מוק' מונדיאל 2014 - שאר העולם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י cazzo, ‏15/6/11.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לגמרי לא מביך. עבור הפרשנים הישראלים, שחושבים שאנחנו יכולים להעפיל למונדיאל דרך אסיה, זה מביך. הם הרי לא סופרים את יפן ואף פעם לא ראו אותה משחקת.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    באסיה משחקים, בצפון-מרכז אמריקה ובאפריקה רק התחילו ובאוקיאניה עומדים לסיים. זה הזמן לקצת עידכונים ברחבי העולם.

    אוקיאניה
    השלב השני שכלל 8 נבחרות המחולקות לשני בתים, שוחק ב-10 הימים האחרונים באיי פיג'י, כאשר כל נבחרת שיחקה 3 משחקים ובסיומם, שתי הראשונות מכל בית העפילו לבית הגמר בשיטת בית וחוץ החל מספטמבר ועד מרץ 2013 שבסיומו הראשונה תמתין למשחק הפלייאוף מול הרביעית בבית הצפון אמריקאי שגם ייערך בשיטת בית-חוץ והמנצחת כאן תעלה למונדיאל.

    * בבית A העפילו טהיטי וקלדוניה החדשה כאשר היו הנבחרות הטובות בבית. טהיטי פתחה עם ניצחון מוחץ על סמואה 1-10 וקלאדוניה הוסיפה עוד 0-9 על הסמואים המסכנים. בסופו של דבר במשחק ביניהן ניצחה טהיטי והעפילה מהמקום הראשון עם מלוא 9 הנק'.

    * סמואה האומללה שעלתה לבית אחרי שזכתה בסיבוב המוקדם, סיימה 3 משחקים עם 24 שערי חובה!

    * בבית המקביל העפילו ניו זילנד ואיי סלומון שגם התמודדו ביניהן הלילה על המקום הראשון. הניו זילנדים היו צריכים לנצח וכבר הובילו 0-3 במחצית, אבל קאמבק מרשים של אייסלומון הסתיים בדקה ה-88 עם ה-3-3. בדקה ה-94, במאמץ האחרון לנצח ולהמנע מבושה, הצליחה ניו זילנד לכבוש ולנצח כדי לסיים ראשונה.

    אפריקה
    40 נבחרות של השלב השני חולקו ל-10 בתים בני 4 נבחרות כ"א שמשחקים בשיטת בית וחוץ. הראשונה מכל בית תעפיל לשלב הסופי שבו יחולקו ל-5 משחקי פלייאוף בשיטת בית וחוץ. 5 המנצחות של משחקי הפלייאוף יעפילו למונדיאל.

    * בבית 1 מוליכה מרכז אפריקה ששיחקה רק משחק אחד ואחריה דרא"פ שקצת הסתבכה עם שתי תוצאות תיקו, אחת מהן אתמול בבוטסוואנה. מרכז אפריקה תוכל לפתוח פער על הדרום אפריקאים אם ינצחו היום באתיופיה

    * בבית 2 שיחקו כולם שני משחקים וטוניסיה עם מאזן מושלם לפני סיירה לאון עם 4 נק'. גינאה המשוונית (1 נק') ואיי קייפ ורדה ללא נקודות הן הנבחרות שכנראה ייפרדו מוקדם.

    * בבית 3 אמור להיות קרב צמוד בין חוף השנהב (4 נק') למרוקו (2 נק'), למרות שהמרוקאים איבדו אמש נקודות יקרות בבית מול הפילים כשסיימו בתיקו 2-2. סלומון קאלו וקולו טורו העלו פעמיים את חוף השנהב ליתרון, מרוקו הישוותה בדקה ה-89 והצילה לעצמה את הטורניר. שתי הנבחרות הנוספות הן גמביה וטנזניה ששיחקו רק משחק אחד אבל כנראה לא ייאבקו על הבכורה.

    * בית 4 צמוד מאוד. צפוי להיות קרב לא פשוט בין גאנה, סודאן וזמביה, אלופת אפריקה למי ששכח. שלושתן עם 3 נקודות, זמביה וגאנה כבר שיחקו פעמיים לעומת סודן עם משחק אחד, שיכולה להעפיל לראש הבית אם תנצח היום בלסותו, שלא צפוייה לעשות בעיות.

    * בית 5 שיחק שני משחקים עד כה ובו קונגו וגאבון מוליכות עם 4 נק' כ"א, אבל לבורקינה פאסו וניז'ר (1 נק' כ"א), עוד יהיה מה לומר בהמשך סביר להניח.

