מוק' מונדיאל 2014 דרא"מ - מחזור אחרון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏30/7/11.

  1. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    כנראה שצ'אפו בראנייה יחליף את מסצ'ראנו, באנגה כבר שנים לא משחק כסינקו, לשמחתי הוא ישחק ליד בראנייה/רינאודו כדובלה סינקו.

    מי שעוד נמצאים בספק הם דמיקליס ורומרו, השוער סוחב פציעה כבר שבועיים ואילו דמיקליס התעלף אחרי מפגש עם רוחו באחד האימונים ואיבד את ההכרה לכמה דקות וגם כן נמצא בספק. מי שיחליפו אותם יהיו בורדיסו ואנדוחאר שביחד עם בראנייה, סוסה ורוחו הופכים את ההרכב לסוג של אסטודיאנטס מחוזקת.


    ההרכב הצפוי(4-4-2):
    אנדוחאר; זבאלטה, בורדיסו, אוטאמנדי, רוחו; סוסה, באנגה, בראנייה, די מאריה; מסי, פיפיטה.

    --------------

    לשמחתי כמו שאליאס ציין מדל וסאנצ'ס לא ישחקו, זה עדיין לא אומר שאפשר להתרווח ולהרגע אבל סואסו ופינייה זה צמד פחות איכותי,יותר כבד ויותר מתאים להגנה של ארגנטינה מאשר סואסו וסאנצ'ס. גארי מדל, לא משנה איפה ישחק הוא בונוס גדול להגנה הדי רכה של הצ'יליאנים.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    באנגה גם שנים לא משחק טוב באופן יציב כמו פעם, חומר למחשבה מהכיוון השני.

    טוב מאוד שדמיצ'ליס לא ישחק, החיבה של סאבלה לבלמים כבדים ומעבר לשיא (מיצ'ו, ד'סאבאטו, דומינגס) מעלה סימני שאלה לגבי השפיות שלו, או לפחות היכולת שלו כמאמן לבינתיים. אוטמנדי לא נותן יותר מדי ביטחון, אבל לעומת מיצ'ו הוא שידרוג כנראה. בורדיסו היה סגור בהרכב מהתרגולים הראשונים כבר אם אני לא טועה.

    סוסה בכושר טוב יותר מאופציות אחרות לאגף ימין, אבל הוא עדיין שחקן פרווה, מוכשר אבל פרווה.

    אנדוחאר בכושר רע וסופג גולים באשמתו הישירה לאחרונה, המגנים שחקני רוטציה בקבוצות שלהם ומעולם לא הרשימו בנבחרת למען האמת. מרכז ההגנה גם לא להיט. מקווה שסואסו יעניש את ארגנטינה, למרות הכושר הלא טוב שלו, אני גם מאמין שכך יהיה. מצד שני, זה לא רק מדל שחסר, אלא גם קונטרראס, שאני אישית לא תופס ממנו אבל ההגנה הצ'יליאנית סובלת מכל חיסור. יחד עם ההמערך ההתקפי, ההגנה הלא מרשימה והשוער הבינוני, לא מותירים לי הרבה תקוות לגי שמירת הרשת נקייה, כך שסואסו יהיה חייב להעניש מצד שני.
     
  3. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    פרו תשחק לראשונה במשחק רשמי באצטדיון הלאומי החדש, ולראשונה ייפתחו ביחד כל חברי ?הקווארטט? - פיסארו, פארפאן, וארגאס וגררו. גם אלברטו רודריגס מספורטינג עבר מבחן כשירות וייפתח במרכז ההגנה.
    כמו תמיד, מארקאריאן שומר את הקלפים קרוב קרוב לחזה, ולא ברור אם הבלנקירוחה תעלה עם 3-4-3 או 4-4-2.
    הרכב משוער של 4-4-2: ראול פרננדס; רוברטו גיסאסולה, אלברטו רודריגס, סנטי אקאסייאטה, יוסימר יוטון; אדאן באלבין, רינאלדו קרוסאדו, ג?פרסון פארפאן, חואן וארגאס; פאולו גררו וקלאודיו פיסארו.
    ב-3-4-3 כריסטיאן ראמוס יחליף את יוטון, גיסאסולה ו-וארגאס יישחקו באגפים, ופארפאן יהיה מתחת לחלוצים.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יש לכם צ'אנס טוב לפתוח ברגל ימין לדעתי, ההרכב המשוער של פאראגוואי לא מרשים אותי יותר מדי. וייאר לא יהיה בשער (גם ככה לא פוגע), קישור אנמי והתקפה אפורה. מצד שני ככה הם תמיד הפאראגוואים וזה הולך להם

