ליגת לוטו - פורסם לוח המשחקים לעונת 2011-12

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏19/9/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,022
    לייקים שהתקבלו:
    1,949
    ג'ון שאייר קלע אדיר...ראיתי אותו במכללות ב-NCAA קלע פשוט עוצמתי...הלוואי ויגיע למכבי הבינונית הזאת...מכבי של היום לא עוברת TOP 16.

    ויותר מזה, ירושלים של היום היא קבוצה פשוט לא טובה. לא יודע על מה קטש בדיוק עבד, אבל זה לא זה, וזה ממש לא העניין שהוא הורחק ב-2 טכניות כי אשקלון היתה יותר טובה מירושלים ב-2 רמות...ועם כל הכבוד לזה שסולומון לא שיחק, קבוצה זה לא שחקן אחד.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מחצית ראשונה במלחה, מכבי ת"א מובילה 65-25 על ראשל"צ המפורקת ברבע גמר גביע הליגה. המשחק הזה כמובן לא מדד עבורנו, מבלד העובדה שראשון פשוט לא הגיעה למשחק, כי אם זו יכולתה האמיתית, אפי בבעיה רצינית. במכבי לא יותר מדי מתאמצים ואלו הרשמים שלי מהמחצית:

    * אי אפשר להתמודד עם שחורציאניטיס. הבחור עם 12 נק', עשה 3 מהלכים של סל ופאול, ברגע שהוא מקבל את הכדור בצבע, 90% נגמר בסל או בעבירה. אז נכון שבאירופה יהיה לו קשה יותר, לא רואה אותו מסתבך בליגה המקומית.

    * ניכר שהרחקת הקשת לא פוגעת בבלו. הבחור צולף שלשות כמו מטורף, וגם בורשטיין ואידסון עם שלשות.

    * הנדריקס עדיין נעלם. מלבד 3 עבירות לא תרם יותר מדי, גם לא שיחק יותר מדי. לא נשפוט אותו אחרי חודש וחצי עם הקבוצה, אבל הבחור חייב להכנס דחוף לעניינים.

    * עושה רושם שבורשטיין חזר טוב יותר מספרד. נראה הרבה יותר חד מאשר העונה שלו במכבי אחרי הפציעה.

    * פרקינס לא רע בכלל, פארגו עדיין קצת מהוסס. אני עדיין לא שלם עם העובדה שיש לנו שני רכזים שהם בעצם סקוררים שחושבים קודם על הנקודות של עצמם, אני עדיין מקווה שנביא רכז בסגנון של שאראס. (שייר יכול להיות אחלה אופציה)

    מכבי מול נתניה בחצי הגמר ביום רביעי. סליחה שאני קובע אחרי מחצית אחת את זהות המנצחת.

    עריכה: לאחר 3 רבעים ראשון לציון עם 30 נקודות(!) בלבד. 77-30 למכבי ת"א, פשוט ביזיון שככה נראית קבוצה בליגת העל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/10
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,217
    לייקים שהתקבלו:
    2,414
    אני לא מופתע מהיכולת שהציגה מכבי ראשון לציון. לפי הסגל ומשחקי האימון, מכבי ראשון לציון בדרך הבטוחה לליגה השנייה.
    רביעית זרים לא רעה אבל מאוד לא יציבה, הזר החמישי דארל טאקר שחקו מאוד חלש למרות המשחק הטוב שלו אתמול. ישראלים מאוד בינונים שלא יכולים להוביל את הקבוצה הזאת לשום מקום, בעצם יכולה להוביל אותם לליגה השנייה.
     
  4. yocki land Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/10
    הודעות:
    488
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תהיה כ"כ בטוח. בגלל שהושפלו מול מכבי להכריז עליהם כמועמדות לרדת ליגה? תגיד לי קבוצה אחת שלא הושפלה מתישהו 50 הפרש מול מכבי.

    יש רק יורדת אחת, סדרה בין מקומות 9-10. מה שאומר שמתוך הארבעה האלה שנחשבות תחתית הליגה: ראשון, חולון, אשקלון, אשדוד. מתוך ארבע האלה שתיים הולכות לפלייאוף העליון, ושתיים עושות בינהם סדרת הישרדות. אני חושב שחולון ואשדוד ילכו לפלייאוף תחתון. אי אפשר להכריז על אף אחת יורדת בטוחה שיש רק יורדת אחת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/10
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,217
    לייקים שהתקבלו:
    2,414
    תקרא מה שכתבתי. כתבתי "לפי הסגל ומשחקי האימון, מכבי ראשון לציון בדרך הבטוחה לליגה השנייה."

