מוקדמות יורו 2016

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏12/11/14.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אלבניה כמו בוסניה נהנת מחיזוק של אלבנים אתנים שגדלו והתחנכו במערב אירופה ובפרט בשוויץ.
    הרכש האחרון שלה זה טאולנט צ'אקה מבאזל
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אגב לא להתבלבל, טאולנט זה האח של גראניט, המפורסם והמוצלח יותר בינתיים. טולאנט עוד לא עשה משהו בקריירה תאכלס חוץ מלהיות רשום בבאזל.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    הוא משחק שם, אולי נע בין הרכב ללהיות מחליף. יש עוד אחד כמוהו שהוא שחקן משמעותי בבאזל וזה הקשר שקלזן גאשי, גם כן עבר בכל נבחרות שוויץ הצעירות והחליט לעבור לייצג את אלבניה. הקיץ זו הייתה העברה הגדולה של הליגה השוויצרית כשהוא בעצם עזב את גראסהופרס שם היה הכוכב הראשי וכאמור עבר לבאזל.
    הוא הגיע לנבחרת אלבניה לפני שנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/14
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    למה לפלופ הזה נתנו עבודה?
     
    golding אוהב/ת את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    רוסיה ממשיכה לאכזב במוקדמות עם הפסד 1:0 במשחק חשוב מאוד באוסטריה. רובין אוקוטי כבש במחצית השנייה, דקה אחרי שהאוסטרים טענו שהכדור שלהם עבר את הקו. הרוסים פשוט קפאו וספגו בהתקפה הבאה.
    לרוסים רק ניצחון אחד בקמפיין בבית על ליכטנשטיין(אם נחבר את המונדיאל הרי שזה הניצחון היחיד של רוסיה במשחק תחרותי ב - 2014), וגם תיקו חוץ מול שוודיה, ותיקו ביתי מביך מול מולדובה.
    האם יצטרכו את חסדי השיטה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/14
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    http://up413.siz.co.il/up1/0unte13zgdgz.Xxx

    בהיעדרותם של סילבה ואינייסטה, דל בוסקה נותן לקוקה ואיסקו את המושכות להוביל את הנבחרת הערב מול בלארוס.
    ללא דייגו קוסטה, חוליית ההתקפה תכלול את פדרו, קאסורלה ואלקאסר כשמוראטה, קאייחון ונוליטו ימתינו להזדמנות על הספסל
    וכשאני רואה את פיקה בהרכב אני חוזר שנה לאחור, אז קסיאס לא רואה דשא אבל למרות זאת דל בוסקה הולך איתו עד הסוף.
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    טוב אז כנראה שפדרו שומר את השערים שלו רק לנבחרת. איסקו ובוסקטס עם שערים בבעיטות ממרחק זה לא משהו שרואים כל יום בנבחרת של דל בוסקה, אבל זה בהחלט שינוי מבורך. חואנפראן אגב במשחק פנטסטי, שלושה שערים התחילו מפעולות שלו על האגף.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שום מילה על השיאים של סן מרינו וליכטנשטיין?? :) 0-0 אדיק לסן מרינו בבית מול אסטוניה, קוטע רצף של 61 הפסדים (הארוך בהיסטוריה) ונקודה ראשונה מאז 2004. מסתבר שגם השוער סימונצ'יני עשה היסטוריה עם משחק ראשון שהוא לא סופג אחרי 45 משחקים. לטעמי מהנבחרות הכי חלשות בעולם, לא ברור לי איך אפילו כדור אחד האסטונים לא כבשו.

    ליכטנשטיין משיגה ניצחון בכורה אי פעם במוקדמות היורו, אחרי 0-1 במולדובה (עוד משחק חוץ הם ניצחו). איי פארו מנצחת ביוון ואלבניה משיגה תיקו חוץ בצרפת. איסלנד שוחטת את יריבותיה בבית וסלובקיה עם 100%. ריח חדש באירופה.
     
    Hapoel_Tel_Aviv ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    מפחיד לראות את כל ההתנגשויות באוויר האלה שנגמרות באיבוד החושים. היום כדורגלנים הם בדרנים בקרקס ולמרות הכספים הרבים שהמצליחים מרוויחים אני לא יודע כמה מתאמצים בשביל להגן על הבריאות שלהם. אני לא קראתי על תקופה בעבר שבה כדורגלנים נפלו על המגרש והסתכנו במוות, נראה שהיום זה יותר נפוץ מאי פעם.

