מחזור 1 בבית א: ניצחון מינימלי לקולומביה

הנושא בפורום 'קופה אמריקה 2011' פורסם ע"י Franco, ‏1/7/11.

  1. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חובב גדול של מסי בלשון המעטה אבל מסי הוא לא הבעיה של ארגנטינה, אני כן חושב שאם היה משחק שחקן במקומו ארגנטינה היתה מנצחת אבל זה לא אשמתו שיש תקשורת מטומטמת ומאמן מטומטם שלא מבין שיש לו שחקנים מצוינים ושלא צריך לתלות את כל ההתקפה על שחקן אחד כשיש לך את אגוארו וטבז. מסי לא אשם ונתן משחק סביר אתמול, היה מעורב וניסה לקחת על עצמו את המשחק, הבעיה של ארגנטינה היא הקישור, באנגה לבד לא יכול להניע את הכדור וזה גרם לכך שמסי ירד רבות והתחיל את ההתקפה מהאמצע, לא ככה ארגנטינה צריכה לשחק. ברגע שאגוארו נכנס חל השינוי פתאום טבז התעורר, אגוארו נתן אנרגיה חדשה למשחק, די מאריה לא תרם יותר מדי ואם אגוארו היה משחק במקומו באגף ומסי היה משחק בימין לדעתי ההתקפה היתה הרבהי ותר מסוכנת. לדעתי משחק הבא פאסטורה צריך לפתוח במקום קמביאסו ע"מ שתהיה הנעת כדור טובה ויצירתית יותר, ובהתקפה אגוארו במקום לאבצי. לטבז מגיע מקום בהרכב כי הוא שחקן שיכול לקחת על עצמו משחקים שלמים כמו אגוארו ומסי ולכן הוא הכרחי להרכב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/11
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    סטיבי - מחצית ראשונה הוא היה מצוין, מחצית שנייה חלש כמו רוב השחקנים, וההכנסה של אגוארו ודי מריה נתנה פוש רציני לארגנטינה. בגדול לא הופעה מבריקה שלו, אבל להגיע למסקנה מצפייה במחצית אחת זה לא רציני.

    גם לצ'אבי, לצורך העניין, יש הרבה חסרונות לעומת מסי. ברור שיש לו חלק מאוד גדול בכל ההפיכה של מסי לסופרסטאר בברצלונה, אבל בסופו של דבר להגיד שהוא לא אחד השחקנים הטובים בעולם (אם לא הכי טוב) זה מוגזם.
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    תפסיק לעשות השוואות של אידיוט בין קשר לחלוץ. חוץ מזה שאם התכוונת להשפעה שיש להם על הקבוצה למסי יש השפעה לא פחות גדולה, ראיתי איך ברסה נראית בלעדיו.
     
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    די נו. בחיאת. למה צ'אבי לא זכה בתארים נבחרת ספרד? היה לו את מסי? לא. ובכל זאת הוא זכה באליפות העולם ואירופה, תוך כדי הצטיינות אישית שלו. לא אמרתי שמסי הוא לא שחקן טוב. הוא שחקן מצויין, אבל להגדיר אותו כהכי טוב בעולם, כשהוא אפילו לא הכי טוב בנבחרת שלו זה אבסורד.
     
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    וצ'אבי באמת לבד. לא עם אינייסטה פדרו טורס וייה קסיאס פויול פיקה ראמוס ססק וכוס עמק...
    למסי אין מאמן ואין הגנה. ומי הכי טוב בארגנטינה? בורדיסו? די מאריה? מי הכי טוב אם לא מסי?

    להשוות את הנבחרות של שניהם זה מעליב וזה מעיד על בורות
     
  6. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    די נו, אפשר לחשוב לארגנטינה אין התקפה מדהימה, והיא בקושי מצליחה לחלץ תיקו מבוליביה, הנבחרת הכי חלשה בדרום אמריקה, בביתה שלה. מהתקפה שכוללת את טבז, מסי, לבאצי, די מאריה ואגוארו אפשר לצפות שיכניעו את ההגנה של רונאלד ראלדס וקרלוס אריאס יותר מפעם אחת, לא?