    * גם בבית 6 שיחקו שני משחקים, ניגריה כרגע ראש בית עם 4 נק', לפני נאמיביה עם 3. מאלאווי עם 2 (איבדה נקודות ביתיות יקרות מול ניגריה אתמול) וקניה עם נקודה, גם ייאבקו לטעמי עד שירימו ידיים.

    * בית 7 שיחק רק משחק אחד והיום ישחק את המחזור השני. המוליכות מצרים וגינאה (3 נק' כ"א) ישחקו היום ביניהן בגינאה במשחק מפתח, בעוד שמוזמביק תארח את זימבאבווה במפגש שכל אחת תחפש נקודות ראשונות.

    * גם בית 8 ישחק היום את המחזור השני, שבו הפייבוריטית אלג'ריה (3 נק') תתארח במשחק קשה מול מאלי שחייבת נקודות לאחר ההפסד המפתיע בבנין במחזור הראשון. בנין עצמה תנסה להמשיך את התנופה במשחק שאמור להיות קל ברוואנדה.

    * לקאמרון, מוליכת בית 9 לאחר המחזור הראשון, הספיקה היעדרות ממונדיאל אחד ותנסה להשיג ניצחון שני אבל במחשק חוץ קשה בלוב, שמצידם חייבים נקודות לאחר התיקו הקודם מול טוגו. הטוגולזים עצמם יתארחו למשחק לא פשוט מול הרפובליקה של קונגו, שחייבת נקודות לאחר ההפסד לקאמרון.

    * בבית 10 מוליכה סנגל עם 4 נק' לאחר שסיימה בתיקו חוץ 1-1 מול אוגנדה אתמול והיום תוכל אנגולה להשוות את הנקודות ל-4 אם תנצח בליבריה, שמצידה חייבת נקודות כדי לשמור על סיכוי. סנגל ואנגולה צפויות להיות השתיים שייאבקו.

    צפון-מרכז אמריקה
    לאחר שלב המוקדמות שכלל בעיקר את נבחרות הקאריביים, נכנסו לפעולה גם הנבחרות החזקות של הקונפדרציה, וסה"כ 12 נבחרות המחולקות ל-3 בתים בני 4 נבחרות כ"א המשחקים בשיטת ליגה של בית וחוץ בשלב השני. שתי הראשונות מכל בית יעפילו לבית הגמר שיכלול 6 נבחרות וישוחק בשיטת ליגה של בית וחוץ שבסיומו, 3 הראשונות תעפלנה למונדיאל והרביעית תשחק במשחק פלייאוף מול המנצחת של אוקיאניה. המחזור הראשון של השלב השני שוחק בסופ"ש:

    * בבית 1 השיגו הביתיות ארה"ב וג'מייקה ניצחונות על אנטיגואה וגואטמלה בהתאמה. המחזור השני ישוחק מחרתיים ובו תתארח ארה"ב בגואטמלה למשחק לא פשוט וג'מייקה תתארח באנטיגואה.

    * בבית 2, בית המוות של הקונקאקאף, השיגה מכסיקו ניצחון ביתי על גיאנה החלשה, בעוד שבמשחק המקביל סיימו קוסטה ריקה ואל סלבאדור בתיקו 2-2 בסן חוסה. מחרתיים תצא מכסיקו למשחק לא פשוט באל סלבאדור, בעוד שקוסטה ריקה צפויה להשיג ניצחון בגיאנה.

    * בבית 3 הדהימה פנמה במשחק החוץ שלה מול הונדוראס כשניצחה 0-2 ויצרה לעצמה יתרון משמעותי להמשך, בעוד שבמשחק המקביל ניצחה קנדה 0-1 בחוץ את קובה החלשה. מחרתיים תתארח הונדוראס במשחק חשוב מאוד עבורה מול קנדה והפסד עלול להיות קריטי. פנמה צפויה לרשום 3 נקודות קלות בבית מול קובה.

    אסיה
    השלב האחרון יצא לדרך ובו 10 נבחרות המחולקות לשתי בתים של 5 נבחרות כ"א. כל בית משוחק בשיטת ליגה של בית-חוץ ובסיומו שתי הראשונות מכל בית מעפילות אוטו' למונדיאל. הנבחרות במקום השלישי משחקות ביניהן במשחק פלייאוף בית-חוץ והמנצחת עולה למשחק פלייאוף של בית-חוץ מול הנבחרת שתסיים חמישית בדרום אמריקה.

