מונדיאל 2018 ברוסיה - הדיון המוקדם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏1/12/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כל שחקן יכול להחמיץ, בטח במעמדים כאלו. אבל היגוואין הפך את זה לאומנות. בסוף גם מראדונה היה תלוי בשחקנים שאיתו כדי לנצח משחקים ולכבוש את המצבים שהוא סידר להם. זה כנראה ההבדל בינו ובין מסי בראייה הכוללת של קריירת הנבחרות. לאחד היה מזל ששיחק עם שחקנים שמסוגלים לתת ערך מוסף במעמדים גדולים והשני שיחק עם היגוואין.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    היום מראדונה לא היה לוקח לבדו נבחרת אפורה לזכיה במונדיאל ובכלל לא חושב שיכל היה לתפקד באותה הצלחה עם אורח חייו. יש גם הבדל בטקטיקה שהשתכללה לאין שיעור, כל נושא הפיזיולוגיה וגם כמות משחקים במהלך עונה - אין מה להשוות.
    לא אותו ענף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/17
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אגב היגוואין הוא השחקן היחיד שהבקיע מעל 100 שערים ב-2 מ-4 הליגות הטובות באירופה. אבל בשביל סיונרה הוא לא מספיק טוב. פסדר
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ונגד מי השערים הללו הובקעו? הוא שחקן לא רע. בסגל הנוכחי של ארגנטינה הוא החלוץ השלישי הכי טוב.
    ראיתי אותו בהרבה מאוד משחקים מול קבוצות מהרמה הכי גבוהה והסטטיסטיקה שלו בהם מביכה, 20 שערים ב-72 משחקים בליגת האלופות לאורך הקריירה, זה מאזן די עלוב. תוסיף לזה את ההחנקויות המנטליות, תטבל בעובדה שבאף אחד מהקבוצות שהוא שיחק בהן לא ממש הרגישו בחסרונו אחרי שעזב מבחינת כיבוש שערים ותקבל חלוץ שאם לא משחק בקבוצה שלך אתה טוען שמי ששילם עליו 90 מיליון יורו הוא או דביל או משוגע.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    החנקויות מנטליות? שחקן שנחנק מנטלית לא היה מבקיע בשישי במשחק העונה, ועוד כשכל הקהל עוין אותו. שחקן שנחנק מנטלית לא היה כובש צמד בחצי גמר ליגת האלופות(תזכיר לי אגב מה אגוארו עשה במפעל הזה).
    90 מיליון זה נשמע הרבה, אבל בשוק של היום זה לא משהו חסר פרופורציות, ובהחלט מתאים לשחקן בלבל של היגוואין(אם הוא היה באותה יכולת רק צעיר יותר זה 150 מיליון לפחות). וזה לא קשור לזה שהוא בקבוצה שלי, תאמין לי שאם היגוואין היה פלופ הייתי הראשון שיורד עליו, אין לי בעיה לבקר שחקנים מהקבוצה שלי, אדרבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/12/17
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כבר כתבנו על נושא הלוזריות/פצ'ו וכו' המון לאורך השנים פה, מדיון הלוזריות של באלאק איפשהו בעשור הקודם ועד דיון דומה על היגוואין לפני כשנתיים פלוס מינוס, ואין לי כוח לחזור על כל מה שכתבתי בהקשר של שחקנים שמסומנים כפצ'ו פריו על סמך אירועים בודדים. מה שלא התייחסתי אליו בדיון האחרון על היגוואין בהקשר הזה ולכן כן אנצל את קפיצת הנושא מחדש, זה שבהקשר של נבחרת ארגנטינה זה קצת מוזר להדגיש כטיעון נגדו כמה היגוואין הוא פצ'ו פריו מצד אחד, ולדחוף את קון לפניו מצד שני.

