מונדיאליטו 2011- ברזיל אלופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏29/7/11.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    קוסטה ריקה צימחקה ל2-1, ספרד הורידה את הרגל מהדוושה וכמעט שילמה ביוקר, גם אחרי היציאה של סרג'י רוברטו הקישור לא כל כך תיפקד.

    אבל אחרי זה מגיע השער של המצטיין שלי קוקה, שחקן קישור פשוט נהדר, עם המסירות הנהדרות שלו, לחימה, אגרסיבי ויודע להגן וגם להצטרף להתקפה ולבעוט מצויין מרחוק, גם בגול שלו הוא הראה קור רוח אני מכיר הרבה שחקנים שהיו בועטים חזק בלי לכוון, לא קוקה. אפילו שקיקה התעלל בו בעונה שעברה כמו שמוראד ציין עם תיפקודים הזויים בצד שמאל, למרות שמדובר בקשר מרכזי קלאסי, הוא הראה יכולת כיבוש שמצא חן בעיניי.

    לונה אכן מגן אגרסיבי ופעלתן מאוד, והראה את היכולת שלו להצטרף בגול השני, אבל גם הראה לצערי את הבעיה הבעיה העיקרית שלו בהגנה שהשער של קוסטה ריקה הגיע משחקן שהוא שמר, הוא עוד צעיר וילמד, גם לעשות פאולים יותר חכמים. מגן שמאלי עם יכולות כמו שלו לא היה לספרד שנים.

    סה''כ משחק לא רע של הספרדים.

    איסקו נותן את הפייסטה עם 4-1 בפנדל אחרי עבירה ברורה עליו, לא משחק גדול של איסקו אבל הנגיעות שלו בכדור תעווה לעיניים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/11
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    תוצאה מחמיאה מידי לספרדים.

    ברור מאוד שעם טיאגו בחוץ כל המשחק של הנבחרת שונה לחלוטין.. פשוט הלב והמנוע של הנבחרת הזאת והמסירות הקצרות והיצירתיות שלו במרכז המגרש ממש חסרה לספרדים.

    הם התקשו טיפה וכמו כל הנבחרות הספרדיות, מכשעלו ליתרון נדמה שהרגל פשוט יורדת מהדוושה והם פשוט מנסים להרוג את הזמן ולא לתקוף וחבל, כי כל פעם ששיחקו את משחק הצירופים הידוע זה הביך את הגנת קוסטה ריקה.. אבל עדיין הטיקי טקה של הספרדים פשוט לא אותו הדבר כמו לפני שנה שנתיים בגלל החיסרון של טיאגו.

    הקוסטה ריקנים הראו המון מהירות בהתקפות והצליחו מידי פעם להביך את הספרדים בהבלחות כאלה ואחרות, כשכמובן ג'ואל קמפבל במרכז העניינים ברוב הפעמים.

    סה"כ ניצחון צודק אבל בתוצאה משקרת. איסקו צריך לשחק באמצע כמו שהיה לקראת הסוף ולא באגף, סרג'י רוברטו לדעתי דיי איכזב במשחק ולא לקח על עצמו אלא היה דיי שולי ולא ממש מועיל, ופאצ'קו גם לא היה חד ומאיים כמו שהוא צריך להיות. איטור השוער היה מאוד הססני ולא בטוח בעצמו וההגנה לא תמיד הסתדרה עם המהירות אם קוסטה ריקה עברו את קו ההגנה של אוריול באמצע ששלט באמצע כרגיל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/11
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    Nי זה השוער הספרדי? ערב רע שלו, שבגלל כמה יציאות לא טובות ספרד כמעט שילמה ביוקר עוד לפני ה-1-3. סה"כ דווקא די התרשמתי מקוסטה ריקה למרות התוצאה, שדווקא בפיגור 1-2 היו קרובים מספר פעמים לשיוויון, אבל לא כבשו והתפרקו בצד השני.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תוצאות משחקי הלילה:











    תומאס אואר בשער שיוויון מדהים והיפה באליפות לטעמי עד כה בדקה ה-89 לזכות אוסטרליה.


