מחזור שביעי בליגת העל: בית"ר מביסה את נתניה; מ. ת"א מנצחת בדרבי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏13/10/17.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    מיגל שחקן עם נטיה לפציעות? על מה אתה מדבר? לפנינו לא עבר פציעה קשה בקרירה והיה בלם פותח שנים בליגה היוונית.
    קרע בצולבת יכול להתרחש אצל כל שחקן גם אחד שלא נפצע מעולם, רקורד ההופעות של מיגל לפנינו היה מצוין.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,696
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    Miguel Vítor - Injury history | Transfermarkt
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,804
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    1. לדבר על הבדלים גדולים בין דן גלזר לניקו אולסק בשלב זה זה לעשות קצת עוול לניקו שהוא סך הכל שחקן טוב. אבל אני חושב שניקו לא גרזן ברמה של גלזר. לא חזק כמו גלזר. ואפשר לנער אותו הרבה יותר בקלות מאשר את גלזר. במשחקים מול קישור חזק, הדברים האלה משמעותיים, בטח כשגם אביב חסר(כי גם אצל קוגבנייה הצד ההגנתי די חלש). כששמעתי שאביב חסר והחלו הדיונים מי צריך להחליף אותו(יש כאלה שטענו שעדיף לתת את הצאנס דווקא לבולדוג כמו קונסטנטינוס מאשר לקוגבנייה) אני טענתי שאם גלזר היה זמין הייתי עולה גם איתו וגם עם ניקו בטדי.
    בעניין מפגש נוסף איתכם, אתה יכול להמשיך לראות הכל חד צדדית. זה לא חדש. מניח שגם חשבת שתדרסו אותנו כששיחקו אצלנו במרכז ההגנה ירין חסן ושמעון הרוש ובפועל קיבלתם רביעיה. אתה רשאי לחשוב מה שאתה רוצה. בפועל מול אשקלון שיחקו רוב השחקנים שהזכרת כאן(בטח במחצית השניה) וניצחת את אשקלון בשיניים. כפי שאמרתי גם בזמנו- גם נתניה היתה רחוקה מאוד מלהגיע למשחק ההוא במצב אידיאלי וחבל להיכנס לזה שוב ושוב. לא יודע למה אתה כל הזמן חוזר לשם.
    2. אין סרט שנשביח שחקנים עבור קבוצות אחרות! זו החלטת מועדון שאני באופן אישי תומך בה במיליון אחוז! אמיר חלאיילה יביא לי אליפות? ישאיר אותי בליגה? יוביל אותי לאירופה? מה אני צריך אותו שיש לי שחקן כמו עדן שרם שלדעתי עוד לא אמר את המילה האחרונה ונכון לכרגע שחקן הרבה יותר טוב ובשל?
    אם נחליט להביא חיזוק להתקפה זה אומר שויתרנו סופית על בדש. יש גם את ריביירו שלדעתי עוד יקבל את ההזדמנות שלו. ואם תהיה עונה שקטה באמצע גם יש שחקני התקפה מעניינים בנוער.
    הייתי לוקח שחקן כמו עוז פרץ הרבה לפני שהייתי לוקח את השניים האלה מאצלכם.
    3. לא השוויתי בין קייטה לקאיודה. אמרתי שאני נהנה מקייטה כפי שנהניתי מקאיודה ואף יותר. שחקן שונה לחלוטין עם המון יתרונות על קאיודה. אגב, אני לא בטוח למי מביניהם רזומה יותר מרשים. וכן, יש בו קצת סרבול אבל סרבול חינני... כבר אמרתי שלפעמים זה מרגיש לי שהוא סוג של קיויו משודרג.
    4. במקרה ראיתי את הגול של בלקמן מספר פעמים אתמול כי היה לי איזה ויכוח עם מישהו.
    מי שהיה הכי קרוב לבלקמן הוא קוגבנייה. הוא זה שיצא. בלקמן ברח לאמצע לאזור שאמור לכסות קשר אחורי. אבל ניקו היה אחורה מידי צמוד לבלמים ובלקמן הוציא כדור של פעם ב. גם אם היה אצלנו רוברטו קרלוס ולא קובי מור- לא רואה איך הוא מונע את השער הזה.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,696
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    הבן אדם עונה לפני שהגיע אליכם היה חודשיים בחוץ, וככה היה גם 2 עונות לפני זה
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    1. לפני הכל חשוב לי להבהיר, כי אולי לא הובנתי נכון, לא מוריד אפילו אחוז אחד מהיכולת של נתניה בטרנר. למעשה, אני חושב שאני מהראשונים כאן בפורום, על סמך אותה הופעה, שטענתי שנתניה הולכת להיות הפתעת העונה ושבנו שם אחלה קבוצה.
    נתניה יכולה להתמודד רק עם מה שמולה, וגם הרכב כמו שעלינו איתו צריך לדעת להתמודד איתו (שנה שעברה הרכב משני שלנו ניצח בדיוק באותו תאריך את רעננה 2-1 בטרנר, כלומר גם מול הרכב משני שלנו זה לא טיול בפארק, בטח בטרנר).
    אני גם לא מנסה לתרץ את איבוד הנקודות, ידענו על הפציעות בקבוצה, ובכל זאת החלטנו לתת לשחקני מפתח לנוח מול נתניה, ולכן אנחנו בוודאי לא יכולים לבכות לאחר מכן שאיבדנו נקודות או שלא שיחקנו טוב.
    הדבר היחידי שאמרתי, שמי שמנסה להסיק מסקנות לגבי שחקנים בודדים (בניגוד לנתניה כקבוצה), רק בגלל שנתניה שיחקו נגד השם הפועל באר שבע, טועה, כי עם כל הכבוד לשם ולמאזן בטרנר, עלינו בהרכב מאוד משני, כשבהרכב דומה הובסנו השנה מול בית"ר בטרנר בגביע הטוטו 0-3 וגם עפנו מגביע המדינה בשנה שעברה עם הפסד לקריית שמונה וגם הפסדנו בטרנר בגביע הטוטו לאשדוד בשנה שעברה.
    השם לא משחק על המגרש, וכשאתה מעלה הרכב לא מתואם שלא שיחק מעולם ביחד ובלי כל כך הרבה שחקני מפתח אז אתה מסתכן באיבוד נקודות ואפילו בהפסד.
    ומול נתניה מה שבלט לטעמי לא היה איבוד הנקודות, כי איבדנו נקודות גם מול הפועל תל אביב בשנה שעברה, אלא שהיינו מאוד חלשים ביכולת. בעבר כשאיבדנו נקודות בטרנר זה היה אחרי ששכבנו על היריבה והיינו טובים אבל לא ניצלנו את המצבים שהגענו אליהם. מול נתניה (כמו מול בית"ר י"ם בגביע הטוטו וקריית שמונה בגביע המדינה) איבדנו נקודות מיכולת חלשה וכי היריבה הייתה שווה לנו ובדקות רבות גם טובה מאיתנו.

