מחזור עשירי בספרד: שער ענק של אלאבה, ריאל מנצחת 1:2 בקלאסיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/10/21.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    מבחינת יכולת קוטיניו נראה כמו שחקן שלא משתלב בליגה השנייה בספרד. ברמה הטקטית רוצים באגפים שחקני כנף כדי לרווח את המשחק כמה שיותר. קוטיניו רק יוסיף עוד גופה במרכז המגרש.

    הוא לא אמור לשחק נגד דינמו קייב. ביכולת של ניקו יש מצב שגם יעדיפו להיזהר איתו נגד סלטה.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    שמע היכולת של פוג' בתקופה האחרונה בפירורים שהוא קיבל לא הייתה טובה, אבל אם הולכים יותר אחורה לתקופה שהוא היה מקבל יותר מחמש דקות במשחק הוא היה מאוד מאוד מרשים, לפחות בעיני היה נראה כמו פוטנציאל לשחקן על. בכל אופן בעיני הוא בטח עדיף על גאבי וניקו שבנתיים לא עפתי עלייהם. הזימון של גאבי לנבחרת בכלל היה הזוי ובסוף זה גם התפוצץ לנו בפנים עם הופעה איומה בגמר נגד צרפת. גם בקלסיקו גאבי היה חלש להחריד. אני לא אומר שהוא לא יתפתח למשהו אבל כרגע הקרדיט שהוא מקבל מוגזם.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הקבוצה הזו צמאה לגולים, קוטיניו מבקיע בקלאסיקו מהעמדה של דסט, לדעתי, כלומר הכדור שנפל לו על הרגל. מה גם שמינגסה הוא לא איזה שחקן תוקף, רחוק מכך, לדעתי ככה צד ימין דומם. מגן התקפי טוב זה לא כמו קשר, מגנים רגילים שיש להם חופש. זה שאתה פותר אותו יחסית מעבודות הגנה זה לא מספיק. אגב, "קבוצה שנייה בספרד" - אתה מגזים. המשחק נגד דינמו קייב סופר-קריטי לברצלונה לכן אני לא משוכנע שיוותרו על דה יונג כזה מהר. המהירות והכוח שלו הן דרך להפתיע כביכול את ההגנה, ברצלונה מאוד-מאוד צפויה.

    לגבי הצעירים, אני זורק סתם משהו לאוויר - אני לא משוכנע שפאטי גם אם היה כשיר לחלוטין היה מצליח כמו בשנתיים הקודמות אם טבילת האש הייתה נעשית עכשיו. זה כן הקל עליו, עם כמה שברור שהוא שחקן גדול - שהיה מסי, שישנו אז גריזמן וכן הלאה. לשפוט את גאבי בגמר נגד צרפת (הלו, הוא בן 17, הוא עוד לא פיתח שרירים), זה מוגזם, וגם הקלאסיקו היה קצת גדול למידותיו בינתיים מול קרוס ומודריץ'.
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    בשביל גולים צריך גם כדורגל טוב, משחק לחץ, צירופים, הנעת כדור מהירה, תנועה.
    את כל אלה קוטיניו עושה כרגע רע מאוד והסיומת שלו(אם יש כזו בכלל) לא תצדיק את זה.
    בכל מקרה זה לא הוא או דסט, התחרות שלו היא מול ממפיס, אגוארו, גאבי, פאטי.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני לא שופט אותו, אמרתי שאולי הוא יתפתח לשחקן טוב. אבל כמו שאמרת כרגע זה גדול עליו, הוא לא היה צריך להיות מזומן בכלל.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    @סמואל אטו, אני חושב שבקלאסיקו עוד ניתן היה להבין כביכול כי קומאן, שיש דעות רעות עליו, וזה בסדר - חשש מהכושר המצוין של ויניסיוס. הניסיון לסגור אותו עם שני מגנים אמנם כשל, אבל הייתה מחשבה. נגד אלאבס וראיו וייקאנו אין צורך לשחק עם דסט כל כך גבוה. אני לא מדבר על המשך העונה אלא נקודתית, מה שהיה רלוונטי במשחקים האלה. אגב, לא חשבתי שמסי דורך לו על הרגליים ומפריע לכל הכישרון המטורף שלו לצאת החוצה - אבל אין מסי, אין אפילו גריזמן שגם הוא סוג של מנהל משחק, הוא צריך לשחק בטח כשכל היתר לא זמינים.

