מחזור הסיום בלאומית: הפועל כפר סבא העפילה למבחנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏14/5/10.

  1. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרעיון מעולה אבל כמו שכבר אמרו,זה יוריד מאוד מהמתח.יש לזה מקום בלאומית של לפחות 18 קבוצות ולא 16.
    בכל מקרה משחקי מבחן בשיטת בית חוץ-רעיון מעולה לכל הדעות ומקווה שההתאחדות תשכיל לפעול בנידון.

    מאחל לכפר סבא המון בהצלחה במבחנים. קבוצה שראויה לליגת העל.
     
  2. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שנה שעברה היה בית-חוץ?
     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    כן, המשחק הראשון התקיים בעילוט והשני בוינטר.
     
  4. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב כולם כאן בשלב הסיכומים אני מבחינתי בשלב העיכול, עיכול של משחק שנמכר בכפר סבא על ידי גורמים שונים ומשונים ומי שיאמר אחרת הוא פשוט אחד שלא יודע כלום.
    אני אתחיל בנס ציונה, אני בתחילת חודש 7 09 אמרתי לכולם כאן שנס ציונה תסיים את העונה ברביעייה הראשונה והמשכתי להיות עקבי בדעתי אחרי שהקבוצה פתחה את העונה בצורה הכי קשה מזה שנים.
    אמרתי שחסר לנו חלוץ... ובינואר הבאנו גיאורגי אחד שהוא עונה להגדרה של "מגה" חלוץ, החלפנו אותו בנגר שעשה לנו ארונות באיצטדיון, פארקר שמו.
    נכון נס ציונה באמת אחת מה-4 הכי טובות, אם לא מה-2 הכי טובות בליגה הזו, אבל הנאיביות "הצעירות" שיש לנו בקבוצה עלתה לנו ביוקר, יוקר רב במאני טיים.
    אתמול הגענו למשחק של הכל או כלום משחק שלא היה תלוי בנו אבל משחק שהוא קודם כל על הכבוד העצמי, אשקלון מצידה עלתה בהרכב הכי חזק שלה דבר שמאד הכעיס אותי (מהצד שלי כן...) רבע שעה ראשונה נס ציונה לא עוברים את החצי הקבוצה בהלם מסויים ( 2000 צופים ושלא יספרו אחרת מתחילים להיות בלחץ) 10 דקות ראשונות אשקלון סחטו מנס ציונה 6 קרנות(!) אפילו בווינר אין דבר כזה...
    הקהל המקומי החל לקלל את הקהל היריב.
    בקשר לקהלים הנס ציונים היו בהלם מוחלט כמו הקבוצה והאשקלונים יצאו ברברים ברמות גרעינים בקבוקים ויריקות בתוספת קללות היו מנת חלקם לאורך כל המשחק, ככה זה כשאתה עשיר...
    נס ציונה התחילה להיכנס למשחק באיזור הדקה 25... בדקה ה-30 צ'קטיאני מוריד עם הראש כדור שחולף על פני כל הגנת אשקלון ומגיע ליוסי אסייג שדוהר 20 מטר לבד מול ווהבה אבל כמו נכה בועט לחוץ אפילו לא למסגרת, בשלב הזה מחנות האוהדים החלו להתקוטט אך מה שהפריד בינייהם הייתה גדר וכמה פקחים של עיריית נס ציונה, המהומה נמשכה ואיימה להיות מהומת אלוהים, אני אומר לכם במזל זה לא נגמר בפצועים.
    פחיי אשפה התעופפו באוויר כולל כמה כסאות שראיתי במו עניי איך נעקרו, איך במשחק כזה לא נכח כח משטרה? לקראת המחצית משטרת ראשל"צ הגיעה בכוח מתוגבר.
    אני הייתי בטוח שהמשחק ייגמר עם פצועים לא ראיתי קטטה כזו שנים.
    דקה 43 תנחשו מי? צ'אקטיאני מוסר לשערי, שערי מחזיר לצ'קטיאני שמוסר לחמו.... צ'אקטיאני וחמו דוהרים לבד לחלוטין מול וווהבה בשניה שחמו עומד לכבוש מגיע ניר ביטון ומכשיל אותו ורואה אדום ישיר.