    משחקי הלילה:

    מצרים-פנמה (01:00 שעון ישראל)
    מכסיקו-צפון קוריאה (01:00)
    ברזיל-אוסטריה (04:00)
    ארגנטינה-אנגליה (04:00)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/11
  5. אסף ראסינג Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/09
    הודעות:
    583
    לייקים שהתקבלו:
    3
    יש שידור בטלוויזיה לארגנטינה-אנגליה?
    נראה מאוד מרגש
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא חושב, יורוספורט בד"כ לא משדר בשעות האלו, אבל פיפ"א משדרים בלינק מעולה.
     
  7. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    יורוספורט ישדר את פנמה-מצרים, ויורוספורט 2 את מקסיקו-צפון קוריאה.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא יודע מה הקטע שלהם לא לשדר בלילה. אתם יודעים שאלו השעות שהמשחקים המרכזיים יתקיימו, אז בשביל מה לשדר את האליפות אם אתם משדרים רק את המשחקים הפחות מעניינים שמשוחקים מוקדם יותר?
     
  9. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    זה מוזר כי כן יש שדרים ופרשנים של יורוספורט במגרשים עצמם שמשחקים את המשחק לייב.

    המשחקים הללו משודרים ביום למחרת לרוב בשידורים חוזרים שונים במהלך היום\שבוע, אבל באמת לא מובן למה הערוץ לא משדר בשעה המקורית..ביורוספורט בשעות הלילה יש את "ערוץ הקניות" האירופאי, אבל ביורוספורט 2 משדרים לופים של חדשות פעם אחר פעם.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שעה קשה למשחק של ארגנטינה - אנגליה, וגם אני כלל לא בטוח שיהיה כדורגל טוב. העדר היד המכוונת בארגנטינה, כלומר השפעה של מאמן, בולט ומאכזב למדי. גם אנגליה לא הרשימה אותי יתר על המידה. אבל עדיין יהיה מספיק כישרונות על המגרש בשביל פוטנציאל למשחק טוב, יכול להיות שגם חלק מהשחקנים בשני הצדדים גדלו על בולשיט פטריוטי לאומי ובשל כך הם יביאו יותר דם למשחק.

    לאמלה לא כשיר במאת האחוזים אבל צפוי לשחק, עושה רושם שגם איטורבה יכנס להרכב כך שההרכב של ארגנטינה יהיה התקפי יותר מזה שהתחיל את המשחק הראשון.

    מוסא של ניגריה בהחלט שחקן מעניין, הראשון שקפץ לי לעין גם כן.
     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    לא יצא לי לראות את המשחקים המאוחרים של אתמול, אבל אכזבה מקרואטיה. כנראה שהדיבורים על בעיות רציניות עם המאמן(ממה שהבנתי הוא פוטר מתפקידו אבל השאירו אותו כדי לאמן עד סוף הטורניר), וההכנה המאוד לקוייה ומאוחרת ביחד עושה את שלה גם בתוצאות. חבל כי הם ממש היו נבחרת מאורגנת ומסודרת שעשתה חיים קשים לכל מי שפגש אותה בעד גיל 19.

    איזה גול של אוסטרליה אגב, וואו.

    מצויין לשמוע שאיטורבה כנראה יפתח, אומנם הוא עדיין לוקה בקבלת החלטות וצריך ללמוד למסור ולשחרר את הכדור ולא כל הזמן לרוץ על שחקנים בלי שכל, אבל לא קשה להבין שהילד הזה משדרג לחלוטין את המשחק הארגנטינאי.
    אני הייתי רוצה לראות את באטאגליה שהרשים לפני כמה חודשים ולטעמי חסר מידי, כשהקישור הארגנטינאי ברוטלי והגנתי מידי בצורה קיצונית שום יכולת אמיתית לעזור טיפה ללאמלה, אומנם באטאגליה לא איזה ורון או משהו כזה, אבל הוא עדיין יעזור ללאמלה יותר מצמד הכסחנים שיש כרגע.

