מוקדמות גביע העולם 2010 באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Claret&Blue, ‏6/9/08.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסדר, כאילו שלגאורגיה היה סיכוי לעלות למונדיאל. הקטע הוא ששוב-זה היה אינסטינקט נטו. אני צופה בזה שוב ושוב-זה היה כ"כ מהר שהוא לא היה יכול לתכנן את זה כמו מסי או מרדונה. הרבה פעמים שחקנים עוצרים את הכדור על הקוו אחרי טיל, והסיבה אותה סיבה-אינסטינקט. הרי אם היו חושבים על זה-זאת טעות, היריבה גם תקבל פנדל וגם קבוצתם תהיה עם פחות שחקן. השחיטה שהנרי עובר פשוט מוגזמת ויצאה מכל פרופורציה, אפילו מסי לא קיבל אותה שחיטה. כפרעליו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    עכשיו כל שונאיו יוצאים אחוצה (אייג'נט בראשם, כמו תמיד) ומברברים (ואגב, נומבר 8 באמת כל מה שכתבת זה ניסיון עלוב להצדיק את הנגיעה ביד. ולדעתי הנרי לא היה עושה את זה בכוונת תחילה) אבל תסתכלו על שחקנים שלכם, כל אחד בקבוצתו, שחקנים שכל אחד ממכם מעריץ. אייג'נט, בוריס, אנדריי, שונא הומואים, איך שלא יקראו לך-במה אינזאגי שונה מהנרי? הוא פחות רמאי ממנו? האם דידה פחות רמאי ממנו? האם ג'ילה ששיחק אצלכם פחות רמאי ממנו? האם גרוסו שהעלה את נבחרת איטליה לשמינית גמר לא צלל כשהיה צריך? הוא פחות רמאי? האם ג'רארד פחות רמאי? האם טורס פחות רמאי? האם דקו פחות רמאי? האם רונלדיניו פחות רמאי? האם דרוגבה פחות רמאי? כולם פחות רמאים מהנרי, נכון? ושוב-הנרי בחיים לא עשה מעשה כזה, בחיים, אפילו הצלילות שלו לא כאלה "תדירות" וזה לבטח לא סימן ההיכר שלו, בניגוד לאינזאגי או לרונלדו. אבל מה? הוא הכי רמאי. כי מה שהוא עשה-זה הכי מכוער יותר מכולם! יחי הזיכרון הקצר והסוביקטיביות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/09
  2. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעומת מסי, המקרה של הנרי היה הרבה הרבה יותר מכריע.

     
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה? כי אני לא חושב. על הכף הייתה מונחת עונה שלמה. או ריאל או ברסה. ברסה קיבלה את השיויון בסיום, וזה היה צודק, אבל מה היה קורה אילו לא היינו מקבלים את הגול? אליפות שלמה הייתה מוכתמת ברמאות של מסי. אז לדעתי זה ממש לא יותר חשוב.
     
  4. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגיע הזמן שתגבה את מה שאתה אומר.

    אינזאגי - תראה לי שער שהוא השיג ברמאות. עם יד, צלילה, משהו. כן, הוא נופל בקלות, אבל הוא חלוץ שמנסה להרוויח פנדלים עבור הקבוצה ולכן הוא מזמין שיעשו עליו עבירות. הוא עושה את זה בשכל, ועושים עליו עבירות, נוגעים בו ברחבה. רק ככה הוא נופל. שוב, תוכיח.

    ג'ילה - הוא היה חיזר אצלנו, שבר שיאים חדשים של שנאה במועדון חם ואוהב כמו מילאן, זאת טיפשות לראות בו אחד משלנו. אחד השחקנים הבודדים אי פעם ששרקו לו בוז בסאן סירו. הוא ביזה את החולצה אותה לבש ועף מהמועדון. ממש מסי, הנרי ושאר הרמאים שאתה כל כך אוהב.

    גרוסו - ניל שם לו מרפק בכוונה כדי לעצור אותו, מספיק הילוך חוזר אחד כדי לראות את זה. פנדל נקי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/11/09
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אינזאגי צוללן. נושפים עליו והוא נופל כדי להשיג פנדלים שלא היו ולא נבראו.
    זה שהוא משתמש בשכל שלו זה ברור, גם מסי הנרי ומראדונה השתמשו מאוד יפה במוח שלהם ואף אחד לא ראה שהם רימו.
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אתה מוזמן להראות שערים שהוא השיג ברמאות.
     
