מחזור שמיני בספרד: אתלטיקו, סוארס וגריזמן נגד ברצלונה של קומאן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/10/21.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    קון אגוארו בגילו, הראה לא פחות כשרון והרבה יותר מספרים, לטעמי הוא לא יהיה אפילו קון. ובטל חא טןב ומאמבפה והאלנד, כי הוא שונה מהם, ופחות סקורר.

    שוב, אם ימשיך להיות לא מקצועי מחוץ למגרש, יהפוך לפלופ בסוף.
     
  2. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    הפוטנציאל של פליקס יותר גבוה מאמבפה והאלנד ??

    מדובר בשחקנים ב 3 רמות יותר גבוהות ממנו, גם אם הוא יגשים את מלוא הפוטנציאל .
    אני לא ראיתי ממנו שום דבר מיוחד בבנפיקה, בנבחרת פורטוגל ובמיוחד לא במדריד .

    המספרים שלו מביכים,הוא לא סקורר בכלל, אין לו מהירות יוצאת דופן והוא חלש מאוד פיסית.
    יש לו טכניקה לא רעה, לא יותר מזה .

    ריקלמה,
    לפני שבועיים רשמת שהנשיא הקודם החליט להיפטר מסוארז וקומאן היה רק קבלן ביצוע, עכשיו אתה טוען שזה קומאן החליט להיפטר ממנו ?

    ושוב...לא נתת לי שם אחד של מאמן שיכול להחליף אץ קומאן ולהיות פחות גרוע .
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    כמה מחבל אתה מ-1 עד "אני מכניס את סרג'י רוברטו כשאני בפיגור"?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/10/21
  4. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    לא יצא לי לצפות הרבה בגאבי, אבל כל פעם מחדש הוא נראה לי כמו וורלד קלאס בהתהוות. איזה ילד מוכשר וחכם.
     
  5. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    בינתיים כל שחקן נוער של ברצלונה הכתירו כוורלד קלאס, זה התחיל מפתחי, פדרי ועכשיו גאבי .

    אי אפשר לקבוע אחרי משחק - שנייםן של שחקן בן 17 שהוא וורלד קלאס, מספיק כבר עם ההגזמות המביכות האלו .

    הסיבה שהשחקנים האלו נראים לא רע זה בגלל שברצלונה כל כך חלשה,שכל שחקן נחמד נראה כוורלס קלאס .
     
    טונאלי אוהב/ת את זה.
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מאריו הרמוסו שחקן כל כך מביך. המצב הכי טוב של בארסה הגיע מטעות נוראית שלו, כל מסירה שלו לחוץ או לשחקן בארסה, שחקן בינוני שהשיטה של סימאונה אעכשהו מסתירה את זה.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לנגלה נכנס...אין מילים על קומאן.
     
    ירוק ירוק אוהב/ת את זה.
  8. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    דווקא במומנטום הכי שלילי של ברצלונה (וזה קשה, היא חוותה הרבה כאלה בשנה האחרונה) היא סופגת רצף משחקים קשוח. בנפיקה (בחוץ), אתלטיקו, ולנסיה וריאל מדריד. אם קומאן נשאר על הקווים אחרי הרצף הזה, הוא כבר לא יפוטר כנראה לעולם.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    גם האוהדים הכי מורעלים של ברצלונה חיכו לcelebration של סוארז עם תנועת הטלפון בפנים של קומאן

    המזל שלנו שהם לא מסוגלים לדרוס. פערי רמות על גבול הלא כוחות, בארסה ואתלטיקו לא באותו ענף.
     
  10. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    שואל שוב את אוהדי ברצלונה בפורום ( וגם כאלה שלא אוהדים אותם ) :
    את מי אתם מביאים במקום קומאן ? איזה מאמן יעשה עבודה פחות גרועה מקומאן כרגע?