    כבדה כובש והאיצטדיון רועד...
    במחצית השניה אשקלון מינוס שחקן ומינוס גול פשוט ויתרו על המשחק, נס ציונה בטראנס עצבני פשוט טראנס לא נותנים לאשקלון לעבור את החצי, ושוכבים על השער של ווהבה (אולי כאן טעינו היינו צריכים לשמור על ה1:0 עד לדקות הסיום) עכשיו באמת אני בחיים לא חוויתי התעללות נפשית כה חזקה כמו שהייתה כאן, זה היה ממש גאות ושפל... ממש יום עצמאות ויום אבל.
    דקה 50 2:0 לנו.... דקה אחרי הגול האשקלונים צוהלים , דממה באיצטדיון, 1:0 כפ"ס.
    אחרי כמה דקות האיצטדיון לובש חג אוהדים מעולפים, 1:1!
    אחרי כמה דקות האיצטדיון ממש רועד 2:1 רמת השרון ,הספסל המקומי והשחקנים כולם מאושרים, רגע!!! השער נפסל...
    נס ציונה בדקות האלה דורסת את אשקלון בלי מעצורים...אחד המשחקים המדהימים שלנו,, המגן שמושאל ממכבי ת"א הוא אחד הטובים בארץ מכבי יעשו טעות אם לא יקחו אותו בשנה הבאה!!!
    דקה 70 2:1 רמת השרון, אני באופן אישי רעדתי, הרג אותי הלחץ הזה, הרג!
    דקה 90 המשחק נגמר כאן..."2:2!!!!!" "רגע, הוא פסל את השער, שער חוקי באמא שלי!!!"
    אנשים כאן פשוט "נשפכו" זה לא מלמעלה, זה מאיגוד השופטים, זה מההתאחדות!
    מדקה 70 1600 מקומיים בלחץ אטומי, אולי 500 מנהלים שיחת טלפון רציפה עד דקות הסיום של המשחק ברמת השרון, זה היה דרמה שאין בסרטים אנשים פשוט התעלפו, אני פשוט מתבייש בערוץ הספורט שלא שלח צוות צילום ושידר את 2 המשחקים במקביל, אז אולי היו רואים כולם מה עשינו לאשקלון והיו שופטים בעצמם,.
    עכשיו אתם שואלים אותי? אני עונה... המשחק ברמת השרון מכור במאה אחוז ואני יודע מי ולמה... אני מתבייש בהתאחדות ובכדורגל שלנו, אסף קינן אתה שופט בושה אם אפשר לקרוא לך בכלל שופט, אתה 0 מאופס, וגם ערן קוליק, וגם יו"ר איגוד השופטים הוא אדם מושחת הוא 0 מאופס, אם יש אלוהים אז יעשו מה שצריך עם מה שאמרתי, אני לא מתכוון להרחיב בנושא אבל תבינו לבד לאן אני חותר, לפסול 2 שערים במשחק ככ חשוב בכדורגל הישראלי זה דבר של מה בכך?
    אני לא יכול לקבל בשווין נפש אתה מה שקרה ברמת השרון זה תעודת עניות לכדורגל הישראלי, מה שקרה בנס ציונה היה כשר לחולטין תגידו מה שתגידו...כפר סבא אני מאחל לכם להישאר בלאומית ושבשנה הבאה נסגור איתכם ועם רמת השרון את החשבון.
    המשחק ברמת השרון היה מכור מהמקומיים מהאורחים ועד השופט, אני איתן בדעתי ויודע ממקורתי שלי מהי האמת, מי שלא מאמין שיבושם לו, אני מתבייש.
    אני לא אומר שרציתי שנס ציונה תעלה ליגה ואני בכלל... לא מדבר ממקום של נס ציונה או לא נס ציונה אני מדבר ממקום של אמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/10
  5. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    אם לא רצית שהקבוצה שלך תעלה ליגה אז אפשר לקבל הסבר למה אתה עושה מזה סיפור גדול? ומאיפה לך שהמשחק היה מכור? ממי שמעת את זה? איזה מקורות? אל תדבר בעקיפין.
     