    @Ever Banega, בגדול אנחנו באותה הדעה. לראות שחקן בית טוב בפוטנצייה זה עדיף על פני רכש כושל, גם אם שחקן הגיע בתג מחיר מסוים. הכמיהה לדם מקומי היא נכונה. אני פשוט לא חלק מהמחנה הזה שחושב שהשנתון הזה של לה מאסיה הוא כל-כך מוכשר. פאטי יוצא דופן. פדרי, שחקן רכש כמובן - היה טוב אשתקד אבל לא מעבר, הוא צריך להוכיח. גאבי, ניקו, דמיר, אראוחו - אני ממתין.
     
  7. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אין לזה קשר לויניסיוס או לקלאסיקו.
    אם דמבלה היה כשיר הוא היה משחק שם, אם דמיר היה מצליח בדקות שקיבל הוא היה משחק שם. דסט לא פותח למעלה כי רוצים כיסוי הגנתי, הוא פותח למעלה כחלק מתכנית המשחק של הקבוצה כשיש לה את הכדור.


    את ניהול המשחק של קוטיניו עד עכשיו אפשר להשאיר למקומות כמו הליגה הטורקית. אולי צ'אבי יעשה איתו משהו, אבל כרגע הוא רק מזיק(מאוד מזיק).
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    דסט ומינגסה על האגף הימני זה סמדו ורוברטו לעניים. קוטיניו זה כבר גניבה ממעביד בכסף שאין לנו.
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    איזה כייף היה לראות את גריזמאן היום.
    רמת השיפוט מאוד יציבה במשחקים האחרונים. כי אי אפשר לרדת עוד יותר נמוך.
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    כן. אני מודה שלא האמנתי, אבל נראה שזה מתחיל לחזור אליו.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    גריזמן שחקן גדול. בבארסה זה לא התחבר, לא יודע אם יותר באשמתו או יותר באשמת המועדון אבל זה כבר החדשות של האתמול.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור 13:

    ריאל מדריד - ראיו וייקאנו

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי הניצחון הדחוק 1:2 על שחטאר דונייצק שהביא לשריקות בוז בסנטיאגו ברנבאו. קרלו אנצ'לוטי חייב לצאת לפגרה, אולי לא מהמקום הראשון - כי זה תלוי בריאל סוסיאדד, אבל בהחלט עם ניצחון וכדורגל קצת יותר טוב. בינתיים ריאל מחכה לשחקן נוסף בחלק הקדמי שיעשה את ההבדל מעבר לבנזמה ו-ויניסיוס הנפלאים, אבל כשחלק פצועים והמאמן דחק החוצה לחלוטין את אדן הזאר שלא שותף שוב (אולי הפעם? לפחות מה שאמר המיסטר - לא בטוח בכלל) ומרקו אסנסיו - קשה לבוא בתלונות. מי שבטח לא יביא את הישועה הוא גארת' בייל שאמנם כבש נגד ראיו את הרביעייה היחידה בקריירה שלו אבל זה לא ממש רלוונטי. הוולשי שב לאימונים אך לא ייכלל בסגל כפי שהבהיר האיטלקי, שהגן כמובן על הוולשי ("הוא יילך לנבחרת ושם יעריכו האם הוא יכול לשחק, הוא מרגיש בסדר. אני לא אבא שלו, והתקופה האחרונה שלו לא הייתה טובה, אך אף אחד לא שוכח מה בייל עשה. כשיחזור מהנבחרת, אם יהיה בריא ויגיע לו לשחק - הוא ישחק". ריאל, מאז נקלעה למשברון באוקטובר (וממנו הצליחה להתאושש), כבשה 13 שערים בשמונת המשחקים האחרונים כשהחמישייה בקייב נגד שחטאר מנפחת את המספרים.