    ספרד, כדי לזכות באליפות אירופה, היתה צריכה להתגבר על נבחרות הרבה יותר טובות מבוליביה כמו גרמניה, איטליה ורוסיה(פעמיים) ובמונדיאל היתה צריכה לנצח את גרמניה, הולנד, פורטוגל ופראגוואי. ארגנטינה במונדיאל עלתה בזכות שערוריית שיפוט בשמינית נגד מכסיקו ומול גרמניה, נו, טוב, התירוץ של האין הגנה ואין מאמן מתקבל כאן. בכל מקרה, מישהו ביקש ממסי לעשות הגנה? רק שייתן תצוגה בנבחרת למה הוא נחשב בעיניי כסילים רבים לשחקן הכי טוב בעולם. יש לו מספיק שחקנים טובים בקישור ובהתקפה לשחק איתם. אין תירוצים.

    בכל מקרה, כבר הבעתי את דעתי כאן(השנוייה במחלוקת, מסתבר) לפיה קרלוס טבז הוא השחקן הארגנטינאי הטוב ביותר היום.
     
  7. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מי ישלם לי על זה שאני תוקף את מסי?

    הוא הרי יקיר העם.

    תפלא ירדן, יש אנשים שאשכרה חושבים ומגיעים לדעות שלהם לבד, ולא ניזונים מהתקשורת המגוחכת שמעלה אלילים ומורידה אותם. לא התרשמתי מרונאלדיניו בזמנו, כשכולם היללו אותו בתור הכדורגלן הטוב בכל הזמנים(?!) וההיסטוריה קבעה שצדקתי. גם בקמפיין שלי נגד מסי(כן, זה קמפיין) אתם תראו שאני צודק. ממי שמכתירים בתור הכדורגלן הטוב בעולם ומועמד לתואר הכדורגלן הטוב בכל הזמנים, אני מצפה לטיפה יותר, ואם אתם באמת מאמינים שהוא כזה, אז אני מצפה מכם שתצפו ממנו ליותר. אחרת, אפשר לזרוק את כל הדיון הזה לפח. אני, אגב, שונא את הדיונים האלה על מי הכדורגלן הטוב בעולם. אני לא חושב שזה בר השוואה. אני גם לא חושב שיש איזה מקום להשוות את מסי ומראדונה, נניח, כי אלו תקופות אחרות. אני רק מנסה להגחיך את מסי, כי אני חושב שהדיבורים עליו כאילו הוא אחד בדור הם פתאטיים.

    יש סיכוי שהוא יוכיח שאני טועה וייתן קופה היסטרי מעכשיו ויוביל את ארגנטינה לזכייה. אני פשוט רואה בזה סיכוי אפסי, כי אני ראיתי אותו מספיק כדי לשפוט.
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זה עניין של שיטה, ומה לעשות שנבחרת ארגנטינה היא נבחרת לא מאומנת. לא יודע אם הבעיה זה המאמן(ים), האגו, או שסתם אין להם מספיק זמן להתכונן לתחרויות, אבל מהכשרון שיש להם במרכז השדה ובהתקפה אפשר להרכיב שתי נבחרות שיכולות להתמודד לפחות על ארבעת המקומות הראשונים בעולם. ההגנה קצת לוקה אבל זה לא העניין כרגע.

    ספרד נבחרת מאומנת שמצליחה להוציא את המקסימום מכל אחד מהחברים בה (למעט מקרים בודדים אולי, כמו טורס שלא פגע במונדיאל), ארגנטינה נבחרת לא מאומנת ולכן טבס לא נראה כמו טבס של מ. סיטי ומסי לא נראה כמו מסי של ברצלונה. זאת בדיוק הסיבה שלצ'אבי יש הרבה הישגים ברמת הנבחרת ולמסי אין, לא כי הוא לא טוב מספיק.

    אגב - אם צ'אבי מס' 1 בעולם, מי השני והשלישי אצלך?
     
  9. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    זה בדיוק העניין בלעורר פרובוקציות...
     