  6. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא אומר שלא רציתי, אני כן אומר שאנחנו לא בשלים! נכון יש לנו מתקן ענק אבל אנחנו עיר של 35.000 תושבים לא יודע כמה זה היה עושה לנו טוב לעלות ישר אחרי שעלינו מהארצית בסערה, צריך הרבה כסף וצריך תשתית מבית, אבל המבחנים טומנים בחובם הרבה כסף... והרבה תהילה וזה לא יזיק לנו.
    לגבי המשחק... כפ"ס שהם קבוצה של לוזרים לא ניצחו 3 משחקים רצוף במאני טיים "פתאום" מנצחים את רמת השרון? זה הסבר כללי... שרמת השרון קבוצה איכותית מאד... אין לי כח לפרט.
    אבל יו"ר האיגוד הוא סמרטוט! אסף קינן שופט מושחת ורמת שרון עוד יותר... אני לא אפרט על גבי פורום לעניי כל את מה שאני חושב ויודע
     
  7. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    אל תעשה מעצמך צחוק, זה לא נס ציונה נגד כל העולם. לא כל פעם כשהדברים לא הולכים על פי התוכנית מעורב כוח עליון או גורם פשיעה. במחזור האחרון מי שצריכה את הנקודות, בד"כ לוקחת, וכך היה גם אתמול.

    מי שראה את רמת השרון בדקות האחרונות, ראה מקצוענות מה היא. איזו לחימה, איזה לחץ על השופט, וגלים גלים של התקפות לעבר שער כפר סבא. אז איך אפשר להגיד שהם מכרו? להבדיל מאשקלון שלמראית עין עלתה עם הרכב ראשון, אך הראש של השחקנים כבר היה בחופשה אקזוטית בחו"ל אלייה רובם יצאו מחר.

    נס ציונה קבוצה נפלאה, אך העונה זה לא הספיק לעליית ליגה, והאמן לי שאני מכיר את ההרגשה. כעת בנס ציונה צריכים לשמור על השלד הקיים ולשפץ את הלקוי בכדי לבנות קבוצה שתדרוס את הלאומית ותבטיח אחד מ-2 כרטיסי עלייה בשלב מוקדם, במקום להאשים את כל העולם.
     
  8. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    להזכירך, גם לרמת השרון היתה מטרה לסיים במקום השלישי ולפי הנימוק הדי הזוי שלך (סלח לי) אז אפשר להפיל את אותה אשמה גם באשקלון שחטפה חמישייה. להזכירך, לפני שהם באו לנס ציונה הם השיגו 24 נקודות מ24 אפשריות, שמונה נצחונות משמונה משחקים. שום הצגה, אבל שום הצגה של החבורה בכתום לא יכולה להסתיים בחמישייה לרשת של אשקלון, אז לפני שאתה מפיל אשמה על קבוצות אחרות, כדאי שתביט שוב במשחק של הקבוצה שלך. אולי תואיל בטובך להזכיר לי מתי הקבוצה שלך הבקיעה חמישייה לאחרונה? ועוד מול קבוצה שעלתה ליגה?
     
  9. נועם אסולין Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/09
    הודעות:
    397
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלו 2000 אוהדים שהיו שם או שאני לא רואה טוב ? והצד הכי ימני בתמונה זה אוהדי אשקלון, אז איפה אתה חיי?
    http://up203.siz.co.il/up2/zk4mqmoltgzz.Xxx

    בכל מיקרה, כמה אפשר להתלונן על מכירה של משחקים, טעויות קורות ואם כבר מה שניראה לא בסדר זה שאשקלון הובסה 5-0 לכם וגם אי אפשר לדבר על מכירה של המשחק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/5/10
  10. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אף אחד לא יודע אם היה אופייסד בשני השערים, אין בגרונדמן מקום לשים את המצלמה כדי שיהיה הילוך חוזר כראוי זאת לא אשמת ערוץ הספורט אז מה כולם ישר לקחו את 2 ההחלטות של קינן כטעות?

    נס ציוני-כל פעם אתה מתלונן פה על קיפוח. על דברים שאך ורק אתה יודע. בפעם הראשונה עוד אמרתי שאפשר להאמין לך, בפעם השנייה זה כבר התחיל להתערער והנה אני לא מופתע שאתה טוען למכירת משחק גם הפעם.
     
