מוריניו? פרסיאדו! גיחון מהממת את ריאל בברנבאו!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏31/3/11.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    וזה מעיד על חולשת הקבוצות?
     
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    אני די בטוח שויאריאל(קבוצה שמראש אין לה סיכוי נגד בארסה וריאל לפיך, מה שאומר היא עוד חלק מהליגה החלשה) לא התכוונה לנצח את מקום 2 בגרמניה ואיטליה...עכשיו יש לה גם את אלופת הולנד.
     
  3. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק, ברצלונה וריאל צריכות לבוא לקראת הליגה ולהתחיל יוזמה חדשה. כל משחק שבו הן פייבוריטיות יפתח ב2-0 ליריבה. אתה יודע, רק בשביל שלא נצטרך חס וחלילה להיות חלק מהזרם שגומר מכל פס של אינייסטה (אז מהפסים של מי אתה רוצה שנגמור? של סימונה פרוטה?)
     
  4. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל מדריד וברצלונה קבוצה אדירות. כנראה הטובות בעולם כיום אבל הבעיה בליגה הספרדית היא ההבדלים בין הכסף שהמועדונים מרוויחים מזכויות השידור, דבר שגורם לפערים גדולים מדי מבחינה מקצועית בין ברצלונה וריאל מדריד לעומת שאר הליגה. הבנתי שלקבוצות הקטנות יותר מתחיל להימאס מהעניין והם מתחילות לפעול ולנסות לשנות את המצב. מוזר שהמרד הזה התחיל רק עכשיו כי זה היה אמור כבר לקרות לפני שנתיים לפחות.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    ברור שהיא לא התכוונה, הרי איך עוד אתה יכול לנצח קבוצה טובה יותר משלך אם לא בעזרת הרבה מזל?

    עמי, היו לך שנתיים טובות. חבל שאתה שוב פעם חוזר לשטויות הישנות שלך שמתעסקות בהשוואות מצחיקות (מקום שני בליגה X מנצחת מקום שלישי בליגה Y שהפסידה למקום חמישי בליגה Z שיצאה תיקו עם מקום 13 בליגה X - ליגה Y הכי חזקה!). ובכלל, מה פשר ההצהרה ש"התחתית בליגה הספרדית טובה יותר מזאת של האיטלקית"? על מה זה מבוסס?
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    זה לא נכון. קודם כל אפשר לנצח קבוצה טובה מימך גם בלי מזל, דבר שני נאפולי ממש לא טובה יותר מויאריאל, וזה בטח לא הוכח בצמד המפגשים בינהם, וגם מבחינת סגל הפערים הם פחות או יותר שווים.

    לא התכוונתי עם קבוצה איקס ניצחה קבוצה איקס זה מראה על פערים בליגה, ולכן לא הזכרתי בגלל את המשחק של ויאריאל ונאפולי, שכן זה לא הוכחה לכלום, אמרתי שנאפולי שהיא מתמודדת על האליפות היא קבוצה ברמה של אתלטיקו וסביליה, או ויאריאל וולנסיה, ושמילאן נחותה מריאל וגם מבארסה די משמעותית, וזה נכון.

    לגבי הצמרת, ההתבססות שלי זה בעיקר על לפני איכות הסגלים של הקבוצות התחתית בספרד, אבל גם לפי צפייה שלי למשחקים ורמת הכדורגל, בכל אופן זה נתון לוויכוח וגם קשה להוכיח את זה, וזה גם לא רלוונטי.

    אני לא מכחיש שיש בעיות בכדורגל הספרדי, בעיקר בגלל פערי הכסף מזכויות השידור, ועד שזה לא יתאזן ויהיה יותר שיוויוני, יהיה קשה להחזיר את העיניין בצמרת.

    נירו אתה אחד המשתמשים האיכותיים כאן, שאני הכי נהנה לקרוא את ההודעות שלהם, לא צריך להתפס על קטנות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/11
  7. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו בחיאת יותם... הרי אפשר לסווג כל תנודה קטנה של הכדור במהלך משחק נתון כמזל
    אתה יותר חכם מזה
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    בן, מעצבנת אותי התובנה ש"קבוצה במקום השלישי בספרד הדיחה את/טובה יותר מהמתמודדת על האליפות באיטליה!". אולי זה לא נכתב כאן באופן ישיר, אבל זה נרמז, ובמקומות אחרים כן נכתב באופן ישיר.

    ויאריאל הדיחה את נאפולי בעיקר הודות למזל. כמובן שיש גורמים שהובילו לכך שמלכתחילה המזל הזה הספיק לה, אבל זה לא משנה את העובדה שויאריאל הייתה פחות טובה מנאפולי בסיכום שני המשחקים (החזיקה יותר בכדור, בעטה יותר לשער, משהו כמו 16-2 בקרנות), ועלתה על חודו של שער שהובקע בדיפלקשן אחרי שנאפולי פעמיים פגעה בקורה. וזה כשבשני המשחקים ויאריאל עולה עם כל התותחים (רוסי, נילמאר, בורחה הנהדר, גונזאלו וכו') ונאפולי עושה רוטציות ועולה למשחק הראשון בלי קנאברו והאמסיק ולמשחק השני בלי קנאברו, מאג'ו וקבאני. מכל זה אנשים איכשהו הגיעו למסקנה שנאפולי לא ברמה של ויאריאל והיא בערך ברמה של אתלטיקו - קבוצת צמרת תחתונה בספרד. זה בולשיט אחד גדול ואני לא מוכן להקשיב/לקרוא את זה.

    לויאריאל ונאפולי יש אחוזי הצלחה כמעט זהים בליגות. זה אומר שכל מה שנאפולי עושה לליגה האיטלקית, ויאריאל עושה לליגה הספרדית. ההבדל היחיד שהוא שבאיטליה אין 2 סופר קבוצות שיברחו לליגה. זה הכל. זה לא מפריע לאחרים לעשות כבר חישובים שכוללים את הצמרת, בטן ותחתית. "טובה בהרבה מהאיטלקית". במה?!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/4/11
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסדר, אין ליגה, זה לא אומר שהקבוצות באנגליה\איטליה טובות יותר מהקבוצות בספרד. נקסט.
     
  10. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    את הדברים המפגרים טוענים אלה שבספרד אין ליגה... אף אחד לא אמר שויאריאל יותר טובה מנאפולי כי הדיחה אותה... אני כן חושב שנאפולי לא קבוצה טובה מאתלטיקו או מולנסיה ושהם כן אותה רמה... נמאס כבר לשמוע בכל מקום אין ליגה בספרד רק בגלל שהפערים בין ברצלונה וריאל לשאר הקבוצות הם עצומים... אנחנו באמת מתנצלים שהמובילות שלנו הם ברצלונה וריאל ולא מילאן ונאפולי...