מחזור תשיעי: בארסה רומסת את סביליה 5-0

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏29/10/10.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    ככה קבוצה כמו ברצלונה צריכה לשחק. לחץ על הכדור, לחץ על שחקני ההגנה, ובעצם לחץ על כל המגרש. במחצית הראשונה, גם כשסביליה שיחקה ב 11 שחקנים, היא בקושי עברה את החצי. אם אני זוכר נכון, אחוזי השליטה בכדור היו 68%-22% לזכות ברצלונה, אחוז מדהים. פפ עשה נכון שהחליט לתת במחצית השנייה מנוחה לצ'אבי ופויול שעליהם יש עומס די גדול, ציפיתי שיעשה זאת גם עם מסי שהטלות שלנו בו פשוט בלתי הגיונית.
    ניצחון חשוב ומשכנע, שאני די בספק אם אכן היה כה מוחלט אם סביליה היתה נותרת ב 11 שחקנים. בכל מקרה התוצאה הושגה בצורה משכנעת.
     
  2. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשאין לך איזה קייטה בקישור שמסרס הכל, זה יזרום ככה.

    הדבר היחיד שאפשר לקחת מהמשחק הזה היא חזרתו של וייה. צרחתי כמו מטורף בגול הראשון שלו, סוף סוף הגעת! בגול של מסי סתם מלמלתי "אחד צריך ריבאונדים בדקה ה-80 ועשרות פצועים של היריבה כדי לנצח משחק, השני רק צריך כדור מול קבוצה שלמה. ועוד משווים ביניהם...".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/10
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אתה יכול להיות ציני עד מחר, להוציא את הבלם שלך, ולהכניס חלוץ גם שהתוצאה היא 1-1 זה חילוף גאוני, אני לא מכיר הרבה מאמנים שהיו עושים דבר כזה, ומה שיותר היה מושלם זה הטימיינג שהרקולס התעייפה, וישר אחרי הגול מוריניו מכניס את ארבלואה. מאמן שחי את המשחק, שמנהל משחק בצורה מושלמת.

    אני מסכים עם מוראד, קאלטייוד היה מצויין אתמול, ובכלל הוא שוער טוב לדעתי, לא מדהים אבל בהחלט טוב, הבעיטות האדירות של רונאלדו הם דבר שלא קל לעצור, הכדור מגיע בעוצמה אדירה, ומשנה את הכיוון- זה כדור סופר קשה לשוערים, כך שאני לא מאשים אותו בהשמטה בשער של די-מאריה.

    ברצלונה במיטבה, מאנזסנו פשוט התאבד שהלך על שתי חלוצים במקום לשחק עם קישור מהובה, לא עושים דבר כזה בקמאפ נאו, בטח שברצלונה מגיעה בהרכב כל כך התקפי ולא עם נגרים כמו קייטה.

    רומריץ' שוב חזר להיות נגר אידיוט, שהחזיר כדור טיפשי לשוער שלו ונתן לאלבס את אחד הגולים הקלים.

    ההגנה של סביליה העונה פשוט על הפנים, העזיבה של סקילצ'י הרגה אותה. וקאסארס הוכיח שוב שאין לו מקום בברצלונה.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אילו ההשמטה בבעיטה של רונאלדו הייתה היחידה שלו, במשחק בפרט ובעונה בכלל, הייתי מסכים. אבל היא לא הייתה, כמו גם הדיפות רעות אחרות והתקעות על קו השער לעתים. שוער סביר, שהיה לא רע אתמול.

    מוריניו הגיב טוב מאוד למתרחש במגרש, הקבוצה שלו נשארה מאורגנת טוב במערך מסודר ולא בצורה שכונתית גם אחרי שהוציא בלם והכניס חלוץ. שני החילופים האחרונים אמנם היו הגנתיים כביכול, אבל השאירו אותו בסה"כ במערך התקפי כמעט באותה רמה של זה שפתח את המשחק. מה גם שלא היה מדובר בלרדת לבונקר, אלא בהבנה פשוטה שהרקולס תצא להשוות עם יותר שחקנים ויהיה פשוט לעקוץ אותם עם מעט שחקנים במתפרצות או אפילו משחק מסודר. זה גם עבד, ריאל מדריד החמיצה עוד בדקות הסיום כולל אחד על אחד של רונאלדו.
     