    2. ומה עם מוחמד גאדיר? רכישה והחתמה לשלוש עונות נניח, היית תומך במהלך כזה? בשחקן בסגנון הזה?

    3. קייטה מוסיף לכם המון עוצמות ופיזיות. בגלל שהוא מבולגן הוא לא סקורר גדול, אבל לקבוצה כמו שלכם, גם 10 שערים בעונה בליגה הוא מאזן לא רע בכלל.

    4. באולפן עצרו את התמונה ומדדו מרחק, המגן השמאלי היה חייב לתקוף את בלקמן ולא עשה זאת. גם הקשר היה קרוב אבל מור ממש ליווה את בלקמן במקום לתקוף אותו.
    אמרתי לאבירם אחרי טרנר שהמגינים שלכם מאוד מאוד חלשים ועם שני בלמים איטים, זה יוצר בעיה גדולה מול שחקן מהיר או שחקן שחושב במהירות.

    5. הלוואי ותגיעו לפלייאוף העליון (על זה אני חושב שנסכים), כדי שתגיעו עוד פעם לטרנר ותפגשו את ההרכב המלא שלנו, וגם כי מגיע לכם, גם לקהל וגם לקבוצה, באמת שאתם המרענן הרשמי של הליגה ביחד עם הפועל חיפה.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    ראיתי העדרות מצטברת של חודש וחצי לפני שהגיע אלינו, ובחלק מהזמן הייתה פגרה ככה שלך תדע אם כבר החלים מהפציעה ופשוט המשיכו עם המועד עד שהפגרה נגמרה וחזר לשחק. אני מסתכל על כמות ההופעות ששחקן מגיע אליה מידי עונה, קונה שכל שחקן בקבוצה שלי יגיע לממוצע של 40 ויותר הופעות כל עונה. מבחינת מספרים ויטור היה בסדר גמור לפני שהגיע אלינו, וגם הפציעות שלו הם לא זכר לאיזה פציעה ישנה או איזה בעיה ישנה אלא קרע ברצועה שקשור לאירוע טראומטי שהתרחש לגוף ושיכול לקרות גם לשחקנים כמו ערן זהבי נניח שכל החיים לא נפצע אפילו לשבוע.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    @Sir Alex Ferguson גם בית"ר שיחקה נגדכם בגביע הטוטו עם הרכב משני.
    מהקיץ אתם נראים לא טוב כמעט בכל הרכב למעט אולי 2-3 משחקים שבהם הזכרתם את הקבוצה מהעונה שעברה, היכולת רעה לא רק בגלל חסרונם של מספר שחקנים במשחקים ספציפיים.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,804
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    1. אתה חוזר על זה ואין גם בעיה שתחשוב על נתניה מה שאתה רוצה.
    מה שאני ואחרים כאן מנסים להגיד לך זה שאתה מנסה לצייר תמונה שבהרכב מלא אתם פ.ס.ז. ובחצי או שליש הרכב אתם הרכב של ארגון מורי הנהיגה של מעלות תרשיחא. זה פשוט לא נכון.