    וצריך להתחשב במצב הכלכלי של ברצלונה שלא יכולה להביא מאמנים תחת חוזה בקבוצות אחרות, וגם לא יכולה לשלם הרבה כסף למאמן אחר .
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברצלונה זה בינתיים המשחק הכי קל בלוח השנה. לאפורטה מזגזג ונראה חסר אונים: קומאן חרא של מאמן והפרצוף שלו מעצבן, אין ספק. הבעיה שהאוהדים לא מבינים כמה מצב הסגל הנוכחי גרוע והמצב חמור - קוטיניו? אנחנו ב-2018? לוק דה יונג? זה בשום עולם לא צריך לקרות. מרכז השדה סביר רק אם כולם בכושר שיא. מה שעוד אוהדים שמתלהבים מכל פס לא מבינים זה שגם שחקן צעיר סופר-מוכשר - צריך משענת, צריך מינימום של קבוצה, מנהיג וותיק. בכאוס הזה גם מסי הגדול בגיל 17 היה מתקשה. כמה פאטי יכול לקחת על עצמו יחד עם ממפיס? איך אפשר לשפוט את הצעירים על סמך חצי שעה פה ו-25 דקות שם? גם בריאל יש דוגמאות כמו רודריגו ופדה שעוד 'מנוסים' ביחס לברצלונה.

    אתלטיקו "הטובה בהיסטוריה" ניצחה את ריאל ארבע פעמים בליגה בין 2013 ל-2016 ועד העונה שעברה כשלה נגד ברצלונה שוב ושוב, צ'ולו אכל מרורים. טוב בשביל הבריאות של מסי שהוא עזב.
     
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    לא משחק ממש חלק שלנו, סביץ' וחימנס עבדו קשה מאוד, קוטיניו רשם שתי הצלות גדולות. אבל יחסית למה שהלך בחודש האחרון, לא סבלנו אתמול. החזקת הכדור של בארסה במקום לחנוק נתנה לנו שטחים לרוץ.
    מסכים עם דור. בוסקטס היה בתפקיד גננת אתמול, אין על מי להישען חוץ ממנו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אספניול - ריאל מדריד

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2021/09/28/champions/1632859144_704663_1632859312_noticia_normal_recorte1.Xxx

    אספניול חזרה לליגה הבכירה אחרי שנת היעדרות כשהוליכה את הטבלה רוב העונה (לא הפסידה מפברואר עד מאי) וסיימה במקום הראשון בסגונדה. תקוותיה הן להבטיח את ההישארות עם מינימום קשיים ואם הכל יתחבר להגיע קרוב לעשירייה הראשונה. ראול דה תומאס, החלוץ שללא ספק שווה מקום בליגה הבכירה – היה הכוח העיקרי עם 23 שערי ליגה – והוא כזה גם השנה. מבחינת הקבוצה, הרי שהליגה הבכירה היא סיפור אחר – אספניול קרובה-קרובה לקו האדום עם ניצחון בודד באמתחתה שש נקודות מ-21 אפשריות והיא מדורגת במקום ה-15. במחזור האחרון נכנעה 2:0 לסביליה בפיחואן – משחק שגדול על מידותיה, על אף שהאנדלוסים שיחקו 25 דקות בעשרה שחקנים. מנגד, במגרשה הביתי עשתה את המוות לאתלטיקו מדריד אך הפסידה בדקה ה-99. עם או בלי קשר למשחק החגיגי הקרוב, אספניול הצטלמה השבוע לתמונה הקבוצתית ל-2021-22 כך שהאווירה טובה.

    המאמן ויסנטה מורנו קיבל את המנדט להמשיך כמובן והוא נשמע נינוח לקראת ריאל: "כמו רוב הקבוצות, גם אנחנו, אני מניח, נאגור יותר נקודות בבית. הסטטיסטיקה אומרת שריאל כן יכולה להפסיד. ניתן מלחמה ונצטרך לשחק בצורה מושלמת. אני חוב שריאל עושה הכל טוב, היא הפסידה לשריף אך הגיע לה לנצח. בנזמה שחקן על, האיכות שלו יוצאת דופן. מוטיבציה? היא בטח לא תחסר נגד ריאל, נצטרך להקריב ולהיות מוכנים לסבול". הוא מרוצה מאוד מתמיכת האוהדים המסתמנת אך מקונן על כך ש-60% תפוצה אינם מאה אחוז. "בזכות הקהל נוכל להיות בלתי ניתנים לעצירה בבית". בינתיים לקבוצה ארבע נקודות מתשע במשחקי הבית שלה – תיקו נגד ויאריאל, הפסד אכזרי לאתלטיקו ו-0:1 חשוב על אלאבס. "אנחנו רוצים ניצחון בית שני ברציפות", הבהיר אדריאן אמרברה, אחד הקפטנים. הוא בטירוף: לפני כמה חודשים רק יכולנו לחלום על משחקים כאלה כמו נגד ריאל מדריד ועם הקהל שלנו. ניתן הכל כדי לנצח ואנחנו מאמינים שזה אפשרי, נילחם ללא פחד עבור כל אוהד שיגיע". העונה הוא פתח בהרכב בכל שבעת המשחקים ורשם 583 דקות.