    הרכב משוער: בארטו; פיריס, דה סילבה, ורון, מארקוס; פרס, ריברוס, בארטו, אסטיגאריביה; קארדוסו
    וואלדס

    צריך לומר שזה הרכב "מאוד משוער" של התקשורת ואין אישורים בשלב זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/11
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    משהו הצלחתי לראות אתמול, בעיקר את המשחק במונומנטל (מאכזב לראות כזאת כמות של קהל, עדיף היה להעביר את המשחק לאצטדיון יותר קומפקטי) ושוב הבנתי כמה קל לשבור את נבחרת צ'ילה. לא שהמארחים היו כאלה מעולים, מספיק היה איבוד כדור באמצע המגרש של שחקן עם חולצה אדומה, כבר די מאריה מחמם מנועים בצד שמאל, מסי חוגג גם הוא, והיגוואין דואג שהכדורים יכנסו מול ההגנה הדלילה. אני לא בטוח שעם החסרים (סאנצ'ס, או אפילו קונטררס) המצב של הרוחה היה טוב יותר, השיטה פשוט קלה לפיצוח עם שחקנים מהירים וטכניים שיודעים לסיים היטב התקפות מעבר ומתפרצות, רק לעשות קצת לחץ על מחזיקי הכדור במרכז המגרש וכבר אתה ביתרון מספרי.

    העניין הוא שבורגי ימשיך בדרך הזאת, אני לא מכיר אותו מספיק כדי לדעת אם השיטה או המערך ישתנה.
     
  6. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לאונל אלבארס מפתיע במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול בוליביה ביום שלישי, כשאמר שהשחקן היחידי שבטוח כרגע בהרכב הוא חלוצה של ראסינג, טאופילו גוטיארס. במשך השבוע עבד אלבארס על מערך של 4-1-4-1 וגם על 4-4-2, אבל באימון האחרון בבוליביה שיחק המערך הראשון, כשפאלקאו מתחיל על הספסל ונכנס בהמשך. ייתכן ובסוף יעלה גם עם טאו וגם עם פאלקאו, אבל כרגע נראה שלא. pאלקאו אמר שהוא מקבל כל החלטה של המאמן וכמובן שהוא רוצה לשחק, אבל הוא בטוח שכל ה-11 שיעלו יעשו עבודה טובה.

    ההרכב הצפוי ב-4-1-4-1:

    אוספינה; סוניגה, פראה, מוסקרה, ארמרו; סאנצ'ס; גוארין, אגילאר, פאבון, רודריגס; גוטיארס
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/11
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לצערי לא ראיתי את המשחקים כלל בשל אילוצים טכניים, התוצאה היחידה שהפתיעה אותי היא הניצחון החלק של ארגנטינה. אבל כנראה שלצ'ילה קשה מאוד בלי הפיטבולים שלה ובטח שמול נבחרת עם חלק קדמי כל כך מוכשר.

    מחכה למשחק של קולומביה עידן, לא רק בגלל טאו, שאני מקווה שלא ישחק דקה ושימור על הרגליים, אלא בגלל שיש לי אמונה ותקווה בנבחרת הזו. לא ברורה לי השטות הזו של להושיב את פאלקאו בחוץ, נראה יותר כמו תרגיל או ניסיון באימונים. יהיה מעניין לראות את פאבון בהרכב, סוג של נכנס לנעליים של המאכזב מהקופה ד.מורנו. ממה שראיתי בהגנה הוא לא תורם יותר מדי, ככה שבמערך הראשון שהצעת הוא יכול להיות גם נקודת תורפה. אבל יש לו את הכישרון ובמקרה הכי גרוע יש גיבוי טוב מהספסל.

