מחזור חמישי בספרד:: ריאל קורסת ומפסידה לבטיס| מסי מתעלל באייבר. הפער בין בארסה לריאל - 7 נק'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏19/9/17.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ראוליטו אתה יצאת מגדרך אחרי המשחקים בסופר-קאפ ועכשיו פתאום חוזר בך. להזכירך, ה4-4-2 שהיום נראה כמו טקטיקה שלא ברור מי חשב עליה זכה ממך לכמויות של מחמאות ו"יהיה בסדר" ו"יש לנו התקפה".
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  2. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לא שזה רע, אבל פעם קרה שמשחקים בליגה הספרדית היו יום אחרי יום שכל פעם קבוצות אחרות משחקות(כמו שקרה בשבוע הזה)?
     
  3. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    אין ספק שרואים שינוי בתבנית המשחק בהשוואה ללואיס אנריקה ועד עכשיו זה נראה טוב מאוד. אבל בגלל הסגל הקצר (במיוחד אחרי הפציעה של דמבלה), קשה לי לראות את ההפרש הזה מחזיק מעמד.
     
  4. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    כשכותרת הדיון של ריאל מדריד היא "עונת ששת התארים", זה נשמע מוגזם מדי. קצת צניעות.
    אז המשפטים שאמרתי לא נאמרו כאן בפורום בדיוק ככה, אלא במקומות אחרים, אבל תמיד יש זלזול.

    קיקה סטיין מאמן מעולה, ואני עומד על כך. הוא הפך את לוגו מקבוצת ליגה שלישית לקבוצת צמרת בליגה השנייה, הפך את לאס פאלמס מקבוצה עם מאמן מפוטר אחרי 4 מחזורים למה שהיא היום (למה להוריד מהמשחק הענק שעשו לריאל בברנבאו?), ועכשיו הפרוייקט של בטיס שנראית העונה מצוין.
    הוא בעצמו אמר משהו בסגנון "כשמאמנים דורשים כח, אני דורש מהשחקנים שלי שישחקו עם המוח". וזו המהות של הכדורגל הספרדי: משחק חכם ומסודר יותר.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יש אנשים שנוטים להגזים אחיר נצחנות של הקבוצה, אבל הרוב המוחלט פה בפורום מכיר בדיוק את הבעיות של הקבוצה ואת העובדה שאף אחת מהן לא נפתרה במהלך הקיץ, להיפך, נוצרו כמה בעיות חדשות.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טוב שלא האשימו אותי גם בהפסד לבטיס. תזכרו מה כתבתי אחרי העזיבה של מוראטה - "יכול להיות שבמבט לאחור זה היום שנחזור אליו ונבין שריאל מדריד כשלה"; אני לא יהיר ולא שחצן, את מנצ'סטר יונייטד וברצלונה ניצחנו די בקלות ובקאמפ-נואו זה היה ניצחון מאוד מרשים. עם שיפוט קטסטרופה ובעשרה שחקנים הצלחנו לכבוש ולנצח בהפרש מבטיח. הסגל חסר מאוד בהתקפה ושחקנים לא בכושר. אף-אחד לא צפה פתיחת עונה כזו קטסטרופה.
    'עונת ששת התארים' - זה לא אומר שריאל מדריד תזכה בכל השישה. יש לה שישה תארים על הפרק, זה לא שחצנות. ויש כאן כאלה שגם אחרי 4:1 על יובה בגמר ליגת האלופות או פתיחת עונה מדהימה של אסנסיו - היה להם דברים רעים להגיד.