    אנצ'לוטי לא מתעלם מהביקורת וחזר על כך שהוא מבין את הקהל: "צריך לקחת בחשבון את התגובה של הקהל. האוהדים לא אהבו שהקבוצה התגוננה יותר מדי, מאוד נמוך, ומה שהאוהדים חושבים זה בהחלט חשוב. אני רוצה שהאוהדים יהיו שמחים ועלינו לעבוד על זה. לא כבשנו הרבה, זה נכון, יש לנו בעיה ואנחנו מנסים להשתפר. צריך לשפר את המיקום שלנו ברחבה". הוא כן מרוצה, מנגד, מכך שההגנה השתפרה. "לפעמים לא כולם זזים יחד והארגון לוקה בחסר, למשל בשער שספגנו נגד שחטאר, אבל בחמשת המשחקים האחרונים ספגנו שלושה שערים, וזה טוב". כשנשאל איזו ריאל הוא מצפה לראות נגד ראיו, אמר: "עלינו להציג משחק שלם כי אנחנו פוגשים יריבה מצוינת. אני מאוד אוהב את הסגנון של ראיו שתוקפת הרבה ומשחק ישיר. עלינו להסתגל למשחק ולהיות במיטבנו". אנצ'לוטי קרוב לוודאי יודע את הסטטיסטיקה הזו - מחר הוא מקווה להשיג עוד ניצחון שיהיה המאה שלו כמאמן ריאל, במשחקו ה-135. העונה הוא ניצח בעשרה מ-15 משחקיו. רק מוריניו הגיע להישג הזה מהר ממנו - תוך 133 משחקים.

    הוא ידוע בהיותו שמרן ואל תתפלאו אם נראה שוב בדיוק את אותם ה-11 כמו באמצע השבוע, כלומר לוקאס בכנף ימין - שיטה שמרגישה לנו הגנתית מדי, בטח כשקרבחאל שקיבל את מבוקשו ושוב זומן לנבחרת ספרד - מאוד מתקשה התקפית. אמנם פדה לא זמין עדיין אך קמאבינגה לקח צעד לאחור. "השינויים נעשים כדי לתת הפסקות לשחקנים ולהניע אחרים, אני לא חושב שהקבוצה מאוד עייפה", הבהיר, למרות שאנחנו חושבים שקצב המשחק נמוך והשלישייה באמצע לא במיטבה. "נכון שבמשחק האחרון ביצעתי מעט שינויים אבל אני לרוב לא מבצע הרבה. עם קאסמירו-קרוס-מודריץ' אנחנו מצליחים היטב, ניצחנו בארבעה מחמישה משחקים". עבור הברזילאי יהיה מדובר בהופעה מספר 200 בליגה.