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם בהנחה ומסי יתן קופה מדהים או מונדיאל מדהים זה לא יהפוך אותו לטוב ביותר. היכולת שלו שבוע אחרי שבוע ברמות הכי גבוהות הופכת אותו לכזה, לא במדי נבחרת שכל מאמן שלה לא היה עובר את המבחנים בווינגייט. אבל אתה דביל שזורק משפטים מפוצצים לכל מקום במטרה להוריד מערכו. כן, נכון, צ'אבי נתן מונדיאל בינוני ומטה, ואם היית אובייקטיבי ולא מחפש "לתקוע" מסמר במסי היית רואה את זה. כמה בישולים היו לצ'אבי במונדיאל? כמה גולים? בספרד הייתה קבוצה, הייתה דרך, בארגנטינה אין את זה ואין את זה. אי אפשר לצפות ממסי שיעשה גם שיטה וגם סגל שחקנים טוב. לא במונדיאל ולא בקופה, הוא שחקן כדורגל לא מאמן. אתה יכול לספור את השערים שלו ולבדוק כמה הוא כבש ללא צ'אבי ואיניסטה, תאמין לי שהמספר יהיה דו ספרתי. גם הבישולים. הוא נבחר לשחקן המצטיין במשחק הזה, ונחש מה-הוא באמת היה היחיד שנראה בנבחרת כמו משהו. הציפיה שלך כנראה מהשחקן הטוב בעולם, או יותר נכון ממסי בלבד, זה שהוא גם ירים את הקרן, גם יעצור את ההרמה, יעבור 4 ויכבוש גול, ואז גם יעצור את הגול של בוליביה. ידידי, אתה פתאטי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/7/11
  11. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אני לא מכחיש שאני פרובוקטור. מצד שני, אף אחד פה לא עצר לבדוק, וואלה, אולי יש עובדות במה שהבחור אומר. אולי כדאי שנעשה חשבון נפש ושנבין שכל התארים שהודבקו למסי הם בועה שנועדה להתפוצץ? וכשבועה מתפוצצת, זה בדר"כ משבר די רציני. מסי שחקן נהדר, פינישר מצויין. הוא פשוט לא הכי טוב, לא הכי משפיע והדיבור הרדוד הזה שיובא מהתקשורת משגע אותי. כדורגל הוא משחק קבוצתי ואתה לא מקבל תארים, לא תארים שנחשבים משהו בכל מקרה, על היותך אינדיבידואל גדול.

    בחרתי להלל את צ'אבי כי הוא שחקן קבוצתי ענק והוא יודע להפוך את השחקנים שסביבו לטובים יותר. המסירות שלו הן גאוניות וראיית המשחק שלו לא משתווה לזאת של אף שחקן אחר בעולם, לדעתי. הוא שחקן שההשפעה שלו, כאינדיוידואל, על הקבוצה היא השפעה מרשימה. מסי הוא לא כזה. ופה הנקודה שלי בדיוק. מבחינה טכנית, הכדור יכול להשאר דבוק לו לרגל עד מחר, והוא עדיין לא יהפוך את השחקנים שלצידו לטובים יותר. הוא נשק קטלני ביחד עם צ'אבי, אבל בלי שחקן שיכול להזין אותו, הוא לא שווה הרבה. בגלל זה, מה שאני אומר הוא שבמערך ובסגנון משחק של בארסה מסי מצליח בענק כי הסגנון הזה מושלם עבור גמד קטן וזריז. וזה ייאמר לזכות ברצלונה ולמאמנים שלה לאורך הדרך.
     
  12. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעבר לזה שצ'אבי צודק בכל מילה, הפסקה הזאת היא כ"כ בולשיט וכ"כ פאסה. ראית את מסי בעונה האחרונה? אם לא, מספיק לראות את כמות הבישולים החולנית שיש לו העונה ולהבין שכבר ממזמן מסי הוא לא רק סקורר. הוא כ"כ הרבה יותר מזה. הוא הפך להיות כ"כ טוב ומפחיד העונה. הוא מופיע לכל המשחקים(וגם שהוא רע, הוא פתאום מסיים עם 2 בישולים ושער בתוך כמה דקות וזה אחד הדברים שבאמת עושים אותו לכ"כ גדול), הוא פשוט הפך להיות דורסני. הוא הפך להיות מסוג השחקנים שאתה כבר יודע שזה יהיה נכון לבנות סביבו קבוצה. אני חושב שהוא נמצא ברמה כ"כ גבוהה שאין לו מתחרים היום, גם לא כריסטיאנו רונאלדו, ואם הוא ימשיך בקצב הזה פחות או יותר גם בשנים הקרובות הוא בהחלט יכול להיחשב לאחד הגדולים בהיסטוריה.

