מוקדמות יורו 2008: מגיעים לאמצע הדרך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏24/3/07.

  1. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו, איזה גול מטורף של קוורזמה! גאוני.

    חבל לי לראות את יוון מתפרקת לחלוטין בביתה, בעיקר משום שאני רואה חשיבות גדולה בנוכחותם באוסטריה ושוויץ. לטעמי, זה עקרון בסיסי שהאלופה תגן על תארה ומקומה בתחרות אמור להיות מובטח עוד לפני המארחות. אמנם אפשר למתוח את הגדרת התחרות ולהגיד שההגנה מתחילה למעשה בשלב המוקדם - וכמובן שזה נכון טכנית - אבל כולם *יודעים* שזה רחוק מלהיות אותו דבר.
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני חושב ש"התשובה בגוף השאלה". אם היית רואה את המשחק (וגם את כל שאר המשחקים האחרונים של הנבחרת הגרמנית) היית אומר אחרת. אתה צודק, זה משחק שבאמת לא קבע שום דבר אמיתי, אבל איך שהנבחרת הגרמנית נראתה ושיחקה (שוב גם במשחקים הקודמים) - על זה ההתלהבות (שלנו אוהדי גרמניה) הרבה יותר מהתוצאה. מה גם שהתוצאה במשחק הזה משקרת, בקלות המשחק היה יכול להגמר בתבוסה גדולה מאוד לצ'כים. ובכל זאת, לנצח את צ'כיה בפראג במשחק רישמי זה לא פשוט, בטח לא בכזו דומיננטיות.
     
  3. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה הבן אדם הראשון שראיתי שאשכרה רוצה לראות את הגועל נפש הזה גם ביורו הבא http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/5eek.Xxx
     
  4. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני מאוד הייתי רוצה לראות את יוון גם ביורו הבא, לא חייבים לשחק את הכדורגל שגרמניה שיחקה בו במונדיאל האחרון כדי לנצח, ויוון הוכיחה את זה יפה מאוד. צריך להצדיע ליוון ולאוטו רהאגל על הזכייה, וכרטיס אוטומטי גם ליורו הבא כדי שתוכל להגן על תוארה.
     
  5. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בקשר להולנד, כמו בקמרה של אנגליה וספרד, גם כאן יש סימפטום של שחקנים מאוד מוכשרים כאינדיבידואלים, אבל כקבוצה הם נכשלים, והאשם העיקרי בכך הוא כמובן ואן באסטן, שכן מהו תפקידו של מאמן אם לא לחבר 11 שחקנים ליחידה אחת?
    למרות שקמפיין המוקדמות למונדיאל היה מדהים, במאני טיים האוראנג' נכשלו, וברגע שהם הודחו, לא היה צריך להשאיר את ואן באסטן בתפקיד. אבל כמו שכבר ראינו במקרה אנגליה וספרד, גם כאן ההתאחדות לא מורכבת מהאנשים החכמים ביותר, ולכן אני משוכנע שזה מה יש, ועם זה תגיע הולנד לשוויץ ואוסטריה.

    וכמה שאני לא מחבב בלשון המעטה את גרמניה, צריך להצדיע ללאו, שממשיך לשמור על רמה גבוהה בנבחרת מאז המונדיאל, דבר לא קל בהתחשב בירידת המתח הגדולה מהקיץ, ומחליף את קלינסמן בצורה נהדרת.

    העונש ההולם ליוון על מה שהיא גרמה לנו ביורו 2004 הוא לא לעלות לטורניר הזה, ואם זה יקרה טוב שכך. במונדיאל האחרון היא לא הייתה(למרות שהרמה בטורניר הזה הייתה בדיוק כמו הרמה שלו בפורטוגל, היא הייתה "משתלבת היטב"), אף אחד לא הפסיד.
    גם אני חושב שזה הולם שאלופת אירופה או אלופת עולם צריכה לקבל הזדמנות אוטומטית להגן על תוארה(למרות שבפיפא ובאופ"א ממש לא מסכימים, ושתיהן צריכות לעבור טורניר מוקדמות), אבל במקרה של יוון, פאק אוף.המאמן והנבחרת שעשו את העוול הגדול ביותר לכדורגל מאז המונדיאל של פושקאש.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/3/07
  6. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יוון היא לא ברזיל, איטליה, ספרד או ארגנטינה, היא לא יכולה להרשות לעצמה לשחק איך שבא לה אבל בוחרת בבונקר מרצון. מי ישמע איזה פשע הם עשו, הנבחרת הכי חלשה מבין ה-16 (טוב, שנייה אחרי לטביה) אשכרה שיחקה הגנתי מול נבחרות גדולות ממנה, לקחת אותם אחד אחד להאג וזהו, על מה הויכוח בכלל.

    עם כל הכעס שלכם על יוון אפשר היה לצפות שלא הייתם רוצים לראות את ישראל מגיעה לשום מקום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/3/07
  7. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או שבאמת היו בתחרות העלובה האלה נבחרות חזקות, התקפיות וסופר-מלהיבות כלשהן.
     
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,015
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    שער אופייני של קווארסמה. הוא כבש כבש ככה לא פעם בליגה המקומית.
     