    בספרד עסקו הרבה בשחקנים שעלולים לצבור מרמור - הזאר בראש ובראשונה וכך גם מרסלו אסנסיו. אנצ'לוטי אמר: "אתמול דיברתי עם שחקן, ולא אזכיר את שמו, והוא אמר לי דבר מעניין. הוא אמר לי שהוא מבין שלעתים מחליפים שחקן שלא משחק טוב. ואז שאלתי אותו 'אז מדוע אתה כועס?', והוא ענה לי - 'שחקן שלא כועס שמחליפים אותו או שאינו משחק - הוא לא באמת שחקן'. הייתי כועס על קאפלו בעבר כשהוא לא שם אותי בהרכב של מילאן והוא אמר לי 'כשתהיה מאמן אתה תבין'. והוא צדק'". אז קאפלו תמיד צודק ומעניין מה יהיה לגבי השיטה של אנצ'לוטי. אי אפשר לסמוך רק על בנזמה כאמור, על אף שהצרפתי הגיע למאה שערים מאז שכריסטיאנו עזב. "הזאר לא מרוצה כי יש לו את האיכות, הוא מקצוען והוא מתאמן היטב. מגיע לו שיהיו לו דקות, ויהיו לו דקות, אם הוא ימשיך להאמין. אני לא יודע אם זה יקרה מחר", אמר. "אני צריך לחשוב על זה", אמר כשנשאל האם הזאר יפתח. "ב-4:3:3 המקום שלו משמאל. צריך לראות איך הוא מסתדר בימין". השאלה האם הזאר בכלל כועס או שהוא השלים עם מצבו הרע ומר. בכל מקרה, בכל הרכב, ריאל צריכה להביא מחר את הנקודות.

    [​IMG]
    התגעגענו

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| לוקאס ואסקס (מרקו אסנסיו), ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    ראיו וייקאנו היא אחד הסיפורים הכי יפים של העונה בספרד כשהליגה נטולה את האיכות והקסם של פעם, יחד עם ולא מעט בזכות אל טיגרה רדמל פלקאו. אפשר לומר שעבור הקבוצה הקטנה - מה שהיה נראה כחלום - בהחלט התגשם. העולה החדשה מוויקאס (סיימה רק במקום השישי בסגונדה אשתקד) אמנם פישלה ב-0:0 ביתי מאכזב נגד סלטה ויגו ששם קץ למאזן ביתי מושלם (!) – תשאלו את ברצלונה, אך היא עדיין במקום השישי בטבלה וכשבמאזנה 20 נקודות בשלב הזה מדובר בפתיחת העונה השנייה הכי טובה בתולדותיה (רק ב-99-00 הצליחה יותר). "סלטה הצליחה להתנגד ויצאה עם משהו ממגרש שעד לאותו ערב היה פשוט בלתי נסבל עבור היריבות", נכתב. כמובן שהשוער האורח בלט בין הקורות. הבנתם נכון - לפי הכדורגל שהציגה השנה, לא פעם נחשבה ראיו כפייבוריטית, ממש המרענן הרשמי של הליגה.

    היכולת הנפלאה של פלקאו סחפה את כל הקבוצה. הוא הצטרף לקראת המחזור הרביעי, ערך את הפרמיירה במחזור החמישי וכבש בשלושה מחזורים ברציפות. יש לו ברזומה שער ניצחון נגד ברצלונה ובסה"כ הרשית ארבעה ב-322 דקות. לפלקאו ששבר שיאים יש שני שערים בארבעה משחקים נגד ריאל אבל דווקא משחק בו בישל היה אחד הזכורים ביותר שלו בתקופתו באתלטיקו, כאשר הקולצ'ונרוס ניצחו 1:2 בגמר הגביע בברנבאו. "הטירוף סביב ראיו בגללו גדל מדי יום. האצטדיון התהפך עם הגעתו והקבוצה קיבלה אהבה מקולומביה. השערים, המחויבות לאוהדים, עשרות\מאות\אלפי התמונות שצולמו", נכתב במארקה. בינתיים חולצה חתומה של השחקן נמכרה ב-675 יורו במכירה פומבית. החלוץ הוחלף במשחק הקודם בדקה ה-73 אך עתיד לפתוח.

