מחזור שמיני בספרד: אתלטיקו, סוארס וגריזמן נגד ברצלונה של קומאן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/10/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    @Butragueño, נאצ'ו ביכולת קטסטרופלית לחלוטין אבל יש שחקן ברביעייה האחורית שלנו שמרשים אותך? זה הסגנון וההיפקרות של אנצ'לוטי. איפה אלאבה היה בשער הראשון כשהשחקן על הכנף שלו שיגר את כדור הרוחב? מיליטאו משחזר את היכולת מהעונה שעברה? נאצ'ו היה מצוין אשתקד והגיעה לו הזדמנות להיות בלם פותח בריאל מדריד. הוא הצטיין במספיק מעמדים מלחיצים ובמשחקים גדולים.
     
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,260
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    דווקא בשער הראשון אני מאשים בעיקר את ואסקז. כשאתה רץ עם שחקן לאורך ההתקפה, אם אתה לא מכניס את עצמך בינו לבין הכדור, זה שלך. ו-ואסקז לא הצליח לסגור את דה תומאס ולכן זה עליו. השער השני כמובן על נאצ'ו. לא, אין אף שחקן הגנה שאני חושב שמגיע לו להיות בריאל מדריד.
    לגבי מיליטאו, אני חושב שהוא כן מציג את היכולת משנה שעברה -- זה מה שראינו ממנו, יכולת פושרת.

    אנצ'לוטי בכלל מטריף אותי. כל משחק החילוף הראשון שלו זה רודריגו (על אחד מקשרי האמצע), וכמו כל משחק בכלל לא הולכים על האגף שלו (ובצדק), אז מה הוא תופס את הראש? אי אפשר לשחק עם רודריגו ו-ויניסיוס ביחד. זה הומוגני מדי, לא נותן שום תחכום בהתקפות.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפעם היה ברור שצריך לוותר על קשרי האמצע גם כי קרוס ומודריץ' היו מאוד-מאוד חלשים וגם כי אין סיבה לפתוח עם ארבעה נגד אספניול. אני לא יכול להגיד את זה על ויניסיוס אחרי פתיחת העונה הטובה שלו שלדעתי מתאזנת והפס האחרון שלו מזעזע גם אם הוא עובר את הבלם (היה יכול להוריד נוח יותר לבנזמה בדקה החמישית וזה משחק אחר), אבל אני לחלוטין מעדיף את הזאר על פני רודריגו. גם בתקשורת תקפו את אנצ'לוטי שהוא לא נותן לו לשחק שני משחקים ברציפות, זה לא שהוא היה רע נגד שריף. התבנית ההגנתית והטקטית יותר זידאן+קאסמירו+מנדי אולי עזרו גם להגנה שלנו להיראות טוב יותר מעבר לפאשלות שאסור לנאצ'ו לעשות. כן זה מטריף אותי שהוא יוצא ללחוץ גבוה ולרוב מאבד (גם נגד אתלטיקו בשער של סוארס אשתקד). אבל הוא בלם טוב בגדול וזה לא רק שהוא 'שחקן נשמה' כי זה לא מספיק בריאל.
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כמו שחששתי, השיפור בהתקפה היה בעיקר הפריצה של ויניסיוס. הוא חזר לעצמו, ריאל חזרה לעצמה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההפתעה זה מצד ויניסיוס (לא אוהב את זה שהוא באנקר בלתי מעורער וגם במשחקים חלשים - זהו, הוא אוטומטית מסיים 90 דקות), אבל בנזמה מציג 'עונת מסי' לכל דבר: תשעה שערים ושבעה בישולים בשמונה מחזורים, רק שחקן אחד במאה ה-21 בספרד היה עם מספרים טובים יותר - כריסטיאנו עם מוערבות ב-17 שערים בעונת 2014/15. אז גם אני לא מת על זה שהוא לפעמים יוצא מהרחבה יותר מדי, נתפס בנבדל והוא איטי קצת, אבל הגול שלו זה מאה אחוז כישרון, זה נקרא לייצר גול מכלום. אני אולי אשבר ואקנא חולצה שלו אפילו.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה בהחלט מרשים אבל לא עושה את ההבדל מהעונה שעברה. הבישולים שלו זה לויניסיוס.
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    הנה הגיעו ההפסדים גם לליגה, אפשר להירגע. רק ויאריאל נותרה בלתי מנוצחת.

