מוני פנאן עוזב את מכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י אבו, ‏6/7/08.

  1. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    בתאכלס תגידו מה שתגידו הוא כמו אב הבית בקבוצה. אין לו קול בקבוצה בכל הקשור לדברים המקצועיים.
    וואלה, יופי שהוא הביא לפארקר טוסטר או חלב בלילה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx אפשר לחשוב שאם הוא לא היה מכבי לא הייתה שוכרת אחד אחר שקוראים לו משה לוי לדוגמה שהיה עושה את אותו דבר. זה ממש היה משנה לפארקר אם זה היה מוני או משה.
    תכף תגידו שיש לו אחוזים בהצלחה הגדולה של מכבי לפני סמפר עונות... אלוהים אדירים, מאפסנאי מסכן עשיתם מינימום דון שמעון.
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    סרג'יניו, זאת כל מהות העניין. עד לאחרונה, היה לו קול גדול. למעשה הוא היה אחת מהדמויות הכי חשובות ומכריעות במכבי, הרבה יותר מ"אב הבית" כפי שקראת לו. עכשיו, כשכץ ופדרמן נותנים ביג באקס, הם לא מוכנים שמישהו עם 5% יהיה בעל קול משמעותי ויהווה סמכות מקצועית. הם רוצים ניהול כלכלי תקין, מסודר ומתועד, והם לא רוצים מנהל שייסע לארצות הברית ויעקוב אחרי שחקנים, אלא מחלקת סקאוטינג. הוא, לעומת זאת, לא מוכן להסתפק בפחות, והקטע של ניהול העניינים השוטפים בלבד (כמו צרכי השחקנים וכו') ממש לא מספק אותו. לכן כבר שנתיים-שלוש יש שם ויכוחים וחיכוכים עד שכצפוי, בעלי הממון ניצחו.

    כאן כמובן נשאלת השאלה האם כל זה היה ראוי. האם כדי להשאיר אותו במערכת, היה צריך לתת לו להמשיך לעשות מה שהוא רוצה. לדעתי, בוודאי שלא. בשנה שעברה החליטו במכבי למנות את דריקס למנכ"ל במקום את הבת של פנאן. מה עשה הבחור? שביתות, לא מגיע, לא עובד, שוקל את עתידו. לא היה לזה סוף. העניין היה צריך להיחתך לכאן או לכאן. מקצוענות או חובבנות. כי פנאן ממש לא הסתפק בקטע הזה של לעזור לשחקנים ולחבר את הקבוצה. הוא גם רצה להשתתף בבנייה שלה, ועל הדרך סידר את בני המשפחה שלו. היום זה לא עובד, ואף אחד לא יכול לצפות מאנשים כמו כץ ופדרמן לקבל את זה.

    אין לי בעיה שהתקשורת מסקרת את העניין, היא לא צריכה להתעלם מזה או לכתוב על זה בשורה. מצד שני, צריך לשמור על פרופורציות. כוס אמק, ממה שקראתי בקטנה בכל מני מקומות, מתן נאור לוקח שנת פסק זמן מכדורסל ואולי בכלל לא יחזור. שמעתם על זה? ראיתם משהו על זה? זה סיפור הרבה יותר גדול, חשוב ורציני. אבל אין פרופורציות. אין כדורסל במדינת ישראל, יש מכבי תל אביב, וזה נכון במיוחד דווקא אחרי העונה האחרונה. הפועל ירושלים חוזרת למימדים בינוניים ומטה, מהפועל חולון לא נשאר כלום, עירוני נהריה בונה מחדש, בני השרון גם עושה שינויים רחבים, קבוצות מתאחדות, קבוצות מתפרקות, הליגה הופכת לבדיחה, ומוני פנאן זה הפאקינג סיפור שלכם? אז אין פה כדורסל, מצטער.

    סמואל, אני לא מתכוון להשליך שום דבר מהכישלונות של מכבי על פנאן, בדיוק כפי שלא אעשה את זה בעניין ההצלחות. אמרתי ואגיד שוב - כל אותם דברים קטנים שהוא עשה ובעקבותיהם הוא היה כל כך פופולרי ואהוב, הם פסיק קטן. הם לא גורם אמיתי בהצלחה ולא בכישלון. מכבי הצליחה לפניו ונכשלה לפניו, מכבי הצליחה אתו ונכשלה אתו. כשהיא הביאה שחקנים מוגבלים היא היתה מוגבלת. כשהיא היתה אלופת אירופה היא לא היתה קבוצה בינונית שהתחברה, אלא היו לה שלושה שחקנים הטובים באירופה בעמדותיהם (שאראס, פארקר, וויצ'יץ'). יש אלף ואחד גורמים להצלחה, והדברים הקטנים של פנאן במקום האלף ואחד.

    פנאן אולי הוסיף למכבי משפחתיות, אבל מנגד פגם ביכולת שלה לעבוד כיישות מקצועית. יש לזה שני צדדים. אולי מכבי תהיה עכשיו פחות משפחתית (זה הולך בכיוון הזה כבר כמה שנים), אבל היא תהיה יותר מקצוענית. כך ששכרה לא בהכרח ייצא בהפסדה.
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אמיר, מהות התפקיד שלו היה לדאוג שהכל יהיה בסדר עם השחקנים... לא שמעתי כלום בנוגע לסקאוטינג שלו, אבל את כל הבאסטונים והפארקרים בכלל הביא בלאט. אני בכלל לא בטוח שהוא עשה שם סקאוטינג אלא פשוט לנסוע לחופשה על חשבון המערכת. כי לא זכור לי איזשהו שחקן שפנאן היה אחראי להבאתו, פרט ל... רגב פנאן.
     
  4. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מצאו להם מחליף מתאים - גור שלף האפסנאי.. חח
    שלף מחליף את פנאן, לא מאמין.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    זה כמו שתגיד שאופירה אסייג לא משפיעה על התכנים בוואן כי היא לא העורכת הראשית והיא חתומה על חלק מהידיעות כמו כתבת רגילה. כנ"ל לגבי פנאן. אף אחד במכבי מעולם לא מינה אותו רשמית לתפקיד כזה, אולי בגלל שפשוט לא נעים להם לצאת בהכרזה בעייתית כזאת. הוא פשוט החליק לשם עם הזמן. והעובדה שכשאיש מקצוע אמיתי כמו בלאט עסק במציאת שחקנים, מכבי הביאה מציאות היסטוריות כמו האפמן, באסטון ופארקר, אומרת הכל. פנאן לא היה מכריע יחיד, והוא לא היה על תקן של מנהל מקצועי, אבל היה הכי קרוב לכך שהיה במכבי, וכשהדברים היו פחות מאורגנים ולא היה לך מישהו רציני כמו בלאט שינהל אותם (ותכל'ס, כמה בלאטים יש לנו במדינה?), אז פנאן השתלט יותר מדי. בקיצור, הוא היה יותר מאשר מנהל לדברים טכניים.

    בגלל זה אני אומר לאנשים כאן שגם אם מכבי תאבד משהו מהמשפחתיות, היא תרוויח בתחומים אחרים. כי פנאן בתחומים האלה זה בערך כמו דדש והמפית. לא מקצועי, לא ראוי, ולא פלא שפדרמן פשוט לא היה מוכן שפנאן ימשיך לעשות מה שהוא רוצה. ככה מתנהלת שכונה, לא מועדון ספורט מקצועני שמגלגל מיליונים. אם כל מה שפנאן היה עושה זה לפנק את השחקנים, אף אחד לא היה מתערב לו בעניינים.
     
  6. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה כתוב שמוני פאנן הוא אפסנאי? איך המצאתם את זה?
    זה מאוד מעניין
     
  7. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    זה בצחוק או בגלל שהם לא אוהדי מכבי ת"א, כולם יודעים שהוא המנהל המיתולוגי.
    על שלף אני אצחק כאפסנאי, אני פשוט לא אוהב אותו.
     