     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אם אתה שואל אותי, אני מאוד מקווה שיילך על ה-4-4-2 בךי קשר לפאלקאו או טאו. שניהם בכושר טוב, שניהם חלוצים מצויינים והגיע הזמן אחרי המוקדמות הזוועתיים האחרונים שקולומביה תתחיל להבקיע. זה לא נתפס לי שיש לנו שחקנים שכובשים בצרורות בקבוצות שלהם ובנבחרת פתאום הכדור לא נכנס. אני האחרון שיזלזל, לקולומביה אין את הפריווילגיה והזכות לשזלזל באף אחת, אבל עם כל הכבוד לגובה, זו עדיין רק בוליביה ולא אורוגואי, ארגנטינה או צ'ילה. קולומביהחייבת ללכת על ניצחון, לא ניצחנו את בוליביה מעולם במוקדמות לפי המתכונת הזו. 3 תיקו ותבוסה. אחרי שכולם התאכזבו מכך שבוליז'ו תמיד פתח עם חלוץ אחד, הגיע הזמן לפתוח עם שני התותחים הכבדים שלנו. גם אני כמוך מקווה לראות את פאבון ויש לי הרגשה שהוא יהיה טוב. הוא לא עושה הגנה בשיט, אבל גם דאירו לא ומבחינה התקפית אני מעדיף את פאבון, למרות ששניהם אגואיסטים. אותי יותר תעניין הבכורה של חאמס בנבחרת, כל קולומביה מחכה לזה. מקווה שהוא לא יתרגש יותר מדי. אין מה להשוות בין הצמד פאבון-חאמס לדאירו-ראמוס. אם קולומביה רוצה לכוון גבוה, כדאי שינצחו את המשחקים האלו ויתחילו לכבוש שערים. כל אחד משחקני ההתקפה חייב לבוא על חשבון אגילאר. ל אצריך שלושה קשרים הגנתיים מול בוליביה.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בכלל לא שמתי לב שהבכורה היא בלה פאס, זה הופך את הסיפור למורכב למדי כמו שהמאזן ההיסטורי של קולומביה שם מראה. אולי בגלל זה אלבארס חושב לצופף את האמצע?
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני מעריך שכן אבל שוב, עם כל הכבוד, כבר ראינו את בוליביה בקופה ולמרות שזו לא אותה נבחרת כמו בוליביה של לה פאס, מערך של שני קשרי אמצע עם שני חלוצים לטעמי מספיק. זה לא בלתי אפשרי לנצח שם, צ'ילה ואפילו ונצואלה כבר עשו זאת במוקדמות הקודמים, ככה שלא צריך להכנס לפניקה. על הנייר יש לנו שחקנים הרבה יותר טובים, והגיע הזמן לשחק על 3 נקודות בלה פאס ולא להתחבק אחרי ה-0-0 כמו שפינטו האידיוט עשה לפני 4 שנים. אגב, המצב שלנו כנראה היה כל כך חמור בזמנו, שאחד החלוצים שעלו בלה פאס היה כרמלו ואלנסיה.......
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/11
  12. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    את כל המשחקים הם משחקים בלה פאס כי הם יודעים שבסנטה קרוס אין להם סיכוי? נבחרת חלשה...עד שלא יבוא ארווין סאנצ'ס חדש אין על מה לדבר.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ומרקו אצ'ברי.....

    בקופה אחרי ארגנטינה עוד חשבתי שמשהו קצת השתנה, אחרי קוסטה ריקה וקולומביה אנחנו חייבים לקחת שם 3 נקודות.
     
  14. RiverPlate#35 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    217
    לייקים שהתקבלו:
    12
    שלום,

    הייתי מעוניין לדעת באיזה יום בדיוק ובאיזה שעה (שעון ישראל), יוצא המשחק של ארגנטינה נגד ונצואלה?...
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בלילה שבין שלישי לרביעי ב-3:20 לפנות בוקר.