מאוריציו זאמפריני כנשיא פאלרמו - ברכה או קללה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י saviola, ‏11/10/06.

  1. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    אם כך אז למה היא פתחה עם הרכב חזק ונלחמה במשחק עם וסטהאם, אני אומר שבקבוצה כשראו שהם הצליחו בליגה אז שכחו את כל המפעלים האחרים גם האופ"א וגם הקופה.

    **יואב, פעם באה תקרא את ההודעה עד הסוף, לא רק המשפט הראשון.
     
  2. פרנקו בארזי Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    1,459
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע איך אף אחד עוד לא כתב על זה כי זה קרה כבר לפני יומיים,
    אבל גווידולין שוב פוטר נראה לי אחרי ארבע קדנציות בפאלרמו, במקומו מונה קולנטונו שלהזכירכם פוטר על ידי זאמפריני רק בנובמבר האחרון.
    אני כתבתי כבר אחרי ההפסד של פאלרמו לאינטר שזאמפריני עומד לחטוף את קריז ושוב לפטר את גווידולין
    גם כתבתי שעקביות זה דבר חשוב בכדורגל וזאת הטעות הגדולה של זאמפריני, כי אם הוא לא היה מפטר את גווידולין במשך ארבע הקדנציות שלו פאלרמו הייתה היום קבוצת צמרת לגיטימית.
    התחזית הראשונה שלי התגשמה, השנייה אי אפשר לדעת מה היה קורה...
     
  3. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    קצת מידע על הבוס העצבני הזה.

    זאמפריני הוא איש עסקים איטלקי המתעסק בהמון תחומים שונים (איני בידוק יודע מה התחום הראשי שלו, אמשח אם מישהו יכול לתת מידע נוסף).

    מאוריציו זאמפריני רכש את וונציה ששחקה אז בסרייה C2 בשנת 1987 והציל אותה ממשבר כלכלי תחת הנהלתו של היו"ר של הקבוצה אז לוצ'ינאנו מאצוקטו. לאחר שנים ספורות הוא הוביל אותה לסרייה אה, שם היא בלתה את רוב זמנה (המאמן של וונציה שהוביל אותה לעלייה לסרייה C1 ולסרייה B הוא מאמנה הנוכחי של טורינו וולטר נובלינו). בשנת 2002 זאמפריני מכר את הקבוצה, והעדיף לרכוש את פאלרמו הסיציליאנית מהסרייה בי מהנשיא המוכר של רומא פראנקו סנסי כאשר שם היה ברור שיש פוצנציאל פינאנסי ענק. בשנת 2004 הקבוצה עלתה לסרייה אה, ומאז את יודעים שפאלרמו ביחד עם הקהל שמהווה אווירה סיציליאנית אמיתית ברנצו ברברה, הנשרים הורודים של בירת סיציליה הפכו להיות חלק מאחת הקבוצות הכי מעניינות בכדורגל האיטלקי.

    כמעט 21 שנים מאז שמאוריציו זאמפריני התחיל את דרכו בקאלצ'יו איטליאנו, בתקופה הזאת הבוס המשוגע והעצבני הפסיק לפטר 26 מאמנים {15 מאמנים בוונציה ו7 מאמנים בפאלרמו}, פרנצ'סקו גווידולין פוטר שלוש פעמים ע"י זאמפריני כמאמנה של פאלרמו.

    http://www.gazzetta.it/Media/Foto/2007/05/14/1773654--346x212.Xxx
    זאמפריני ביחסים טובים עם גווידולין, כמה זמן זה יקח עד שהוא יחזיר אותו שוב?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/3/08