ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמובן שהמשחק המרכזי הוא בין הטרופיות מפלסטיק בהנהגתו של מושיק "בלון עולה" ת"א, לבית"ר "פרש אנד גו גו גו!!!" ירושלים, בהנהגת מאיר פניג'ל והקטן שלו.

    בשנת 99-00 שהפועל ת"א, כידוע, לקחה את הדאבל, במשחק הראשון של העונה הם התפרקו על בית"ר המסכנה ללא ביתיות וללא כסף עם רביעיה קשה במיוחד לעיכול, מה שגרר מכות רציניות חרי המשחק, שספגו אוהדי הפועל.

    במשחק השני בעונה ההיא, בית"ר ירושלים הגאה של אלי אוחנה עם ראובן עטר שנמצא בכושר שיא, נתנה להפועל בראש עם 2-0 מדהים וקריאות לעטר להישאר בקבוצה, אבל כמובן שעטר הוא אחד מהירוקת והבוגדנות שולטת בו. לאחר המשחק הובאו מכות רציניות לאוהדי הפועל.

    במשחק השלישי דרור קשטן וחיכיו היו בדרך הקלה לדאבל ובדרך פגשו את בית"ר שבסיבוב השלישי צברה ניצחון אחד בלבד. אודי ובלילי השתעשעו קצת וסביליה צימק. למשחק ההוא באו 2000 אוהדי בית"ר בלבד מול 6000 של הפועל, אבל עדיין הובאו מכות רציניות לאוהדי הפועל לאחר המשחק.

    בעונת 00-01 בית"ר ירושלים, קבוצת ה"חלומות" של אלי גוטמן השקרן הצליחה מול אצטדיון טדי מלא להציג משחק לא רע ולנצח בקלות את הפעל ת"א. ג'ובני רוסו כבש את השער, למרבה האירוניה. אוהדי הפועל בסיום המשחק ספגו מכות רציניות.

    במשחק השני באותה עונה בית"ר המעורערת שרק התחילה בהתפרקות באה מול הפועל, משחקת איום ונורא אבל כדור של רוסו לנסיך שאנדור מחזיר את בית"ר לירושלים עם 3 נקודות. בסיום המשחק אוהדי הפועל חטפו מכות רציניות.

    במשחק השלישי, בהנהגתו של ניסים בכר, שהובא לאחר שהשקרן נס על נפשו, הפועל ת"א בעטה 17 פעמים למסגרת במחצית אחת (!!!) אבל לבית"ר היה את איציק קורנפיין, שהיה ראוי לקבל ציון 10. אם הוא היה משחק מול צ'לסי כמו אלימלך ה10 היה בלתי נמנע, כמובן. לאחר ה0-0 במחצית הראשונה הפועל ת"א לבסוף מצליחה לכבוש מול קורנפיין, אך מאוחר יותר שאנדור, בוולה גאוני ומדהים, נותן את הכדור לקורה ופנימה. בית"ר באטרף, ואילולא סאביץ' הליצן שהורחק אולי הייתה מנצחת את המשחק (גם גרשון הורחק באותו משחק). בדקה ה-92 בעיטה חופשית להפועל של טועמה, שבאה לראש של אבוקסיס שכובש שער עצמי, כנראה שהכל היה סגור עקב מעברו להפועל. בסיום המשחק אוהדי הפועל חטפו מכות רציניות.

    במשחק הפלייאוף לא היה שום דבר מיוחד מלבד פנדל של גרשון ססגר משחק אדיש שלמען האמת לא הזיז לאף אחד. בסיום המשחק אוהדי הפועל חטפו מכות רציניות.

