מוקדמות יורו 2012: הדיון הרשמי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י צהוב שחור בנשמה!!!!, ‏4/2/10.

  1. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    בית ב' כ''כ עלוב שאירלנד יכולה לעלות מהמקום ה - 1.

    הבית של פורטוגל מעניין ויכול להיות פתוח בקרב על המקום ה - 2, וגם אהבתי את הבית של גרמניה טורקיה אוסטריה ובלגיה, גם כאן קרב מעניין על המקום ה - 2 כי טורקיה לא מרשימה במיוחד לאחרונה.
     
  2. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבתים שנראים לי הכי חזקים הם בית 1 ו9.

    אוסטריה ובלגיה כבר מזמן לא מאריות אירופה אבל הן תמיד יאיימו על הגדולות, שלא נדבר על המאבק החם שלדעתי יהיה צפוי בין טורקיה לגרמניה (למרות שהטורקים נחלשו), בנוסף יש גם 2 אסיאתיות לא פראייריות כשאזרבייג'אן הכי חזקה מהדרג שלה.

    ספרד תמיד תהיה פייבוריטית, אבל הסקוטים כבר 2 קמפיינים מציגים כדורגל סביר עם נפילה במחזורים האחרונים, לדעתי הפעם הסקוטים לא יוותרו, במיוחד כשהם עם הצ'כים שיחסית נמצאים בדעיכה.
    גם הליטאים הציגו קמפיין לא רע למרות ההפסד לאיי פארו, והם יכולים להוציא נק' לפחות מצ'כיה או סקוטלנד.
    ליכטנשטיין בשר תותחים.

    למרות שבית 2 הוא הבית הכי קל, אני די שמח מההגרלה שלו, זה סוג של מתנה לאירלנד ורוסיה שהגיע להן לעלות למונדיאל והן לא עלו בסוף.
    אני מאמין ששתיהן יסיימו מעל סלובקיה, אבל אני לא יודע מי ראשונה ומי שנייה.

    בית 4 הכי מאכזב אותי, צרפת שהציגה יכולת מזעזעת בקמפיין האחרון מהדרג הראשון, רומניה שכבר פגשה אותה והציגה קמפיין מזעזע גם כן מהדרג השני, ועוד ביחד עם בלארוס, אלבניה ולוקסמבורג - שארבעתן נפגשו בקמפיין היורו הקודם.
    אני מקווה שבוסניה לפחות תקבל צ'אנס לעלות ליורו.

    בית 5 בעיקר מעניין אותי בגלל שאני אוהד הולנד, ואני אישית מאוד לחוץ מהמפגש בין הולנד לשבדיה שלדעתי ילחמו על המקום הראשון אחרי שלא עלו למונדיאל.
    גם הונגריה מסוכנת ויכולה להפריע, הפינים גם שיחקו פעם מולנו וגם היו לא רחוקים מלנצח.

    בית 6 מאכזב גם כן, כי הוא מציג נבחרות מאוד חלשות שחוץ מיוון ולטביה כולן כשלו בקמפיין הקודם, הוא לא מציג נבחרת אחת גדולה, והוא נותן בעיקר צ'אנס גדול לקרואטיה שלא עלתה במפתיע למונדיאל האחרון ולישראל שקיבלה עוד פעם בית אפשרי לעלות ממנו.

    בית 8 מאכזב בתאכלס, פורטוגל ודנמרק גדולות על איסלנד וקפריסין, נורבגיה יכולה לאיים בדרבי הסקנדינבי אבל היא חלשה מאוד ואני לא מאמין שמישהי תצליח לאיים עליהם, מאכזב במיוחד שפורטוגל ודנמרק נפגשות שוב אחרי שכבר ראינו מאבק ביניהן וחבל..

    בית 3 דומה לבית 8 מבחינת המבנה - איטליה הנבחרת החזקה ביותר, סרביה חזקה מספיק בשביל לאיים על המקום הראשון, והיחידה שיכולה לדגדג אותן היא סלובניה בדרבי יוגוסלבי מול סרביה, יכול להיות שהפעם אולי גם הצפון אירים יצליחו להוציא משהו מהקמפיין אבל קשה לי להאמין.

    בבית 7 אנגליה תעלה בשיא הקלילות, אבל אני חושב שהמאבק המעניין באמת הוא המאבק על המקום השני, כשאפילו מונטנגרו שהציגה קמפיין קודם מצויין יכולה לעלות ממנו, גם ווילס שהייתה לה לפני שנתיים נבחרת צעירה טובה שכמעט נצחה את האנגלים, גם שוויץ שעלתה למונדיאל האחרון וגם בולגריה שהייתה עולה קבוע לטורנירים והיא תנסה להתעלות על עצמה.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    הרשה לי למנות את הונגריה עם ארווין קומאן שעשתה חיים קשים ביותר לפורטוגל ולנבחרות האחרות בקמפיין הקודם...הנה, במכה אחת קיבלת בית קצת יותר רציני. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    שמע, זו לא בית מוות, אבל אם הולנד לא תבוא בשיא הריכוז היא יכולה להתקל בבעיות. שבדיה עם או בלי זלאטן תתחפר מולנו, יש לה בסגל שחקנים שמכירים את הכדורגל ההולנדי היטב (זלאטן שיחק באייאקס, מרקוס ברג בכרונינגן, רסמוס אלם משחק כרגע באלופה היוצאת AZ). פינלנד לדעתי פחות מסוכנת, אבל זאת לא נבחרת כמו בעבר כשלפני העלייה לדשא כבר הובלת 1-0.

    בסה"כ אני לא נכנס לפאניקה, אבל אני חושב שהולנד צריכה להזהר בטח מנבחרת כמו הונגריה.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מחזק את שי, ראינו את הדור הצעיר המצויין של הונגריה במונדיאליטו האחרון, כמה מהם יכולים עוד לעשות "קפיצת מדרגה" לפני משחקי המוקדמות או במהלכם.