    אני מקווה שמרטנס בסדר...
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ניצחון קל להולנד מול לטביה האומללה. 6-0 למארחת. לירן ליאני שפט טוב.
    בעקבות תחילת קמפיין רע מאד חוס הידינק אמר לפני המשחק שאם הנבחרת לא מנצחת את לטביה הוא יתפטר. עכשיו השחקנים הוכיחו שאפשר גם אחרת ובעוד 4 חודשים נראה אם הניצחון הזה תרם משהו להמשך הקמפיין.

    הולנד לא יצאה מהמשבר, אבל כשואן פרסי והנטלאר פותחים ביחד ומשתתפים פעולה בצורה חיובית אז יש סיבה לעתיד יותר טוב. במרס נארח את טורקיה. משחק לא קל, אבל עד אז יעברו עוד הרבה מים בנהר הריין...
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קרואטיה מגיעה למשחק חוץ באיטליה ומצליחה לבטל את המקומיים כמעט לחלוטין, אם זה לא מספיק הגול של המשובצים מגיע מטעות דווקא של זה שכמעט ולא טועה

    Watch _vxrgxs_'s Vine "GOAL! Perišić - Italy 1-1 Croatia."
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כל כך חבל שדווקא כשיש מוקדמות כאלו מרתקים ועם נבחרות מפתיעות, כל העוקץ יוצא ממשחקי המוקדמות כאשר כמעט 50% מהנבחרות יעפילו ליורו.
     
    de Middenweg ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  13. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    ייתכן שזאת גם הסיבה לזה שהמוקדמות מעניינים, זה שנבחרות גדולות מזלזלות כי הם יודעות שהם יכולות לעלות גם ממקום שני או שלישי..
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני לא חושב שזה רק לקבוע שנבחרות גדולות מזלזלות, אני חושב שהאמת איפשהו באמצע, כי גם נבחרות בינוניות וקטנות מבינות שעכשיו יש להן על מה לנסות לשחק, לא רק לעמוד בבונקר ולהתפלל לתיקו, אז הנבחרות הגדולות שגם ככה הולכות קדימה חשופות. אני מסכים שדי ברור כמעט עכשיו מי יהיו אלה שיעלו, אבל אם יהיו כמה גדולות שלא יעלו כלל או ימצאו את עצמן במקום 3 בפלייאוף בעוד 3-4 נבחרות שלא חשבנו שיעלו או יסיימו מעבר למקום 3, יעלו על חשבונם, כבר יהיה אפשר להכתיר את המוקדמות האלה כהצלחה.
    כל הפורמט נראה יותר טוב, משחקים במקביל, קבוצות שמשחקות בשביל להוציא תוצאה ולא להוציא את העוקץ, יש נבחרות מהנות במוקדמות האלה, שבשיטה הקודמת סביר להניח שלא היינו רואים מהן כלום ושום דבר.
    לגבי הפערי רמות בין גדולות לקטנות, מסכים זה עדיין ברוב המשחקים פערים גדולים, וגם הבתים מראים את זה כי עובדה שאין הרבה תוצאות תיקו, זה לכאן או לכאן, ובד"כ לטובת הגדולות או הוותיקות בואו נאמר, אבל זה הכל עניין של זמן, אין לי ספק שביורו 2024, הפערים בין דרג 1 לדרג 5 יהיו הרבה יותר קטנים ממה שהיו לפני 4 או 2 שנים, וממה שהם היום. כי יש שחקנים שמקבלים חשיפה, ודרך היורו ישיגו חוזים, ועם כל הכבוד למערכות סקאוטינג הענפות בעולם, אלמלא הצלחה בנבחרות, כנראה שלא היו ולא יקבלו חוזים טובים ממה שיש להם, וכנ"ל זה גם יביא ליותר השקעה בשחקנים והתקדמות במיוחד בגילאי ילדים ונוער, שבסופו של דבר בעוד עשור מהיום, יצמצם חלק מהפערים, גם אם לא ב-50%, מספיק שיצמצם ב-20% ממה שיש היום וזה כבר יראה אחרת לגמרי.

