ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור שעוד אי אפשר להגיד על אף אחת, וזה כי הליגה עוד לא התחילה. כולם היו בטוחים שרית גת יורדת כי 10 מחזורים לסיום היא הייתה עם 20 נק' בערך, אני לא ממש זוכרת.
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-0 לראשון חיים חג'ג' בניגוד לכל מה שחשבו..או לפחות מה שאני חשבתי..
     
  3. יוגב אסולין Guest

    ראשון לציון -

    ראשון היא אחתה קבוצות האפורות שיש בליגה קבוצה.. ללא הרבה קהל ללא הרבה כסף חסרת הישגים... ההישג הגדול ביותר שלה זה מקום 7 בליגה הלואמית לפני 5 שנים.

    ראשון שניסתה לבנות קבוצה טובה השנה לא הסתדרה בסוף בגלל בעיות של תקציבים. רצתה להביא 2 שחקנים אייל בן עמי וזונטינסקי.. שיחזקו את הקבוצה אבל גם זה לא יצא לפועל.

    המאמן של ראשון יהיה איתן שלום.. שחקן הקבוצה בעבר. אין לו ניסיון של אימון רק כמה משחקים בודדים עד כה.

    בראשון יאלצו להמשיך להסתמך בעיקר על המניה הבטוחה הקבועה שלהם שזה שי הולצמן ואיתו ינסו להגשים את מטרת הקבוצה שזה ישארות בליגה.

    דני אלברט ומשה סבג נחשבים למנהגי ההגנה
    וחיים חגיג' שידע בעברו תקופות טובות יותר במכבי ת"א ינסה להוביל את הקישור ביחד עם אבי פיטוסי ושרון מרצינו.

    אולי השנה יהיה סוף של ראשון? אולי הקבוצה הזאת תמשיך לחיות ואני לא יודע על מה...
     
  4. יוגב אסולין Guest

    הפועל ב"ש -

    העונה שעברהה יתה עונה אחת אחרי שב"ש עלתה ליגה הם רצו לישאר ולהיות כמה שיותר מרכז טבלה בוספו של דבר לופא קדוש.. לקח את שחקניו לעונה בהחלט מצויינת שהם סימו בה מקום חמישי. מקום אחד למעלה יותר השנה יהיה המטרה הרצויה מאוד בב"ש על מנת להגיע לגביע אופ"א.

    קדוש שמאמן את ב"ש עונה שלישית ברציפות. פתח את ההכנות בשלב מוקדם ניפה את מי שצריך והשאיר לעצמו הרבה זמן להביא שחקנים חדשים..

    בין השחקנים שעזבו אפשר ליראות את שאול סמג'ה שעוזב את הקבוצה לאחר זמן רב, יניב אברג'יל , כפיר אדרי, גולן דרעי ועוד..

    לאור כל השיחרורים האלה החתימה הקבוצה מספר זרים ועוד כמה שחקנים טובים שינסו לדחוף את ב"ש קדימה. בין החשקנים שחתמו הגיע תומר חליבה מחולון אמיר אבוטבול מהקבוצה השכנה ביחד איתו אורן סגרון.

    סה"כ ב"ש יש את רוב הסגל ששיחק שנה שעברה והציג בכבוד חידדו כמה מקומות. ויש קבוצה דומה לשל שנה שעברה קצת יותר טובה. ואם הקצת הזה מקווים בב"ש לסיים מקום רביעי בדרך לאופ"א..
     
  5. יוגב אסולין Guest

    מכבי חיפה - הפועל כ"ס

    אם מישהו יעשה על חיפה זה יהיה טוב.. אני תיכף יעשה על כ"ס
     
  6. יוגב אסולין Guest

    טוב כ"ס של השנה. היא העולה החדשה היא לא תירצה לרדת כמו בעונה האחרונה שלה בליגה הזאת. הפועל כ"ס תנסה לחזור להיות כ"ס של מרכז טבלה פלוס שיהת תמיד. יש לה קדר שחקנים בהחלט טוב שבאמת מסוגל להצליח ולקחת את הקבוצה קדימה.