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    פשוט משפיל לראות את הקבוצה ה4 במיטבה בליגה הספרדית מגיעה למשחק חוץ ומשחקת כמו קבוצה מהליגה השלישית.
    אין תרוצים גם לא האדום,כי לפני האדום בארסה גם פירקה את סביליה.
    גם הנוער של בארסה היה מפרק את סביליה.
    מישהו שם בספרד חייב לעשות משהו ומהר כי הליגה מתפרקת!!!!!!!!!
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההשוואה בין ויאה למסי מגוחכת אבל עוד יותר מגוחכת ההשוואה בין ויאה לבנזמה(מה שעשו במארקה, רק בגלל דבריו של מוריניו). ויאה כבש חמישה שערים ב-11 משחקים במדי ברצלונה - מאזן בהחלט בסדר, אפשר לחיות עם זה. גם כשבנזמה עושה משהו מועיל זה קורה בפוקס. בתור אחד שמחבב את ויאה היה לא נחמד במיוחד לראות אותו עם פרצוף עקוף משחק אחרי משחק. אני מעדיף שהוא יבקיע מאשר מסי.

    אני לא רוצה לרחם על סביליה שהייתה מבישה אתמול, אבל צריך בכל-זאת לציין שהיא שיחקה בלי פאלופ שכבר רגיל שיושבים לו על השער תשעים דקות בקאמפ-נואו, וגם ללא חסוס נאבאס ופרננדו נאבארו.

    אחרי שולנסיה ובעיקר סביליה הורידו מכבודה של הליגה עם התוצאות אמש, מגיע תורה של ויאריאל(מתארחת הערב באל-מולינון) להראות שבכל-זאת יש קבוצה שמתקרבת לבארסה וריאל במיקום בטבלה ו\או ביכולת, לפחות בשלב הזה של העונה. ג'וזפה רוסי יערוך היום את הופעתו המאה בליגה הספרדית ועד עכשיו כבש 38 שערים(חסרים לו שני שערים והוא יהיה הכובש השני המצטיין בהיסטוריה של ויאריאל), לא רע. מרקוס סנה מושעה ואת מקומו ייתפוס בורחה ואלרו. במידה ותנצח, ויאריאל תפתח פער של חמש נקודות מולנסיה הרביעית. בגיחון לא מצפים למגרש מלא אחרי האכזבות האחרונות שחוותה הקבוצה מאז הניצחון על סביליה. אגורן ישחק הערב נגד חבריו מויאריאל כשהוא לובש את מדיה של קבוצה אחרת.

    אתלטיקו מארחת את אלמרייה הערב - לפי המארקה קיקה ישחק עם ההרבב החזק ביותר שלו, למעט גודין הפצוע שיוחלף בדומינגז. ניצחון ואתלטיקו יכולה לקפוץ עד למקום החמישי בסיטואציה מסויימת(כרגע היא שמינית).
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    כמו שהיה משפיל לראות את ארסנל חוטפת רבייעייה, שטוטגארט, באיירן וליון(חמישייה)?

    בארסה הייתה אתמול במיטבה, ועם ההרכב הכי טוב שהיא יכולה להציע, המאמן של סביליה עשה טעות שעלה עם הרכב התקפי למדי ובלי קישור מהובה בקמאפ נאו, ואחראי גדול מאוד לתוצואה אתמול.

    הליגה לא מתפרקת ולא נעליים, הליגה העונה יותר טובה מבעונה שעברה, פערי הרמות בין ריאל לבארסה לליגה קימיים, ואני מסכים שצריך לעשות משהו, אבל לזרוק הליגהמ תפרקת בלי שום מושג מה הולך בליגה זה לא לעניין.
     