    בעמדת הבלם פסלה נראה מצויין כמו לפני כמה חודשים ועושה רושם באמת של אחד לעתיד, אבל אני לא אהבתי את הבלם שלצידו - ואומנם אני לוקח את המילה של אליאס שגאלאנו לא היה בכושר וכנראה זה הסיבה להוריד אותו, אבל עדיין הוא עשה רושם באמת טוב עלי בפעם הקודמת והבלם הנוכחי לא מרשים בכלל... לאנגליה אין הרבה מה להציע אך כמו קבוצה אנגלית טובה הם מחזיקים המון בכדור בלי לעשות איתו כלום - תוסיפו למשוואה את הקישור הסופר הגנתי וקשוח של הארגנטינאים במרכז המגרש ואת איטורבה רץ על הקווים ולאמלה שולח לו כדורים ותבינו למה אני לא נותן סיכוי לאנגליה לצאת מכאן עם תוצאה שהיא לא הפסד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/11
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא יצא לי להתעמק עוד, אבל אם הבנתי נכון מהרפרוף יש סיכוי טוב שאחד מהקצבים (לאבה) יפנה את מקומו לאיטורבה. לכן אני חושב שיהיה משחק שכונתי ופתוח למדי. מסכים לחלוטין לגבי מה שרשמת על באטאגליה.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חאמס רודריגס שנפצע ביד שמאל שלו במהלך הניצחון על צרפת, בספק לקראת המשחק מחר בלילה מול מאלי. עם כל הכבוד לאפריקאים, לא הייתי מסכן את חאמס ועולה עם ג'רסון קאנדלו. גם בלי חאמס בבית אנחנו צריכים לנצח ולהעפיל לשלב הבא.
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מוראד או כל מי שרואה את המשחק של ברזיל - אוסטריה אשמח להתיחסות לקווין שטווגר האוסטרי (במידה וישחק).
    יש לי המון תקוות מהילד הזה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/11
  15. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אין בעיות אני אשתדל לשם לב אליו. אלאבה לא היה אמור להיות בנבחרת אגב? מישהו יודע למה הוא לא נמצא?

    -----

    כמה שינויים צפויים למשחק של ברזיל היום, כשאלן פטריק שאיכזב מאוד בקישור הולך לספסל, ומפנה את מקומו לחלוץ סאו פאולו הנריקה.
    עוד שינוי משמעותי יהיה החזרה של אלכס סאנדרו המגן השמאלי המצויין והקבוע שהיה פצוע במשחק הקודם, אותו פורטו קנתה ב-9.5 מיליון יורו מסאנטוס כשגבריאל סילבה שדיי איכזב יירד לספסל.

    שינויים דיי טובים בהתקפה לטעמי, כשניי פרנקו חוזר למקורות וכנראה גם ישנה את המערך בתגובה ל4-2-2-2 הקלאסי כשהוא מבין שצריך עוד מישהו לצידו של וויליאן שמשחק כפיבוט של הקבוצה, מה גם שעצם הנוכחות של 2 חלוצי סאו פאולו שלדעתי יזינו טוב אחד את השני ברחבה תשחרר את הכוכבים בהתקפה הברזילאית אוסקר וקוטיניו שיכנסו הרבה לאמצע, וסה"כ הברזילאים יעלו בהרכב מאוד התקפי במטרה ברורה - לכבוש כמה שיותר.

    בהגנה עדיין יהיו סימני שאלה, כשעכשיו בנוסף לדאנילו שעד עכשיו היה מעמסה רצינית בכל הנוגע להגנה, גם אלכס סאנדרו הולך לחרוש את האגף מצד שני בלי הרבה כוונות לחזור בזמן ולעזור(אומנם לא כמו דאנילו אבל עדיין) וזה יכביד מאוד על הבלמים. מרכז המגרש לא משתנה עם פרננדו וקאזמירו כשלדעתי הצמד הזה מבחינה הגנתית לא יכול לשלוט במשחק כשלפרננדו אין הנוכחות המספיקה כשהוא זז ללחוץ ומשאיר חלל בקישור, וקאזמירו פשוט מעוניין יותר לשחק התקפה.

    קאזמירו גם יצטרך לקצץ בכמות המסירות הלא מדוייקות שהוא נוטה לעשות כל כמה זמן, כי בהתחשב שמתי שברזיל יתקפו חוץ מפרננדו והבלמים כולם בחצי המגרש של היריב יגרום כמו נגד מצרים להתקפות מתרפצות מאוד מסוכנות.

    -------------הנריקה------וויליאן-----------------
    ------אוסקר-------------------------קוטיניו-----
    -------------קאזמירו--------פרננדו------------
    -דאנילו-----------------------------אלכס סנדרו-
    --------------אוביני---------חואן----------------
    ----------------------גבריאל---------------------