מחזור תשיעי בספרד: ולנסיה נגד סביליה| קרב קצוות בקאמפ-נואו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/10/17.

  1. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,077
    לייקים שהתקבלו:
    650
    זה שלא קוראים לה בארסה או ריאל לא אומר שזו לא קבוצה שבדרך להיות ברמה הזאת. מה כבר יש לבארסה וריאל שאין לוולנסיה? כסף? כוכבים? אולי רק הכנסות ושיווק שיעזור לה להתנהל כלכלית עם הפיירפליי. בסך הכל היא נראית יותר טוב מבארסה ומריאל, אי אפשר להתעלם מזה. כמו שאמרתי, רק יציבות ישאירו אותה במעמד שהיא נמצאת כרגע. הקיץ הבא יכריע כמה ולנסיה ממשיכה להתקדם. שוב, כקבוצה היא נראית יותר טוב, עם מאמן מצוין שמנהל את החיבור של הקבוצה בצורה נהדרת. עדיין מוקדם, אבל בחודש וחצי הקרובים הכל יכול להיות.

    בליגה אחרת היא כן היתה מועמדת לאליפות. כן, גם באנגליה, למרות שכרגע סיטי בעולם אחר לגמרי. מצד שני, לפני עונה מכריזים שם 6 מועמדות לאליפות, אז הכל הגיוני אם ככה.
     
  2. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    מסכים איתך מאוד בקשר לפסקה האחרונה.
    בפרמייר ליג היה לולנסיה יותר סיכוי לזכות באליפות לדעתי מאשר בליגה הספרדית
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד, השוואה של ולנסיה לשני המועדונים הגדולים בעולם היא מגוחכת, בטח כשהטענות שלך הן פתיחת עונה טובה של ולנסיה אחרי שנים של דשדוש.
    בכלל לא מעניין אותי אם היא תסיים את העונה הנוכחית במקום ה-3 או ה-8. השאלה היא איך ממשיכים להבריא את המועדון בקיץ ומחזירים אותו לאט ובבטחה להיות אחד המועדונים הגדולים בספרד.
     
  4. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,077
    לייקים שהתקבלו:
    650
    שוב, אני לא טוען שוולנסיה אוטומטית מועמדת לאליפות רק כי היא פתחה את העונה טוב, אני טוען שזה אפשרי רק אם היא תמשיך בכושר הנוכחי, אם העומק יאפשר לרוץ ככה לאורך כל העונה ולהתגבר על העייפות, ואם בארסה תתחיל לאבד נקודות בלוח המשחקים הלא פשוט שמחכה לה וריאל תאבד עוד נקודות.
    אני רק טוען שבארסה וריאל לא רצות לבד באופן אוטומטי כי ככה. זה מה שאמרו גם על אתלטיקו. שום דבר לא בטוח, מתי לאחרונה קבוצה שלישית בספרד נראיתה כמו ולנסיה עכשיו? בארסה וריאל לא דורסניות היום, אולי פעם אחת בכל העונה ראינו משחק רב שערים מצדן, וזו ההזדמנות של ולנסיה לאיים עליהן, בטח יותר ממה שסביליה עשתה בעונה שעברה.
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,252
    לייקים שהתקבלו:
    6,228
    בשביל לקחת אליפות בפרמייר ליג אתה צריך ריצה ארוכה וטובה (צ'לסי, לסטר וכו').
    בשביל לקחת אליפות בליגה הספרדית אתה צריך להיות הקבוצה הכי טובה באירופה.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד מוקדם לדעת היכן ולנסיה תסיים את העונה, אבל שימו לב כמה שיבחתי את מרסליניו עוד במינוי שלו. ולנסיה הייתה מועדון חולה והצעד הראשון להבראה היה בחירה במאמן גדול שהוא אנדרייטד. לא פחות טוב מאלה בפריימרליג שמקבלים מיליונים. בויאריאל עד היום צריכים להתבייש עם הפיטורים שלו. ולנסיה כבר ידעה קיצים עם בזבוזים מטורפים וזה לא הביא לשום מקום. השלם עולה על סך חלקיו כמאמר הקלישאה ויש שחקנים שמציגים את הכדורגל הטוב ביותר בקריירה שלהם.
    והנה המספרים:: בעונה שעברה: מקום 15, מאזן של 3 נצ' ו-6 הפסדים| בעונת 2015/16: מקום 9, מאזן של 3:3:3| בעונת האליפות: מאזן 6:2:1| המאזן העונה: 6:3:0, יחס שערים 25:10.

    בפתיחת העונה חששתי שנראה ולנסיה שזוהרת דווקא במשחקים האלה נגד ריאל ויתר הגדולות, כשהיא יכולה לסגור את האמצע עם הקשרים המעולים שלה, אבל תתקשה ליזום נגד בונקרים. היה חסר קשר כנף אבל גדס השתלב נפלא ו-ולנסיה כובשת בלי הפסקה. העומק לא מספיק טוב והלוואי ונראה חיזוק חכם בינואר מה שיכול לעשות את ההבדל בין ליגת האלופות בעונה הבאה לבין הליגה האירופית. כמובן שאם וכאשר, זה יצריך התארגנות אחר.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.