מחזור 1 בליגת האלופות: יום המשחקים השני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Claret&Blue, ‏16/9/09.

  1. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה מה כבר צ'גרינסקי עשה שאתה משווה אותו לשחקנים בסדר גודל של סמואל, קיבו ולוסיו? רפא מרקז הרבה אחרי שיאו ואין על זה וויכוח - חוץ מזה שפויול הוא הבלם בהרכב ולא המקסיקני ולכן התייחסתי לפויול. את מרקז תשווה לקורדובה אם אתה רוצה.

    ההבדל בין מאיקון לאלבס מבחינה הגנתית הוא תהומי - ושוב, בזמן שמאיקון תיסכל את הנרי בלי להתאמץ, אלבס, פעם אחר פעם באגף שלו, לא הצליח לסגור את השחקן הגרוע ביותר בשורות אינטר, מונטארי, שלמזלו לא הוציא מזה שום דבר מועיל. מבחינה התקפית מאיקון לא טוב ממנו בצורה משמעותית אבל גם לא נופל ממנו.
    קיבו וסאנטון הרבה יותר טכנים מאבידל, אני אפילו לא צריך להביא טענות להוכיח את זה כי זה ברור לעין(אבידל יכול לפרוץ ולהגיע למצב מול השוער כמו שסאנטון עשה אתמול ונעצר רק עם תפיסת חולצה מאחור של טורה?) וכמו שקיבו הראה אתמול כאשר נצמד למסי כמו עלוקה ולא נתן לו לנשום - הרוויח מרמי וייץ את הכינוי המחמיא לשחקני הגנה "קרצייה". אני בטוח שפפ היה מתחלף בשמחה עם מוריניו בעמדה הזאת. הרי ברצלונה החתימה לעמדה הזאת שחקן שלא היה רצוי באינטר - מאקסוול.

    ואלדס יכול להשתפר ולהשתפר אבל הוא עדיין לא נמנה עם הטופ-5 שוערים הטובים בעולם כיום. הוא לא תורם לקבוצתו כמו ז'וליו סזאר ובופון למשל.

    "הטענה שלי שההתקפה של אינטר יותר טובה" לא קיימת ולא כתבתי דבר כזה מעולם, כך שגם אם היית רוצה להגיב, לא היית יכול כי אין לך על מה - מהסיבה שציינתי קודם לכן והיא שאתה לא טורח לקרוא בצורה ראויה.

    לגבי הקישור אתה לא סותר אותי, אתה כותב בדיוק את מה שאמרתי - הקישור של ברצלונה יותר טוב מזה של אינטר. אבל גם פה, מישהו מבין שנינו שכח לקרוא כמו שצריך את מה שהוא מגיב עליו, והמישהו הזה הוא לא אני.

    משאר הדברים בתגובה הקודמת שלי בחרת להתעלם כי אתה יודע שאני צודק ואין שום דרך שתוכל לסתור את דבריי. בפעם הבאה, לפני שאתה מנסה לצאת חכם בעיני כולם ע"י זה שאתה כותב שאתה מרחם על אנשים בגלל מה שהם כותבים, תביא קצת ביסוס כי אחרת אתה זה שמעורר רחמים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/9/09
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אורי

    אל תשווה מה אינטר העזה לעשות בליגה ועוד מול פארמה
    לעומת בית אירופאי שהוא שונה מליגה ועוד מול אלופת אירופה.

    כשאינטר נגד ליברפול לפני כמה עונות בשלב נוק-אואט שיחקה בסגנון פחדני ושלילי מההתחלה זה משהו אחד,
    אבל כרגע תיקו במשחק פתיחה,מול קבוצה עדיפה ולמרות הכסף שמוראטי השקיע במשך השנים(זה עדיין לא קונה או מבטיח משהו)כשהמטרה לעלות שלב,זה משהו אחר,
    נקודתית הוא השיג את מה שהיה צריך,את המינמום.
    גם ניצחון אירואי לא היה מבטיח דבר וגם לא היה מעיד על שינוי כללי בגישה.
    מוריניו אגב גם עם צ'לסי אף פעם לא היה הרפתקן מי יודע מה,
    מאוד מחושב,מאוד טאקטי.
     
