מחזור 1 בבית א: ניצחון מינימלי לקולומביה

הנושא בפורום 'קופה אמריקה 2011' פורסם ע"י Franco, ‏1/7/11.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אני מאוד רוצה לראות את קולומביה היום, הנבחרת הזאת מאוד מעניינת אותי וכולי תקווה שיפתחו את הטורניר בצד ימין וינצחו היום...לצערי אוכל לראות רק את המחצית השניה אבל יש הרבה מאוד ציפיות השנה בקופה אמריקה מהנבחרות שהם לא ארגנטינה-ברזיל (קולומביה,צ'ילה,אורוגוואי) ואני מקווה שהם יעמדו בציפיות והיום קולומביה אמורה לחלוף על פני קוסטה ריקה
     
  2. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    אחרי צפיה חוזרת בתקציר נרחב של חצי שעה- כנראה הגזמתי.

    אבל כשאין אלטרנטיבה, הערך של הקיים עולה. או בקיצור, הפגרה שוחקת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  3. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארגנטינה איכזבה אותי בגדול. היו להם משחקי הכנה מצוינים בשנה האחרונה ובאמת חשבתי שהנבחרת עשתה את השינוי הדרוש ונתחיל לראות ממנה דברים גדולים. במיוחד אחרי המשחק מול אלבניה שבו ארגנטינה נתנה הצגה ענקית שלא מביישת את ברצלונה בימים טובים.
    אבל ברגע שהגיע משחק רשמי הכל הלך לפח. רואים שקצת לא הולך, ישר נלחצים וחוזרים להיות בדיוק אותה ארגנטינה של המונדיאל: נבחרת בלי צורה, כל אחד לוקח כדור והולך לבד, נבחרת שמסתמכת אך ורק על הכישרון האישי האדיר של השחקנים שלה, מה שאולי מספיק בשלבים המוקדמים אבל לא יספיק מול הגדולות.
    עכשיו נורא קל להיכנס במסי, אבל באמת שאי אפשר לצפות ממנו ליותר מדי בזמן שמה שהולך מסביבו נראה ככה. מדהים איזה סף שבירה נמוך יש לנבחרת הזאת. םתחו יחסית טוב ואחרי 20 דקות שזה לא הלך כבר התחילו להיראות סימנים של לחץ שרק הלכו וגברו עם הזמן. 20 דקות! רק מסי בזמן הזה עוד המשיך להיות רגוע ולשחק כרגיל. הוא היה השחקן היחיד בשלב הזה שהיה החלטי בפעולות שלו, חילק מסירות ועשה דריבלים מוצלחים. במחצית השניה גם הוא כבר איבד את זה. קשה מאוד לשחק תחת מכבש כזה של לחץ. ופה אין מי להאשים חוץ מהמאמן סרחיו בטיסטה.
    בקיצור, ארגנטינה חייבת להוריד לחץ אם היא לא רוצה שהטורניר הביתי שלה יהפוך לכישלון מהדהד. רק קשה לי לראות איך זה קורה עכשיו אם זה לא קרה שנה שלמה
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    עזוב להעיף כדורים.... מילא אם זאת הייתה הבעיה שלו... הכדור פשוט עבר לו בין הרגליים... דבר שלא צריך לקרות לך גם אם אתה פנסיונר של צה?ל.
     
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2-3? זה היה יותר כמו 4-5, את כל המצבים של ארגנטינה הוא יצר במו רגליו. השאיר שחקנים לבד באחד על אחד.

    השנאה למסי כבר מוגזמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/11
  6. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מסי אוברייטד? על סמך משחק? פאתטי. על כל משחק רע שלו אפשר להביא 8 טובים אחרים.
    שחקנים הם לא מושלמים, ומסי הוא הכי קרוב לשלמות שיש לכדורגל היום להציע.

    הבעיה של ארגנטינה זה שאין להם סגנון משחק מובהק בהתקפה, כל אחד הוא אינדיבידואל ואין שיתוף פעולה ממשי, פשוט מהלכים אישיים שלפעמים מצליחים ולפעמים לא, כאילו משחקים בפיפא. הריבוי הזה בחלוצים שתפקידים להחזיק בכדור הורג אותם. שים שם שחקן מטרה (מיליטו של שנה שעברה, היגוואין) ותקבל עוצמה התקפית לא מהעולם הזה.
     