    עם כל הכבוד אליו, כאמור, דה תומאס הוא שחקן המפתח. בבנפיקה הוא לא הסתדר ואז חזר הביתה לספרד וניסה למנוע מהקבוצה לרדת ב-2019-20. חלוץ ליגה בכירה לגיטימי (14 אשתקד בפרק הקודם במדי ראיו) שהיה עסוק בנדודים. העונה כבש פעמיים והוסיף בישול ב-608 דקות. שחקן הרכב בלתי מעורער. החלוץ רעב מתמיד שכן ה-VAR גזל לו כבר שני שערים. "זה כמו סיוט עבורו כשהשערים מבוטלים", נכתב. דה תומאס לא ישכח שאת הופעת הבכורה שלו בריאל עשה עם אנצ'לוטי על הקווים ובמגרשה של אספניול. "המעגל הזה נסגר", אמר. "אהיה תמיד אסיר תודה עבורו". עוד אמר: "אשאר באספניול עד שאמות. אולי משום ששיחק בריאל מאז שהייתי צעיר, שופטים אותי בחומרה. הדבר הכי מסובך בכדורגל זה לכבוש שער. רבים לא רואים משחקים שלמים ולכן מסתכלים רק על הנתון הזה האם כבשת או לא". הוא סיפר שדיבר עם לופטגי בקיץ 2018 והחליט שכדאי לו לעזוב את ריאל, ומחמיא לבנזמה: "הוא החלוץ הכי שלם בעולם". עוד אומר כי הקבוצה חייבת לעשות צעד קדימה.

    ומההתקפה אל האיש שצפויה לו מחר הרבה עבודה - בין הקורות דייגו לופס, האקס הוותיק, בנובמבר בן 40. שיחק נגדנו לא מעט פעמים. בשלושה משחקים העונה שמר על שער נקי ואשתקד עשה זאת 20 פעמים. "הפייבוריט של אנצ'לוטי", כינו אותו בכלי התקשורת שכן בעונת הדסימה הוא הועדף על פני קסיאס במסגרת הליגה. גם את סרג'י דרדר ממרכז השדה כולם מכירים. ייתכן שנראה שינויים באספניול. אוסקר חיל עשוי לחזור לעמדה בצד ימין אחרי שנח במחזור הקודם. פראן מרידה עלול לרדת לספסל כש-וו לי שפתח בהרכב לראשונה במחזור הקודם – נאבק לשמור על מקומו. במרכז ההגנה ימשיך סרג'י גומס שהושאל מסביליה. מי שלא זמין עדיין הוא ינגל הררה המוכשר והמושאל מסיטי, שרשם עונה גדולה אשתקד במדי גרנאדה. הוא טרם שיחק העונה בגלל פציעה. בקצה הספסל כן נמצא לורן מורון שהגיע מבטיס וקיבל פירורים עד עתה. בעונה לפני שירדה, אספניול הצליחה להוציא תיקו ביתי בדרבי נגד ברצלונה וגם נקודה מאתלטיקו מדריד. הקהל מתגעגע לתחושה..

    אספניול – הרכב משוער: דייגו לופס| אוסקר חיל, סרג'י גומס, ליאנדו קאבררה, אדרייה פדרוסה| דויד לופס, מנו מורלאנס, סרג'י דרדר| אוסקר מלנדו, אדריאן אמברבה וראול דה תומאס