    בשנת 01-02 בית"ר שרק הצליחה להינצל מטלפיו של רבינוביץ' מגיעה לטדי מול הפועל ודמיטרי מיכאילנקו התמהוני מצליח לכבוש מקרן, 1-0. מעתה והילך המשחק שייך אך ורק להפועל, שלוחצים ובדקה ה70 פשוט גמר לשחקני בית"ר הכח, פשוט כמשמעותו, ולא יכלו להתנגד לשלושת השערי שהובקעו לשערם. זיו כבדה המוכשר הצליח לצמצם מחצי מגרש לאחר שער מביך בשיתוף פעולה של דומב ואלימלך. בסיום המשחק אוהדי הפועל חטפו מכות רציניות.

    במשחק השני באותה עונה בבלומפילד בית"ר לא מגיעה למשחק, ודרור קשטן פשוט עשה בית-ספר ליוסי מזרחי, השליטה של הפועל מוחלטת וגם 80 אחוז מהשליטה בכדור, ההתעללות של הפועל בבית"ר נמשכה 40 דקות עד שיוסי אבוקסיס, הקוף שברח מגן החיות, בועט וולה ישר פנימה. כמה אירוני. המשחק ממשיך בלחץ של הפועל, בית"ר כבר נעלמה מזמן וקשה להבין מדוע לא היה שחזר של ה7-0 של היריבה העירונית של הפועל באותו משחק. עופר טלקר שהובא באותו משחק לא הצליח ללכת על גחלים. בסיום המשחק אוהדי הפועל חטפו מכות רציניות.

    במשחק השלישי הפועל פשוט ניצחו 2-0, אין הרבה מה להגיד חוץ מזה שבסיום המשחק אוהדי הפועל חטפו מכות רציניות.

    המשחק יתקיים בבלומפילד, וההפסד לבני יהודה מגביר את המתח והתאווה. אוהדי בית"ר יבואו בהמוניהם, אבל הקבוצה כנראה לא. במפגשים בין השתיים העליונות ברורה לטובת קבוצת הפלסטיק. אהוד כחילה צפוי לפתוח בהגנה, דל-ריו לא בטוח בהרכב. מה שבטוח, בסיום המשחק, אוהדי הפועל יחטפו מכות רציניות.
     
  2. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני הייתי שם בניחוש פרוע במשחק בין חיפה לפ"ת תיקו....זה גם ייחשב להפתעה לדעתי
     
  3. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר מגיעה למשחק אחרי הההפסד בטדי 3-2 לבני יהודה, בית"ר חייבת לנצח כדי להתקרב לצמרת.

    וידוקה אמר הכל...
     
  4. דרור Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/02
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצן
    זה בסופרלנד בשעה 19:00 אתה מזומן וכל אוהדי מכבי!
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אני לא יכול לבוא
    אבל הלוואי שיצוץ משהו.
     
  6. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תוצאת סיום:
    מכבי פ"ת 1-1 מכבי נתניה.

    עידכונים:
    מכבי חיפה 1-1 הפועל פ"ת. דקה 53.
    הפועל ב"ש 2-0 אשדוד. מחצית.
    הפועל כפ"ס 0-0 בני יהודה. 45.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    תוצאות סיום במגרשים:
    הפועל באר שבע 3-0 אשדוד
    בני יהודה 1 -0 הפועל כפר סבא
    מכבי חיפה 3-1הפועל פתח תיקווה
    מכבי פ"ת 1-1 מכבי נתניה
    גולת הכותרת הפועל ב"ש אם תצוגת כדורגל נפלאה עולה למקום הראשון!!!!!!!!!!!
     
  8. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ב"ש נרשמת עד עתה כקבוצה המפתיעה של הליגה.
    בקיץ זה נראה לא טוב, אבל עכשיו לא נראה שמישהו הולך לעצור אותם.
    אבל מצד שני, גם ראשון הובילו את הטבלה אחרי 4 מחזורים
     
  9. יוגב אסולין Guest

    ליגת העל שחוזרת ואנחנו איתה.