    2. לא רואה את גאדיר נכנס להרכב שלנו. אין סיבה שנחזיק שחקן בשכר גבוה(גם אם יתפשר זה עדיין יהיה מהגבוהים אצלנו) על הספסל. ממש לא שחקן שמתאים לדעתי.
    3. בינתיים הוא גם נותן מספרים יפים. היפה זה שהוא חלוץ חזק ופיזי שיודע להשתלט על כדור אבל גם רואה משחק, יודע לתת פס לשחקן חופשי במצב טוב ממנו. הוא גם יודע להיכנס לעומק כפי שראינו בגול. לא מהיר מידי אבל מספיק מהיר. חלוץ נהדר עבורנו.
    4. ויקי כחלון ממש לא מגן חלש. עשה שטות נגד מכבי ת"א ושילם עליה. אני מקווה שיחזור בקרוב והוא אחלה מגן. בצד שמאל יש בעיה אבל אני עוד לא פוסל את צעירי. לדעתי הוא פצוע ולכן נעלם.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    לא טוען שעם הרכב מלא היינו נותנים לנתניה חמישיה, אבל גם בגביע הטוטו אותה בית״ר גמרה את המשחק מולנו אחרי ששכטר שהיה בספסל נכנס וכבש צמד.
    אנחנו נניח מדברים על תקופה שבה טוני ריחף במגרש והוא בכלל לא היה בסגל לנתניה.
    מי שרוצה להתעלם מחסרון של 7 שחקני הרכב ולטעון שזה לא משמעותי מוזמן לעשות את זה, באופן אישי, לא רואה במשחק הזה כמשחק שבו עלתה הפועל באר שהע האמיתית או הכי טובה שהיא יכולה להיות. באתי בביקורת לשחקנים ספציפיים שהוכיחו שהם לא מספיק טובים לשאיפות שלנו, אבל לקבוצה כקבוצה? בניגוד נגיד למשחק מול רעננה שהיה את האיכות על המגרש אבל לא באנו איכותים מנטלית עד לשער של קוואנקה. מול נתניה האיכות על המגרש הייתה מוגבלת וההרכב עצמו הכיל שחקנים לא בעמדות שלהם (ברדה נניח כקיצוני) ולא היה תיאום והיכולת בהתאם...
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שוב, אני לא יודע ולצערי לא דיברו על זה בשידור. נניח שהשופט שגה, האם הצהוב של קוגבנייה באמת שינה משהו?
     
  12. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    לא, אבל השיפוט היה ביתי ברמות. כל שריקה של 50-50 הלכה לירושלמים.
    אני לא מתרץ בזה את ההפסד, אבל זה היה מאוד מתסכל.(שניה לפני הפנדל היה פאול על שחקן שלנו לדוגמא.)
    על ההפסד הזה גם רשום הספסל המאוד בעיתי שלנו (במיוחד כשאביב אברהם ודן גלזר פצועים), כשעדן שרם החליף
    את ערן לוי ידעתי שהמשחק נגמר.
     
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    אנחנו נראים רע מאוד , על גבול המביך.
    אפשר להתנחם שההופעות הרעות זה בעיקר בגללנו ולא בגלל שהמאמנים בליגה מציגים שינויים טקטים מפתיעים.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    לא כל נפילה זו עבירה, או במילים אחרות לא הייתה שום עבירה על שחקן שלכם לפניי הגול.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,804
    לייקים שהתקבלו:
    6,464
    אז זהו, שבסביבת הרחבה שלנו בערך כל נפילה הפכה לעבירה...
    בצד שני, אולי בגלל שערן לוי נתפס כאיזה גורו של מצבים נייחים- כלום...
    אבל זה לא רק נגדכם... התרגלתי לזה בארץ עוד מהימים שאיציק זוהר שיחק אצלנו. שכדי לקבל עבירה 30 מטר מהשער זו צריכה להיות הכשלה ברמה של פנדל לא כולל תפיסות בחולצה...
    אחרי שערן יצא צעקתי לשופט שהוא יכול להתחיל לשרוק אבל כשגם אז זה לא קרה הבנתי שבמקרה שלו הוא סתם סמרטוט חד צדדי בלי קשר לערן לוי. או שסיפרו לו שגם דיא יכול להכניס גול בבעיטה חופשית.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    oFiRzZz, henry1 ו-גלץ אוהבים את זה.