    זה היה מחזור שבו כל העייפות הצטברה רגע לפני פגרת הנבחרות. ריאל הפסידה, ברצלונה הפסידה, סביליה הפסידה, ריאל סוסיאדד מסיימת רק ב-1-1. מסתבר שחוץ מאתלטיקו, המנצחת הגדולה של המחזור זו דווקא ריאל מדריד שנשארת במקום הראשון למרות שהבאסקים יכלו לעקוף אותה.

    סביליה מפסידה לגרנאדה שמנצחת בפעם הראשונה העונה. הזעזוע הראשון מגיע דווקא בלבנאטה: אחרי 3 וחצי שנים פאקו לופס מפוטר. השבוע הפסידה לברצלונה 3-0 ללא מלחמה, ואתמול למיורקה. הימור שלי: סיסקו, שפוטר השבוע מווטפורד, יגיע לקבוצה במדיה שיחק בסוף הקריירה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כן כביכול המחזור הנוכחי הוא טיעון טוב לאלה שמנסים להגן על חוזקת הליגה. ומה אספניול הייתה צריכה לעשות יוצא דופן כדי לנצח את ריאל מדריד שכבר הפסידה לשריף לדוגמא? עלינו עם ארבעה קשרים ולא היה לנו אמצע, כל שחקן הגנה נראה יותר גרוע מהשני. ואם היינו משחקים נגד ווסטהאם או ססואולו (בכוונה בחרתי בקבוצות שבליגה מקבילה אמורות להיות מדורגות כמה וכמה מקומות גבוה יותר) - זה היה אחרת? לא ראיתי שום דבר טוב באספניול אפילו ביחס לקבוצת תחתית חוץ מתשוקה ומוטיבצייה שזה מובן מאליו וראול דה תומאס שהוא אחלה חלוץ. אי אפשר להתעלם מזה שריאל מדריד חלשה. מזכיר איך לבאנטה שיחקה נגד ריאל מדריד ומה מצבה כיום. ויאריאל בעצמה לא מנצחת מספיק אז זה לא משנה ויש לה מספיק כישרון מקדימה גם בלי ג'רארד מורנו.
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לדעתי כל מאמן שיש לו איזושהי הצלחה בקריירה יהיה לו יותר סיכוי להצליח מקומאן. כל מאמן נורמאלי שיגיע יש סיכוי שהוא יצליח ויש סיכוי שלא ולכן זה עדיף מקומאן שפשוט לא מצליח. אלא אם אתה מגדיר את מה שקומאן עושה כהצלחה לאור הסיטואציה אז אין שום סיבה להאמין שעדיף להשאיר אותו. אני לא מגדיר את מה שהוא עושה כהצלחה, אני בטוח ב100 אחוז שאפשר להוציא הרבה יותר מהסגל הקיים. אולי יתנו לקומאן הזדמנות לרוץ כמה משחקים עם השחקנים שהיו חסרים לו (פאטי דמבלה) ואם עדיין הקבוצה לא תרשים כבר לא יהיה לו תירוץ.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההשפלות האלה לא יימשכו, בין אם קומאן יהיה על הקווים ובין אם לאו. בארסה תיאבק על המקום הרביעי ותסיים שלישי לדעתי. מה זה אומר להצליח יותר? לא היה לכם סיכוי בשנה שעברה נגד פ.ס.ז' גם עם מסי לדוגמא. כיום אתלטיקו מדריד היא הקבוצה הנורמלית בליגה, היא יציבה וחזקה, יש לה את המאמן הטוב ביותר גם כן. לריאל מדריד יש כוכב בעונת שיא - בנזמה, וסגל בינוני. הסגל של ברצלונה פחות טוב משמעותית משתיהן. גם אם אתה חושב שהתקרה של גאבי היא X, לא פשוט לבוא לידי ביטוי במצב הנוכחי. מעבר לכך, לא פשוט לעכל עזיבה של שחקן כמו מסי ואמרתי את זה. גם אם אגוארו היה כשיר והיה חלוץ נוסף נורמלי יותר מדה יונג. הקבוצה כמו בן אדם שאיבד שני איברים. אתה גם לא נוקב בשמו של מאמן, שמת לב? אתה מדבר בסיסמאות או במאפיינים. התלהבו מקיקה סטיין כי הוא שיחק 'כדורגל של קרוייף' בבטיס ובכלל, סיפרו על אף המסירות במשחק והוא קיבל שמינייה מבאיירן. אגב, לצערו של קומאן זה הלו"ז, להפסיד 2:0 לאתלטיקו מדריד זה לגיטימי מאוד.

