מחזור מס' 6 בליגת העל: חיפה לא מצליחה לנצח את הכח

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏20/10/06.

  1. ghost89 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/6/05
    הודעות:
    222
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם כבר לדבר על חילופים מיזרחי בכלל עשה חילופים מעולים תמוז הגיע בזמן ברוכאין עשה מהלכים עוצרי נשימה ביחד עם בן שושן צמד ענק ויואב זיו כרגיל מעולה.
     
  2. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני לא מבין את הזלזול באפק, טוחנים כל הזמן שהוא לא מגן והאמת שגם אני אמרתי את זה בתחילת העונה,אבל כבר כמה משחקים בנבחרת ובבית"ר הוא מוכיח שהאגף שלו כבר לא פרוץ כמו פעם, הוא מאוד טכני ולא מאבד כבר כדורים בהגנה, אני לא מבין למה בכל דיון עליו יורדים עליו שהוא אפס ולא מגן וכו' וכו'...
    בקשר לזיו, הוא חיב לפתוח במשחקים של בית"ר. לא במקום גפני, כי זיו פחות טוב כמגן שמאלי ומאבד בעמדה הזאת הרבה כדורים, בבית"ר ובמיוחד בנבחרת הוא היה חלש בשמאל. לדעתי אפק על הספסל (לא בגלל יכולת רעה, זיו פשוט נלחם ומשקיע הרבה יותר., וטכנית הוא בכלל לא רע) לכמה משחקים, לראות אם החורים בהגנה יפסקו. ואמסלם בשמאל דחוףףףף, אולי זה יעיר את גפני.
     
  3. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    פלאש, אם ראית את המשחק נגד הרצליה היית שם לב להגבהות הגרועות של אפק מהאגף והתרומה האפסית שלו למשחק ההתקפה(טוב, חוץ מהמסירה לזנדברג).
    גפני היה טוב מאוד במשחק האחרון ואפילו היה מעורב בשער השלישי. יואב זיו חייב להחליף את אפק ואם גפני לא ימשיך את היכולת שלו מהמשחק נגד הרצליה אז אלירן דנין חייב להיכנס להרכב.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד לא יצא לי להגיב על המשחק של חיפה, אז אומנם באיחור, אבל...
    חיפה לא נראית טוב, היא פתחה את המשחק קטסטרופה כמו שכולם ראינו, הבעייה בשחקנים היא האופי, הם הכי כשרוניים בארץ, אבל השנה הם באים בשאננות, הם כבר שבעים, לא משקיעים, ובכדורגל, מוטיבציה זה חשוב מאוד.
    הכח עמידר יכולה להיות ברגשות מעורבים מהמשחק. היא הוליכה 2-0, לא שמרה פעמיים ושילמה ביוקר(איזה גולים אדירים של חיפה, יאללה, איך משומר מהתל בשני שחקני הגנה ומסודי עושה מספרת מעולה שתתמודד על שער העונה), אבל השוותה בדקה ה-90 משער מצויין, אחרי שחיפה נרדמה כרגיל ולא ניסתה להבקיע עוד שער. מאור מליקסון, היה חלש מאוד ואני לא רואה את רוני לוי מאמין בו שוב, קולאוטי שנכנס היה טוב פחות או יותר. רוני לוי הפעם הימר על משחק התקפי שהוציא את אנדרסון. לא מתאים לחיפה להשמיט ככה היתרון שהושג אחרי עבודה קשה ופיגור מוקדם. פתיחת עונה צולעת מאוד של חיפה, 7 נקודות מ15 משחקים. רוני לוי צריך לעשות שינוי חשיבה אצל חיפה. עמידר לקחה נקודות בשלושה מגרשים מאוד קשים: בקריית אליעזר, טדי, ובאורווה אצל פ"ת. מלמיליאן הפך חבורה של שחקנים בינונים לקבוצה לא רעה בכלל.

     
  5. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, אפק הגביה הרבה כדורים (או יותר נכון לא הצליח להגביה) לא מדויקים בלשון המעטה, אבל גפני לא טוב ממנו בזה. בכלל גפני לא היה יותר טוב מאפק מול הרצליה. גפני הגיע לבית"ר על תקן המגן הבא של ישראל, ונראה פחות טוב משהיה בבני יהודה, מתחילת העונה הוא מגביה אפילו פחות טוב מאפק. יש מספיק אופציות על הספסל במקומו, אמסלם צריך להיות הראשון לדעתי. אפק צריך לרדת לספסל לא בגלל יכולת לא טובה, אני לא יודע מה איזה כדורגל אתה רואה, אני רואה שהוא טוב בהתקפה והשתפר בהגנה, והאגף שלו כבר לא חדיר כמו פעם. הוא צריך לרדת כי זיו חיב לשחק, פשוט חיב. זה ישפר את ההגנה והוא שחקן גם פחות אגו, ונלחם המון.
     
  6. בית"רי במזרחי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/06
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפק יודע לעצור מתפרצות אבל בהתקפה הוא פשוט גרוע!! אין לו הרמות בגרוש! כל הרמה שלו נעצרת ברגל הראשונה אני לא וזכרר הרמה טובה שלו... לדעתי דנין וזיו פותחים כמגנים יותר טוב מיזה אי אפשר לבקש
     
  7. Melixon 15 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/05
    הודעות:
    2,789
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תגזים, יואב ודנין לא עולים עליהם.. אבל מגיע ליואב דקות אם לא לפתוח..
    ודנין לא יותר טוב מגפני.. יש לך זיכרון קצר מאוד כנראה
     
  8. בית"רי במזרחי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/06
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זיו חייב לפתוח במקום אפק!! בקשר לדנין אני ראיתי אותו כבר במשחקים הראשונים בביתר והוא שחקן צעיר חזק מאוד מהיר ויודע לעבור שחקנים הייתה לו תקופה רעה אבל הוא עדיף על גפני לדעתי
     
  9. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שחושב שדנין ואמסלם יותר טובים מגפני, ביכולת הממוצעת נגיד של שלושתם, כנראה לא ראה את גפני מספיק בבני יהודה. משחק טוב במסירות שטוחות, מגביה טוב (או הגביה) הגנה לא רעה, יודע להצטרף טוב להתקפה ובועט חזק מאוד. הוא בתקופה רעה מאז שהגיע לבית"ר, אבל בעיקרון הוא המגן הטוב בארץ אחרי קייסי. אמסלם/דנין צריכים לפתוח במקומו כי הוא בתקופה רעה, ואולי ספסול יעיר אותו והוא יתחיל להשקיע.
     
  10. Melixon 15 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/05
    הודעות:
    2,789
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממתי דנין מהיר ויודע לעבור שחקנים?? גם הוא לא חזק במיוחד..
    העונה הוא לא שיחק דקה אם אני לא טועה
    וגם בעונה שעברה הוא לא הרבה לפתוח ולקבל דקות, אז על פי מה אתה קובע אם הוא תקופה רעה אם הוא בכל מקרה לא משחק?