מחזור שלישי בליגת האלופות - חלק ב': בארסה נגד אינטר|ממשיכים עם המשולש פאריס-ליברפול-נאפולי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏24/10/18.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לצד מוריניו קיבלת את פפ וקלופ. לגבי שחקנים אין שאלה בכלל, לכסף והיוקרה של הפרמייר ליג יש כח משיכה שאין לאף ליגה אחרת, וברגע שהמון שחקנים מעולים מגיעים אז הרמה עולה. אני מניח לפי הכינוי שלך שאתה אוהד ליברפול(או אברטון) בשנה אחת הבאתם שני שחקנים מרכזיים בקבוצת טופ 3 באיטליה(דבר כזה לא היה קורה בכיוון ההפוך) שני השחקנים האלה שדרגו אתכם או לא שדרגו אתכם?
     
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אני אוהד את הקבוצה השלישית בעיר.

    בכל אופן, דברים אכן השתנו בליגה בשנים האחרונות, וכעת זה סיטי, ליברפול ואולי צ'לסי מעל כל הליגה. משהו שהוא לא חריג, תמיד היו 2-3 קבוצות מעל כולם. אם הגדולות באנגליה חזקות כמו הגדולות בספרד? נכון לעונה הנוכחית עדיין אי אפשר לדעת. אם הפערים גדולים באנגליה כמו בספרד? כרגע לא. אם הבטן והקטנות באנגליה חזקות מאלה בספרד? חוץ מהכסף והשמות, זה לא מוכיח כלום אז אי אפשר לדעת.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדיון לא סביב ריאל מדריד אבל רק מזכיר שהקבוצה עשתה את אחת 'הריצות' המרשימות איי-פעם, הגרלה של פאריס-יובה-באיירן וניצחנו בכל משחקי החוץ - זה מטורף, וכמובן גם ליברפול. לא הייתי מזלזל כל-כך גם בעניין של להגיע לנוק-אאוט בכושר טוב ולתת הופעה\לנצח בשיניים משחק שהוא גדול. הרבה הזכירו כאן את פאריס וסיטי, נגדיר זאת כך - הייתי חושש הרבה יותר ממפגש עם סיטי למרות השמות הגדולים של פאריס בחלק הקדמי. איך מודדים קבוצה? גם לפי שילוב של תוצאות בליגה ובליגת האלופות אבל גם לפי 'סגל' ו-'פוטנציאל', מספיק שהיה לנו את כריסטיאנו זה פלוס אדיר על הרבה קבוצות ונניח גם את מרסלו בכושר הנכון.

    אני לא מבין מה הדחף לקבוע דירוגים ופייבוריטיות כשאנחנו רק בסוף אוקטובר, וגם תמיד שימו לב שבהינתן הגרלת שמינית הגמר התגובה האוטומטית של החבר'ה כאן וכמובן שגם שלי - אנחנו רושמים למשל - 'משחק של 50-50', או '60-40 לריאל נגד פאריס', וגם מרגע צאת הכדורים בדצמבר ועד למשחק הראשון נניח בפברואר - דברים משתנים. כרגע, אני רואה את יובנטוס, סיטי וליברפול כשלוש הבכירות. ריאל מדריד ממש לא במירוץ, באיירן התרחקה, ברצלונה נניח רביעית ופאריס איפשהו אחריה.