מחזור הפתיחה: מכבי ת"א גוברת על מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏23/8/12.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אולי שהמאמנים שלו יפסיקו לבזבז כסף על אלקיימים, עזריאלים, דגניים ומוגרבים? יהיה כסף לזרים ברמה.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא נכון זה נטו הגישה שלו. הוא פוסל זרים ללא קשר בכלל לישראלים. הוא בעצמו רכש ישראלי מיותר עזריאל משיקולים לא קשורים לכלום.
    הוא רוכש ישראלים כי רואה בהם רווח עתידי בטח בקצב היציאה לחו"ל של היום.

    בלי היהירות והעקשנות של שחר, מכבי חיפה הייתה מזמן משתלטת על הליגה המסריחה הזו ומשחקת קבוע בצ'מפיונס עם השיטה של פלאטיני.
    קבוצות כמו באזל, ליון או קופנהאגן יצרו פער בליגה המקומית בזכות העפלות רצופות לאלופות.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    אגב נראה שהשנה גם אם הם זקנים/צעירים מדי, הגיעו ל-2 התל-אביביות + קרית שמונה זרים טובים מאוד, והיד עוד נטויה אני מאמין שחיפה תביא עוד זרים, אני מאמין שמכבי תביא וגם הפועל, שבהיבט שלה אין לי מושג מאיפה הכסף.

    גונזאלו גארסיה
    וינסנט אניימה
    קרלוס גארסיה
    סטיב גוהורי
    אריק דג'מבה דג'מבה
    ג'ון פנסטיל
    דארקו טאסבסקי
    לאנצ'ה

    חבל רק שסולארי נפצע, תוסיפו לזה את העובדה שבהפועל לדוגמא יש את אדל שלטעמי הפך ב-180 מעלות את כל מה שחשבנו עליו, גלבאן, המרינקוביצ'ים שלטעמי לא מקבלים הרבה קרדיט ונראה שלפחות מבחינת השחקן הזר, יש לנו פה חומר לא רע השנה, יותר טוב מאשר בשנה שעברה. מעניין איך מקרייב יחזור ואיך הזר הסלובני החדש שהם הביאו, אם נקבל את מקרייב הישן והטוב, אשדוד תהיה בטופ 7 בוודאות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/8/12
  4. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התכוונת לטופ 3. הפועל לא תהווה פאקטור בצמרת. כולם זקנים וחלודים, וכאשר הם בריאים, הם רבים על פנדלים. עם מאמן בובה שלא מעיר ולא מחליט מי יהיה הבועט הקבוע, וקהל די אדיש למרות שהוא "הבעלים", אתה יכול למחוק קבוצה אחת מה- "טופ 4".
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    כששאר 10 הקבוצות בליגה כל כך חלשות גם אם הפועל לא תרצה, היא תסיים בטופ 4
     
  6. Prometheus Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/07
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    1
    עומר ורד גם שנה שעברה היה מעולה בחלק ההתקפי של התפקיד שלו. הוא יודע לעשות את העליות האלה קדימה, הוא יודע לטפל בכדור בצורה לא רעה בכלל, והבישולים האלו מול נתניה וחיפה, הוא ידע לעשות גם שנה שעברה.
    הבעיה איתו היא בפן ההגנתי, שם הוא חלש יותר מיואב זיו. הוא משאיר הרבה חורים, והאופטימיות שלי לגביו מגיעה מהעובדה שהוא בחור צעיר ששנה שעברה רק חזר לקבוצה אחרי שנתיים של השאלות, והוא עוד יכול להשתפר הרבה.