  7. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להגיד שאינזאגי הוא לא צוללן זאת בורות. נוגעים בו אז הוא נופל? אם ישימו עליו אצבע, לא יגרמו לו ליפול והוא יפול אז הוא לא צלל, הוא פשוט "ניסה להרוויח פנדל". הרי נגעו בו, רק ככה הוא נופל. אהבתי את ההיתממות הזאת. "הוא נופל בקלות", או.קי, אז גם רונלדו ודרוגבה נופלים בקלות, וגם היד של מסי ומרדונה עלתה למעלה בקלות. הנה, תסתכל, שמו עליו יד, הוא נפל בקלות...
    http://www.youtube.com/watch?v=2Had7rxMNzc
    ללא ספק גרמו לו ליפול. זה שאין ביוטיוב כאלה סרטונים לא אומר שזה לא נכון, וההיתממות שלך פשוט פתאטית. אם אתה מכחיש שהוא צוללן שמנסה כל הזמן לסחוט פנדלים סתם-אז אתה עיוור או שקרן.
    מספיק הילוך חוזר בשביל לראות שגרוסו יכל להמשיך לכדור, אבל הוא אשכרה נתקע לו בגוף בשביל להטעות את השופט שנעשתה עליו עבירה.

    שיהיה, ג'ילה היה חייזר. מה זה משנה שהוא שיחק אצלכם ועדיין היה צוללן מדופלם? אני בספק אם אז דיברת על זה כמו עכשיו. ומה עם אהוב ליבך שבה? אה, זה ששבר את ליבך, ובטח גם הוא היה חייזר אצלכם..הוא לא צוללן? http://www.youtube.com/watch?v=mEl01GM0mAQ

    90 אחוז מהשחקנים צוללים, רק שאתם בוחרים להיתנפל על מי שנוח.

    ואגב, בין אם שחקנים השיגו פנדלים ברמאות וכבשו לבין אם נכשלו בלהשיג את הגול ברמאות, אין זה מוריד מהעובדה שהם רמאים. הם פשוט נכשלו בכמה מהמקרים, זה הכל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/09
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, אינזאגי נופל בקלות ברחבה כדי להרוויח פנדל, זה מה שאמרתי. הוא לא אחד שתמצא במילון תחת המושג "פייר פליי". ועדיין, הוא לא צולל בלי שייגעו בו כמו הנרי. אני ביקשתי שתוכיח לי שהוא רימה כששיחק את הכדור בידו או איפה הוא צלל והרוויח פנדל, ובכך רימה את השופט ואת תוצאת המשחק. מה אתה מביא לי? איבוד שיווי משקל אחרי שהכדור אבל מעל הראש שלו. הוא אפילו לא ביקש פנדל, והוא התווכח עם השופט אחרי שהאשימו אותו במשיכת חולצה. זה הכי טוב שאתה יכול? אתה עושה ממנו דוגמא למופת! מה קרה, לא ראית מספיק כדורגל בשביל להביא מקרים מהעבר אז אתה צריך להסתמך על חיפוש ביוטיוב? אם כך, לא יותר קל להגיד את מה שכולנו יודעים - שאין לך מושג על מה אתה מדבר - ולשתוק מעכשיו והלאה?

    הוא הפריע ועצר את התנועה שלו, מנע ממנו להגיע לכדור. אם גרוסו היה ממשיך ובועט לשער, זה היה כי השופט נתן לו יתרון, לא כי לא היתה עבירה. ניל תקע את המרפק ברגל שלו, החזיק לו את הרגל, טבעי לגמרי שהוא ייפול. פנדל חוקי לחלוטין. תלמד את החוקים, טיפשון.

    שני שחקנים דחפו ובסוף הרגליים שלו נתקעו אחת בשנייה כתוצאה מזה שהוא ניסה לרוץ למרות הדחיפות. תנסה משהו יותר טוב, הגיע לו פנדל. כמו כן, זה היה אחרי שהוא עזב אותנו, ומאז הוא הפך לשחקן די עלוב. במדינו הוא לא רימה אף פעם, או ששוב יש לך תאוריות שאין לך איך להוכיח?

    בשורה התחתונה, לא הצלחת להפריך את דבריי ויש לי את כל הזכות להמשיך לגנות את מעשיו של הנרי. אני יכול לתת לך עוד הזדמנות, אם אתה רוצה ומבטיח להתאמץ יותר. למען האמת, לא ציפיתי שאתה מסוגל ליותר מלהטיח האשמות חסרות משמעות ולברוח בטענה שכולם מרמים.
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קוראים לזה צלילה. תסתכל במילון. אני מבין שקשה לך לקבל את זה שיש לך שחקן צוללן, אבל חבל שאתה סתם תוקף.