    בכל מקרה, אני לא נמצא בראש של סאמפאולי ומסתמך על הדברים שהוא אומר בפומבי, על הדברים ששאר הצוות אומרים בפומבי ועל הפעולות של הצוות המקצועי. מכל אלו, כולל השערות של אנשי מקצוע וגם התקשורת הצהובה יותר בארגנטינה, אין רמז לכך שלהיותו של היגוואין פצ'ו, או לא, יש קשר לאי זימונו בינתיים. בעוד הסבר אחר, שבניגוד לדרוריקו אני חושב שיש בו הגיון גם אם אין הסכמה, כן ניתן.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    פאולו גררו יוכל לשחק במונדיאל. החלוץ שקיבל השעייה ארוכה בשל שרידי קוקאין בדמו (מלעיסת עלי קוקה כנראה) זכה להקלה בעונש ההרחקה, ויחזור בזמן למונדיאל. בשורות סופר מצוינות לפרו
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    גם לחובבי הכדורגל.
    שחקן מצוין, שמח בשבילו שלא יחמיץ הזדמנות היסטורית לשחק במונדיאל.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אגב גם פרפאן קם לתחיה העונה. רק צריך לשמור על הכושר גם אחרי הפגרה הארוכה ברוסיה.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    ברט ואן מרוויק שהביא את הולנד לגמר מונדיאל 2010, יאמן את אוסטרליה במונדיאל הקרוב.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    @Franco מישהו בטוויטר רשם שטבארס מעולם לא זימן את טוריירה לנבחרת, הלכתי לבדוק ומסתבר שזה נכון. מה הסיבה? והאם לדעתך הוא יזמן אותו למונדיאל? (אגב אין לי ממש דעה בנושא)
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @DRORIKO התייחסתי לנושא בהרחבה סביב משחקי הידידות האחרונים ואולי גם לפני כן בסוף המוקדמות - לא יודע על סיבה, בניגוד לצעירים מבטיחים אחרים שלא זומנו, דגש על גסטון פריירו שזומן בפעמים האחרונות בסוף, אין את הטענה שהוא לא מתאים לדרישות ושהיתרונות שלו לא שווים את החסרונות. הוא פשוט לא זומן. ככה שכנראה, על סמך ניסיון עבר במקרים כאלו שידעו להעריך שיש סיבה "לא מקצועית", אין משהו מעבר פה וזה סתם לא ברור.

    די אופטימי לגבי זימונו למונדיאל מהסיבה הזו ומהסיבה שטוריירה עצמו אמר שהצוות המקצועי דיבר איתו ושהוא בתמונה ונלקח בחשבון. נראה במשחקי ההכנה הקרובים, מאמין שיזומן.

    לדעתי אין שום סיבה הגיונית מבחינת נטו היכולת על הדשא לא לזמן אותו לפני כמה מהאופציות האחרות שזומנו. בניגוד לעבר שאל מאסטרו נשאר נאמן לשלד והבסיס של הסלסטה גם כשהם היו בתקופות פחות טובות, והם בתמורה החזירו ביכולת טובה במדי הנבחרת למרות הכושר בקבוצות, בשנתיים האחרונות יש חילופי דורות והרבה צעירים או שחקנים פחות מנוסים בנבחרת מקבלים הזדמנות. אני מאוד אוהב את הצעירים החדשים בקישור הנבחרת, פחות את בנטאנקור של יובה דווקא, אבל טוריירה ראוי להזדמנות לפני רובם לדעתי, ובוודאי לפני הוותיקים שעדיין נקראים מדי פעם.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    בנטאנקור שחקן מאד מוכשר ואיכותי אבל לא רואה הרבה דקות אצלנו בגלל קאדר הקשרים שלנו. טוריירה נהדר, אם כי יש הבדל ענק בין להיות קשר ביובה לבין להיות קשר בסמפדוריה(ועדיין הייתי מאד רוצה אותו אצלנו). אגב תדע לך שאני מאד מחזיק מוסינו, למרות שהוא לא בדיוק עונה להגדרה "צעיר".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/18
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא ממש אכפת לי כמה דקות הוא משחק וההבדלים בין יובה לסמפ', ראיתי את בנטאנקור המון לאורך הקריירה הקצרה שלו וגם את טוריירה לא מעט בשביל לדעת ולעשות את ההערכות. השחקן של יובה, לדעתי, הכי פחות מתאים משאר הצעירים (+וסינו) לגישה ולסגנון של אורוגוואי. הוא גם ראוי להזדמנות, אבל יותר נמוך בסולם מטוריירה, לפחות עד שיתאים את עצמו מבחינת גישה ו/או שילטש את הכישורים שלו עוד קצת כדי שיוכלו לתת אקסטרא שיחפה על החסרונות. הוא גם מאוד לא יציב ובנבחרות שאתה מגיע כל פעם לטורניר קצר, או משחק-שניים במוקדמות/ידידות, זה בעייתי. בינתיים, ואלורדה (הצעיר בחבורה לדעתי) נראה הרבה יותר טוב בתוך הדרישות של הנבחרת, נאנדס (הפחות איכותי מבחינת רזומה נגיד) תפור על מה שטאבארס רוצה ומוסיף גם גיוון בעמדות והרבה אופי, וסינו כבר באנקר ומספק הופעות בין סביר לטוב מאוד באופן יציב וטוריירה שחייב להיות שם, הם מדרגה לפני בנטאנקור לדעתי. אבל עושה רושם שאצל טאבארס דווקא טוריירה בחוץ בינתיים.