  8. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלוואי על קבוצה הנהלה כמו שיש למכבי ת"א
    ומנהל כמו מוני זה נכס לקבוצה.
     
  9. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    פדרמן וכץ מוציאים את הרע שבאדם. רק מזרחי ומוני, הם אנשי מנהל מהטובים בעולם וללא שום צל של ספק הטובים באירופה.
     
  10. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמיר,
    אתה צודק ככה מתנהלת שכונה.
    אבל משום מה אותה שכונה לאורך השנים מוכתרת גם ע"י שחקנים שמעולם לא דרכו במועדון כמועדון עם הניהול הטוב ביותר. ויש לכך דוגמאות רבות. רבים מהשחקנים הודו שפנאן הוא אחד המרכזיים בניהול של מכבי ובלעדיו הם מתקשים לראות מכבי דומה. עכשיו אחרי שנתיים של כשלון והבעיות צצות אז קל להכתיר את זה שכונה. אבל אתה יודע מי השכונה האמיתית? רענן כץ, לפעמים אני אומר לעצמי שילך הוא והמיליונים שלו קיבינימט, הצלחנו גם בלעדיו(כמדומני החלק שלו אם בכלל היה מאוד קטן בעונת הסופרוליג ובזו שלאחריה). רק פנאן לא מסתדר איתו? מה פתאום, מה עם פיני? האוהדים שלא סובלים את ההצהרות בריש גלי שלו? דעתי כץ הוא הבעיה של מכבי כו לא מתנהל כמו ששמעון רגיל וכמו שפדרמן יכל להרגיש בנוח. מצד שני פדרמן תקוע באמצע , כי הניהול של הכץ הוא למעשה הניהול הנכון, לא צריך לשמור הכל בפנים/לטאטאות מתחת לשולחן, להחזיק בכוח שחקנים, כמו ששמעון אוהב לעשות(כי גם לאימונים צריכים שחקנים בכירים ולא שחקני רוחב). אבל מכבי מעולם לא הייתה מנוהלת ככה, ומכבי עשתה ככה הצלחות רבות בניהול של שמעון, השקט הסגור המופנם שהכל נשאר בפנים.

    זאת אמנם דעתי האישית על כץ, אבל תהיה בטוח שהרבה אוהדי מכבי כמוני לא מסוגלים לשמוע את ההתבטאויות שלו, מזכיר לי לא פעם את אולמרט (בשביל מה אמרת את זה??!?!?)


    עריכה:

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3564637,00.html
    כל מילה מילה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/08
  11. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שמוני יחסר למכבי ת"א, אם זה בקשר ההדוק שלו עם השחקנים ,אם זה בתמיכה שלו בשחקנים ברגעים קשים, אם זה בניהול המצב החברתי של מכבי ת"א וכו'.
    מוני הוא בן אדם שיותר חשוב משחקן טוב, מכיוון שהרוח שהוא מביא לשחקנים לפני המשחק היא זו שנותנת להם המון מוטיבציה כשהם עולים למשחקים, בקיצור אין ספק שזו אבידה גדולה למכבי .
     
  12. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
  13. piston Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/08
    הודעות:
    1,965
    לייקים שהתקבלו:
    3
    מכבי לא יכולה להתחרות בכסף עם הגדולות של אירופה.
    מה שהיא נתנה מעבר לכסף היה מוני. עכשיו זה נגמר.
     
  14. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאאאאאאאאאאאאא!!!! הקלוז-אפים עליו אחרי הפסדים של מכבי יהיו חסרים לי.
    עשו הרבה יותר ממה שזה בתקשורת, כמו שדני סימפסון (תזכיר את השם) אמר, אם שחור היה עוזב את הפועל (איש גדול, שפנאן יעשה חצי ממנו לטובת הנוער זה אולי יצדיק את הקרנבל שעושים בשבילו בתקשורת) אז היה מופיעה בשתי שורות בעיתון/אתר אינטרנט.
     
  15. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי יש הבדל בין מכבי להפועל בכדורסל, אתה לא יכול להתכחש לזה.