מוקדמות מונדיאל 2018 ברחבי העולם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏12/3/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    דווקא אלג'יריה הנבחרת הערבית המוכשרת ביותר לעניות דעתי המשוחדת עם התרסקות לא צפויה במוקדמות, אמנם בית קשה שכלל את ניגריה, קמרון וזמביה אבל 2 נקודות מתוך 18 זה מביך ביחס לציפיות מהנבחרת.

    מרוקו ומצרים הן בהחלט שינוי מרענן(התקרה של הנבחרות מצפון היבשת גבוה יותר לטעמי מהמדינות השחורות) לא זוכר מתי מצרים עלתה בפעם האחרונה אבל את מרוקו אני זוכר מהמונדיאל בצרפת כמעט ועולה לשמינית ואני מהמר שנראה אותן מפתיעות ברוסיה.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    מצרים עלו פעם אחרונה בשנת 1990. אני חושב שיש לה היום את הדור הטוב ביותר שלה בהסטוריה, לפחות לפי כמות השחקנים בפרמייר ליג וכמובן לא זוכר מצרי ששיחק באופן רצוף ברמות שסלאח מופיע.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    לא בטוח, אמנם יש את סלאח שהוא כוכב פרמיירליג אבל פרט אליו מי עוד מלהיב באמת? בעשור הקודם עם הזכיות הרצופות באליפות אפריקה גם הייתה נבחרת מאוד מוכשרת שכללה אלילים מקומיים כמו אחמד חסן ואבוטריקה(מעניין איפה סלאח מדורג בהשוואה אליהם לפי דעת הקהל המצרי) ולגיונרים כמו זאקי, מידו וזידאן.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אבוטריקה זה דומה לישראלי. מככב בחממה שלו בבית ולא באירופה או שלא מצליח שם.
    יש לך גם את אל נני בארסנל. כמה מצרים בעבר הגיעו לשם? יש את סובחי שמשחק בסטוק(לדעתי לא בהצלחה יתרה ובכל זאת הוא בפרמייר ליג). חיג'אזי שחקן הרכב בווסט ברום
    היה את מידו שהוא שחקן מופרע ובלתי נשלט והרס לעצמו את הקריירה ואני עוד יכול להזכר גם בהאני רמזי ששיחק שנים בבונדסליגה בברמן.
    חוץ משניהם לא זכורים לי מצרים ברמה הגבוהה של אירופה בעבר.

    לא זכורה לי נבחרת מצרים עם מקבץ כזה של קבוצות שמהן מגיעים השחקנים.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מסכים. כמות "לגיונרים" נובעת מהרבה דברים ולא רק הרמה המקצועית של השחקנים באותו הדור. המוטיבציה של שחקנים לשחק בארצם/בחוץ משתנה בתקופות שנות, מעבר לעניין האינדיבידואלי שהרי לא מדובר במשחק מחשב אלא בבני-אדם, מסיבות שיכולות להיות כלכליות, תרבותיות או חברתיות. אז כשהיה לי דיון קצר עם @alexshw בנושא, בהקשר של ארגנטינה, ננעלת על חוק בוסמן (שהוא דוג' להשפעה חיצונית לא מקצועית גם כן) וסירבת לקבל את דעתי שזה היה יותר מזה וגם נמשך בתקופה הקצרה בין החוק למשבר הכלכלי הגדול. זה שיש למצרים, כמו גם למדינות אחרות, יותר לגיונרים בליגות בכירות באירופה מאשר בתקופות קודמות לא בהכרח מעיד שהם יותר טובים.

    אני לא אוהב לעשות השוואות בין שחקנים שלא משחקים באותה תקופה, אבל לפעמים הפערי רמות כל כך גדולים שאני מרגיש יותר נוח לעשות זאת, כמו במקרה של אבוטריקה. לדעתי אבוטריקה בכלל בלבל אחר מכל הליגיונרים שמשחקים כיום, להוציא את סלאח כמובן, פרמיירליג או ליגה אירופאית אחרת זה לא משנה. זה שבאירופה הוא כלום נובע מכל מיני סיבות ולא קשור לאיכות המקצועית שלו.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  6. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
  7. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
     
    Nigel de Jong ו-alexshw אוהבים את זה.

מצב נושא:
הנושא נעול.