    לאחר פגרה בת שבוע עקב משחק הנבחרת נגד ליטה במסגרת מוקדמות אירופה. ליגת העל שלנו חוזרת לפעולה ומחר (שבת) התקיים מחזור כמעט מלא כאשר 5 מ-6 מהשחקים יתקיימו.

    בני יהודה – הפועל ת"א
    המשחק המרכזי בעני של המחזור זה המפגש הזה. לא בגללה רמה וגם לא הכי בגלל ההשלכות שלו. יותר בגלל הסיפור שסובב אותו. לפני 3 שנים הפועל ת"א חגגה אליפות בבני יהודה כאשר זאת כמעט וירדה ליגה וככה התחילה מסורת של אלימות בין הקבוצות. השבוע התקיים ניסיון לסולחה וניראה מה יהיה בסוף המשחק.
    אוקי ונעבור למשחק עצמו. הפועל ת"א שעדין לא מתכוונת לוותר לחיפה על שום דבר בעונה הזאת. תירצה לחזור עם מלוא הנקודות מהמפגש נגד התרנגולים בשכונת התקווה. ממשחק למשחק הפועל ת"א פשוט ניראת הרבה יותר משכנעת הרבה יותר מחוברת קבוצה עם חשקנים צעירים מאוד מוכשרים וחוליה אחורית מאוד חזקה שמהווה אולי את סוד ההצלחה שלהם העונה. בהחלט קבוצה שיהיה קשה מאוד להוציא ממנה נקודות עם היא תמשיך לשחק כמו שהיא משחקת כרגע.
    בצד השני של המגרש תעמוד בני יהודה שבנתיים ממוקמת בצמרת הגבוה של הליגה אי שם במקום הרביעי והחלט יש לה סיבות רבות לאופטימיות בקשר לעונה הנוכחית. נכון שבשכונה לא ממש חולמים על לסיים את העונה הזאת בצמרת הטבלה אבל הם ירצו מאוד לסיים בחלק הגבוה ובלי מאבקי תחתית.
    במשחק האחרון ניצחה בני יהודה את כ"ס ותנסה להמשיך ולנצח גם את האדומים.
    רן בן שמעון וגם מנור חסן יעדרו משורות בני יהודה ולא יוכלו להשתתף במשחק.
    צפויה להיות אווירה חמה מאוד ומלחמתי על המגרש ונקווה שביציעים יהיה הרבה יותר רגוע ושקט.

    מ.ס אשדוד – מכבי חיפה
    על הנייר המשחק הזה ניראה כמשחק שנחשב ל"לא כוחות" מכבי חיפה נמצאת בתקופה מעולה המורל שלה שחקנים והרצינות המקצועית שלהם נמצאים בשיאם. מנגד אשדוד נמצאת במצב הרבה יותר שברירי ובמצב פחות נעים. חיפה השנה דואגת להוכיח ע"י מאזן מושלם לכולם שהיא הקבוצה הטובה בליגה וכל התוצאות של המשחקים תלויות ברצונות שלהם. באשדוד דווקא בונים על כך שבשנים האחרונות רוב המשחקים שהיו באשדוד בין חיפה לאשדוד הסתיימו ב0-0 ומבחינתם הלוואי גם הפעם תוצאה שכזאת. מכבי חיפה תירצה לנצח את המשחק הזה.. ולשמור על השלמות מבחינת. חיפה לא ממוקמת ראשונה רק בגלל משחק חסר. עד כה חיפה ניצחה את כל משקחי ויש לה מאזן שערים מרשים של 9-1. לעומתה אשדוד שנמצאת כרגע במקום השמיני עם 4 נקודות בלבד לא הכי מצליחה לשחזר את היכולת שלה מהעונה שעברה. ועם בנו באשדוד על עוד עונה במקום הרביעי עכשיו הם יסתפקו בלסיים אותה בלי מאבקי צמרת או תחתית במרכז טבלה.
    מכבי חיפה תיהיה חייבת לנצח את המשחק הזה בשביל השקט הנפשי של השחקנים וכדי שיוכלו להיות מרוכזים כבר החל מדקה אחרי המשחק במפגש החשוב של הקבוצה ביום רביעי נגד לברקוזן בליגת האלופות.
    משורות מכבי חיפה יעדר מהמשחק אלון חרזי שנפצע ורוצים להכשיר אותו ב100% למשחק בליגת האלופות. באשדוד יעדרו חנן פדידה ופישונט הפצועים.