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי ההפסד המביך לשריף בסנטיאגו ברנבאו (2:1) שהצטרף ליכולת הפושרת ומטה נגד ויאריאל בתיקו המאופס בליגה. קרלו אנצ'לוטי צריך קצת שקט לפני פגרת הנבחרות והדרך היחידה להשיג זאת היא באמצעות שלוש נקודות נגד אספניול - ניצחון שאם יגיע יחזיר את הקבוצה לפסגת הטבלה אחרי שאתלטיקו מדריד ניצחה את ברצלונה - וקצת מזל לגבי החר"פ שלנו - גם מחר וגם נגד וירוס פיפ"א. לקבוצה 25 משחקי ליגה ברציפות ללא הפסד אך זה לא מעניין. היא צריכה גם לשחק כדורגל טוב יותר - שההתקפה לא תגיע על חשבון ההגנה, למשל, וגם לנצח. "ההפסד פגע לנו בגאווה ואנחנו נגיב מייד. נעשה הכל כדי לנצח. כשאתה לא מנצח אתה לא יכול לישון. השחקנים הבינו את הטעויות שלהם", אמר המיסטר . "צריך שיהיה איזון בכדורגל, ידעתי שיהיו רגעים גרועים. זה לא רע מה שקרה לנו, אלא קצת יותר מסובך, נפתור את זה במלוא האנרגיה. אני מקבל את הביקורת בין אם היא הוגנת או לא, אני חייב לקבלה. זה נורמלי, יש לי מזל שאני בריאל מדריד. אני חושב שכולם זוכים לביקורת, אבל אני עם התלהבות אדירה כאן".

    בעוד ההגנה עדיין לא מתחדשת - מנדי, קרבחאל ומרסלו יהיו זמינים רק לאחר פגרת הנבחרות (למשחק השני, כפי שאמר הדון, על רקע העדכונים המדאיגים לגבי הצרפתי ששב להתאמן לבדו), נראה כי המאמן בזמנים אלה יחזור לטריו הישן והטוב במרכז השדה: השלישייה המיתולוגית של קאסמירו-קרוס-מודריץ' כאשר השניים האחרונים רק עלו מהספסל נגד המולדבים. עבור טוני זו תהיה הפרמיירה ב-11 העונה. "אנחנו שמחים שהוא חזר, הוא לקח את הזמן והתאושש היטב. מחר הוא יתחיל", אישר המיסטר לגבי הקשר הגרמני. הוא טען גם כי קאסמירו לא עייף בכלל, אך אנחנו נוסיף שחייבים לראות שיפור ביכולת של הברזילאי. פדה, השחקן עם מספר הדקות השלישי הכי גבוה בקבוצה - צפוי לרדת לספסל. "אתמול הצטלמנו, אני בתמונה ליד קאסמירו וקרוס ואמרתי להם שזה מרכז שדה נהדר, ויחד איתי (קרלו שיחק גם הוא כקשר מרכזי) זה האמצע הטוב ביותר", התפייט המיסטר כשנשאל על מרכז השדה האיכותי ביותר שאימן, כשכזכור היו לו גם את גאטוסו-פירלו-סיידורף בימיו הגדולים במילאן.

    ומה עם ההתקפה החורקת, לפחות בשני המשחקים האחרונים? רודריגו, שרשם 251 דקות בלבד עד עתה יועדף כשחקן ההתקפה השלישי על חשבונו של הזאר בצד ימין - לבלגי 364 דקות. אנצ'לוטי נשאל כמדי ערב על הבלגי ואמר: "אין לו המשכיות, זו הבעיה, עליו להיות דומיננטי יותר. הוא היה טוב נגד שריף משום שאיים על השער והצליח לכדרר היטב". לפי הדיווחים בתקשורת, במועדון מאבדים סבלנות לגביו. ואם ברודריגו עסקינן - הברזילאי יצטרף לספק מספרים. שימו לב לזה: הוא ככבש בליגה שלושה שערים בלבד ב-48 הופעות (אחד אשתקד, ב-1:4 על גרנאדה במחזור ה-36), לעומת שישה שערים בצ'מפיונס ב-18 משחקים. הברזילאי מציג מהירות ורעננות בכנף ימין וכך משחק האגפים משתפר אך עליו להיות קטלני יותר ברחבה. גם ויניסיוס עשה צעד לאחור, כך זה מרגיש, עם סיומת לקויה והתמהמהות מיותרת בבעיטה האחרונה, אך מקומו מובטח. הוא לא מבטיח שערים אבל כן בלאגן חיובי מול ההגנה. ואם כבר חיובי, יש לנו מאזן חיובי נגד היריבה הזו וגם במגרש הזה.