    הוא נתקע בו בכוונה, השופט שרק רק לאחר שגרוסו נפל בהילוך איטי-לא לפני. הוא לא מנע ממנו להגיע לכדור, להגיד שהוא מנע ממנו להגיע לכדור זה כמו להגיד שהשוער מנע ממסי להגיע לכדור, ולכן מסי נגע ביד. זה מצדיק את הרמאות. תקע את המרפק? אתה מתכוון ליד שהיתה על הדשא? כי אומרים שהיד השניה החזיקה לו את הרגל, וזה גם בדיחה כי הוא יותר ליטף לו את הרגל. תקנה משקפיים, טיפשוני.

    :aaarofl:
    אתה רציני? ממזמן הפסקתי לצחוק ממך והבדיחות החוזרות שלך, אבל הפעם באמת הצלחת להצחיק אותי. הרגליים שלו נתקעו אחד בשניה לא בגלל הדחיפה, אלא בגלל שהם נתקעו אחת בשניה. זה באמת הכי טוב שלך להסביר את הצלילה שלו? אתה צריך להיות עורך דין עם כל הטענות מהשרוול שלך, אתה מבזבז פה את הזמן בלהציק לאנשים...

    תראה, כששחקן לובש את המדים שלכם הוא טהור, זה ידוע.

    תקנה זוג משקפיים, ותפסיק להיות צבוע. יש לך את הזכות, כאילו שלמישהו אכפת מהדעה שלך. חוץ מבן.
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתת לי מקרה אחד בו אינזאגי כבש ביד או צלל כדי להרוויח פנדל? כזה שלא תצטרך להוסיף לו את הפרשנות הדבילית שלך כמו לשאר המקרים עליהם אתה מתאמץ להתווכח? לא. אני לא יכול להיות יותר ישיר בבקשה שלי. אתה באת אליי בטענות והטחת בפניי השוואות לאינזאגי, ג'ילה, גרוסו, ולא דאגת לבסס אותן על עובדות. ביטלתי אותם אחד-אחד, אבל אתה מעדיף לטחון מים. בסדר, איך שאתה רוצה - היחיד שאכפת לי ממנו זה אינזאגי, השחקן הכי "מלולכלך" אצלנו ללא ספק, ואתה עדיין לא מצליח להוכיח שהוא מתקרב להנרי ברמאות וחוסר ספורטיביות. יאללה, נסיון אחרון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/11/09
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה אומר שאינזאגי לא צוללן, זה לדעתי מספיק בשביל להבין שזה דיון ללא מוצא. אם אתה רוצה לשחוט את הנרי כי הוא רמאי, תהנה. זה לא הופך את אינזאגי לפחות רמאי, וזה שהוא לא נגע ביד מול אירלנד מול כל העולם או לא עשה זאת בגמר כלשהו, אין זה אומר שהוא לא עושה את זה משחק אחרי משחק בליגה. אם אתה מכחיש את הצלילות שלו-אז אתה עיוור. בעצם סליחה, אתה לא מכחיש, אתה פשוט מפרש את זה כ"ניסיון חכם לסחוט פנדל מצד שחקן שנופל בקלות", כמו ששבה פשוט התבלבל בין הרגליים בגלל שהוא ושחקן אחר דחפו אחד את השני...
     
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה לא מבין וכנראה שגם לא תבין את חשיבות אותו משחק ובכלל משחקי נבחרות ששונים ממשחקים בליגה כזו או אחרת. תמשיכו לחיות בסרט ששחקן אחר היה עושה אחרת, שיהיה לכם לבריאות.
     
  13. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב-אני בכלל חושב שזה נטו אינסנקט, לכן אין לי טענות להנרי...אבל זה נשמע כאילו אתה מצדיק את הנגיעה, כאילו כל עוד המעמד יותר גבוה-על הזין, שלא ישחקו כדורגל בכלל, למה לשחק כדורגל אם אפשר לשחק "כדורגל-צלילות-להכניס גולים עם היד"? שירמו, המעמד גבוהה לכן זה מותר.

    אני לדוגמא יודע שצ'אבי לא היה עושה את זה בכוונה. אני יודע שמנדייטה לא היה עושה את זה בכוונה. זה שאתה חושב שכולם יגעו ביד במצב כזה-אתה חי בסרט ידידי, כי עובדה שזה לא קרה, אחרת כל הגמרים היו נגמרים ככה עם שערוריות של נגיעות בידיים...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/09
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725