    המאמן של כ"ס הוא גיא לוי אותו מאמן שעבר בשנה שעברה הרבה דברים ששום מאמן לא עובר במדי הפועל חיפה. גיא לוי הבן של גברי. ינסה לקחת את כ"ס קדימה הוא בנה קבוצה מאוד חזקה. שעם ארגון נכון בהחלט יכול להיות שמה משהו טוב.

    החוד של הקבוצה הוא חוד ממש חזק. אלון מזרחי שיש לו קבלות מפה ועד בית שיקמה...(5 ק"מ) בהחלט חלוץ ענק והתרמוה שתהייה לו לקובצה כמעט ולא מותלת לשחק. החלוץ שמחק לידו הוא אברג'יל שמשחק משחק מהיר עם שליטה טובה בכדור הםן יכולים להשלים אחד את השני באופן מעולה. יניב ידע שנים טובות בכ"ס וינסה לשחזר אותם. בנוסף לשתי החלוצים האלה יש לכ"ס את הזר מילאר שהוא גם חלוץ טוב. ביחד יש פה את אחת מחוליות ההתפקה הטובות ביותר בליגה.

    הקשיור של כ"ס שכולל את אופיר קופל, צחי ברקול ואת הזר צ''וצראש. יהיה החוליה הפחות חזקה שלה קבוצה אבל הם בהחלט יכולים לעשות דברים טובים ביחד בעיקר שיש להם למי לספק תכדורים שלהם.

    לחולית הקישור יעזרו מהצדיים (כל אחד משלו) גרייב ותומר בן נחום. ביחד עם הבלמים אלון זיו קובי נכטיילר והזר היוגסלבי רדולביץ יצרו חוליה אחורית מאוד חזקה. השוער אוהד כהן שהגיע מהפועל פ"ת ינסה לתת עונה טובה כי שינזנגר מחכה לרגע שהוא יכנס במקומו ויחליף אותו.

    קבוצה בהחלט טובה יש לכ"ס לחלק האמצעי של הטבלה ומעל לזה..
     
  7. אלי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה שפותחת את הליגה היום במשחק מול כפר סבא, כהאלופה מזה שנתיים.
    חיפה שהעפילה לליגת האלופות, תשחק היום מול כפר סבא לפני המשחק הראשון שלה בליגת האלופות נגד מנצ'סר יונייטד (!!!).
    מכבי חיפה תנסה לקחת אליפות גם השנה, דבר שנראה לא כ"כ קשה.
    מכבי חיפה היא ברמה אחת מעל לליגה שלנו, יש לה ת'סגל הכי טוב בליגה !
    לפי דעתי מכבי חיפה תקח את האליפות גם השנה מבלי בעיות...
     
  8. יוגב אסולין Guest

    אוקי ומכבי חיפה מבחינת סגל..

    שיחררה את בניון הביא במקומו את ישראלוביץ זנברג
    יעקובו שניראה כאילו הולך בסופו של דבר חזר.. דבידבויץ היה אמור לחזור לבין הקורות ונפצע אז במקומו יש את אוואט... הסגל של חיפה התחזק מאוד לעומת שנה שעברה.. יש לה יתרון בכל אחת מהחוליות על יתר הקבוצות...
     
  9. יוגב אסולין Guest

    בשישי שבת הזה יערכו משחקי המחזור השני בליגת העל. בגלל תחילת עונה ותחילת הליגות באירופה.. הפועל ת"א, מכבי ת"א ומכבי חיפה לא יכולים לשחק השבוע תמשחקים שלהם... בגלל המשחקים באירופה.

    לכן מה שנשאר לנו בכל זאת במחזור השני זה.

    מכבי פ"ת - הפועל פ"ת
    הדרבי אולי הכי מותר שיש לנו בליגה.. אבל למעשה הוא הדרבי השני הכי טוב בליגת העל (אולי כי יש רק שתיים?!?!)... המשחק הזה יהיה בין שתי קבוצות שהפסידו לקבוצות שצרייכות להיות העונה בצמרת כל אחת מהקבוצות האלה צפויה להיות במהלך העונה בתחתית של הליגה. המשחק הזה הוא לא רק היוקרה של פ"ת אלה יכולה וצפויה להיות לו השפעה למשך כל העונה. הפועל פ"ת היא קבוצה קצת יותר טובה מבחחינת סגל שחקנים וגם עם תקציב קצת יותר גבוה וסגל שחקנים יותר מוכשר. אבל מצד שני זה משחק דרבי מכבי פ"ת למרות שאנחנו רק בתחילת עונה יודעת את החשיבות וההשפעה הגדולה שצפויות ליהות למשחק הזה ולכן היא תנסה לתת הכל ולצאת עם מלוא הנקודות.