    אני לא יודע אם זה נכון שגארסיה לא סופר את קולאוטי. הוא כן בתוכניות המקצועיות נכון לעכשיו (אמנם הוא יעזוב בסוף השנה, אבל בינתיים הוא כאן), אחרת הוא גם לא היה יוצא למחנה האימונים עם שאר הקבוצה.
    זה שהוא לא שיחק מול חיפה זה מסיבות מקצועיות - ירדנו אחורה אחרי השער של דאבור וקולאוטי לא שחקן שיתרוצץ בין הבלמים של הקבוצה היריבה. רוב המאמנים בליגה היו מכניסים חלוץ במקום חלוץ. אוסקר חשב מחוץ לקופסה וניסה לשנות.
    הלוואי שבמקומו יהיה לנו חלוץ צעיר יותר, ומהיר על הספסל, כדי שבאמת תהיה אלטרנטיבה לאלירן עטר (השחקן הכי חלש מפתיחת העונה), אבל כנראה שנצטרך לחכות לעונה הבאה בשביל זה.

    דור מיכה שחקן טוב. טוב מאוד אפילו. אתם זוכרים ממנו רק את הגול מול דינמו קייב, אבל זה ברור לכולם שכרגע הוא לא סקורר והוא מתקשה להבקיע (אני מניח שעובדים על זה, גם נגד חיפה וגם נגד נתניה הייתה לו בעיטה אחת בכל משחק שהוא שיחרר טיל מקצה הרחבה, כאשר בעונה שעברה היה בועט דרדל'ה).
    מה שאני אוהב אצל מיכה זה שהוא מתנהל עם הכדור בצורה מאוד שקטה. כמעט תמיד הוא ינוע כדי לקבל מסירה ולהעביר את הכדור הלאה, והוא מאבד מעט מאוד כדורים. יש לו ראיית משחק מעולה, וכל משחק הוא משאיר שחקנים לבד מול שוער.

    לגבי השחקנים שכתבתם כאן בהשוואה למיכה:

    רפי דהן נכנס במחצית במקום מיכה לא כי מיכה היה רע, אלא כי אוסקר רצה להחזיר לנו את השליטה באמצע, ולעזור לורד באגף שלו. אני שומע שאנשים רוצים 'קשר יצירתי' שיבוא למכבי, וזה בדיוק מיכה. לא צריך לרעות בשדות זרים כשיש לך כישרון בבית.
    מרגוליס באמת נחשב שנה שעברה לשחקן הכי טוב בנוער שלנו, וגם לפני שנתיים הוא היה חלק מרכזי בקבוצה שלקחה דאבל (לצד דאבור וקהת), למרות שהיה מאוד צעיר. אין לי ספק שהוא יישתלב העונה בקבוצה ויקבל הרבה דקות. הוא שיחק כבר בטוטו מול בני יהודה, אבל פספס את המשחק עם חיפה בגלל פציעה קטנה ברגל. אל תשכח שהוא גם לא יצא למחנה האימון עם שאר הקבוצה כי היה חולה באותה תקופה, ככה שההכנה שלו לעונה היא מעט לקויה.




    עוד מילה לגבי "ברצלונה" ו"טיקי-טקה":
    מכבי לא תשחק כמו ברצלונה ולא יהיה כאן טיקי-טקה. זה הכל שטויות והמצאות של התקשורת. יש לנו כאן כל כך הרבה אנשי תקשורת הזויים שאוהבים רכילות וצהוב, שעושים 1 + 1 - הביאו מאמן מברצלונה - מכבי צריכה להיראות כמו ברצלונה.
    אז ניצחנו נגד חיפה, וישר היללו את הקבוצה ואת המאמן, כאשר בתאכלס זה היה משחק שווה כוחות. אם מכבי הייתה מפסידה אז כמובן חצי מהכתבים כבר היו שולחים את הצוות המקצועי על מטוס.
    דיבורים על מה יהיה אחרי הפסדים ומשברים - התקשורת מחכה לזה. בדיוק כמו שנה שעברה, ובדיוק כמו כל פעם, תמיד משבחים את מכבי ומחכים לנפילה כדי להתנפל על הגופה. אני כבר רואה איך אחרי התיקו או ההפסד הראשון יצוצו כתבים שיכתבו על כך ש"אני לא מבין בשביל מה להביא מאמן מברצלונה אם הקבוצה נראית כמו שהיא נראית" ודברים דומים אחרים.