מגיעים לסיבוב השלישי: לשם שינוי, תל אביב צהובה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏7/3/08.

  1. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    יששששששש
    סוף סוף מנצחים דרבי

    סך הכל היה משחק לא רע בכלל עם כמה וכמה מצבים מסוכנים והמשחק היה יכול להיגמר בקלות עם עוד 2-3 שערים.

    ואיפה אלה שאמרו שקאמאנן לא מגיע למשחקים גדולים? אתמול הוא הוכיח שכשיש לו עם מי לשחק הוא בדרך כלל יעשה את שלו ולא משנה אם זה נגד בני יהודה או נגד הפועל.
     
  2. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר למאבקי התחתית, שום דבר לא נגמר לאף אחד. בשני המחזורים הקרובים מכבי תתמודד עם הרצליה ואשדוד, ואם לא יושגו ניצחונות מול שתי אלו כאילו לא עשינו כלום.
    כל הדיבורים האלה כאילו הפועל ומכבי לא יכולות לרדת רק פוגעים בקבוצות. אני מאד מקווה שהשחקנים מבינים כמה הם כן יכולים לרדת, למרות הכל, וכדאי להם לשחק ככה. מבחינה איכותית, הפועל לא יותר טובה מאשדוד, וקבוצות גדולות כבר ירדו ליגה בעבר. כנ"ל מכבי, שאמנם פתחה פער 5, אבל חייבת לסיים את העבודה בשני מפגשים ישירים.

    גם בכפ"ס וגם בפתח תקווה צריכים להיות מודאגים. הפסדים בשבוע הבא, והם עשויים להכנס לצרות שהם לא חלמו עליהן עד לפני כמה שבועות. בפעם האחרונה שכפ"ס היית קרובה להיגרר למאבקי התחתית היא ניצחה ובגדול ופתחה מחדש פער מהקו, אבל אשדוד נמצאת בתנופה ולא הייתי מהמר על זה שוב.

    יש עוד 30 נקודות בקופה וזה המון. אל תסגרו שום דבר בתחתית.
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    דבר נוסף,
    אתמול רשמית, ברוך דגו השחקן הכי שנוא עליי אחרי אבוקסיס. הוא שוכב על הדשא אחרי כל עבירה קטנה, מיילל כמו כוסית, ואיך לא, מתלונן בפני השופט. גם לשאר שחקני הפועל לא חסר, לדוגמא כאשר טל חן שכב על הדשא במשך שתי דקות, ואז שהאלונקה הגיעה, הוא קם כמו גדול. ממש פרימדונות.

    אני סומך מאוד על השלישייה חדד-מסודי-קאמאנן. על קאמאנן איך הרבה מה להוסיף, הכל כבר נאמר עליו, חלוץ ברמה גבוהה מאוד. מסודי כשרון ענק עם פונטנציאל עצום, אתמול הוא היה טוב מאוד ויש לו לא מעט אחוזים בניצחון. רודי חדד? שחקן ענק עם הרבה כשרון ברגליים, אבל הבעיה שלו היא שאין לו עקביות והוא נוטה לעשות יותר מדי פעולות לא נכונות. אתמול זה לא קרה, וכולם ראו איך הקבוצה שיחקה כאשר הוא נכנס. בנוסף אליהם, עם קישור יותר טוב ופחות טכני כמו היום, ופרטנר אמיתי ליד קאמאנן, אנחנו בדרך הנכונה.

    הכי קטע זה שאוהדי הפועל בפורום נשארים בחורים שלהם ולא יוצאים... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/3/08
  4. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברוך דגו זה שחקן שיכול להוציא אותי מהכלים, ועשה את זה גם כשהיה במכבי וסחב את הקבוצה בדרך לאליפות.
    הבחור פשוט נופל מכל נגיעה ומכל שיפשוף, זה נוראי. אני מכיר הרבה שחקנים קטנים פיזית, אבל אחד עם שיווי משקל גרוע כמו של דגו עוד לא פגשתי.

    וכן, במחצית השנייה זה היה די ברור ששחקנים של הפועל מחפשים למשוך זמן עם כל הנפילות המגוחכות. והכי הזוי שאחרי המשחק אנשי הפועל באו בטענות למכבי שמספר פעמים המשיכו את המשחק למרות ששחקן הפועל נשכב על הדשא. נו באמת, אתם רציניים? אחרי שראינו איך יותר מפעם אחת שחקן הפועל מוצא החוצה וחוזר כמו שד אחרי שהתפתל על הדשא 3 דקות? נמאס מהספורטיביות, היא מנוצלת לרעה יותר מדי פעמים, וכן, גם ע"י מכבי (המשחק מול ק"ש). פשוט נמאס. שחקו עד שהשופט שורק או עד שהכדור יוצא.
     
  5. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים ב100%. אין ספק שהפועל היא קבוצה מושלמת בשביל שחקן מגעיל כמו דגו.
    כל כך עיצבן אותי שאלון יפת (שנהיה אחד השופטים הגרועים בארץ) שרק על כל הנפילות המגוכחות והבלתי פוסקות האלו של דגו ושאר הפועל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/08
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,246
    לייקים שהתקבלו:
    953
    כבר שנה אני טוען את זה.
    דגו וישראלביץ' זה 2 השחקנים הכי מעצבנים בליגת העל, מתחזים, מתחזים ושוב פעם מתחזים, כל נגיעה קטנה בהם זוכה להצגה כאילו הרביצו להם עם אלות, שחקנים כשרוניים אבל דוחים בטירוף, בגלל זה לא רוצה לראות אף אחד מהם בקבוצה שלי בשום שלב של החיים, גם בליגה למקומות עבודה, הדבר שאני הכי שונא בכדורגל זה שחקנים שמתחזים מכל נגיעה עושים פיל, איכסה.