    בואו נסתכל על זה בעין אובייקטיבית:
    בית 1 - איסלנד במקומות 1-2, הולנד רק שלישית וטורקיה בדרך לשום מקום, אלא אם תפתיע את הולנד במשחק הבא ותסבך אותה איתה. מי צפה את זה?
    בית 2 - ישראל מקום ראשון לבינתיים, ווילס בלי הפסד, אלו שתי נבחרות שכמעט בשום קונסטלציה אחרת לא היו ולא יצליחו להתברג לשום טורניר נכון לעכשיו, גם אם בייל וראמזי ועובדה שווילס בקמפיין הקודם היו גרוגים. ישראל ראשון, ווילס שניה, בינתיים. מי צפה את זה?
    בית 3 - סלובקיה בראש הבית לפני ספרד ואוקראינה וזה יהיה קרב משולש, מי צפה את זה? תארו לכם שספרד איכשהו בדרך נס תגמור שלישית או שזה יהיה מותח בין ה-3 עד הסוף?
    בית 4 - הבית של המוקדמות, סקוטלנד, אירלנד ופולין עושות לגרמניה חיים קשה, והגרמנים עוד יצטרכו להתאמץ קצת כדי להיות ביורו, זה חתיכת בית מהנה, ואני לא יכול להגיד על אף משחק שמעורבות בו ה-4 האלה שהוא סגור, כן גם של גרמניה.
    בית 5 - הנה בית פח. אפשר לסגור אותו עכשיו. אנגליה 1, שוויץ 2, סלובניה 3. אוקיי זה מה יש.
    בית 6 - צפון אירלנד מקום שני! הונגריה 3, יוון אחרונה אחרי איי פארו מרחק משחק אחד מלכבות את השאלטר על כל הקמפיין, איפה כל אלה שאמרו שזה הבית הכי משעמם? זה בית מאוד פתוח ואם יוון ינצחו בהונגריה, הוא יהיה עוד יותר מעניין עד הסוף, וכנראה סביר להניח שיוון תסיים מקסימום במקום ה-3.
    בית 7 - עוד בית מאוד מעניין, כולם העלו את רוסיה בהליכה, אני לא בטוח שרוסיה תעלה כמו שהיא נראית. אוסטריה ושוודיה נראות בעמדות נוחות, אבל מונטנגרו בוודאי לא אמרה את המילה האחרונה, וגם ליכטנשטיין בינתיים עושה צרות (ואלמלא השכונה עם השוער השני במשחק מול שוודיה אני לא בטוח שזה הולך לשוודים בכזו קלות). עוד בית פתוח בעיניי.
    בית 8 - אוקיי, עוד בית מעאפן, כנראה איטליה וקרואטיה יסיימו מקומות 1-2, אבל אם נורבגיה תפתיע היא תטרוף את הקלפים.
    בית 9 - אחד הבתים הנחמדים, למרות שדי צפוי שדנמרק ופורטוגל יעלו מ-1-2, עדיין הרווחנו פה את אלבניה שכמו שהיא נראית צפויה לעשות לכולם חיים קשים בפלייאוף.

    אני מציע לפני שקוברים את המוקדמות האלה, להסתכל עליהם בעין אובייקטיבית, או לפחות לחכות עד אחרי המחזור של מרץ, הרי הנמושות שקיימות גם עושות צרות וגם עושות עניין, זה לא שמישהו חשב שהם יעפילו, אבל עובדה שנבחרות דרגים 3-5 עושות הרבה יותר ממה שהם עשו קודם ומסבכות את אלו של דרגים 1-2, גם אם לא בצורה כזו קשה נכון לעכשיו, אם זה לא יותר מעניין מהמוקדמות הצפויים בנושא מונדיאל ויורו שקיבלנו לאורך שנים באירופה, מה כן?

    בואו נניח שהפלייאוף היה מתחיל היום:
    שוויץ, הולנד, קפריסין, הונגריה, נורבגיה, אוקראינה, רוסיה, אלבניה - זה הפלייאוף.
    מי בבית?
    סרביה, בולגריה, מונטנגרו, יוון, בוסניה, בלגיה, אירלנד וטורקיה.
    אבל העיקר שהמוקדמות האלה לא מעניינות בשיט. עכשיו תדמיינו לכם שאיטליה או קרואטיה או בלגיה או בוסניה או כולן יחדיו נכנסות לפלייאוף בטעות. עדיין לא היה שווה לעשות את המוקדמות? אנשים כנראה שכחו את שלב הבתים במונדיאל 2010, שהיה ברמה אפסית, וזה עוד נחשב לטורניר יוקרתי וגדול יותר מהיורו, אז מה אם היורו מאז 1996, עד היום במכלול הטורנירים, מספיק את הסחורה יותר מהמונדיאל, בטח בשלבי בתים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/11/14
  15. השולס עולה Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    366
    לייקים שהתקבלו:
    28
    מין:
    זכר
    כמה נק מינימום יתנו לישראל את המקום ה3 הכי טוב עליה אוטומט? בואו נגיד שבתסריט הכי רע ישראל תסיים עם 18...זה יספיק ?