    לגבי קיקה סטיין - אי-אפשר לנקות אותו מהפיאסקו של לאס-פלמאס בעונה שעברה. או.קיי, שיחקה נהדר בברנבאו, אבל מעבר לכך, מה קורה? בטיס נראית מעולה ונשפוט אותה בזמן אחר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גולת הכותרת של המחזור תלך לבטיס שהדהימה בברנבאו אחרי 20 שנה| או למסי שטחן את אייבר עם רביעייה ונראה מדהים, אבל ברשותכם:

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/09/22/15060665451164.Xxx

    ל-ב-א-נ-טה. שימו לב לקבוצה שבמקום החמישי שפירקה 3:0 אתמול את ריאל סוסיאדד[שימו לב גם מה כתבתי בפריויו בדיון המחזור - 'מעניין איך סוסיאדד תתאושש מהמפלה נגד ריאל מדריד]. לבאנטה עדיין ללא הפסד העונה, עם 9 נק', בדיוק כמו ולנסיה, כשבאמתחתה 8 שערי זכות. והלוח שלה עד עכשיו היה קשה - היא פגשה את ויאריאל(ניצחון 1:0), ריאל מדריד(תיקו 2:2), ולנסיה(תיקו 1:1) וריאל סוסיאדד(3:0 ענק). היא מוחקת כל זכר לקבוצה העלובה שהייתה היורדת הראשונה בעונת 2015/16. אתמול כבשה צ'מה וברדחי יחד עם שער עצמי תודות לריאל סוסיאדד.

    כמובן שאכזבת המחזור היא ריאל מדריד, אבל גם ויאריאל נעצרת עם תיקו ביתי מאופס נגד אספניול וציפינו ממנה ליותר אני חושב.
     
  8. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    סוסיאדד ממש מפתיעה לרעה. חשבתי שזאת השנה שלה לתת ביחד עם סביליה פייט לאתלטיקו על המקום השלישי.

    בקשר ללבאנטה שכחתי לעקוב אחרי המשחק ואני מופתע מאוד מהניצחון הזה, חשבתי שהתיקו נגד ריאל היה מקרי.
    שחושבים על זה הם גם יכולים כרגע לחשוב על החלק העליון בטבלה, יש להם משחקים סבירים שהם יכולים לקחת בהם נקודות(שבוע הבא בטיס ואז אלאבס, אספניול וחטאפה. ואחריהם אייבר וגירונה). הם צריכים לנצל את זה כדי לתקוע יתד בצמרת.
    אני תמיד בעד סינדרלות.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לבאנטה מבחינתי תופסת את המקום של אלאבס שהייתה טובה מאוד בעונה שעברה, קבוצה שקשה להבקיע מולה והתברגה בעשירייה הראשונה יחד עם ההעפלה לגמר הגביע אחרי שעברה את סלטה ויגו בין היתר. ואלאבס מנגד צוללת למקום האחרון אבל זה טבעי אחרי שאיבדה למעלה מחצי קבוצה, ויש לה את ריאל מדריד על הראש בקרוב. מה שאמרת די נכון, מצד שני - אין לדעת איך לבאנטה תגיב במשחקים בהם יהיו ממנה ציפיות, זה נוח להיות אנדרדוג| לגבי סוסיאדד - אפשר להעריך קבוצה שבאה לשחק את הכדורגל שלה נגד כל יריבה וברור שהיא לא ראיו וייקאנו ששיחקה פתוח נגד בארסה וגם 'שלטה בכדור' ותמיד קיבלה 5 או 6, ומצד שני - חבל שלא עשתה קצת התאמות לקראת ריאל מדריד והייתה יכולה לאתגר אותה יותר. היא לא שווה מקום 3-4, מקווה שתתמודד על המקום לליגה האירופית ושהעומס עם אירופה לא ישפיע לרעה.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    "אף אחד" זה לא נכון. אני לא גאון גדול וצפיתי את זה. זכור לי שהיה לך קל לבטל אותי ב"לא צריך חלוץ כי יש לנו את רונאלדו ב4-4-2". אמנם לא בדיוק את תוצאות ששת המשחקים, כי אחרת הייתי מהמר מיליונר.
    זה ברור לחלוטין שבליגה של 38 משחקים אתה צריך שחקנים שמסוגלים להבקיע ולסיים משחקים בקלות. לא סתם השחקנים שלנו נופלים מהרגליים, הם כבר כמה משחקי בית 90 דקות בטירוף של להבקיע שער, בעוד בברצלונה שני שחקני הוורלד קלאס בהתקפה שלהם נותנים שני שערים ונחים על המגרש.

