מונדיאל 2018 ברוסיה - הדיון המוקדם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏1/12/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הוא היה בסגל המורחב לא? אני יכול להבין למה פקרמן פחות מתחבר אליו והוא גם לא באותו כושר שהיה בו בתחילת העונה, אבל בהחלט מבאס בשבילו שגם בעונה כזו זה לא מספיק לו. אבל עזוב שטויות, ג'יו יהיה בסגל?
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הוא היה בסגל המורחב, אבל לא קיבל זימון לקראת ההתכנסות של הנבחרת בבוגוטה והאמת שגם ג'יו לא. הכושר שלו לא רלוונטי, אחרת אבל אגילאר מזמן כבר לא היה מוזמן (והוא יהיה במונדיאל). נכון שהאופי של קארדונה זה לא משהו להתגאות בו, אבל הוא היה חלק אינטגרלי מהנבחרת מאז 2014/2015 וניצח לקולומביה שני משחקים חשובים במוקדמות עם גולים בדקה ה-90. אם יש שחקן שיכול לעשת הבדל זה הוא. מאוד מאוד תמוהה ההחלטה הזו, מקווה שהיא לא סופית אם כי נראה שכן.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,206
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    תגיד, קולומביה לא ארגנה במיוחד הרבה משחקי ידידות כדי לבטל את עונש ההשעיה של קרדונה?
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יש לו עוד משחק או שניים להשעייה, אבל אותם הוא גם יוכל להשלים אחרי המונדיאל. זו לא הסיבה לאי זימונו.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,206
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני יודע, פשוט נראה לי מוזר שבהתחלה עשו הכל כדי שקרדונה יוכל לשחק ובסוף פקרמן מנפנף אותו
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Franco שמעתי שרומרו נפצע וכנראה יפסיד את המונדיאל. אולי בכל זאת זו השנה של ארמאני?
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא משהו רציני, יכל להיות כשיר כבר בשלב הבתים אם כל השיקום היה עובר סבבה או לתחילת הנוק-אאוט אם יש סיבוכים (סבירים). סאמפאולי החליט לא לחכות לו ולזמן את גוסמן במקום כשוער שלישי. החלטה רעה בשביל ארגנטינה לדעתי, הסיכון בלהגיע למונדיאל עם שוער אחד לא כשיר מבין שלושה הוא נמוך והרווח האפשרי הוא גדול. ההחלטה גם תמוהה קצת מצד סאמפאולי שאמר, ציטוט, אני צריך שחקן בריא, לאור זה שהוא זימן מספר שחקנים שמתאוששים מפציעות כולל אחד (מרקאדו) שבכלל בספק ובגללו הזמין שחקן שבכלל לא היה בתכניות (אנסלדי) שיכול לכסות גם את העמדה שלו במקרה הצורך.

    הסגל הארגנטינאי מקבל מכה אחרי מכה והוסיף עוד עמדה, שעד היום די נתנה ביטחון בנבחרת, מדאיגה יחד עם המגנים והקישור המרכזי. מי שלא יהיה השוער, סאמפאולי חולה על קאבז'רו אבל אני מהמר על ארמאני, זה לא יהיה המערך המאורגן והצפוף שסאבלה העמיד לפניו במונדיאל הקודם...

    --------------------

    לגבי קולומביה, לא אשקר, חבל לי על ג'יו הרבה יותר מאשר על קרדונה, אבל שניהם שחקנים ששווה לראות משחק בשבילם גם כשהוא לא מעניין אותך. קרדונה העונה הראה גם, לפרקים רק אמנם, שהוא גם יכול לעשות עבודה בלי הכדור שאני מניח שזו אחת הסיבות העיקריות שבסוף נופה (זה שהוא לא יכול כאילו), יחד עם הפריצה של איסקיירדו העונה בפרמיירליג שקנתה לו מקום בכיר יותר בסגל כנראה.

    אני פחות מכיר את אוריבה ואולי אני טועה פה, אבל זוכר שהוא אוהב לנהל משחק מעמדה נמוכה יחסית. נראה לי שהחלק הקדמי של קולומביה נשאר כרגע רק עם שחקן אחד שיכול להחליף את חאמס מבחינת איכויות של עושה משחק ששולט בקצב המשחק, ושגם מהווה איום על השער בכל רגע ויכול להכריע משחקים. בניגוד לאיסקיירדו, קואדראדו ומוריאל שמביאים יותר דינמיות ומהירות. השחקן הזה הוא קינטרו, ולמרות שאין עוררין על הכישרון שלו הוא לא היה כל כך יציב העונה ובכלל בקריירה שלו ופחות הייתי סומך עליו ברגעים הקשים.

    עמדה שנראה שהעמיסו אותה קצת יותר מדי, ובשחקנים דומים מדי, היא הקישור המרכזי עם ארבעה קשרים די הגנתיים + אופציה של אוריבה שנותן משהו אחר. סאנצ'ס תמיד היה באנקר בנבחרת, ובניגוד לחולשה במועדונים ששיחק בהם בקולומביה הוא שיחק טוב, ובאריוס מציג יכולת מאוד גבוהה מאז שנכנס לקצב בבוקה. אבל שניהם שחקנים מאוד דומים שאני לא יודע כמה יסתדרו יחד (ניסו את זה בכלל), מה שגורם לי לחשוב שאבל אגילאר שוב יקבל קרדיט (אני מניח שלרמה, שגם מאוד דומה לראשונים, אחרון ברוטציה).