    מכבי ת"א – הפועל כ"ס
    הפועל כ"ס שתגיע השבוע לבלומפינד למפגש מול מכבי ת"א היא מרכז העניין. כ"ס שרק עלתה ליגה השנה. מוצאת את עצמה עם מאזן גרוע של שערים ומאזן נקודות שלילי עקב חוזים כפולים הרבה בעיות ובלאגן בקבוצה. הקבוצה ניראה על סף התפרקות ומצבה ממש לא טוב. כ"ס כרגע ניראת כיורדת הראשונה של השנה כבר בשלב הזה והיא תיהיה חייבת לנצח את המשחק הזה על מנת לתת לעצמה קצת צ'אנס.
    מכבי ת"א שתיהיה המארחת של המשחק הצליחה לזחור לעצמה קצת עם ניצחון דחוק על ראשל"צ במחזור האחרון. השבוע הזה עבר במכבי ת"א בצורה די שקטה והיריבה עכשיו היא יריבה הרוסה לחלוטין ומאוד נוחה. מכבי ת"א צריכה לדעת וחייבת להצליח לנצל את היתרון הזה שיש לה ולצאת לדרך חדשה מבחינתה.
    למרותה בעיות שיש לכ"ס היא צריכה את אנש דמירוביץ ואת נתן שוקרי שאמורים לעוזר לקבוצה ולספק את הכדורים לעבר חלוצי הקבוצה בתור ניסיון החיה אחרון של הגברת מכפר סבא לפני שהיא נקברת סופית.

    בית"ר ירושלים – מכבי פ"ת
    בית"ר ירושלים שחלמה על עונה טובה בצמרת, עונה אשר תיהיה עונת פיצוי עבור אוהדי הקבוצה שסבלו בשנה שעברה מוציאים את עצמם כבר בשלב זה של העונה באמצע שום מקום. בין צמרת לתחתית בין שמים לבין הארץ. מצד אחד שמחים בבית"ר ובשביל לנחם את עצמם אומרים שהעונה הזאת היא עונת שיקום. מצד שני הם אוכלים תלב ליראות עונה נוספת את קרבות הצמרת מהצד בלי היכולת להשתתף בהם. ובצידו השני של המפרס נמצאת מכבי פ"ת. קבוצה שבעני רבים היא קבוצה מיותר ולא מספיק רצינית לליגת העל. מכבי פ"ת נמצאת השנה בליגה שיהיה חם מאוד בתחתית והיא תיהיה צריכה להשתמש בכל ניסיון שיש לה בקרבות האלה כדי לשרוד אותם. אבל זה גם לא בטוח יספיק. לבנתיים מכבי פ"ת ממקומת במקום ה11 וניראת לא טוב בכל משחקים שלה.
    בשורות מכבי פ"ת משחק ליאור אסולין שהיה אמור לשחק בשורות בית"ר ואולי מבחינתו תיהיה חשיבות יתרה למשחק וירצה לתת ולהוכיח יותר בשבילה שנה הבאה. קובי רפואה שבדרך כלל משחק לצידו של ליאור אסולין לא יכול להשתתף במשחק ובמקומו יעלה עומר גולן ככל הניראה.
    בית"ר ירושלים מגיעה למשחק כאשר יש להם הרבה לחץ והם אחרי 2 הפסדים רצופים ויכולת לא טובה במשחקים. בית"ר קיבלה יריבה מאוד נוחה לצאת מהמצב שלה ולנסות להרים תראש ולהסתכל לעבר הצמרת.