    הפועל כ"ס - בית"ר ירושלים

    משחק בין הקבוצה שקיבלה חמישיה מהקבוצה במקום הראשון לבין הקבוצה שעשתה 1-1 נגד קבוצה שלפי דעתי תיהיה העונה בחלק של אמצע הטבלה העליון - מכבי נתניה.
    המשחק הזה מבחינת בית"ר בעל חשיבות גדולה עם בבית"ר רוצים ללכת על עונה טובה אז הם צריכים לנצח תמשחק הזה ולידבק לחבורת הצמרת כי כל 3 הגדולות כבר זכו לניצחון ויש להם פער על בית"ר. בית"ר לא נראת ברמה של קבוצת צמרת במשחק שלה נגד נתניה. כדאי מאוד להם להתחבר השנה כדילא לחזר עונה שתיהיה דומה לעונה שעברה.
    מצד שני יש את הפועל כ"ס שקיבלה תבוסה של 5-0 מהקבוצה שהשבוע היתה באולד טרפורד. כ"ס בעלת סגל לא רע תנסה להראות שהפסד לחיפה היה כי חיפה לא ברמה של הליגה הזאת. ובמשחק הזה להוציא נקודות. תבוסה או הפסד נוסף שכ"ס תקבל יכול להתחיל פה מפולת של הקבוצה שיהיה לה קשה לצאת מזה.

    בני יהודה - מכבי נתניה
    הצהובים נגד הזהובים. משחק בין שתי קבוצות שמשחקות על סגנון משחק די דומה בלי בעל בית אחד על המגרש למעשה אין בכלל בעל בית. אוהבות לחפש משחק מפוזר עם הרבה התקפה. המשחק צפוי להיות משחק די שקול בין שתיה קבוצות שבמשחק הליגה של המחזור הראשון עשו תיקו.
     
  10. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל כפ"ס - בית"ר ירושלים
    כמו שיוגב אמר ואני מסכים איתו במאה אחוז, זהו משחק מאוד חשוב לבית"ר. ניצחון יכול להעמיד את הקבוצה במצב טוב עם הפנים למעלה.
    בית"ר פתחה את העונה במשחק חוץ מול נתניה, משחק שהיה שקול ודי מאוזן בין שני הקבוצות, איציק זוהר פרש אתמול באימון בגלל כאבים שיש לו בקרסול והוא בספק למשחק. גם חרמון לא האתמן באמצע השבוע בגלל מחלה, אבל נראה כי הוא יפתח וכחילה ישב על הספסל.
    כפ"ס כאמור מגיעה אחרי תבוסה בחיפה, עדיין בלי מאמן ומצבה לא טובה. בית"ר תהיה חייבת לנצל זאת ולנצח. במצב ובית"ר לא תנצח מחר יווצר מצב של לחץ במועדון מה שלא יהיה טוב לקבוצה ובמיוחד למאמן אלי כהן.
     
  11. רני פרידמן Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    414
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יום שני-
    הפועל ב"ש- מכבי ת"א.