    על הקווים נמצא אנדוני איראולה, שחקן העבר האגדי של אתלטיק בילבאו (עדיין לא בן 40) שקיבל את המושכות באוגוסט 2020. הבאסקי ממהר להבהיר כי המשחק יהיה אופרת אחרת מהקרב נגד ברצלונה גם אם "תמיד אתה חולם לעשות משהו כזה, אבל כעת תהיה חסרה לנו תמיכת הקהל והברנבאו מגרש גדול יותר". "זה לא עניין של פרט או שניים. נצטרך שלא לטעות ולהיות בשיא שלנו כדי להוציא משהו מהברנבאו. בכל משחק יש להם רגעים מבריקים". הוא לא רוצה לבחור שחקן מפתח אחד בריאל ואומר שבכל העמדות יש לקבוצה שחקני על גם אם בנזמה ו-ויניסיוס מבריקים. לצד מאזן הבית הנפלא, ראיו לקחה רק ארבע נקודות בחוץ מתוך 18 . על כך אמר המאמן: "אנחנו לא נשנה את השיטה שלנו. ברור לנו שהסיבוב השני יהיה קשה עוד יותר. זה אחד המשחקים הכי קשים". ראיו לא ניצחה במקדש מאז 1996 והוא נשאל מה עשה אז – "בגיל 14, אני לא זוכר", הוא צוחק. "זה מאוד מסובך, אבל זה לא רק אצלנו – לוקח שנים לנצח במשחק הזה".

    כאמור נראה שראיו תמשיך עם ה-4:3:3 שדי מאפיין אותה ולא תתגבר את העורף. הקבוצה מגיעה למשחק בסגל מלא לחלוטין. הבלם אסטבן סאבלייץ' צפוי לחזור לעניינים ולפתוח בהרכב לצד אלחנדרו קאטנה. המגן השמאלי פראן גארסיה שגל אצלנו בקסטיליה, השתלט יפה על האגף ולא החמיץ אף דקה העונה. עוד אקס הוא לוקה זידאן, הבן של, שפתח בהרכב במחזור הפתיחה אך הורחק כבר בדקה ה-16 נגד סביליה ומאז לא חזר לשחק. לראיו הייתה פתיחת עונה קשה עם משחק גם נגד ריאל סוסיאדד בחוץ ואחרי שני ההפסדים מיהרו להספידה, אך טעו. גם לווינגר אלברו גארסיה ארבעה שערים העונה, בעוד סרג'י גווארדיולה פחות בעניינים ובקושי משחק.

    ראיו וייקאנו – הרכב משוער: סטול דמיטרייבסקי| איבן באליו, אסטבן סאבלייץ', אלחנדרו קאטנה, פראן גארסיה| אוסקר ולנטין, סנטי קומסנה, אונאי לופס| יאסי פלאזון, אלברו גארסיה ורדמל פלקאו

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    איזה כיף היה במשחק הקודם נגד ראיו בברנבאו. סולארי על הקווים, מודריץ' הציג לראווה את כדור הזהב ובנזמה כבש בקלילות אחרי בישול יפה של לוקאס, 0:1 ושלום על ישראל. סתם. כלומר זה מה שהיה, אבל עדיף להיזכר במשחק העשירייה ההזוי מעונת 2015-16. מחזור 16 בעונת 2015-16, כמעט הסוף של בניטס. ריאל משיגה 2:10 היסטורי אם כי נהיה הוגנים ונציין כי שיחקה מול תשעה שחקנים של אלאבס החל מהדקה ה-28. דנילו כבש ראשון בדקה השלישית אבל אמיה וחוסבד סאנצ'ס העזו לבצע מהפך תוך שתי דקות. בייל עם צמד וכריסטיאנו עם פנדל קבעו 2:4 במחצית. האורחת שיחקה התקפי ולא יכלה מול המהירות. הוולשי סיים עם ארבעה שערים, בנזמה עם שלושער ורונאלדו עם צמד – שיהיה. ראיו חטפה בברנבאו לא פעם. 1:5 ברוורס בעונת 2014-15 עם אנצ'לוטי, ברצף הניצחונות האינסופי, מאניטה בעונת הדסימה וגם 2:6 בברנבאו בעונת האליפות של מוריניו כשריאל הגיעה מה-זה זועמת. כבר במשחק הראשון בין השתיים בברנבאו זה נגמר ב-2:5. בסה"כ כבשנו חמש חמישיות נגד ראיו, שישייה אחת, שביעייה אדירה ב-1979-80 וכאמור העשירייה.

    היו גם ניצחונות קשים יותר. כמו ה-1:3 בעונת 2002-03 שרגע לפני המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד, דל בוסקה היה זקוק לשירותיהם של פורטיו ומוריינטס המחליף שמנעו ברוך בעשר הדקות האחרונות ומחקו פיגור בדרך לניצחון. ריאל לא כבשה רק פעם אחת בלבד במשחק בית נגד ראיו – זה קרה ב-0:0 העלוב בעונת 1999-00. עלוב עוד יותר היה ההפסד 2:1, בעונת 1995-96 החשוכה, הפעם האחרונה בה ראיו ניצחה במקדש. זה גם היה משחק הפרידה של חורחה ואלדאנו מריא מדריד שכן הוא פוטר לאחר המשחק. ראיו השיגה נקודה במקדש גם ב-1993. כלומר, ב-18 המשחקים בהם ריאל מדריד מארחת, המאזן: 15 ניצחונות (83%), שתי תוצאות תיקו (11%) והפסד בודד (6%), יחס שערים 18:67 לטובת ריאל. בכל משחקי הליגה המאזן עומד על 5:28 לטובת ריאל בניצחונות ועוד שלוש תוצאות תיקו. בעונת 2000-01 ריאל גם כן ניצחה 1:3 וראול כבש את אחד משעריו היפים בקריירה כשקיבל כדור ארוך מהיירו אחרי ספרינט שלו לעומק, הקפיץ את הכדור מעל השוער ושלח בחצי מספרת אקרובטית לרשת – חפשו את הגולאסו באתר הרשמי.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אמנם ראיו וייקאנו קיבלה כותרות בעיקר בגלל מאזן הבית שהיה מושלם עד למחזור האחרון ובחוץ היא די מזעזעת - אבל אף אחד לא מקל ראש, אף אחד לא חושב שיהיה קל, אף אחד לא מצפה למאניטה. אני חושב שבשלב מאוד-מאוד מוקדם של העונה וכשהסגל בריא יחסית כבר עברנו לשלב של “לנצח בכל מחיר” והיכולת לא מעניינת אף אחד. עוד שבוע ועוד משחק וכן הלאה. חשוב שהברנבאו יחזור להיות מבצר ונדע לנצח בעיקר בבית גם בימים לא טובים, חשוב שהקהל יגיע במספרים גדולים יותר. חשוב שנשחק כדורגל קצת יותר טוב, אני לא מודד את הקבוצה רק לפי הגולים. לא יצרנו כמעט כלום נגד אלצ’ה ונגד שחטאר.

    הדבר היחיד שיכול להקל עלינו זה אם נפתח את המשחק בלחץ ועם מוטיבצייה ונניח ‘בטעות’ נכבוש שער מהיר שייאלץ את ראיו להפקיר עוד יותר ואז ננצל את השטחים האלה, מתבייש שאני אומר את זה - ונכה בהם במתפרצות. פלקאו מאוד-מאוד מסוגל, אם אלאבה ומיליטאו ימצמצו כמו נגד האוקראינים - זה יהיה רע מאוד. יש עוד כמה נקודות די קטנות - הבעיטות של קרוס מרחוק נוראיות מהרגיל; קרבחאל מאוד-מאוד חלוד, שלא ישחק בפאניקה; הייתי רוצה את גוטיירס בצד שמאל.

    יש לי בקשה אחת מאנצ’לוטי: תן להזאר לשחק. כבר מההתחלה, בהרכב, ולפחות שעה של כדורגל אלא אם כן הוא קטסטרופה של ממש או נפצע. שלא ירגיש שהוא הראשון שמוחלף ויסתכל בבהלה כל פעם אל עבר הספסל. עם אסנסיו זה לא זה, לוקאס סביר ולא מעבר ורודריגו שגם הוא לא עילוי גדול - איננו. צריך לנסות להוציא ממנו משהו כל עוד הוא בריא. קראתי כל מילה ממסיבת העיתונאים, אני לא יודע עד כמה הזאר מתוסכל ממצבו, הוא בכלל לא נראה ומתנהג כאן כמו כוכב, אבל אם הוא מתאמן טוב אז שיישחק. הדריבל עדיין שם, אולי זה כן קצת עניין של ביטחון. הוא לא צריך לשחק ממש על הבלטה בצד שמאל. לא מחכים להזאר של צ’לסי. ולא ל-70%. אולי ל-50%, וגם זה משהו. בינינו, הוא אכזב עם הסיומת נגד שריף אבל היה לא רע. האללה מדרידv
     
  14. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    בקצב הזה ברצלונה גם לא תגיע לקונפרנס ליג.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סלטה ויגו - ברצלונה 3:3

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2021/11/06/videos/1636218963_445928_1636219189_miniatura_normal.Xxx


    - מאז עונת 1986/87 לא קרה שברצלונה לא הצליחה לנצח בחוץ בחמשת המשחקים הראשונים של העונה. העונה המאזן שלה עומד על שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים.
    - פתיחת המשחק הייתה אחרת לגמרי עם יתרון 0:3 בהפסקה - ומאז 1998 לא קרה שברצלונה הובילה ביתרון של שלושה שערים ולא הצליחה לנצח. באותו ערב בינואר היא נכנעה 4:3 לוולנסיה בקאמפ נואו (היא הוליכה 0:3 עד לדקה ה-69).
    - יאגו אספס שכבש את שער השוויון הנהדר בתוספת הזמן (ובסה"כ צמד) הבקיע כבר שבע פעמים לרשת של מארק אנדרה טר שטגן - יותר מכל שחקן אחר בליגה הספרדית. יש לו תשעה שערים נגד ברצלונה בסה"כ כשרק נגד סביליה (11) וריאל סוסיאדד (10) הוא כבש יותר.

    בכל מקרה, אלה לא הבעיות היחידות: אנסו פאטי שנפצע במחצית צפוי להיעדר כחודש בשל המתיחה בשריר הירך האחורי. לפי הדיווחים, פיליפה קוטיניו סרב לעלות לשחק אם כי המאמן הזמני סרג'י כמובן מכחיש. "שיחקנו עם ילדים", ניסה להסביר, בעוד פרנקי דה יונג אמר שכולם צריכים לקחת אחריות והקבוצה פשוט לא הופיעה למחצית השנייה.

    ועוד פחות משעה בסנטיאגו ברנבאו: ריאל מדריד מארחת את ראיו וייקאנו| האורחת תקווה להפתיע במדריד בפעם השנייה בתולדותיה (זה לא קרה מאז 1996). ההפתעה: רדמאל פלקאו לא פתח והוא ימתין לצ'אנס מהספסל. ובריאל? מרקו אסנסיו הועדף (שוב) בהרכב על פני אדן הזאר. כבש שלושה שערים העונה - כולם במשחק הנפלא נגד מאיורקה בסנטיאגו ברנבאו. הזאר עד כה עם 408 דקות העונה, לאסנסיו יש 377 והוא יעבור אותו היום. שינוי נוסף הוא קמאבינגה במקום לוקה שלא חש בטוב אך עבר בדיקת קורונה והתוצאה היא שלילית. נזכיר שבתחילת העונה המאמן הבטיח שאסנסיו ישחק באמצע בעמדה שכביכול יותר מתאימה לו?...
    ההרכב לפניכם: קורטואה| קרבחאל, מיליטאו, אלאבה, מנדי| קאסמירו, קמאבינגה, קרוס| אסנסיו, ויניסיוס ובנזמה