    אם נתעלם מהדור הצעיר, או החדש יחסית (וסינו), כמובן שאת טוריירה הייתי מכניס גם לפני טאטה גונסאלס שעדיין מזומן. מהשרידים האחרונים לפעם במרכז השדה להוציא את ארבאלו ריוס קשישא שכרגע מנודה אצלנו בראסינג וסיים את דרכו בסלסטה אני מאמין ומקווה (עם כל האהבה) וניקו לודיירו שהוא דור צעיר יותר וגם תאכלס שחקן קדמי יותר למרות שימוש בו כקשר מרכזי ע"י טאבארס לעתים. אם רוצים את טאבארס בגלל האופי והתרומה לחדר ההלבשה, אספקט חשוב אצל המאסטרו, אז שוב, שיבוא על חשבון הקשר של יובה. נטו יכולת על הדשא, לא צריך לשחק ברמות האלו כבר אם בכלל.

    יש לטאבארס קאדר נהדר לבחור ממנו במרכז השדה, שחקנים הרבה יותר מוכשרים מאשר הדורות האחרונים איתם הגיעו לכל כך הרבה השגים למרות המגבלות הטכניות שלהם. התייחסתי לזה בעבר שיש לאורוגוואי אופציה להפוך לנבחרת שמשחקת כדורגל הרבה יותר "חיובי" ועדיין להיות תחרותיים מול הרמות הגבוהות כמו שהיו (אם לדור הזה יהיה גם את האופי של הקודמים בכלל). ולמרות התחרות, לא הגיוני בעיני (ובעיני רוב מוחלט של האורוגוואים לדעתי) שטוריירה לא זומן עדיין בשנה האחרונה.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    רק רוצה להבהיר משהו
    לא אמרתי שבנטאנקור צריך לקבל עדיפות על טוריירה, ובטח שלא על וסינו. אני רק חושב שאתה מחמיר איתו יותר מדי. מהתיאורים שלך בקיץ זה היה נשמע שהבאנו רכש תמוה, וביובה אפילו חשבו להשאיל אותו. בכל פעם ששיחק הוכיח שהוא ראוי לחולצה של יובה. הוא עדיין רחוק מלהיות שחקן שלם ויש לו מה לשפר(למשל, לא דוחף מספיק את הכדור קדימה) אבל ביחס לגילו הוא בסדר גמור ולדעתי בונים עליו כחלק מהקישור שלנו בעתיד. ואגב חוסר יציבות זה לא משהו שראיתי אצלו. בוסריות זאת מילה מתאימה יותר. כמובן שכל מה שאני כותב עכשיו לא קשור לנבחרת, ואני מסכים איתך שטבארס לא צריך לזמן שחקנים רק לפי הקבוצות שהם משחקים בהם(למעשה סימן ההיכר שלו זה שהוא אף פעם לא עשה את זה :) )
     
מצב נושא:
הנושא נעול.