    המונדיאל הפך להיות טורניר אוברייטד מבחינתי, בטח שליגת האלופות נראית ליגה קשה יותר משנה לשנה והרמה שם יותר גבוהה לטעמי. על סמך טורניר של כמה משחקים ב-4 שנים התקשורת או אתה יחליטו מי הוא השחקן הגדול בכל הזמנים? זה פשוט שטות אחת גדולה ומצחיקה. מסי בגיל 24(?) כבר השיג כל דבר בקריירה שלו. באופן אישי לא מעניין אותי מה הוא כל אחד אחר עושה בנבחרת שלו. אני חושב שהקריירה הקבוצתית שלו צריכה להיות הרבה יותר חשובה ומשפיעה. קח דוגמה מהכדורגל הגרמני. לוקאס פודולסקי, מכיר? מפציץ בנבחרת, גרוע בקבוצות שהוא משחקן בהן. אז בגלל שהוא טוב בטורנירים של הנבחרות הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה? כמו שאמרת בעצמך, אתה סתם פרובוקטור ומנסה לעשות קמפיין מכלום. כבר אין לך איפה לחפש את מסי, אז אתה קובע שאם הוא לא יזכה בשום דבר בנבחרת הלא מאוזנת ומסודרת שלו הוא אוברייטד. מגוחך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/11
  13. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אתה לגמרי פספסת את הנקודה שלי. המערך של ברצלונה מותאם למסי כמו כפפה ליד. השחקנים שמשחקים איתו בברצלונה וסגנון המשחק שהם משחקים מתאים לו כמו כפפה ליד. הוא מושלם מהבחינה שהוא מתאים כך לברצלונה. מכאן, ועד להפוך אותו לאינדיוידואל הטוב בעולם, הדרך רחוקה. מבחינה אינדיוידואלית, אני לא חושב שהוא טוב יותר מקרלוס טבז. העובדה שהוא משחק כ"כ טוב עבור ברצלונה היא לזכותם של המאמנים שעבדו איתו והשחקנים שמשחקים איתו.
     
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיקה קצרה בויקיפדיה על המספרים של מסי היו מראים לך שהוא תורם יותר מצ'אבי למשחק. העונה לא רק שהוא כבש 53 גולים (!) הוא גם היה מלך הבישולים בליגה עם 19! צ'אבי אפילו לא בשלישיה הראשונה! אז מי באמת משפיע על המשחק יותר? מי "מזין" את מי? מסי את הקבוצה או צ'אבי את הקבוצה? אתה לא יכול להאשים אותי בחוסר אוביקטיביות, הכינוי שלי מחייב. אבל אני לא עיוור. אני יודע ששניהם משלימים אחד את השני, אבל אם צריך "לבחור" אחד, מסי קלף יותר חזק לקבוצה. זאת עובדה לא דעה. בידיוק כמו שבספרד במונדיאל וייה היה קלף יותר חזק מצ'אבי. אם אתה באמת חושב שצ'אבי משפיע יותר ממסי למרות שכל המספרים מראים לך את התמונה הברורה, אתה באמת אידיוט. לא שאני צריך הוכחה לכך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/7/11
  15. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רושמים אינדיבידואל. אינדיבידואל.

    אני כבר לא יודע אם אתה מנסה להרגיז אותי עכשיו בכוונה. בוא נלך רק על הסטטיסטיקה של השערים כי עדיף שלא נגיע לבישולים. מסי אפילו לא חלוץ ובשנתיים האחרונות יש לו 100(אוברייטד, כבר אמרנו?) שערים בכל המסגרות. לקרלוס טבז יש 52 שערים בכל המסגרות. אין ספק שהוא לא יותר טוב מקרלוס טבז מבחינה אינדיבידואלית. הוא אפילו לא חלוץ!

    קרלוס טבז שחקן באמת ענק אבל איפה הוא ואיפה מסי...