מחזור עשירי בספרד:: סלטה מדהימה את בארסה ובקאמפ-נואו. הפסד שני רצוף לאנריקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏30/10/14.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז סביליה מפסידה הערב בסאן-ממס ומאבדת את הצ'אנס להוביל את הטבלה ולהפוך את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה שלה למשהו עוד יותר גראנדיוזי. התוצאה: ריאל מדריד במקום הראשון - בפעם הראשונה העונה, ומאז מרץ 2014(ערב הקלאסיקו). לא שהיה אכפת לי אם בארסה הייתה מתדרדרת מחוץ למקום הרביעי(לראשונה מאז 2004) - אבל אני גם שמח על הניצחון של בילבאו שלפחות בבית חייבת לעשות את המוות לכל קבוצה וקבוצה. בניגוד לקבוצה הבאסקית השנייה - בילבאו מתאוששת עם ניצחון שני רצוף. אדוריז כן מבקיע, הוא לא הבעיה של הקבוצה העונה. מי יודע, אולי בילבאו גם תפתיע סוף-סוף ותיקח נקודות בצ'מפיונס. היא צריכה להחזיר חלק מהכבוד שלה.

    ולנסיה לא הייתה יכולה לקוות לפתיחה טובה יותר במדריגל, שער עצמי פשוט הזוי. לא היה לי ספק שולנסיה תנצח למרות מאזן האימים שלה במדריגל - כי לויאריאל אין את האופי. היא קבוצה רכה מידי ולא רק העונה. חסרה את הקילריות. כל המשחקים שלה נגד קבוצות הצמרת עד עכשיו נערכו בבית והיא סיימה עם 0 מ-9 וזה מאוד מאכזב. היא גם סיפור משמעותי במחזור הנוכחי. אשכרה מוסטפי כבש נגדה צמד. אנחנו מחכים לשער הבכורה של נגרדו. ולנסיה לא משחקת העונה באירופה מן הסתם וזה מקל עליה, מעניין עד לאן היא יכולה להגיע. המקום הרביעי בהחלט בהישג יד, היא מתחרה רק עם סביליה לדעתי - סוסיאדד עלובה, בילבאו פתחה רע ולא תוכל לרשום רצף נצחונות כמו אשתקד, ויאריאל רכה מידי. מקום שלישי יהיה נס אבל קשה לי להאמין.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    בסך הכל ניסיתי להראות שאתה סוג של טרול שנוטה לחזור על עצמו. האמירות המאוסות שלך אולי גורמות לך להרגיש חכם אבל בעיניי אתה עושה מעצמך צחוק.
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אנחנו במחזור העשירי, והפער בין המקום הראשון (ריאל מדריד) לבין המקום השביעי (סלטה ויגו) עומד בסה"כ על 5 נקודות בלבד.
    אז מי אמר שהליגה הספרדית היא ליגה של 2 קבוצות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/14
    golding אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מי אמר? כמה טמבלים שהם ממש כמו דיסק שבור או רשימת פלייליסט שנתקעה ואותו שיר מתנגן שוב ושוב. ברור שזה לא ישאר ככה, אבל נותר כרגע רק ליהנות ממה שקורה. המגמה התחילה כבר בעונה שעברה דרך אגב. מספר הנקודות של קבוצות הצמרת ירד(אתלטיקו זכתה באליפות עם 89 נק'), ראינו דומיננטיות של הספרדיות באירופה(גמר כל ספרדי, כשבדרך אתלטיקו מנצחת את צ'לסי ומוריניו בחוץ וריאל מפרקת את באיירן), סביליה מחזיקת הליגה האירופית וגם ולנסיה ובטיס הגיעו די גבוה, ובמשחקי החוץ בליגה - ריאל וברצלונה סבלו.

    ולנסיה עוד לא פגשה את ריאל ובארסה, אבל היא מחקה את אתלטיקו במשחק בית כאילו אלופת ספרד לא קיימת, והעובדה שהיא לא משחקת באירופה פועלת לטובתה. חבל רק שבזמן שיש הפתעות נעימות כמו סלטה - צמד הבאסקיות מאכזבות. בילבאו אולי מתחילה לחזור לעצמו, אבל סוסיאדד תקווה שזה יקרה עם מאמן חדש.

    אגב, אני חייב להגיד שגם רמת הכדורגל היא מעולה. צפיתי גם בדרבי של מנצ'סטר וגם בצ'לסי נגד סיטי והכדורגל היה גרוע. באיירן נגד דורטמונד היה משחק של מחצית אחת. הקונטרה היחידה לקלאסיקו בינתיים הגיעה מארץ המגף עם המשחק הנפלא בין יובה ורומא, אבל יש אבל גדול - השופט גנב את ההצגה, והליגה האיטלקית בינונית-מינוס.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    צריך גם לברך את ולנסיה על החלפת הבעלים. מדברים שם על חיזוק שיגיע בקיץ בסכומים של 100 מיליון יורו, ואין ספק שהיא תחזור להיות פקטור משמעותי בליגה.