  11. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד לא חייב להאמין לי אני לא מחפש להיות צדיק.
    אמרתי שנס ציונה עם החומר הקיים עשתה מעל ומעבר ובמאני טיים עשתה במכנסיים ,בדיוק כמו כפר סבא...
    ברגע אחד המומנטום התהפך ניצחנו בכפר סבא, רמת השרון ראו שאנחנו מובילים ב-4 חתיכות ואמרו מה לנו ולזה בואו נעזור עוד קצת לשכנים לא מספיק שיש את אסף קינן...שהוא שופט מושחת והוא שופפט ממחוז שרון.
    להזכיר לכולם כאן איך כפר סבא עלו ליגה בעזרת נס ציונה למעלה מ-עשור ?
    איך קיבלו פנדל בעזרת שופט, שלא היה ולא נברא? מי שמבין כדורגל יודע על מה אני מדבר ומי שלא אז לא,
    במשחק שמכריע כל כך בכדוגל הישראלי לא יכול להיות שיפסלו 2 שערים בטענת נבדל, לא יכול להיות ומי שאומר אחרת הוא פשוט טיפש.
    נס ציונה חוץ מבגביע לא הפסידה העונה לאשקלו ותאמינו לי שגם בגביע לא הגיע לנו להפסיד, מה לעשות שאנחנו קבוצה איכותית? אם כפר סבא היו מנצחים בצורה משכנעת קבוצה כל כך איכותית כמו רמת השרון ברמת השרון בצורה נורמלית הייתי אומר מגיע להם, אפילו לא הייתי מתבאס על זה.
    אבל לכולם נוח לחשוב שאשקלון פתחו לנו רגליים אז תחשבו, כמו שלי נוח לחשוב שכפר סבא קיבלו נקודות מהשופט, נקודות ששות ליגת על, מחר כולם יראו מה יש להנהלה שלנו להגיד ואני מקווה שאת הרפש יוציאו החוצה, שאנשים בהתאחדות יקיאו על עצמם, זה בושה.
    נכון אנחנו לא הפועל כפר סבא אבל אנחנו עשינו הכל כשר, וכן העונה השופטים הרגו אותנו מי שלא מסכים איי ומי שלא חושב כמוני זו זכותו, וכן אני יודע קצת יותר מכמה חבר'ה כאן, לא הכל אפשר לכתוב על גבי הפורום.
    אגב לאשקלוני, מחר אני יארגן לך תמונות של דקה 15 מהמשחק ותראה איך כל היציע התחתון מלא עד 0 מקום זו תמונה מתחילת המשחק.
    אני כבר שנים כותב כאן שנתיים האחרונות כותב המון, חלק יגידו המון שטויות וחלק שיבדקו עובדות שידפדפו אחורה ואחורה ויראו שכל מילה שלי בסלע.
    אגב לגבי אשקלון עוד נקודה, אני האחרון "שאסנגר" עלייהם העונה וכמובן שזה לא תפקידי, אבל קבוצה שמקבלת אדום דקה 45 סופגת שער, מול קבוצה שנכנסת לאטרף מול אחת שכבר הראש שלה בים אחרי שספגה אז אני לא מאשים אותה... אבל בגדול בושה, לקבל 5 זה בושה ועשינו איתם חסד שזה נגמר רק בחמישייה.
    משחק מכור זה 1:0... 2:1 3:1 3:2 לא 5:0.
     
  12. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רוצה לראות שהיו פוסלים למכבי חיפה שער בדקה ה-88 מול ביתר ירושלים... בטענה של נבדל, כל האדמה הייתה רועדת, אני רוצה לראות שהיו פוסלים לחיפה 2 שערים בטענה לנבדל אני רוצה לראות איך אמסלם היה מוציא את תמוז ויצחקי ב1:1 אל תספרו לי סיפורים או שאתם טיפשים או שאתם תמימים פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים, עצם זה שלא שידרו אותנו זה אומר הכל...
    הכדורגל בארץ זה בושה.