    אנצ'לוטי סימן V על כל ארבעת משחקי הליגה נגד אספניול ומעבר לכך ריאל הדיחה את היריבה הזו מהגביע בעונת הדסימה, כלומר שישה ניצחונות בשישה משחקים. בנוסף, בספרד נכתב על "סיפור האהבה" בין ריאל מדריד לקורנייה אל פראט. ב-13 משחקיה במגרשה החדש של אספניול, הקבוצה שלנו ניצחה ב-11 וירדה מנוצחת רק פעם אחת, עם יחס שערים 5:30. ייתכן שמרקו אסנסיו (לא הייתה המשכיות לשלושער נגד מאיורקה) ואיסקו (166 דקות בלבד העונה) לא ייכללו בסגל למשחק שכן נעדרו מהאימון המסכם, אך גם בלעדיהם זה לא משנה - המטרה ברורה. אם ריאל תנצח יהיו לה 20 נקודות אחרי שמונה מחזורים, הפתיחה הטובה ביותר מאז 2010/11 עם מוריניו. במשחק העשירי העונה (בנזמה מחפש גם הוא את המספר 10) , אנצ'לוטי יודע שתמו ימי החסד. ככה זה בריאל מדריד.

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| נאצ'ו פרננדס, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, מיגל גוטיירס| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| רודריגו, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    חזרנו אחורה למחזור ה-32 בעונת האליפות האחרונה, בדרך לעוד משחק מייסר. בדקה ה-45 בנזמה סיפק עקב מדהים לקאסמירו שהצטרף מאחור – הברזילאי בעט בגלישה לרשת, 0:1 ושלום על ישראל. הצרפתי כיכב גם שנה קודם לכן והפעם עם צמד, הראשון כבר אחרי ארבע דקות, כאשר גם ראמוס ואפילו בייל הוסיפו. ואראן הורחק וזה נגמר בניצחון 2:4 עוד עם סולארי על הקווים. המשחק הזכור ביותר נגד אספניול בחוץ היה בעונת 2015-16 עם רפא בניטס ובעיקר עם כריסטיאנו שכבש חמישייה(!) והוסיף בישול לבנזמה. עם אותו 0:6 עצום ריאל כמעט נקמה באספניול שהנחילה לה את הפסד הליגה הגבוה ביותר שלה ב-1929-30. ואכן, שנות ה-30 ושנות ה-40 היו שנים קשות מצד ריאל במגרש הזה, אך בשנות ה-50 עם די סטפאנו בעיקר – מאזן הכוחות שם התהפך.

    ב-86 משחקי הליגה בהם אספניול מארחת, יש לקבוצה שלנו יתרון – 36 ניצחונות לריאל (42%), 19 תוצאות תיקו (22%) ו-31 הפסדים (36%), יחס שערים 125:139 לטובת ריאל. ההפסד האחרון של ריאל במגרש הזה ארע ב-2017-18 במחזור ה-26 כשזידאן העלה הרכב רוטציות וריאל, בערב חלש – ספגה בדקה ה-90 במתפרצת. אותו הפסד קטע רצף של ארבעה ניצחונות כולל 1:4 בעונת 2014-15 עם אנצ'לוטי, ורצף דומה היה לקבוצה בין 2008-09 (גוטי בכדור חופשי וגם ראול הבקיע) ועד הרביעייה בעונת האליפות של מוריניו עם שלושער עצום של פיפיטה ואחד של האקס קאייחון. בשנות ה-2000 ניצחה ריאל 13 פעמים את אספניול בחוץ, הפסידה חמש פעמים וסיימה פעמיים בתיקו, האחרון שבהם 1:1 חסר חשיבות ב-2012-13. בין 2001-02 (הפסד 2:1 בסיבוב השני) ועד 2005-06 המגרש הזה היה מנחוס אמיתי עם ניצחון אחד בלבד – 2:4 בעונת הקיירוש בזכות צמד של רונאלדו הברזילאי. ב-2002-03 קיבלנו משחק אטרקטיבי כשריאל חזרה מפיגור כפול בהפסקה בזכות פצצה של רוברטו קרלוס וכדור חופשי אדיר של פיגו.

