מחזור 1 בליגת העל- 3:0 לק"ש ולבית"ר בפתיחת העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏17/8/07.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    יש קבוצות שלעולם לא שיחקו בבית על מנת להוציא תיקו, נתניה היא אחת מהן.
     
  2. refaelov26 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    98
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי את יכול להרגע כי לפי סגל השחקנים מכבי לא תיהיה ראויה לרדת ליגה גם כשנמני יפרוש..
    תמיד יהיו הקבוצות עם הסגל שחקנים הכי גרוע וזאת שתיהיה קצת פחות גרוע מזאת שהכי גרוע!
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    המשחק מול הפועל תל אביב היה מצוין. שתי הקבוצות באו לנצח את המשחק וראו את זה בעיניים של השחקנים. התבאסתי מהתוצאה, אבל נהנתי מהמשחק.

    מכבי נתניה שיחקה טוב, הרבה מעבר לציפיות שלי. ג'ורג' בה ואוקוצ'ה איבדו לנו המון כדורים וגם לא היו מתואמים לאורך כל המשחק, אבל גם בלעדיהם ההתקפה שלנו הייתה נראית לא רע. אסור לשכוח שהשחקן הכי חשוב שלנו בהתקפה לא שיחק היום. עם איתי שכטר זה היה יכול להראות הרבה יותר טוב. נגיע לזה בהמשך.

    מההגנה אני נורא מרוצה. קלימי סבן נתן הופעה הגנתית טובה ומדי פעם אפילו הגיח כלפי מעלה. דדי בן דיין היה מעורב בשני צידי המגרש. אבי סטרול עם משחק ראש מצוין. מעל כולם, כמו תמיד, לואיס מארין. לראות אותו בטלויזיה זה לא מספיק. צריך להיות במגרש כדי להבין איזה סופר מן (ככה האוהדים קוראים לו) הוא. גם לירן שטראובר נתן מספר הצלות (אחת מהן בטח תתמודד על הצלת העונה) ששמרו אותנו במאזן שערי חובה נקי. לסיכום: כמו בעונה שעברה, אני מרוצה מאוד מהחלק ההגנתי.

    הקישור היה לא רע בכלל. אמנם במחצית הראשונה הפועל תל אביב הניעה את הכדור בצורה מסודרת, אבל אז הפסיק מאז שאמיה טגה נכנס. סטניסלאב אנגלוביץ' מתגלה כשחקן טוב. הוא רץ המון, נלחם, מפגין שליטה טובה בכדור ומפנה את עצמו בצורה מצויינת. כיף היה לראות את ההתקדמות של תמיר כהן. הוא הראה יותר נייד והשילוב שלו באגף עם דדי בן דיין מצוין. עם השילוב בצד ימין של ההתקפה עם איתי שכטר וקלימי סבן יהיה זהה, מכבי נתניה הולכת לעונה גדולה. מריוס בונדאה היה כבוי וכמעט ולא יצא מעיגול האמצע. קשה להסביר למה, כי היו לו הזדמנויות לעלות, אך הוא בחר להישאר למטה.
    דבר אחד אפשר לציין לטובה: נכון לעכשיו, לכתו של מזואה אנסומבו לא הורגשה. צריך רק לראות את זה ימשך ככה, או שמא זה היה מזל של מתחילים.
    מי שהכניס הרבה ברק בכניסה שלו למגרש היה יחיאל צגאי. הראה שליטה מצויינת בכדור ובהעדרו של איתי שכטר, היה זה שלקח על עצמו את תפקיד 'מלהיב הקהל הראשי' עם מספר מהלכים יפים.

    ההתקפה הייתה ממש אנמית. אוקוצ'ה איבד המון כדורים וג'ורג' בה היה נראה עייף לגמרי. סבסטיאן רוזנטל ירד כל הזמן אחורה ובעצם שיחק כפליימקר בחלק גדול מאוד של המשחק. לא הורגש שיש לקבוצה חלוץ אמיתי וזה מה שהיה חסר לנו כדי להשלים משחק טוב. בדיוק כמו בעונה שעברה, התחושה שלי בתור אוהד מהמשחק היא שאם היה לנו חלוץ אמיתי (לא ברק יצחקי, לא סמואל יבואה, לא עידן שריקי, אלא סתם חלוץ ממוצע), היינו מנצחים את המשחק הזה.

    ניהול המשחק של ראובן עטר, לפחות באופן כללי, היה טוב. כאשר ראובן עובד ופאביו ג'וניור נכנסו, הוא זיהה את שיתוף הפעולה שנוצר ביניהם באגף ימין של מכבי נתניה ואת הגיחות קדימה של יגאל אנטבי. מיד הוא הכניס את דלה ימפולסקי, שגרם ליגאל אנטבי לעבוד בעיקר בהגנה ואת אמיה טגה, כדי לצופף את האמצע ולמנוע מראובן עובד לחתוך למרכז כפי שהוא אוהב.

    התחושה שלי מהמשחק היא אכזבה. נכון שהשער יכל ליפול לשני הכיוונים, אך מכבי נתניה הגיעה למספר גדול יותר של מצבים ונצחון דחוק על האדומים היה מספיק כדי להראות לכולם שלקבוצה הזאת יש אופי מברזל.
    עם חזרתו של איתי שכטר, השתלבותו של יחיאל צגאי, צירופו של סטניסלאב אנגלוביץ' וכניסה לעניינים של סבסטיאן רוזנטל וג'ורג' בה, זה יראה הרבה יותר טוב.
     
  4. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אם קובאצ'ביץ' היה מצליח להבקיע השער שלו היה זוכה להליכה.
    לדעתי זה השער של זנדברג, יש כאלו שיחלקו עליי אבל יש לי הסבר קטן למה זה
    קודם כל כי זה גול מאוד מתוחכם שלא כל אחד היה חושב עליו, אח"כ כי היו לנו 2 שערים מאוד דומים ב-2 משחקים, גם של תמוז וגם של שריקי הם בדיוק אותו סוג של גול, של בלו זה גול 200 אחוז של שוער והשער של נימני היה קל.
     
  6. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    של תמוז יותר יפה מזה של שריקי כי הבעיטה המסיימת הייתה יותר יפה.
    אני בחרתי בשער של זנדברג, זנדברג מוביל בהרבה מאוד.