  3. david silva Member

    הצטרף ב:
    ‏12/6/09
    הודעות:
    427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "הסיבה שאינייסטה לא שיחק אתמול - כי זה היה משחק של גברים. "
    ואני עוד אמור להגיב לשטויות שלכם?
    לא מעניין אותי, מצידי תגיד שדייגו מיליטו יותר טוב ממסי (ואתה מסוגל), שורה תחתונה מחצית שלמה לא עברתם את החצי אתמול בבית מול ברצלונה. אתה יודע מה, ניפגש במשחק הבא שלהן בקמפ נואו...
    אני מוכן לחתום לך כבר עכשיו שאינטר הולכת לקבל תבוסה קשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/9/09
  4. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים עם הדבר הזה שDeki כתב לגבי אינייסטה, אז אל תתייחס למה שאני כותב שאתה בכלל מביא משהו שמישהו אחר כתב.

    "תכתוב שמיליטו יותר טוב ממסי", שוב טענות ליצניות ולא רציניות במקום להתייחס לעיקר הדברים.

    נכון, במחצית השנייה מוריניו משום מה עבר לעצרי לצורת משחק הגנתית יותר עם מתפרצות, וחבל שהוא לא המשיך בקו של המחצית הראשונה ואז אינטר הייתה יכולה ללכת על ניצחון. אבל דווקא בגלל המהלך הזה של מוריניו היה ניתן לראות את היכולת האדירה של שחקני ההגנה של אינטר. אם הם ימשיכו בקו הזה או לא זה כבר עניין אחר שצריך לחכות ולראות לאן יתפתח.

    יכול להיות שאינטר תקבל תבוסה בCN ויכול להיות שלא, בכל מקרה זה לא יסתור שום דבר ממה שכתבתי עכשיו, ככה ששוב אתה לא מוכיח לי פה שום דבר.
     
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני לא מבין מה ציפיתם מאינטר?
    מה, אתם לא רואים כבר כמה שנים שקבוצות לא מעיזות לעבור את החצי מול ברצלונה ? אתם לא רואים שקבוצות שכן מעיזות לעשות זאת(קבוצות ספרדיות) חוטפות חמישיות ושישיות?
    הבדלי הרמות ענקיים, לא בין אינטר לברצלונה, אלא בין ברצלונה לאירופה.

    ברצלונה שיחקה נהדר אתמול. הניעה כדור מול 80 אלף צופים במגרש קשה מאוד מול קבוצה חזקה ופיזית מאוד, הגיעה לכמה מצבים טובים, לפרקים זה נראה כמו משחק ידידות של קבוצה בוגרת נגד הנוער שלה. כדורגל כזה וברצלונה לוקחת שוב את אליפות אירופה.