    הפועל פ"ת – ראשון לציון

    הקרב בין שתי הקבוצות שדבוקות אחת לשניה. שתיהם לא רוצות להסתבך בתחתית ויקוו להפסד של מכבי פ"ת לבית"ר. כל אחת המקבוצות רואה במשחק הזה חשיבות גדולה לברוח מהתחתית וזה משחק על 6 נקודות מבחינתם. עוד משותף לשתי הקבוצות זה ששתיהם איבדו נקודות במחזור האחרון ממש ברגעים האחרונים ובגלל חוסר ביטחון של השחקנים. לראשון לציון יש גם משחק חסר נגד מכבי חיפה (שכניראה תפסיד אותו). המשחק יהיה משחק מאוד לחוץ משחק כל הניראה לא מסודר והקבוצה שתכבוש ראשונה ככל הניראה גם תיקח תנקודות.
    בפ"ת מנסים להתעודד בעזרת העובדה שבמחזור האחרון במשחק נגד מכבי חיפה היו לפ"ת נקודות ארוכות שבהם הם שיחקו טוב. במשחק הזה הם ינסו לעשות את הדקות האלה ליותר זמן וגם לנצל את זה לכיבוש שערים ולהשארת הנקודות בבית.
    ראשון לציון במשחק האחרון היתה נגד מכבי ת"א והיתה קרובה להשגת נקודת ליגה בודדת.
    בשורות ראשון לציון יעדר הקפטן של הקבוצה אבי פיטוסי.
     
  10. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה - הפועל ת"א:
    בני יהודה תקשה על הפועל כמו שהקשתה על בית"ר.
    בכלל, בני יהודה נראית ערוכה, מסודרת ומאורגנת העונה הזאת.
    בינתיים, אין את הבלאגן שהיה בעונה שעברה ולפני שנתיים.
    אוחנה עושה עבודה נפלאה עד עכשיו ואני לא אתפלא אם בני יהודה תפתיע מחר את הפועל ותנצח את המשחק.

    מ"ס אשדוד - מכבי חיפה:
    משחק קל לטעמי לחיפה שתשחק באמצע השבוע מול לברקוזן.

    מכבי ת"א - הפועל כפ"ס:
    למכבי יש מזל שהמשחק מחר הוא מול כפ"ס.
    מכבי רוצה להתאושש מהתוצאות האחרונות ובמיוחד מההדחה מגביע אופ"א ותוכל לעשות זאת בקלות,בבלומפילד, בלי הרבה לחץ מול כפ"ס החלשה שלא מוכנה לליגה.

    בית"ר ירושלים - מכבי פ"ת:
    זהו מבחן לבית"ר.
    בית"ר חייבת לנצח את המשחק הזה שיערך בטדי.
    אם בית"ר לא תנצח הלחץ יעלה עוד יותר ואני לא רוצה לחשוב על מצב שנתחיל להראות כמו בעונה שעברה.
    בית"ר באה אחרי שני הפסדים רצופים.
    ההרכב הצפוי:קורנפיין, עטיה, אמסלם, ז'וזה פריירה,כחילה, טלסניקוב, עופר טלקר, פבלו דל-ריו, אדרי, משה ביטון, אנדז'י קוביקה.

    הפועל פ"ת - ראשון:
    יוסי רוזן בכושר לא רע ולדעתי הוא יצעיד את פ"ת לניצחון על ראשון שממוקמת עשירית.
     
  11. יוגב אסולין Guest

    בית"ר מפסידה... משחק שלישי ללא ניצחון.. והלחץ מדבר במקום השחקנים.. בלאגן שלם. בית"ר מבזה את עצמה ואת המועדון דרוש זעזוע דחוף.
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחחחחח....

    איזה כיף להיות אוהד בית"ר ברגעים כאלה.