    * בבית 1 מוליכות דרום קוריאה ואיראן עם 3 נק' כ"א ממשחק אחד, כאשר לקטאר מספר נקודות זהה אבל משני משחקים. אוזבקיסטאן ולבנון קצת נשארות מאחור עם נקודה כ"א משני משחקים. מחרתיים צפויה דרום קוריאה להשיג 3 נקודות ביתיות מול לבנון בעוד שאיראן תארח למשחק לא פשוט את קטאר.

    * בבית 2 נראית יפאן מצויין כשלרשותה 6 נקודות משני משחקים, כולל 0-6 על ירדן בסוף השבוע. לשאר הנבחרות בבית רק נקודה אחת, אבל עיראק ואוסטרליה שיחקו רק משחק אחד (אוסטרליה בתיקו 0-0 מביך בעומאן), בעוד שלעומאן וירדן נקודה משני משחקים. מחרתיים קרב הענקיות בבריסביין, כשאוסטרליה תארח את יפאן, בעוד שעיראק צפויה להשיג נקודות ביתיות מול עומאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/12
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתמול הושלם המחזור השני ביבשת השחורה עם כמה תוצאות מפתיעות:

    * בבית 1 גוברת אתיופיה בבית 0-2 על מרכז אפריקה ומעפילה לראש הטבלה עם 4 נק', 1 יותר ממרכז אפריקה ו-2 יותר מדרום אפריקה.

    * בבית 3 עוקפת טנזניה את מרוקו כאשר היא מנצחת בביתה 1-2 את גאמביה ומשיגה 3 נקודות ראשונות, 1 פחות מהמוליכה חוף השנהב.

    * בבית 4 מפספסת סודאן הזדמנות לפתוח פער של 3 נקודות על גאנה וזמביה כאשר היא מסיימת בתיקו 0-0 מול לסותו החלשה, תוצאה שבוודאי תפגע בה בהמשך כי אני לא רואה מצב שלסותו תיקח נקודות בבית מהשתיים האחרות.

    * בבית 7 מצרים פותחת פער של 3 נקודות בפיסגה עם ניצחון חוץ נאה בגינאה 2-3. המצרים הוליכו פעמיים אבל ספגו שיוויון בדקה ה-88 מבאנגורה, אבל 5 דקות בתוספת הזמן כבש סלאח את שער הניצחון היקר לפרעונים. מצרים נהנתה גם מתיקו 0-0 בין מוזמביק לזימבאבווה.

    * בבית 8 חוזרת מאלי למירוץ לאחר ניצחון חשוב מאוד על המוליכה ערב המחזור, אלג'יריה 1-2 ונתנה את האפשרות לבנין להוליך את הבית לאחר תיקו 1-1 רוואנדה. בית פתוח לחלוטין.

    * בבית 9 קאמרון מאבדת נקודות בלוב לאחר שמפסידה 1-2 למקומיים שעולים לראשות הטבלה עם 4 נקודות בעוד שהקאמרונים מתדרדרים למקום השלישי לאור ניצחונה של הרפובליקה של קונגו 0-2 על טוגו, שסוגרת את הבית עם נקודה.

    * בבית 10 מפספסת אנגולה הזדמנות להצמד למוליכה סנגל לאחר שמסיימת בתיקו 0-0 בחוץ מול ליבריה ומגיעה ל-2 נקודות משני משחקים לעומת 4 של סנגל.

    טבלאות הבתים

    המחזור הבא באפריקה ישוחק ב-22 למרץ 2013.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    בניגוד לשאר היבשות, באפריקה הכדורגל אף פעם לא צפוי. ראיתי כמה דקות מהמשחק של מרוקו וחוף השנהב אבל זה לא יהיה ראוי מצידי להגיב על המעט שבו הבחנתי. במוקדמות אליפות אפריקה שמתי לב לבוצוואנה המפתיעה, אבל עד עכשיו אתיופיה מפתיעה מאוד, אבל קשה לי להאמין שיחזרו לימי הזהב שלהם. מצרים עושה רושם שחזרו לעצמם, אחרי שחסן שחאטה עזב ובראדלי הגיע מארה"ב. שאר הנבחרות הגדולות לא מרשימות יותר מדי לפי התוצאות, קמרון, ניגריה, גאנה והשאר.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה נכון שהכדורגל שם לא צפוי, למרות שבד"כ הורגלנו לפייבוריטיות שעולות בסופו של דבר למעט קאמרון ומצרים לפני 4 שנים. אגב לגבי המצרים, איתם אי אפשר לדעת כלום כי הם אומנם מוליכים את הבית וכנראה יעפילו, אבל אסור לשכוח שאח"כ מצפה להם פלייאוף בית-חוץ לא פשוט על העליה ושם נראה באמת אם הם יצלחו את המשוכה. פשוט הזוי מה קורה לנבחרת הזו, כנראה הטובה באפריקה בעשור האחרון אך ללא מונדיאל מאז 1990, כל פעם מסיבה כזו או אחרת...