  9. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי היום את הבית של יוון ואני לא מבין מה אתם מבכים\חוגגים את הדחתה המוקדמת. יוון תהיה ביורו 2008, נורבגיה לא נראית מסוגלת להוות מכשול רציני כרגע ובוסניה אמנם מראה סימנים של קמפיין מפתיע שני ברציפות אבל עדיין נחותה מיוון לפחות כרגע. נכון, זה כמעט באופן ודאי לא יהיה מהמקום הראשון כי טורקיה עושה את שלה ומנצחת כל נבחרת בבית הזה בינתיים כמו שהיא אמורה, אבל קשה לי לראות את בוסניה או נורבגיה מדיחות את היוונים מהמקום השני. ובלי קשר לצורת המשחק שלהם, טוב שכך, כמו שבוריס אמר - האלופה צריכה להגן על התואר שלה גם אם זו תהיה הגנה סמלית בלבד.

    אגב, אם יוון תעפיל ליורו, היא לא בהכרח תהיה דרג ראשון נכון? אחרת זה הופך להיות בדיחה עצובה, דרג ראשון ששלוש נבחרות מתוכו הן שוייץ יוון ואוסטריה.
     
  10. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במוקד מחר מס' משחקים מעניינים מאוד :

    סרביה - פורטוגל (בית א') , 20:25 , ספורט 5+ - הסרבים באים המומים אחרי ההפסד לקזחים 2-1 , הפסד שיכול לדפוק להם קמפיין שלם בהנחה ששאר הגדולות בבית (פולין , פורטוגל ואולי אפילו בלגיה) יקחו מקחזסטן את הנקודות.
    הנבחרת הסרבית שעל הנייר היא מוכשרת בצורה מטורפת חייבת מחר להוציא נצחון מול פורטוגל שנמצאת בפורמה מצויינת אחרי 4-0 על בלגיה. יהיה מאוד מאוד מעניין לראות איך הסרבים יגיעו למשחק הזה עם כל הלחץ מהקהל.

    איטליה-סקוטלנד (בית ב'), 20:45 ,ספורט 5 - או אה , דונאדוני חייב לנצח מחר את הסקוטים בסן ניקולה בבארי אחרת איטליה בצרות צרורות אחרי סקוטלנד,צרפת ואוקראינה.
    דיבורים בתקשורת האיטלקית אומרים שבמידה ודונאדוני לא יצליח לנצח את החבר'ה מהאי הבריטי , הוא הולך הביתה.

    טורקיה-נורבגיה(בית ג') - נורווגיה עד עכשיו בקמפיין גרוע עם 2 נצחונות אבל גם 2 הפסדים.
    טורקיה מבססת את עצמה כמועמדת עיקרית מהבית לעלות ליורו אחרי הנצחון הפשוט פנטסטי באתונה 4-1 על ריהאגל ויוון.
    פתיח טרים יעלה במערך ההתקפי והמצויין שהוא עלה איתו נגד היוונים , הנורווגים מלאי הכשרון המבוזבז עד עכשיו מבינים שכל תוצאה חוץ מנצחון בפרנקפורט(שיהיה ללא קהל בעקבות עונש הרדיוס שספגה טורקיה על המהומות במשחקי ההצלבה נגד שוויץ) ואוסלו תרעש ותגעש.

    צפון אירלנד-שבדיה(בית ו') - צפון אירלנד כבר לא מה שחשבו , משחק שיכול לבסס את צפון אירלנד אולי כמועמדת לעשות את הבלתי ייאמן בעיני רבים ולהעפיל ליורו.
    שבדיה המצויינת מגיעה לבלפשט למשחק מול הנבחרת המפתיעה עד עכשיו של הקמפיין בעיני רבים.
    צפון אירלנד הצליחה לחלץ 0-0 בקופנאהגן ולהוציא 3-2 בבית מול ספרד.
    נצחון של השבדים והיורו מעולם לא היה קרוב יותר, נצחון של הצפון אירים והבית הזה יהיה חם חם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/3/07
  11. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    המשחק של איטליה יהיה בסן ניקולה בבארי,ולא באולימפיקו של רומא.ו...טורקיה "תארח" את נורבגיה בכלל בפראנקפורט....
     
  12. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כמות הטורקים שיש שם...
     
  13. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה מילים על המשחקים הבולטים והמעניינים ביותר במשחקי מוקדמות יורו 2008 היום:

    בית א': אין ספק מה המשחק המעניין ביותר בבית הזה. פורטוגל שנראתה מצוין במשחק בשבת נגד בלגיה ונצחה 4-0 בכיכובו של כרסטיאנו רונאלדו שממשיך ביכולת המצוינת שלו עד עכשיו (טפו, טפו, טפו). פורטוגל של סקולארי במקום השלישי כשהיא עם אותו מספק נקודות של יריבתה הערב, סרביה, 10 נקודות מתוך 4 משחקים.
    מנגד סרביה מגיע המומה מההפסד המפתיע לקזאחסטן 2-1, הפסד שיכול לעלות ביוקר לסרבים. ההפסד הזה בא לסרביה אחרי תקופה מצוינת שבה לא הפסידו ונצחו. סרביה באה בגישה של העיקר לא להפסיד, גם היא יודעת שפורטוגל פייברוטית ברורה אחרי ההצגה נגד הבלגים והיא חייבת לקחת נקודות מהמשחק הזה, הפסד יכול לגמור מבחינתה את הקמפיין.
    בקיצור, משחק מרתק הולך להיות, הרבה שערים, קצב טוב. אני ממליץ לכם בחום לראות את המשחק, אני יראה אותו!