    לא כל יום אתה זוכה לראות קבוצה שמורכבת ממשפחה אחת והאוהדים שלה באים למשחק על אותו קטנוע עושה בי"ס לכדורגל לקבוצה שלך בטדי.

    התרשמתי מאד מחבורת הכורי פחם של אלי כהן. להפסיד ככה, זה כבר ממש כישרון.

    אני חושב שהגיע הזמן שמאיר פניג'ל יפסיק להתייעץ עם הקטן שלו, ויתחיל לנהל נורמלי את המועדון, וכצעד ראשון - סילוקו המיידי של אברם לוי.

    הוא גם צריך למנות דובר מיד כדי להפסיק את המבוכה שלאחר הציטוטים שלו, להתחיל לחשוב על מה שהוא אומר בבתי הדין ולהפסיק לרדוף אחרי האוהדים עם מברג.

    זה הקרקס ששמו : בית"ר ירושלים. תרצו או לא, זאת ההצגה הכי גדולה בעיר. הקבוצה היחידה שכל ההנהלה מדליפה וצועקת על השחקנים בעניין זה, השחקנים כעונש מוזמנים לארוחה והקפטן הוא אחד שקרא לשופט נאצי ולאתיופי : "כושי רד מהעצים". אתם נהנים? כי אני לא.
     
  13. יוגב אסולין Guest

    בהחלט, בית"ר ירושלים שפוט כישלון. שוב עונה נוספת לא מצליחה להתחבר כל אחד רוצה לקחת אתה מולדת לקחת אתה משחק על עצמו ובסוף לא יוצא מיזה כלום. אין קשר בין כל העמדות של השחקנים ניראים מפוזר. בעיקר אחרי השער השני של פ"ת הם הלכו לאיבוד מרוב לחץ לחץ ועוד פעם לחץ. חבל על בית"ר... אימפריה נמחקת!!!!!!!!!1
     
  14. יוגב אסולין Guest

    אני חושב מחובתנו גם לתת פה קצת התייחסות. להתנהגות המגעילה של אוהדי בני יהודה.

    קודם כל ללכת מאחורי חומה לזרוק אבנים על אנשים.. זה לא מראה שהקהל שלהם גברים או משהו כזה. הם פשוט נמושות. שצירכים להתבייש בעצמם.

    היו"ר של הקבוצה אמר מצד אחד שהם גועל נפש וצריכים להענש. מצד שני האשים את הפועל שהתגרו בהם. זה ממש דבר מפגר.... קללות נגד הקבוצה היריבה תמיד יש זה לא סיבה לגועל נפש הזה.

    בני יהודה צריכה לקבל עונש של הפחתת נקודות לפי דעתי. כי הנקודות שהם צברו עכשיו זה הדבר היקר ביותר עבורם. עם יפגעו להם בזה הם ילמדו
     
  15. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוני שטן צודק במה שהוא אמר..
    ההתנהגות של אוהדי בני-יהודה הייתה פשוט ביזיון, ואין מילים לתאר את זה, אבל גם אוהדי הפועל לא בדיוק היו טלית שכולה תכלת.


    בית"ר י-ם לפי דעתי היו צריכים לרדת ליגה בשנה שעברה. זה היה הדבר הכי טוב שיכל לקרות להם. למה? כי בליגה הלאומית הם יכולים לבנות את עצמם, בלי הלחץ של הירידה בפרט וכל הלחצים של ליגת העל בכלל. הבעיה שלהם, היא שפניג'ל ושות חשבו על אליפות, בזמן שהם היו יותר קרובים לירידה. ביטא את זה בצורה הטובה ביותר יוסי מזרחי, שאמר ש"ההנהלה של בית"ר רצתה לבנות פנטהאוז בזמן שאפילו קומת קרקע לא היה לה". הם כעסו על יוסי מזרח אחרי תוצאות של קבוצת תחתית, ולמזרחי לא נשארה אפשרות אחרת חוץ מהתפטרות.