  7. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השנאה למסי מגוחכת. מסי היה נקודת אור ענקית בתוך כל החושך של ארגנטינה במשחק הזה.
    אם סתם לדוגמא קולומביה היתה משחקת מול בוליביה וכולם היו חלשים חוץ מפלקאו נגיד שהיה נותן משחק ברמה של מסי אתמול(=היה היחיד שחילק מסירות ויצר מצבים), כולם פה היו אומרים שפלקאו עילוי ענק ומצטערים בשבילו שהוא משחק בנבחרת כזאת שלא נותנת לו לבטא את מה שהוא מסוגל לו.

    אבל אם ארגנטינה מאכזבת? אז כמובן שמסי אשם בזה ושהוא סתם אוברייטד ששווה כלום בלי אינייסטה וצ'אבי..
    שמענו את זה כבר 1000 פעם. נקסט..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/11
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הגזמת דני, עושה משחק לא מתאים להעיף כדור מהקורה? שחקן כדורגל חייב להעיף כדור כזה...
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני מאוד מאוד הופתע אם קולומביה לא תנצח, למרות שאני חושב שהניצחון יהיה מינימלי או קרוב למינימלי. אני לא מכיר ממש את הסגל של הטיקוס, זה שהכרתי יותר טוב החליט להכות את חברתו ולא יהיה, אבל את מאדריגל יצא לי לראות מספר פעמים מועט והוא נראה מסוג השחקנים שיכול לעשות צרות להגנה הקולומביאנית, אבל רק בהנחה שהיא לא תהייה מרוכזת, כי למרות שאני מחמיא לו קצת פה לא מדובר בשחקן יוצא דופן.

    לה וולפה, אחד הטיפוסים הפחות אהובים בארגנטינה, בן אדם קשה שחייב ללכת ראש בראש עם כולם, לפחות בסגל הנוכחי של קוסטה ריקה אין לו כוכבים לריב איתם. סה"כ קוסטה ריקה נופלת אצלי טוב, אבל בגלל המאמן שלה קשה לי שלא לרצות בכשלונה.

    לגבי קולומביה, רשמתי לך כבר בנושא אחר, אני חושב שעדיף לשחק עם עוד חלוץ לצידו של פאלקאו שרודאייגה מבחינתי מתאים לעמדה בגלל שהוא יכול להשלים את פאלקאו, אבל נראה איך שזה יעבוד עם מורנו וראמוס (שאני פחות מכיר) מהאגפים.

    אגב, לא יודע עד כמה הנבחרת עצמה מגובשת, אבל כנראה שהאוהדים לא - 21 אוהדים קולומביאנים נעצרו בחוחוי לאחר תגרה בינהם, שכללה נשקים קרים לפי הדיווח. הבסיס למהומה הוא היריבות בין אוהדי הקבוצות השונות, מיז'ונריוס, דפורטיבו קאלי ועוד אחת ממדיין שאני לא זוכר כרגע.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/7/11
  10. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    עדיין יש את השטויות של האוברייטד?
    בחיי אסור לאנשים האלה לראות כדורגל.

    לאבצי ודי מאריה נראו אתמול 2 שחקנים אבודים וטמבלים. אני חולה על לאבצי ואני לא מבין איך בנבחרת הוא משחק כל כך אחרת. הוא ודי מאריה היו אתמול הסרטן של הנבחרת. טבז אנמי מדי.
    יש מצב שהוא יתן צ'אנס לפאסטורה לשחק עם באנגה ומאסצ'רנו או שזה אבוד?
    באנגה עשה טעות איומה אבל עדיין רואים שהוא קשר ברמה מאוד גבוהה והוא שיחק מצוין אתמול ואני יכול לסלוח לו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/11
  11. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מה מסי עשה אתמול שמגיעים לו כל השבחים מכם? אה? ומה הוא עשה בנבחרת ארגנטינה בכלל? משהו בקופה הקודם? במונדיאלים? נאדה. אז תחסכו ממני את הזיוני שכל שלכם, אתמול הוא היה במשחק נוראי, כמו כל משחק של ארגנטינה שהוא מעורב בו. אתמול הוא בא לקבל כדור והלך עם הראש בקיר. נקודת אור, עלק. דווקא די מאריה היה לא רע. אמנם היו לו הרבה החמצות, אבל הוא לפחות תרם להתקפה של ארגנטינה ולייצור מצבים גם עבור אחרים, בניגוד לאחד, מספר 10. צודק בטיסטה שהוא מנסה לשחק כמו ברצלונה, כי זאת השיטה היחידה שמסי מסוגל לשחק בה, עם שחקנים שמכירים אותו על עיוור ועם מוסרים בחסד כמו צ'אבי ואינייסטה. בשורה התחתונה, מסי לא הוכיח שהוא מסוגל לשחק כמו שהוא משחק בברצלוננה בנבחרת ארגנטינה. למה זה? מעניין.

    מתי לאחרונה היה לו משחק טוב בכלל בנבחרת ארגנטינה? נגד ניגריה במונדיאל?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/11
  12. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    ביחס לשחקנים אחרים מסי תמיד משחק מצוין, ביחס ליכולת שלו הוא היה חלש אתמול
     
  13. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    סורי, גם אני חושב שמסי הוא אובררייטד. הוא שחקן ענק, השחקן הכי טוב בעולם, אבל עדיין רוב האנשים בעולם עשו ממנו השחקן הגדול בהיסטוריה, והוא ממש לא. לדייגו לא היה את אגוארו, די-מאריה, היגוואין וכו', אפילו באנגה לא היה לו, והוא הביא גביע כמעט לבד. מסי שחקן שהופך קבוצה טובה לקבוצה בלתי-נשכחת, אבל להפוך את נאפולי לאימפריה הוא בחיים לא היה מצליח.

    אבל נעזוב את מסי, זה שהוא לא דייגו זה לא אומר שהוא לא שחקן ענק, ולהפיל עליו את האחריות זה באמת שטות, הוא עשה כל מה שהוא יכול במשחק, פשוט אף-אחד מהשחקנים האחרים לא התעלה. עזוב התעלה, אפילו לשחק ברמה הנורמלית אף-אחד לא עשה למעט אגוארו (ואולי באנגה אילולי השער).

     
  14. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    הוא לא השחקן הכי טוב בעולם, הוא רחוק מזה. מישהו פה באמת חושב שמסי יותר טוב מצ'אבי? אתמול ראיתי את המחצית השנייה והוא היה חלש. ברמה של לא מסכן את השער, מאבד המון כדורים ולא יוצר מצבים. יכול להיות שראיתם משחק אחר בכלל?
     
  15. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שאני נגרר לויכוח הזה שוב, אבל מילא..
    מסי לפחות במחצית הראשונה היה ברמה אחרת לגמרי מכל שחקני נבחרת ארגנטינה, בזמן שכולם נכנסו לפאניקה בתוך דקות מסי היחיד שנראה כמו מי שיודע מה הוא עושה, עם הדריבלים הקלילים ותהנועה הרגילה שלו על המגרש, ועם ההנפות רגל האלה ששולחות כדורים על 30 מטר קדימה בדיוק של מילמטרים. כל מה שמנע ממנו לבשל 2-3 גולים במחצית הראשונה היה חוסר ריכוז של טבז ולאבצי. אני מסכים שבמחצית השניה הוא גם נכנס לפאניקה הכללית שתקפה את ארגנטינה, אבל מפה ועד להגיד שמסי אוברייטד?
    בכלל, זה מדהים איך ששונאי מסי למיניהם יקפצו על כל דקה חלשה שלו כדי "להוכיח" כמה הוא אוברייטד. וזה שתמיד יש להם את הדחף הזה להפוך כל דיון בנושא כדורגל דרום אמריקאי להתנגחות אחת גדולה במסי, בכלל נשגב מבינתי..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/11