מחזור שביעי: מיינץ 07

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏1/10/10.

  1. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ככה זה עם דעות של אנשים, גם אם הן לא מוצאות חן בעינינו הן עדיין דעות שמבוססות בד"כ על נתונים היסטוריים. אני, למשל, די משוכנע שמיינץ כן תשיג כרטיס לאירופה (ולא אסחף ואומר לך על איזה כרטיס אני חושב...)
     
  2. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שאתה מסתכל על זה בצורה הזו. נכון שפתחנו את המשחק נהדר ויכולנו בקלילות להוליך בפתיחה, אך זה מראה בעצם את הדבר שהכי חסר לי בבאיירן העונה בליגה וזה- חוסן מנטלי. להבדיל מאירופה, שם גם נגד רומא וגם נגד באזל באיירן התמודדה נפלא מול פיגור והגנה מתבנקרת דווקא בליגה באיירן מתקשה לשמור על איזשהו חוסן, לשחק בסבלנות או החמור מכל - להכניס את הכדור לתוך הרשת. שים לב, שכמעט בכל המשחקים בצ'מפיונס אשתקד באיירן הוכיחה המון אופי - בפירנצה, באולד טראפורד ואפילו בבית מול ליון במינוס שחקן. זה דברים שכמעט אינם נראים העונה בליגה, כאילו השחקנים לא ממש רוצים. לא יכול להיות ששער מקרי בווסטפלן שטדיון יהיה מה שישבור את גב הגמל.

    באיירן ממש לא משתפרת ממשחק למשחק, נהפוך הוא. אני לא רואה הרבה הבדל מההפסד לקייזרסלאוטרן להפסד אתמול. אותה קבוצה אנמית שלא רוצה.
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ייתכן שרק אני מרגיש כך. אני מניח שנראה בקרוב אם אכן יהיה שיפור הדרגתי או שלא. אני מאוד מקווה להיות כאן אחרי המחזור ה-12 עם עוד 4-5 ניצחונות בכיס ועם שיפור ניכר בחיבור הקבוצתי, אבל זה לא יהיה פשוט עם רשימת הפצועים שיש לנו. כך או כך הדברים לא ינקו את ואן חאל לגמרי מהאשמה אם זה לא מה שיקרה בשטח, אך אני בכל זאת רוצה להשאר סבלני ולראות אם העבודה שלו בכל זאת תביא להתקדמות מסויימת (כמו שקרה בעונה שעברה. אותה עונה שהייתה שיעור חשוב לכמה שהסבלנות משתלמת).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/10
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לדעתי לדורטמונד אין את הכלים כדי להתמודד על התואר. האם זה אומר שהם לא יזכו באליפות?
    מספיק להיזכר בעונת 2007 האדירה כדי להבין שאי אפשר לפסול אף אחת.

    אני לא יעבור פה אחד אחד, אבל לדורטמונד יש שורה של שחקנים נחמדים שמצויים בשיא הפורמה שלהם, השאלה מה קורה שהתקופה הטובה תעבור, כי לדורטמונד אין עומק (כמעט בכלל) בספסל ויש לה שחקנים כמו קל ואובורמויילה עם נטייה להפצע. אבל שוב, כל אלו לא אומרים כלום ודורטמונד יכולה בהחלט לחזור על ההישג של שטוטגארט מ 2007, אבל עד אז הדרך עוד ארוכה, מאד ארוכה.