    אם משווים את הסגלים רואים שברצלונה מבחינת הקישור האחורי, המרכזי והחוד טובה יותר מאינטר ב-5 רמות לפחות. אבל אין ספק שהחמישייה האחורית של אינטר טובה הרבה יותר משל ברסה. אם זה סזאר שלהשוות אותו לואלדס זה מביך, מאייקון שכבר שלוש שנים אני טוען שהוא לא רואה את דני אלבס ממטר וגם דונגה מסכים איתי... צמד הבלמים בערך באותה רמה, לוסיו ופיקה שחקנים בדיוק באותו סגנון, אם תחליפו אותם קבוצות אף אחד לא ישים לב להבדל. מקווה שיצמחו עוד ועוד בלמים בסגנון שלהם, שיודעים לצאת קדימה עם הכדור ולא רק מוסרים פס אחורנית לשוער.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    סילבה אתה אחד האנשים המעצבנים. תחזיק בדעות שלך זה בסדר אבל אל תזלזל בדעות של אחרים.
    ואלדס כמה רמות מתחת לסזאר, וזה שאתה טוען אחרת זה כבר מביש. צ'יגרינסקי ופיקה אולי בעלי פוטנציאל אבל לא התקרבו למה שהחבר'ה מאינטר עשו במשך השנים.
    דני אלבס יותר טוב ממייקון בשביל קבוצה אחת בלבד וזאת ברצלונה, ורק בגלל הסיבה שאף מאמן שפוי לא ישחרר את המגן שלו לתקוף כשמסי נמצא מאחורה. מאיקון יותר טוב התקפית בתור מגן נטו, והגנתית אין מה להשוות כשהנרי ואחריו גם אינייסטה לא הצליחו לנשום באגף.
    ברצלונה עם כל הג'ררם ההתקפי שלהם בקושי הצליחו להוציא בעיטה אחת למסגרת מול ההגנה של אינטר. להניע כדור גם 16 מטר מהשער של היריבה זה טוב ויפה, אבל זה לא מבטיח ניצחון.
     
  7. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה שנים? אז למה אני זוכר שרק לפני פחות משנתיים ריאל העיזה לעבור את החצי מול ברצלונה ונתנה לה רביעייה?
    ברצלונה צברה את כוח ההרתעה שלה בעונה שעברה בלבד, לא מעבר לזה.

    אינטר עברה אתמול את החצי מול ברצלונה במחצית הראשונה, יזמה וסיכנה את השער - וזה מראה שאפשר לתקוף ולסכן את ברצלונה גם בלי לקבל חמישיות ושישיות.

    5 רמות, כמו שאני רואה את הדברים, זה ההבדל בין ברצלונה למכבי חיפה ולא בין ברצלונה לאינטר. מספיק להגיד שהקישור של ברצלונה טוב יותר מזה של אינטר ותקבל תיאור מציאותי ונכון.
    בהתקפה, כל אחד שיובא בהשוואה מול מסי יפסיד, אבל בשאר העמדות לאו דווקא. האם הנרי כיום יותר טוב מאטו "ב5 רמות?", אל תשכח שזה אותו אטו הקילר שהיה חלק מאותו כוח הרתעה שהיה לברצלונה אשתקד. זה גם לא יהיה מדוייק לפאר את זלאטן עד שלא יציג את היכולת שבגללה הוא הגיע לברצלונה. ויש גם את באלוטלי שהוא פחות או יותר מקבילו של בויאן.

    ההבדלים בין הסגלים של אינטר, יונייטד וצ'לסי מול ברצלונה לא כאלה עצומים, שלא נדבר על זה של ריאל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/9/09
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    צ'אבי בהרבה יותר טוב מכל שחקן שיש לאינטר להציע וככה גם אינייסטה. חוץ מזה שברצלונה משחקת פחות או יותר 5 שנים ביחד, יש להם רמת חיבור שלאינטר עם 3 שחקנים חדשים בחלק הקדמי יש עוד הרבה לעבוד בשביל להתקרב לזה.
     
  9. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים איתך, אבל אתה יכול להגיד שגם ליונייטד אין העונה שחקן מרכז שדה ברמה של צ'אבי ואינייסטה, ועדיין לגמד את יונייטד מול ברצלונה בגלל זה יהיה דבר שגוי לעשות.

    גם בעניין ההתקפה אתה צודק, ברור שלאינטר יקח זמן להגיע לתיאום כמו שהיה בהתקפה של ברצלונה - כמו שלברצלונה יקח זמן להביא את זלאטן לתיאום עם הקבוצה - בגלל זה הדגשתי שכקבוצה ברצלונה משחקת יותר טוב מאינטר בגלל החיבור בין השחקנים אבל, גם אפשר לציין שיש אינדיבידואלים באינטר שלא נופלים ממקביליהם בברצלונה.