    בית ב': איזה משחק, איזה משחק הולך להיות בסאן ניקולה שבאיטליה. איטליה המקומית של רוברטו דונאדוני חייבת נצחון כמו אוויר לנשימה. האיטלקים החלו בצוהר רעה את הקמפיים דווקא אחרי הזכייה הגדולה במונדיאל, החבורה של דונאדוני רחקוה 5 נקודות מצרפת וסקוטלנד, שאותה תפגוש היום, כשצריך לקחת גם את אוקראינה שנמצאת במקום ה-3, 2 נקודות מעל האיטלקים. צריך לזכור שלאיטלקים משחק חסר בהשוואה לסקוטים והצרפתים, אבל עדיין מצבה של איטליה רעה. אם יש מישהו בכל איטליה שצריך את הנצחון הזה יותר מכל זהו דונדאני. המאמן הצעיר שמונה לתפקיד אחרי התפטרותו של ליפי שהוביל את הסקאודה אזורה לזכייה, יודע שהוא חייב לנצח כדי לשמור על המשרה.
    סקוטלנד מנגד ללא ספק הפתעה אדירה עד עכשיו, כשנודעה על ההגרלה אף אחד בכלל לא ספר את סקוטלנד בבית ב', צרפת ואיטליה היו פייבוריטית ושהנבחרת היחידה שאולי תצליח להפתיה היא אוקראינה. אבל עכשיו אחרי הפתיחה האדירה של החניכים של מקליש יש סיכוי לא קטן שנראה אותם ביורו 2008. אבל הסקוטים יודעים שאיטליה פייבוריטית ושהיא חייבת את הנצחון ומי הם שיזלזלו.לפי ה-BBC מקליש לא יפתח עם בויד, חלוץ ריינג'רס. אם וכשאר בויד לא יפתיח בהרכב זאת תהיה טעות קשה של מקליש. השילוב בויד את מילר עבד מצוין עד עכשיו, למה להרוס? במרכז המגרש צריך כמובן לשים לב לבארי פרגוסון, הקפטן של ריינג'רס.

    בית ו': הרבה מאוד משחקים מעניינים יהיו בבית הזה. נתחיל עם המעניין שבינהם. ספרד תארח את איסלנד למשחק חשוב מאוד מבחינתה. ספרד אחרי הנצחון החשוב אבל הלא משכנע על דנמרק 2-1 בברנבאו מגיעה למשחק שבו היא פייבוריטית ברורה ושברור לה שהיא חייבת לנצח. בתקשורת הספרדית לא ממש התרשמו מהנצחון על הדנים, גם ארגוניס הודה שחניכיו לא שיחקו טוב: "הגענו ל-2 מצבים וכבשנו". היום ספרד תהיה חייבת לתת הצגה מול איידור גודיונסן וחבריו. ארגוניס עושה שני שינויים בהרכב, פויול וראמוס המוצהבים חוזרים להרכב במקום נאברו ואנחל. הרבה תלוי במשחק של ספרד בצמד החלוצים, דוד וייה ומרייניטס. שני העטלפים כבשו בנצחון על דנמרק וגם היום הם חייבים להיות במיטבם כדי שספרד תשחק טוב.
    בעוד משחק צמרת מעניין תארח צפון אירלנד את שבדיה. השבדים פשוט בלתי נתנים לעצירה, הם עם 12 נקודות מתוך 12 אפשרויות ולא נראה שאף אחד יצליח לעצור אותם בדרך למקום ביורו 2008. בין היתר נצחו השבדים את ספרד החזקה. מנגד צפון אירלנד ההפתעה הגדולה של הבית הזה, כבר עם 10 נקודות מתוך 5 משחקים. לצפון אירלנד יש עד כה תוצאות מצוינות, תיקו 0:0 בדנמרק, 3:2 ענק על ספרד ונצחונות קלילים על הלטבים וליטנשטיין. כמו שרונן אמר, במידה ושבדיה תנצח היא עלתה וצפון אירלנד, דנמרק וספרד יאבקו על המקום השני. כל תוצאה מלבד צחון של השבדים והכל פתוח בבית הכל-כך מסקרן הזה!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/3/07
  14. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אני לא ממש בטוח שאת שני משחקי הבית האחרונים {מלטה ומולדובה} טורקיה שיחקה עם קהל....הפעם מול נורבגיה זה יהיה קשה מאוד.
     
  15. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה המשחק ייערך בבארי ולא באולימפיקו?

    ובנוגע לאיצטדיון שבו טורקיה תארח את המשחק אין הרבה משמעות , הוא בכל מקרה יהיה בלי קהל.