    אני לא מאשים אותך בכלום, אתה בסך הכל כותב בפורום, אבל אתה לא יכול להתכחש לעובדה שאמרת את הדברים שאמרת, גם אם באיזו כתבה מסויימת רשמת שאתה לא מרוצה מהחיזוק. אתה מבין כדורגל אבל כמו החבר'ה במארקה נוטה יותר מדי לסנסציוניות כשמדובר בריאל מדריד.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חשבתי שבעיות יצוצו, אבל לא ציפיתי לפתיחת עונה כזו עם 7 מ-15, בטח בהתחשב בלוח המשחקים הנוח עד עכשיו. ראיתי רק את המשחק נגד ולנסיה כמוקש אמיתי. אני גם לא אמרתי אגב שלא צריך חלוץ, אמרתי שלא היה אפשר להשאיר את מוראטה בסיטואציה שנוצרה(הצעה לא רעה כלכלית וכמובן שצ'לסי קבוצה גדולה). מוזמן לקרוא שוב את דעותיי לגבי בנזמה, בייל, בורחה מאיורל ועוד. לגבי כריסטיאנו, כן, קשה לי להמר נגדו.
    אין לי בעיה עם חילוקי דעות ביני לבינך ואני לא צריך שתכתוב 'אתה מבין כדורגל', אני רק אומר שתעשה הפרדה בין פוסטים שאני מתרגם מהמארקה וה-AS עם הכותרת 'כותרות עיתוני הבוקר' - זה עבור אתר האוהדים שאני מנהל, ומעתיק את זה לכאן כי יודע שזה יכול ליצור דיון - לבין הדיעה שלי שהיא איפשהו באמצע. לא אהבתי את שחרור מוראטה, כתבתי על 'חטא ההיבריס' עוד אחרי התיקו נגד ולנסיה. ברוב העונה שעברה מי שהחזיקו אותנו עם גולים באופן קבוע הם המגנים שבישלו המון, ראמוס שכבש כמות מטורפת לשחקן הגנה ואולי מוראטה. רונאלדו התעורר לקראת הסיום, בייל ובנזמה כלל לא הופיעו ואיסקו גם היה טוב בעיקר ממרץ.
     
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    בסיום העונה קיקה סטיין הסתכסך עם ההנהלה והיה ידוע שיעזוב. האווירה היתה גם ככה של אס"ק. עונה וחצי נהדרת, וכל מה שיזכרו לדעתך זה נפילת המתח בחצי השני? הרי גם בריסו וסלטה קרסו בחצי השני של העונה.
    ועדיין, שיחקו כדורגל נהדר, שלא בא לביטוי רק במשחק אחד. זה מה שנקרא שיטה, תכניות לזמן ארוך. הבחירה של בטיס בו היא מעולה, כי הוא מאמן מעולה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נו ואם הייתה אווירה של בית זונות אז המאמן לא אשם ולו במעט? ארבעה נצחונות בכל הסיבוב השני זה יותר מנפילת מתח. הסגל הזה היה שווה יותר. בריסו וסלטה הגיעו עד לגמר גביע המלך ובעיקר לחצי גמר הליגה האירופית, סלטה שיחקה כמות מטורפת של משחקים בעונה שעברה - 60 משחקים, כך שההשוואה לא נכונה. כדורגל נהדר זו לא הגדרה נכונה, היא שיחקה התקפי. כי כדורגל זה לא רק התקפה. היא ספגה 74 שערים שזה כמעט-כמעט שניים למשחק, ההגנה השלישית הכי גרועה בליגה.
     
  14. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    אז רק בגלל זה להוריד את כל ההישגים שלו?