  8. Carlo Zampa Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    630
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תעשה לי טובה עם השטויות שלך, זה עושה אותו גאון?! זה דבר פשוט שכל אידיוט חושב עליו, ברגע שאתה צריך גול אתה מכניס חלוץ התקפה - מתי שאתה ביתרון כמה דקות לסוף אתה מכניס שחקן הגנה - יש דבר יותר פשוט מזה? מה פתאום, זה מוריניו, רק הוא חושב על החילופים הגאוניים האלה.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא, לא רק מורניו חושב על החילופים האלה, אני יגיד את שוב- הטיימינג של החילופים היה מושלם, ולהוציא את פפה הבלם שהתוצאה 1-1 והרקולס שמסוכנת מאוד במתפרצות שלה, ולהכניס חלוץ זה הימור והימור מוצלח, זה לא הופך את מורניו לגאון(יש הרבה דברים אחרי שכן), אבל זה הופך אותו למנהל משחק מושלם.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/10
  10. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רונאלדו הוא פשוט מפלצת, שחקן בכושר מטורף. אני כ כך מקווה שהוא ימשיך להיות בכושר טוב עד לאל קלאסיקו (אין סיכוי שהוא ימשיך בכושר ההבקעה שלו מהחודש הנוכחי, אבל שימשיך להבקיע ולבשל בכמויות). ובקשר לסביליה, הם פשוט עלובים, אתמול הם נראו זוועה. זה פשוט לא הגיוני שכל פעם שהם מגיעים לקאמפ נואו הם יוצאים מובסים.
     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד יותר לא הגיוני שכל פעם ריאל תחזור מפיגור בדקות הסיום, מול אותן קבוצות שמול ברסה היו עם 11 ברחבה ומולכם פתאום מגלות חורים. לא הגיוני הוא אומר לי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/10
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מה עם סארפונג? רואה דקות בסוסיאדד?
     
  13. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ההרכב שעולה הוא ההרכב המשוער..

    דה חאה-פליפה,דומינגז,פראה-אויפאלושי-אסונסאו,טיאגו,רייס,סימאו-פורלאן,קון

    VAMOS ATLETI :aaarse:
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בדיוק רציתי לשאול אותך עליו שבוע שעבר, ההולנדי מקבל דקות ומשחק בעיקר כמחליף, במחזור הקודם הוא הבקיע את שערו הראשון בסוסיאדד נגד דפורטיבו, והוא הבקיע גם באמצע השבוע בגביע נגד אלמריה שער נאה מאוד.

    האמת שהוא מחליף, כי על העמדה שלו משחק השחקן מספר אחד של סוסיאדד, אנטואן גריזמן, אבל לפי מה שראיתי מימנו יש לו יכולות לא רעות בכלל, הוא מהיר, פיזי, ודי טכני, קבלת ההחלטות שלו לוקה בחסר, אבל האם הוא באמת נחשב לכשרון גדול באייאקס?

     
  15. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    תוצאות מעניינות מאוד היו היום

    סנטאנדר מביסה 4-1 את אוססונה ודפור מביסה 3-0 את אספניול...שתי קבוצות שבחודש לא כבשו את כמות השערים הזאת כבשו אותה היום במשחק אחד

    מלאגה (שוב) מפסידה בבית לסוסיאדד(אחלה קבוצה נבנתה שם) ומתחילת העונה בלי שום נקודה בבית !!! למרות שאני חושב שיש למלאגה קבוצה מאוד מוכשרת וצעירה שעוד תהיה באמצע הטבלה לפחות בשנים הקרובות שום נקודה היא לא השיגה בבית(אפילו אם פגשה את כל הגדולות)

    ויאריאל משווה ל 1-1 בגיחון בתוספת הזמן מפנדל של רוסי למרות שהיא עם 10 שחקנים בערך מדקה 75 ונמנעת מהפסד
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/10