    מחר בלילה ישוחק גם המחזור השני של השלב השני במוקדמות צפון-מרכז אמריקה:

    בית 1
    אנטיגואה ווברבודה-ג'מייקה
    גואטמלה-ארה"ב

    בית 2
    גיאנה-קוסטה ריקה
    אל סלבאדור-מכסיקו

    בית 3
    קנדה-הונדוראס
    פנמה-קובה

    טבלאות הבתים


     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אגב, כחלק ממוקדמות האיזור האוקיאני, נערכה אליפות אוקיאנה מה-3 ועד ה-12 ביוני והלילה נרשמה הפתעה כאשר טאהיטי גברה על ניו קאלדוניה 0-1 בגמר הטורניר וזכתה לראשונה בתולדותיה בגביע ותייצג את אוקיאניה בגביע הקונפדרציות ב-2013. טאהיטי הפכה לנבחרת הראשונה שהיא לא אוסטרליה או ניו זילנד שזוכה בתואר. 4 הפיינליסטיות בטורניר: טאהיטי (אלופה), ניו קאלדוניה (סגנית), ניו זילנד (מקום שלישי) ואיי סלומון, יתמודדו בשיטת ליגה החל מספטמבר על הזכות לסיים במקום הראשון ולהעפיל לפלייאוף מול הנבחרת הרביעית של צפון מרכז אמריקה על הזכות להעפיל למונדיאל. מה שאומר שהתואר של טאהיטי מבטיח לה השתתפות בקונפדרציות אבל לא את הפלייאוף של המונדיאל.

    http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/competition/01/64/70/11/1647011_full-lnd.Xxx
    נחמד לראות גם את זה. שחקני טאהיטי זוכים לראשונה באליפות אוקיאניה
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ודווקא ניו קאלדוניה הייתה זו שהעיפה את ניו זילנד לא?
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שמע אליאס, הידע שלך בכדורגל האוקיאני זה משהו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
    אכן קלאדוניה הדיחה את ניו זילנד בחצי עם ניצחון 0-2 בעוד שטאהיטי ניצחון 0-1 את המארחת איי סלומון.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שמע, הידיעה (ההדחה של ניו זילנד) עשתה גלים עד לתקשורת הספורט שאני קורא מארגנטינה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx

    אני לא צוחק
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ברצינות? אני בכלל לא ידעתי שהתקיימה האליפות הזו עד שלא דליתי מידע מהאתר של פיפ"א בשביל הפוסט של המוקדמות. אבל זה חתיכת הישג לחבר'ה של טאהיטי וגם של קאלדוניה....ורק לחשוב שלפני שנתיים ניו זילנד הוציאה 3 תוצאות תיקו (כולל אחד מאיטליה) במונדיאל. אני מצטער על הזילזול אבל איזו יבשת מיותרת בשביל הגביע העולמי. אגב, בטאהיטי משחקים לפחות 4 שחקנים שהשם שלהם זה טהאו (אולי מדובר במשפחה?) אבל במשחק הראשון שבו הם ניצחו 10-1 את סמואה, 9(!) שערים נכבשו ע"י משפחת טהאו :aaarofl:
     
  11. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    שניים מהם הם תאומים, השלישי אח שלהם, והרביעי (שכבש רק שער אחד) הוא בן-דוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/12
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הפציעות בנבחרת פרו גרמו לתיסכול שלך לעבור ולחקור את משפחת טהאו? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מה נסגר איתך עידן, אתה לא מכיר את משפחת טהאו? ידע בסיסי לכל חובב כדורגל.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    איתי, אליאס ואני החלטנו שדיון הליגה הפרואנית לא מספיק ואנחנו צריכים עוד קצת גיוון בעולמי. מעכשיו אתה ממונה לעדכן את הליגה הטאהיטית מדי שבוע http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כמו כן, אנו דורשים התחייבות שלא תחליף את החתימה הגאונית החדשה שלך http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
מצב נושא:
הנושא נעול.