    בסה"כ למרות ההערות הנ"ל, לא בטוח ששווה להמר על הוצאת קשר הגנתי מהסגל לטובת קרדונה ובטח לא כשלרמה, הפחות טוב מהשלושה היותר הגנתיים, הוא הכיסוי לעמדת המגן הימני (גיוון שאולי נתן לו יתרון על מדינה מהכיוון השני של הסגל?). גם בחירה בין קינטרו וקרדונה היא קשה ולמרות שהייתי מעדיף את השני אני יכול להבין. כן הייתי מעדיף את סאפאטה על בורחה אם לסכם את דעתי פה :)
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני מת על ג'יו, אבל הוא פשוט פחות הרשים כששיחק. עכשיו, שנינו מכירים אותו מצויין ויודעים שהוא יכול להכריע משחקים, אבל במקרה הזה דווקא הייתי מאוד רוצה לראות את קארדונה. גם כי הגנתית הוא עדיף מג'יו ויכול לעזור, גם השתלב מצויין בנבחרת כמחליף לחאמס או כאחד שמשחק לידו ומאחר והוא בעצם היה חלק אינטגרלי לאורך השנים האחרונות, ממש הופעתי מהניפוי שלו. כמו שזה נראה, לפקרמן פשוט נמאס מהשטויות שלו מחוץ למגרש. ממש חבל לי עליו אבל אני גם יכול להבין את המאמן בקטע הזה. ואז אנחנו מגיעים למה שאתה אומר. חלילה פציעה או השעיה של חאמס ואנחנו בבעיה גדולה. קינטרו מצויין, אבל גם הוא בלי הרבה קילומטראז' ועד לפני שנה בכלל לא היה בכיוון של נבחרת. סיכון לא פשוט לוקח כאן פקרמן.
    מה שאני חושב, זה שהוא בונה על אוריבה. הבחור נותן עונה מצויינת במדי אמריקה ולמרות שבקולומביה הוא משחק יותר מאחור (אצלנו בכלל שיחק ברוב הזמן כמגן ימני), במכסיקו הואר מקבל יותר חופש פעולה לעלות למעלה ולראייה השערים שכובש. אז אולי פקרמן גם בונה עליו.

    לרמה בעיקרון מיועד לתפקיד המגן הימני כמחליף. הוא נוסה לא הרבה בעמדה זו, ועבר את המבחן בהצלחה. מדינה בכל מקרה לא יהיה ברוסיה. מעבר לזה מפריע לי הזימון של אבל. הוא פשוט לא בכושר כבר שנה ורק חסד הנעורים והניסיון משאיר אותו בסגל. אולי בצדק מבחינת פקרמן, אם אני הייתי המאמן כנראה שהוא היה נשאר בבית, בטח על חשבון קארדונה. בכל מקרה, אני כן מקווה שהוא לא יפתח, אוריבה חייב לעלות במקומו לצד סאנצ'ס. לא רואה את באריוס פותח לצידו, הם פשוט דומים מדי בסיגנון, שניהם הגנתיים ובבית המוקדם אין לנו נבחרת שאנחנו צריכים להתגונן בפניה.

    ספאטה היה מיועד להגיע במקום בורחה, אבל פציעה תשאיר אותו בחוץ. אני די מחזיק בדעה דומה לשלך, אם כי בורחה חלוץ מעולה ונמצא בכושר אדיר.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    התכוונתי שלרמה נכנס לסגל במקום מדינה בגלל שהוא ברמה מספקת לסגור 2 עמדות. גם מדינה יכול לשחק ב-2 עמדות, אבל למרות התלונה שלי על העומס נגרים באמצע הגיבוי שם פחות מיותר מאשר עוד בלם (מה גם שמדינה פחות משכנע כבלם לדעתי).

    לגבי החלוצים, הדעה שלנו דומה חוץ מזה שאני לא חושב שבורחה מעולה :)
     
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,252
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    נסכים שלא להסכים. לדעתי אתם תרוויחו מהפציעה של רומרו (אם הוא אכן לא יגיע לרוסיה).
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני לא צד בעניין מהבחינה שאתה מתכוון לדעתי, "אתם", אבל מודה שאני מאוד מקווה שארמאני יפתח במונדיאל. ולמרות שאני חושב שלהוציא את רומרו אין שוער ארגנטינאי שבבירור יותר טוב מארמאני, שמצידו לא בבירור טוב מהאחרים כולל כאלו שמחוץ לסגל, הסיבות לרצון שלי הן לא מקצועיות :sm_icon_twisted:
     
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מגמר ליגת האלופות המהנה אך המאוד מוזר שזה עתה הסתיים אפשר לקחת שני דברים עיקריים ועצובים:
    לא מוחמד סאלח הנהדר ולא גארת' בייל הנהדר ייטלו חלק במונדיאל הקרוב, עצוב ומאכזב בו זמנית:cry:
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,206
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קצת אירוני שהמצרי יתפקד על תקן משה שהוליך את עמו עד לארץ המובטחת אבל לא זכה להיכנס אליה
     
    WellNeverDie, yonmu ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מי קבע שסלאח לא? הפרופסורים לרפואה נדב יעקובי ושגיא כהן? יש אנשי מקצוע מספיק טובים וצריך לתת זמן כדי שהם יקבעו במדויק.
     
  15. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אין את הזמן הזה לנתח לעומק את הפציעה ולהחליט אם הוא כשיר/לא כשיר/כשיר חלקית כי המונדיאל בפתח. תוך ימים ספורים תתקבל ההחלטה הסופית האם סאלח כשיר או לא כשיר, לי אישית זו נראתה פציעה רצינית מאוד שתשבית אותו לפחות לחודשיים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.