    סתם שמות שאני זורק: לופטגי על הקווים היה מספק אותך? אונאי אמרי? שני מאמנים שמשחקים כדורגל התקפי בקבוצות צמרת. אני לא חושב אגב שהם היו מנסים להפוך עולמות כדי להשתחרר מסביליה ו-ויאריאל בהתאמה גם אם הייתה הצעה היפותטית כזו.
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    כל מאמן שיש לזכותו הצלחות זה מין הסתם כולל גם את אלה שציינת (למרות שאני לא אוהב את אמרי בכלל). אני אישית הייתי שמח לראות את טן האח, לא מכיר את כל הפרטים אבל כחסר מושג נראה לי הגיוני מאוד שמאמן שאף פעם לא אימן קבוצת טופ יחבק את ההצעה בשתי ידיים לא משנה אם הוא תחת חוזה ואם הקבוצה במשבר כלכלי. בכללי אני לא חושב שזה נכון להסתכל רק על מאמנים פנויים, אם בארסה תרצה מספיק היא יכולה לשכנע את רוב המאמנים בעולם גם במצבה הנוכחי. גאספריני למשל לא יקפוץ על הזדמנות אם בארסה תציע? לא יודע נשמע לי מוזר.

    לגבי המאבק על האליפות לא יודע למי יש סגל יותר טוב אבל זה גם לא משנה, אני לא באמת צריך לציין קבוצות שלקחו תארים עם סגלים פחות טובים משל אחרות. בטח כשגם היריבות לא מוציאות מעצמן את המקסימום בנתיים וגם להן אין את קלופ ופפ (לא מזלזל בסימאןנה אבל בשנים האחרונות הוא לא אקס פאקטור). וכמובן שזה גם לא שחור או לבן, בארסה יכולה להשתפר גם בלי לזכות באליפות אתה יודע.

    אגב אני לא אוהד בארסה אתה לא צריך להגיד "לכם".
     
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    המחזור הזה לא אמור להיות טיעון לטובת חוזקת הליגה, אלא נגד הטיעון הנצחי שהליגה הספרדית היא ליגת נמושות. הרי תמיד זלזלו באותן קבוצות שהיום מנצחות את בארסה וריאל, לא משנה מה היה מצבן. וזו היתה תשובה לגבי הטענה שבארסה וריאל לא מפסידות בליגה אז הליגה פח.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברצלונה - ולנסיה

    לשתי הקבוצות היה לא מעט חומר למחשבה בזמן פגרת הנבחרות. גם ברצלונה (חמש נקודות מ-12 האחרונות) וגם ולנסיה (שתי נקודות) ניצחו פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ורוצות לשפר עמדות בטבלה. אצל המארחת, רונאלד קומאן עדיין בתפקיד כמובן. אנסו פאטי שעלה כמחליף שלוש פעמים, צפוי לפתוח בהרכב לראשונה העונה. גם ממפיס, אולי המצטיין בשורות הקבוצה - יפתח ב-11 וגאבי שעשה את טבילת האש המרשימה בנבחרת ספרד - ישחק בעמדה קדמית יותר. עוד נציין כי קון אגווארו בסגל לראשונה מאז הגיע. "קומאן מסתכל לפתע לא רק על העתיד באופטימיות אלא גם על ההווה", נכתב, אם כי פדרי למשל עדיין פצוע. אצל העטלפים, קרלוס סולר אמור לחזור לארבע חמישה מחזורים - יש לו שלושה שערים ושלושה בישולים. "תמיד יש פעם ראשונה", אמר בורדלאס שנשאל על כך שלא ניצח מעולם בקאמפ נואו. האמת שוולנסיה היא הקבוצה שכבשה הכי הרבה בקאמפ נואו מאז עונת 2013/14 - 14 שערים בשמונה משחקים. "משחק מכריע", נכתב בשער עיתון ספורט. קומאן יודע שהוא חייב לנצח. הרכבים משוערים:


    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2021/10/16/16344038095056.Xxx
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    למה אין אתלטיקו וראיל היום ?
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    בגלל משחקי הנבחרות בדרום אמריקה, כמו בארסה נגד סבייה. הבעיה שאין גם תאריך אחר. צריך להמתין עד שב-2022 הקבוצות יודחו מגביע המלך או ליגת האלופות.