    וגם כמו שאורי אמר, זה הרבה עניין של גישה. ברגע שאתה מראה ליריב שלך שאתה מסוגל לעשות לו נזק בדיוק כמו שהוא מסוגל לעשות לך, אתה מעלה את הסיכויים שלך לנצח פי כמה. אינטר עשתה את זה במחצית הראשונה, וחבל שלא המשיכה עם זה במחצית השנייה. אני רגוע כי אני יודע שזה יבוא עם הזמן, כמו כל דבר בחיים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/9/09
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מספיק אם הדיון המיותר הזה, לבארסה יש כנראה את ההרכב שחקנים הטוב באירופה, אינטר אם כל הכבוד לא משתווה לה בזה, מיליטו ואטו הם חלוצים מעולים, זלטאן הוא חלוץ על. מה שכן, עדיין לבארסה יש גם בעיות בספסל, אבל זה כבר לדיון אחר.

     
  11. david silva Member

    הצטרף ב:
    ‏12/6/09
    הודעות:
    427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה הדיון הכי מגוחך שיכול להיות. ההשוואה בין אינטר לברצלונה לכשעצמה היא מצחיקה, הפערים בין שתי הקבוצות האלה עצומים. ברצלונה אתמול במשחק בינוני ישבה מחצית שלמה על ה-16 שלהם בסן סירו. מה שיותר עצוב זה איך שהם גמדים שחקנים כמו דני אלבס ואנדרס אינייסטה. דני אלבס הוא שני שחקנים בשחקן אחד, ולמרות שמידי פעם הוא מפקיר את ההגנה, התוספת שהוא נותן להתקפה שלהם היא עצומה בדיוק כפי שעשה בסביליה. ברצלונה היא הקבוצה היחידה בעולם שמסוגלת לשחק 3-4-3 ועדיין לא להיות מופקרת בהגנה... הזילזול בויקטור ואלדס הוא פתטי, רק בגלל שבספרד משחקים 3 מ-10 השוערים הטובים בעולם אין לו מקום בנבחרת. אין שום הבדל תהומי בינו לבין סזאר, זה דמגוגיה. ההגנה של בארסה היא אחת החזקות בעולם, מספיק לראות שבליגה לעיתים שניים מהבלמים הטובים בעולם יושבים על הספסל - פיקה ורפא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/9/09
  12. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לא ידעתי שאתה קטנוני.



    הנרי יותר טוב ממיליטו(אחלה חלוץ אבל הוא דרג 2 באירופה), זלאטן טוב מאטו, על מסי לא צריך לדבר(חוץ מזה אמרתי שאם אתה משווה את החלק ההתקפי של שתי הקבוצות אתה מקבל פערים גדולים מאוד. לא השוויתי שחקן שחקן).
    אגב, באלוטלי לא רואה את בויאן.

    מספיק להגיד שהקישור של ברסה טוב יותר? לא, ממש לא מספיק. איפה אינייסטה ואיפה סניידר, איפה טיאגו מוטה ואיפה יאיא טורה, ואיפה לעזאזל קמביאסו\מונטארי\ויירה\זאנטי ואיפה צ'אבי.
     
  13. david silva Member

    הצטרף ב:
    ‏12/6/09
    הודעות:
    427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באלוטלי עדיין לא עשה כלום. לא חסר שחקנים שכיכבו יתר על המידה בנבחרות צעירות ובבוגרים פישלו.
    דייגו קאפל מסביליה בגיל 16 חתך באגף שמאל כל שחקן שעמד מולו כששיחק בנבחרת ספרד U-19, ופירק הגנות שלמות ביכולת שאפילו מסי היה מתגאה בה. היום הוא שחקן ספסל.

     
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    כי בוז'אן שנה שעברה כבש 20 שערים והיה חלק משמעותי ביותר מהעונה הגדולה של בארסה.
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    לא פייר לתת את בוז'אן כדוגמא כשהוא לא קיבל צ'אנס בכלל שנה שעברה.