מוקדמות מונדיאל 2018 - איזור דרום אמריקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏13/9/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אני לא הייתי ממהר, גם אני הייתי בין אלו שחשבו שסאבלה הולך להאכיל אותנו קש בפתיחת הקמפיין מוקדמות הקודם.

    טאטה הוא מאמן שאפשר לפעמים להתחרפן ממנו, אבל בניגוד לרוב המאמנים שהיו לפני סאבלה יש לו מושג בלאמן קבוצה, ועם הכשרון של הנבחרת אני חושב שבסופו של דבר ההעפלה תהיה מובטחת עד ה-2-3 משחקים האחרונים.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,675
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    למעט ה-4 שעולות אוטומטית. כמה הולכות לפליאוף? 2?
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא טענתי לרגע שארגנטינה לא תעפיל ואפילו ייתכן מאוד מהמקום הראשון, אבל גם העפלה עד השניים-שלושה משחקים אחרונים יכולה להיות קשה. בכל מקרה יש הבדל מאוד משמעותי בין ארגנטינה עם מסי ובלי מסי בלי קשר למשחק הלילה, לא שללא מסי ארגנטינה לא נבחרת מצויינת. ועדיין, צ'ילה, קולומביה, אורוגואי, פאראגואי המתחדשת ואפילו פרו, הן כבר לא הנבחרות שיילחמו אך ורק בינן לבין עצמן ובהחלט אמורות לגרום ללא מעט בעיות לשתי הגדולות של היבשת.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אחת, לפלייאוף מול אוקיאניה שזה בעצם עוד כרטיס נוסף. לא רואה שום נבחרת רום אמריקאית שלא מצליחה לעבור את ככל הנראה ניו זילנד.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אין אפשרות לדחות את המשחק בקיטו? :mellow:
     
  6. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    6 בספטמבר 2013, פרו מארחת את אורוגוואי בידיעה שניצחון מעלה אותה למקום החמישי. יושימר יוטון עושה עבירה קלה, ואחריה זורק את הכדור על הראש של סוארס, והשופט הארגנטינאי מרחיק אותו (נגמר 2-1 לאורוגוואי וההמשך ידוע).
    13 באוקטובר 2015, פרו מארחת את צ'ילה במשחק הבית הראשון עם קהל מאז אותו משחק, שוב שופט ארגנטינאי. דקה 23 קואבה, אחרי עבירת-יד של שחקן צ'יליאני ועבירה שנשרקה (פלוס צהוב) זורק את הכדור על הראש של שחקן צ'יליאני וחוטף אדום.
    ללמוד מטעויות זה לא הצד החזק בפרו (אגב, סמבראנו שחטף אדום בקופה גם במשחק הזה חטף צהוב טיפשי).
     
  7. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    ועדיין, אם מנתחים את המשחק הזה ספציפית אז גארקה הפסיד אותו. פרו למרות שהייתה בעשרה שחקנים הובילה 2-1, ואז לקראת סוף המחצית קארייו נחת לא טוב על הרגל וסובב את הקרסול, גארקה במקום ישר להחליף אותו התמהמה ובזמן הזה צ'ילה הכניסה שני (!!) גולים, שפרו בתשעה שחקנים. ממש לא מובן העניין ובסוף הוא הכניס את ריינה שהיה לא קשור למשחק הזה, היה צריך להיות מוכן עם קשר אחורי ולהשתמש בפציעה בשביל "תירוץ" לעשות חילוף הגנתי.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טוב, גם לי אין יותר מדי תירוצים. נראינו לא רע על גבול הסביר בחצי השעה הראשונה אבל אז הגיע הגול של גודין (אני מוכן להשבע שעוד לפני הרמת הכדור התחננתי לשחקנים שככל הנראה לא שמעו אותי מהמסך, לקחת את גודין). מאותו רגע פשוט הפסקנו לשחק והגול המהיר בפתיחת החצי השני, הפך את שאר המשחק לגארבג' טיים. ניצחון מוצדק לצ'ארואס וגם ההפרש שיקף את מה שהלך במגרש. קיוויתי לצאת עם 4 נק' מהמחזורים הללו ללא חאמס, אבל שני משחקים לא טובים שלנו הוציאו אותנו עם 3 כשרוב השחקנים לא בכושר טוב, אפשר עוד לחיות עם זה. זה ללא ספק היה המשחק הגרוע ביותר של הנבחרת בתקופת פקרמן, יחד עם ההפסד לונסואלה בקופה. אם אני צריך לקחת משהו חיובי, אז גם המשדחקים הראשונים של פקרמן החלו עם ניצחון והפסד. אני מאמין שנשתפר בהמשך הדרך.
     