    אריאל להזכיר לך מה היה בחצי גמר גביע הטוטו מול קרית שמונה ?
    אגב, אריאל אני מכבד אותך אבל אתה כנראה באמת לא יודע מקצוענות - מה היא? זה אמיתי מה שאתה אומר?
    אם תרצה אני אגיד לך בטלפון מה היא מקצוענות אני מחזיק ממך אדם שמבין דבר או שניים בכדורגל, אל תהיה פתטי .
    להזכיר לכם מה קרה בפלייאוף מול רמת השרון עם משה בן לולו ?
    להזכיר לכם מה קרה בבת ים עם שי שטרית ? במצב של 2:2 פנדל של מליון אחוז והוא מוציא לנו צהוב על התחזות ?
    להזכיר לכם מה קרה מול קרית שמונה לפני שבועייים בבית ? עוד פנדל של מליון אחוז שאפילו סלאח חסארמה אמר אני לא יודע איך השופט לא שרק לפנדל? להזכיר לכם באותו משחק איך השוער השני של קרית שמונה נגע ביד מחוץ לרחבה ולא קרה כלום?
    אני יודע שאני נשמע בכיין ואני בכיין אבל אלו "טעויות" וטעויות על קצה המזלג.
    טעויות שמעבר לנאיביות שיש בקבוצה עלו לנו בלעלות ליגה, לא סתם היו"ר של נס ציונה אמר לאתר וואן שיש אנשים שכנראה הפועל כפר סבא יותר חשובה להם, נמאס מהטעויות האלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/10
  13. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    אף קבוצה לא יכולה לספוג ככה פתאום חמישייה אחרי פאקינג 8 ניצחונות רצופים, עם כל הכבוד לאימפריה מנס ציונה,היא עדיין לא ברצלונה ואפילו לא קריית שמונה.
    אתה בעצמך לא ראית את המשחק ברמת השרון, מאיפה אתה יודע אם השערים שנפסלו לא נפסלו בצדק?
    מעשרים וחמישה תושבים בנס ציונה?
    חלאס כבר עם השטויות שלך, איבדתם את העלייה שלכם בהפסד בבת ים(שגם הוא כמובן לפי הטענות שלך מכור, מי מכר שם את המשחק לפי הטענות שלך עדיין לא הבנתי, נס ציונה?).

    בקיצור עשיתם עונה נחמדה שהסתיימה במקום רביעי, שיהיה לכם בהצלחה בעונה הבאה.
    תשתה הרבה מים ותרגע.

    אתה יותר מדי מפציץ פה דברים שאין עליהם שום בסיס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/10
  14. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק, בגלל שאני מפציץ ככה נראה הכדורגל שלנו...
    נס ציונה רחוקה מלהיות אימפריה ורחוקה שנות אור מברצלונה.
    מ25 אנשים אני יודע, אני יודע מה-YESMAX שלי בבית, אני יודע מלפני המשחק שזה היה החשש הגדול של הנס ציונים, שרק שופט יוכל לקחת לנו משחק כל כך חשוב, שהיו אנשים שאמרו למה הביאו שופט ממחוז שיפוט שרון לשפוט בשרון?
    אני אמרתי שמהמשחק בבת ים יש טעם לפגם מישהו כאן עשה מאשקלון אימפריה ואמר מתי הם קיבלו חמישיה? אני שאלתי בבת ים מתי נס ציונה שעד אז 11 משחקים שבמהלכם לא ספגה יותר משלושה שערים(!!) איך היא מקבלת 4 ב20 דקות מול הקרטונים מבת ים? מה קרה? זה בסדר לא? ההפסד של נס ציונה בא אחרי למעלה מ10 משחקים ללא הפסד, מה תגיד ? אני מודה שגם אני חשבתי וחושב שיש טעם לפגם. נס ציונה סיימה עם יחס הכי טוב אחרי קרית שמונה ועם ההגנה הכי טובה אחרי ק"ש.
    ולא התייחסת למה שאמרתי לגבי השערים שנפסלו, אני יודע איך אתם מרגישים אותכם זה לא מעניין זה עובר ליידכם אבל זה ראבק 2 גולים שמשנים גורל, אני בלב שלם מוכן שכפר סבא יעלו על חשבוננו אבל שזה יהיה כשר, כשר זה לא היה, בשביל "לפרגן" לכם שלא תקראו לי "קוקו" זה לכל הפחות מריח לא טוב ומאוד לא טוב.
    שיבדקו גם אותנו גם את כפר סבא וגם את אסף קינן, אולי יגיעו לחקר האמת... אני בספק..
    אני מרגיש שזה אני מול כולם, אבל זה רק פורום ומותר לי להגיד את דעתי ומה שאני חושב וגם יודע, נכון שאת כל מה שאני יודע אני לא מספר כאן.
    אבל בגדול שכל אחד יחשוב מה שנוח לו, אני רק רוצה לשים לכולם את הקלפים מול העניים ושכל אחד כאן יעשה אחד ועוד אחד עם עצמו ושיחשוב מה שנוח לו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/10
  15. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    קודם כל יש הבדל בין 4-2 ל5-0, דבר שני,מכרתם משחק ל"קרטונים" מבת ים? לא מגיע לכם לעלות.

    אסף קינן הוא אחד השופטים הבכירים בישראל, הוא לא יסכן את המעמד שלו רק בשביל לדפוק את נס ציונה.