    לאחר התצוגה המשכעת של קבוצתי נגד בואבישטה ונגד מכבי פ"ת, הסיכויים נוטים לטובתה של מכבי ת"א. אבי נמני כנראה יעבור בבקרה עד יום שני וצפוי לחזור להרכב הפותח. מכבי ת"א פתחה את העונה נפלא וניתן לראות שהיא הצליחה להוריד מעצמה את התלות הנוראית שהייתה לה באבי נמני.
    קלינגר עד כה מצליח להחדיר את הנחישות שלו במכבי ת"א ואם לא יהיו תקלות בלתי צפויות מכבי ת"א צפויה לנצח את המשחק בקלות. חסרונו של טל בן חיים אשר הורחק בשבוע שעבר קצת ידלל את ההגנה של מכבי ת"א אבל אבי סטרול יפתח בעמדת הבלם כאשר קובי מוסא יפתח בצד ימין של ההגנה. ארוס צפוי לפתוח שוב בהרכב כדי לחזור לכושר משחק מלא. ברוך דגו פתח את העונה נפלא ומעניין יהיה לראות אם הוא ימשיך עם היכולת הזאת שלא כמו בשנה שעברה. פרוחנקובס יחפש את שער הבכורה בליגה.

    ההרכב המשוער- שטראובר; מוסא, סטרול, ברומר, ארוס; הייס, ביטון, בנין, דגו, נמני (עובד); פרוחננקובס.
     
  12. יוגב אסולין Guest

    בקשר למשחק של ב"ש נגד מכבי ת"א. ב"ש ניראת לי קבוצה די אפורה מבחינת כדורגל נקי ומסודר אבלק בוצה שיהיה קשה מאוד להוציא ממנה נקודות. מכבי ת"א תצטרך לתת משחק טוב מאוד כדי לקחת נקודות ועוד בב"ש. המשחק לא תלוי רק במכבי ת"א.
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק של בית"ר לא יכול להיות יותר חד צדדי מזה.
    אם אלי כהן יבין שגולן חרמון, למרות ההשקעה והרצון, פשוט לא ניחן ביכולת לשחק בליגת העל, וישים את אהוד כחילה שמספיק בכושר, אז אין ספק שלא נראה מחדלים בהגנה.

    כפיר אדרי מחזיק את הקישור, רץ ומשקיע. אינדיו (אני!!!!!!!!) הוא הבלם הטוב בליגה, ואיציק קורנפיין השוער הטוב בעולם. אז מה הבעיות של בית"ר?

    שיש לה מאמן חמור, שלא קולט שיש לו את אלון כהן, שלומי משה, מאיר מליקסון, אלי ששון, אברהם ברוכיאן ומיקי עטיה על הספסל, אבל נותן קרדיט לאיציק זוהר, ז'אן טלסניקוב, אנדז'יי קוביקה, דוד אמסלם ועופר טלקר.

    בית"ר זקנה, אבל יש כל כך הרבה צעירים כל כך מוכשרים שיכולים להביא את בית"ר למקום הראשון. אם כל הצעירים ישותפו מלבד חרמון (אתם!!!!!!!!), אברמוביץ' יחזור ואיציק קורנפיין יפגין את אותה הגאוניות שלו, בית"ר תעבור את מכבי חיפה. מחלקת הנוער של בית"ר מוציאה שחקנים ברמה של נבחרת ישראל, ומוכיחה זאת למי שאמר שיש לבית"ר מחלקת נוער גרועה (המקום בליגת הנוער בכלל לא משנה, גם קשור המאמן ומתקנים). משקיעים בנוער, והתוצאות לפנינו היום.

    המשחק מול כפ"ס מבחינתי הוא הכי מעניין, אבל אני חושב שהמשחק של המחזור הוא מכבי ת"א מול ב"ש, למרות שלדרומים אין בכלל אוהדים.
     
  14. IdAn SaGroN Member

    הצטרף ב:
    ‏21/9/02
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באר שבע לא קבוצה אפורה, ואם אוהדי מכבי מצפים למשחק קל הם טועים בגדול!! להפועל יש התקפה בין הטובות בליגה ואני לא מגזים
    ההגנה בין הדפוקות בליגה ושוב אני לא מגזים http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx, אבל היתרון הכי גדול שלנו מול מכבי נמני היא יתרון הביתיות.
    אז בהצלחה להפועל באר שבע ביום שני (כנראה בשבע בערב) ובהצלחה למכבי מול הפורטוגלים אבל שידעו שהם כנראה יגיעו למשחק מולם עם הפסד ליגה ראשון העונה.
    יאללה הפועל!!!
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עידן סגרון...

    יש לך קשר במקרה לאורן סגרון מהפועל ב"ש ב93/94...?

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx