מחזור מס' 9 בבונדסליגה: הרצף הבווארי נקטע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏26/10/12.

  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    ערב משחקי יום ראשון קבע כי זה היה מחזור מושלם עבור שאלקה. לא רק שניצחנו, באיירן מפסידה 2:1 בבית ואיינטרכט פרנקפורט מפסידה לשטוטגרט בחוץ, פשוט מעולה, לא יכולתי לכתוב את התסריט הזה טוב יותר, אולי רק עם הפסד של דורטמונד על הדרך.. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    מפאת העובדה שלא ראיתי את המפגש באליאנץ ארנה, אבל ממבט על ההרכב של באיירן, אני חושב שלא היו שינויים בהרכב חוץ מזה שאלאבה פתח כקשר התקפי בכנף שמאל (WTF?). אז מה קרה אתמול שבאיירן מעדה? באמת הייתם פחות טובים, או שהכדור לא נכנס כדי לעשות 2-4?
     
  2. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אלאבה הוא לא הבעיה אם ישחק איתו מגן שמאלי אמיתי אז הוא גם יכול להיות טוב כקשר.גם במשחק הוא היה הרבה יותר מעורב ממולר במחצית הראשונה.אבל חייב לבנות עליו כמגן שמאלי ששם הוא בא הרבה יותר לידי ביטוי ואם יש שחקן כמו שאקירי אז לא היה צריך לעלות ככה.

    הבעיה העיקרית לדעתי הייתה החסרון של ריברי.כמו שאמרתי בדיון של באיירן התרומה של ריברי היא מעבר ליכולת אישית אלא היא לעשות את השחקנים מסביבו לטובים בכמה רמות.לכן גם קרוס,שוויני וגוסטבו בעיקר היו כמה רמות מתחת לרמה שהם מציגים בדרך כלל.

    אבל למרות המשחק הפחות טוב באיירן הייתה כמה רמות מעל לברקוזן והייתה צריכה לנצח את המשחק.לברקוזן הבקיעה גול אחד מכך שלאם בעט בקיסלינג וסאם נגח בבואטנג ואיכשהו זה נכנס.בגלל זה כתבתי גם הפסד מבאס כי לא באיירן לא הייתה צריכה להפסיד את המשחק.
    דווקא במשחקים כאלו הדברים הקטנים הם אלו שמנצחים משחקים.הכוונה שלי היא לדיוק בהרמות ולנצל מצבים נייחים מה שבאיירן לא מצליחה לעשות.לפעמים קרן אחת מוצלחת מה שבאיירן לא עשתה כבר כמה משחקים יכולה לנצח משחק.
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    סטפן ריינארץ רץ 13.6 ק"מ במשחק מול באיירן ובכך הוא השחקן שרץ הכי הרבה בבונדסליגה העונה במשחק אחד.