מוקדמות יורו 2008: מחזורים 1 ו-2

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏1/9/06.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שלום לכולם, אני חוזר להגיב כאן אחרי חופשה קצרה, עקב החלפת מחשב. הרגשתי בהחלט מנותק מכל מה שקרה בימים האחרונים, ואני שמח לחזור ולהגיב כאן, מזל שהחופשה הייתה קצרה.

    המשחק המרכזי שנערך במוקדמות יורו 2008 היה הקרב בין צרפת ואיטליה. שתי נבחרות אדירות, עם סגלים מעולים,שיחזור גמר המונדיאל הנוכחי. צרפת הציגה משחק מעולה ונקמה באיטליה. כמובן ששני המשחקים היו שונים לחלוטין, איטליה אלופת העולם ואת זה אף אחד לא ייקח ממנה. אבל, צרפת של דומאנק נתנה משחק מעולה. גובו שהייתי בספק מדוע פתח בהרכב, חשבתי שבעקבות פרישת זיזו(מוזר פתאום לא לרואת אותו במשחקים גדולים כאלה), יהיה מערך של 4-4-2 אבל טעיתי. גובו הבקיע שני שערים, אחד מבעיטת יעף אחרי מסירה מעולה באגף, והשני בכדור חופשי טוב.
    צרפת הובילה 2-0 אחרי משחק כדורגל מהיר. הנרי היה נהדר, חזר לעצמו וכבש שער. קנבארו היה חלש וזה מדאיג, אבל הוא שיחק לבד בהגנת איטליה, הוא תמיד היה צריך לסגור מספר שחקנים. פטריק ווירה היה מעולה במרכז המגרש, ריברי עשה הרבה תנועה. ראיתי כמה מגן ענק אבידל, חבל שהוא לא חתם בריאל מדריד. ג'ילארדינו כבש לאיטליה שער ממצב נייח אבל זהו. העניינים אצל איטליה לא נראים טוב. נקודה אחת מתוך שש אפשרויות, אם במחזור הבא הנבחרת תפשל זה יהיה חלש, והיא תתחיל להיות הרבה יותר לחוצה. קאסנו שהיה האיש שבנו עליו באיטליה איכזב. האזורי תוכל לנקום בעוד כשנה, היא גם הייתה בהרכב חסר כמובן, אבל זה לא מוריד מההישג של נבחרת צרפת שנראית נהדר.
    משחק כדורגל אדיר, לא נהנתי ככה הרבה זמן.

    תוצאה מצחיקה קיבלנו בין גרמניה לסן מרינו. פודולסקי היה כוכב המשחק עם רביעייה. גרמניה אוהבת להתעלל בקטנות, היא ניצחה במונדיאל 8-0 את ערב הסעודית המסכנה. בהחלט ביזיון שיש נבחרת כל-כך חלשות ברמה של סן מרינו. גרמניה נבחרת טובה, לא רק על פי המשחק הזה אני אומר זאת.

    הפתעת המחזור הייתה הניצחון של צפון אירלנד הקטנה והצנועה על ספרד, הפייבוריטית הברורה לנצח. ספרד הובילה פעמיים אבל ספגה שלושה שערים מנבחרת כזו קטנה, לואיס ארגוניס צריך להתפטר, גם הסגידה לראול החלש מרגיזה, אפילו אותי, שראול הוא האליל שלי. ספרד עלולה להסתבך בבית הזה. מי שכבש את שער האלף לספרד היה דווקא צ'אבי.

    צ'כיה ניצחה את סלובקיה במשחק מעניין, כמו דרבי כזה. צ'כיה הנבחרת הכי טובה בביתה אחרי גרמניה והיא תעלה מהמקום השני לפי דעתי.

    אנגליה ניצחה 1-0 את מקדוניה, בינתיים היא מושלמת עם מקלארן, אבל כמובן שהיא תשחק נגד יריבות הרבה, הרבה יותר קשות. קראוץ לא מפסיק לכבוש, הוא יהיה מלך השערים של הנבחרת בסוף. בכל מקרה, לאנגלים 6 נקודות.
     
  2. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי המשחק בין צרפת לאיטליה,כמו שאמרו בגלל התקרית עם זידאן ומטראצי המשחקים בין צרפת לאיטליה יהפכו למתוחים מאד כאילו מדובר באיזה דרבי .
    ראיתי אתמול את רוב המשחק,צרפת שיחקו מצויין אולי בהשפעת זידאן שאומנם לא שיחק אבל הרגישו את הנוכחות שלו באיצטדיון.
    איטליה לא הגיעו מוכנים למשחק אבל אי אפשר לקרוא לניצחון של צרפת נקמה על איטליה.
    איטליה תישאר לנצח אלופת העולם לשנת 2006 אחרי שניצחה את צרפת בפנדלים,נקמה מושלמת עבור צרפת תיהיה העפלה ליורו על חשבון איטליה.
     
  3. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסור לשכוח שהניצחון של איטליה בפנדלים בגמר המונדיאל, הוא עצמו היה נקמה על הקאמבק המטורף של צרפת בגמר יורו 2000. אז החשבון אמור להיות סגור עכשיו, לא? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx