן הפסד היום הוא מאוד ריאלי וזו בהחלט תוצאה שיכולה לקרות. אם נשחק כמו 90 אחוז מהזמן שאנחנו משחקים העונה אנחנו נפסיד, זה כי לנתניה יש שחקנים עם כישרון בהתקפה.
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה המאזן השנה?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.