    הניצחון הראשון של ריאל נגד אספניול בחוץ הגיע במשחק הרביעי – 1:2 ב-1931-32. היה לה רצף שלילי של כמעט 20 שנה, עד ל-2:4 ב-1952-53. ב-1967-68 הגיעה התפוצצות ראשונה עם 0:4 יפה, ורביעייה נוספת ארעה ב-1977-78. ב-1991-92 ריאל הוליכה ביתרון שלושה שערים בהפסקה וניצחה 1:5, כשהיירו רשם ערב ענק עם שלושער. אפילו לואיס אנריקה הבקיע. בעונת האליפות עם קאפלו רוד עשה 0:1 קטן-גדול אחרי בישול של גוטי וכולם זוכרים מה קרה "בגומלין" בברנבאו. כעבור שנה שוסטר רשם את הפסד הליגה הראשון שלו, במחזור השמיני, כשהמארחת ניצחה 1:2 וראמוס רק מצמק בשער יפה בעקב בתוספת הזמן. בעונת הדאבל עם זידאן, 2016-17, ריאל השוותה את שיא הניצחונות הרצופים בליגה שהיה שייך לברצלונה ופפ – חאמס, חלק מ-'ריאל מדריד ב'', אם תרצו, הבקיע ראשון ובנזמה הכפיל. נסיים עם המאזן בכל המפגשים: 35:104 לריאל בניצחונות.
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    לוקאס ואסקז, חשבתי שההזייה הזו שהוא מגן ימני זו שטות של זידאן. ללא שום תיקול, מסננת הגנתית, לא תורם התקפית, 0 אחוז דיוק בהגבהות.

    מלאנדו הזה של אספניול נהדר.

    @Raulito אתה ניהלתי דיון עם טענות לכך שנאצ'ו מעוז ההגנה, והוא עושה הכל, ונלחם ובלעדיו אנחנו נראה רע. אתה עדין חושב ככה? או שמהמשחקים האחרונים, שחטפנו בראש מחורים שלו, דעתך השתנתה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/21
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/a/a0e101ca120a8ee64f07a2cf0571ba212a900b88.Xxx

    כבר בפגרה| איזה גול ענק של אדן הזאר, כמה חבל שזה נפסל, מייצג את התקופה המתסכלת שלו אצלינו. אבל בעצם גם אם השער הזה היה נכנס והיינו מאריכים את הרצף הזה ללא הפסד בליגה - זה לא שווה כלום. חוץ מעוד גול של בנזמה בינתיים בדרך להיות הפיצ’יצ’י - שער ענק (לא סובל את זה שהוא יוצא מהרחבה).

    אנצ’לוטי פתח במערך בלתי מתקבל על הדעת, גם עלה נגד אספניול כאילו זו באיירן מינכן - עם ארבעה קשרים מרכזיים מה שפגע במשחק האגפים שלנו, ועדיין אמנם שלטנו בכדור אבל כל מתפרצת היא חצי גול. עמידה גרועה הן קבוצתית והן אישית. כל השחקנים סובלים כרגע ללא יוצא מן הכלל, אין קבוצה, אין אגרסיביות. עד שאלאבה שיחק כמגן לא זוכר הרמה אחת טובה שלו או ריצה מהירה לשטח. קרוס חיוור, לוקה עייף וכן הלאה. לא ברור למה פדה שלא הגיע לעונה הזו וגם ויניסיוס הם באנקרים כאלה מוחלטים ואסור להחליף אותם או שהם צריכים לשחק בכל משחק. לא רוצה לירות את השם ‘הזאר’ בכל פעם שהוא על הספסל כי ברור שזה לא השחקן של צ’לסי אבל אסור לוותר עליו.
    אגב, אמנם זה לא משפט שלי אבל את לוקה יוביץ' הבאנו ב-60 מיליון יורו (היום הוא דווקא בישל, לא?) בעוד ראול דה תומאס היה יכול להיות אחלה חלוץ לקארים בנזמה. חותם שהוא שווה עשרה שערים גם במעט דקות. וכצפוי אקס של ריאל מדריד מבקיע, יותר ברור מזה?

    מחכה כבר למחול השדים של המארקה וה-AS, איטורלדה גונזאלס אגב אמר בפרשנות על המשחק: “אני לא יודע כבר מי יותר גרועה - ריאל או ברצלונה”. מגיע לאנצ’לוטי לקבל בראש. עכשיו אין תוצאות טובות יותר כביכול להתחבא מאחוריהן. ארוכה-ארוכה-ארוכה הדרך לאליפות אם בכלל ובדרבי יהיה חרא. געגועים לזידאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/21