  9. Tricolor Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/10
    הודעות:
    98
    לייקים שהתקבלו:
    2
    נצחונות יפים של אורוגוואי 6/6 זה באמת אחלה בלי סוארס,קבאני,ארבלו,סבוז'ה וקאסרס שנפצע בתחילת המשחק מול קולומביה זה 5 שחקני הרכב בטוחים זה לא נתפס......אבל כמובן עוד צפויות ירידות כי אסור שיהיה לאורוגוואי קל.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  10. ורד 14 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/14
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    5
    מין:
    זכר
    הלילה זה קורה , הסופרקלאסיקו חוזר עם צד ארגנטיני פצוע וחסר ביטחון ( מסי , אגוארו , זבאלטה , גאראיי , טבס ..) , והדבר היותר חשוב , הוא חוסר האמונה של הקהל בנבחרת , קראתי במקומות שונים שמחיר הכרטיסים הגבוה והיכולת הרעה של הנבחרת עשויים להביא למצב שהמונומנטל לא יהיה מלא הערב ,( יש אפשרות כזאת ? ) .
    בצד השני נראה שהברזילאים מוכנים מבחינה מנטאלית ועם ניימאר שנמצא בכושר מטורף .

    בנוסף אי אפשר לא להזכיר את הקרב בין צ'ילה לקולומביה , יהיה מעניין .
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,675
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מה לעזזל קורה בארחנטינה שהצדיק דחיית משחק? יש שם מיני-סופה כמו זאת שהיתה לנו לפני שבועיים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/11/15
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה מה שקרה. החלטה צודקת

    http://s29.postimg.org/4xzacv7rb/4000.Xxx
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,675
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    @idans10
    תשמע,סופה ברמה של ביטול משחק זה משהו שלא נתקלתי בו כמעט. לפחות לא באירופה(למעט כמובן רוסיה,אוקראינה וכאלה ). בתור אחד שמכיר קצת את ארנגטינה בחורף זה שכיח שמבטלים שם משחקים בגלל סופה?(או לפחות לא כזה נדיר?) או שגם זה תוצאה של ההתחממות הגלובאלית?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/11/15
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תוצאה גדולה שלנו בסנטיאגו, 1-1 עם גול שיוויון של חאמס. בחצי הראשון נתנו יותר מדי כבוד לצ'ילאנים, כבוד שמאוד עיצבן אותי ובנוסף חטפנו את הגול ממצב נייח (איך לא) בדקה האחרונה של המחצית. בחצי השני, בערך מדקה 55, התחלנו לשחק את הכדורגל שלנוו, כמו שאנחנו יודעים והיינו טובים יותר ברוב שלבי המחצית השניה. קצת פחות נאיביות, קצת יותר ריכוז והיינו לוקחים 3 נקודות מאוד יקרות. בסופו של דבר התיקו משקף ואני בטח לא אתלונן על נקודה במגרש שלא הרבה יוציאו שם נקודות.

    בקולומביה אפשר וצריך לציין את מוריאל שחוזר לנבחרת בגדול ונבחר לאיש המשחק. רץ נלחם, לא ויתר וגם היה האיש שעם העקשנות שלו גם בישל את השיוויון לחאמס. מדברים על באקה, מדברים פאלקאו, על ג'קסון. מוריאל קיבל צ'אנס והחזיר בגדול.

    גם הקשר האחורי דניאל טורס היה מצויין. הופעת בכורה שלו בשלישייה האחורית לצד מחייה וסאנצ'ס במשחק חוץ אולי הקשה ביותר והוא עמד בגבורה. מתקל חופשי כאילו שהוא משחק בליגה הקולומביאנית. היתה לו גם יופי של בעיטה בחצי הראשון שנהדפה מצויין ע"י בראבו. בהחלט מגיע לו קרדיט גדול גם ביום שלישי.

    חאמס זה חאמס. עכשיו אנשים מבינים למה אנחנו לא נראינו טוב בלעדיו בחודש שעבר. הוא עדיין לא כשיר לחלוטין, היה לא מרוכז בחצי הראשון, אבל השתפר מאוד בחצי השני והיה הרבה יותר מעורב. עוד קצת ריכוז בקבלת ההחלטות האחרונה וגם היינו לוקחים 3 נקודות. חזר לנו הקפטן!

    ביום שלישי בבית מול ארגנטינה אנחנו ללא סאנצ'ס ואריאס המוצהבים, אבל לאלביסלסטה חסרים הרבה יותר שחקנים ובראשם מסי ואגוארו. חייבים לקחת 3 נקודות, אחרת לא עשינו כלום היום.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תשמע, כבר יצא לי לראותת משחקים שהתחילו והופסקו באמצע, או לא התחילו בכלל בגלל מגרש מוצף. גם התשתיות שם זה לא כמו התשתיות באירופה (ברוב המקומות לפחות) ואז המגרש נראה כמו שהוא נראה. אבל כפי שעיניך רואות, המשטח באמת במצב שגם מסכן את השחקנים ובטח שלא מאפשר משחק כדורגל מהנה כפי שאנחנו מצפים מארגנטינה וברזיל. נקווה שמחר זה ייראה אחרת.

    בינתיים אקואדור היחידה עם 100% עם 1-2 גדול בבית על אורוגואי. ניצחון בכורה גם לבוליביה, 2-4 בבית על ונסואלה. מחר כאמור ארגנטינה-ברזיל ופאראגואי-פרו.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.