    לדעתי, הסגל של מכבי אשדוד הרבה יותר טוב מהסגל של מכבי ראשון לציון.
    מכבי ראשון לציון והפועל חולון ייאבקו בסיום העונה על הישרדות בליגה. מכבי ראשון לציון תירד לליגה השנייה בגלל הביתיות של הפועל חולון.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,022
    לייקים שהתקבלו:
    1,949
    לגלבוע גליל יש קבוצה נחמדה, אפילו סבבה, אבל יש לה 2 שחקנים בסגל שהם פשוט בושה וחרפה והם הורסים לה את כל המשחק, בכל משחק, כל זמן שהם על המגרש: עידו קוז'יקרו שכבר צריך ממזמן לפרוש וליאו ליונס שהוא זר גרוע. וזה גורם לכך שבגלל זה לגליל גלבוע אין ביג מן אמיתי מתחת לצבע. ואחד הזרים שלה שהוא פורוורד פשוט לא נותן כלום על המגרש והוא כמו אוויר. תוסיפו לזה את גוני יזרעאלי שהוא פצוע וככה ירושלים מביסה את גליל גלבוע ב-20 הפרש...מקלינטון ווילקירסון פשוט שחקני על, אין לי מושג מה הם עושים בליגה שלנו, בשנה הבאה הם כבר יהיו בכסף הגדול, רק חבל שאי אפשר להשאיר אותם לעוד שנה בגלבוע, כי זה גם אחת הסיבות שהגלבוע לא ביורוליג, הם החליפו את כל הקבוצה וההכנה היתה קצרה מדי, כשאתה בא עם קבוצה שמתאמנת כבר שנה שניה ועם הכוכבים, יש לך סיכוי אמיתי להצליח במוקדמות היורוליג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/10
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,022
    לייקים שהתקבלו:
    1,949
    http://img401.imageshack.us/img401/8599/31aj.Xxx

    תמונה חיצונית של רוממה החדש, 5,000 מקומות.

    בנוגע למכבי, לטעמי הנדריקס הוא סנטר רך מדי למכבי ולרמות האירופאיות. אלישי כאדיר לא מתאים למכבי. יש צורך ב-2 גארדים לטעמי, אחד מהם זה ג'ון שייר קלע נדיר, אני הייתי מחזיר בכל זאת את שאראס, הוא מסוגל לעשות הרבה יותר ממה שחושבים. אם סופוקליס ממשיך ככה הוא יהיה אדיר, לא בליגה שלנו, באירופה, הוא נראה אחרת עד עכשיו, נקווה שימשיך ככה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/10
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא נעים מה שהולך עכשיו במלחה
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,200
    לייקים שהתקבלו:
    4,786
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם זו החולשה של ירושלים או שמכבי קבוצה כל כך גדולה, אבל ההבדלים בין שתי הקבוצות הם שמיים וארץ. ירושלים ניראית עייפה, מאוד לא מגוונת, יוצאת הנשמה עד שכל כדור נכנס בהתקפה, לעומת מכבי שפשוט חדה יותר, מגיעה למצבים בקלות ושלשות שנכנסות בצורה חלקה. פעם ראשונה שאני רואה את מכבי העונה, וכמובן שעוד מוקדם לשפוט אבל נראה שבלאט דווקא בנה קבוצה לא רעה בכלל. אידסון עדיין שחקן די בינוני, אך פארגו בהחלט שחקן שהרשים אותי, גם הנדרקיס. אגב, פעם ראשונה שאני שומע על כך שבלודנטל קיצר את שמו לבלו? זה שינוי רשמי או סתם כינוי שנוצר לו העונה?
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,022
    לייקים שהתקבלו:
    1,949
    רשמי.

    מכבי משחקת טוב וגם זה כשחסר לה רכז אמיתי וזו תחילת העונה!

    נראה שסוף סוף אחרי הרבה זמן אולי מכבי באמת תהיה קבוצה אמיתית ולא רק על הנייר...
     
  11. yocki land Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/10
    הודעות:
    488
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזוב לא נעים במלחה, לא נעים מה שהולך בערוץ 10.
    ערוץ שמשתמש בגמר גביע הליגה כדי לקדם את שידורי מכבי באירופה, מילא. אבל כבר יומיים עוד לפני שהם עלו לגמר לשים פרסומות "בואו לצפות במכבי אלקטרה החדשה".

    אגב לא ראיתי את הסטטיסטיקה, אבל יותר מידי הולט לעין שמקו העונשין ירושלים מפשלים. זה יכל אפילו להיות הפרש חד ספרתי או על הגבול של זה. ועוד במשחק בבית. פסיכולוגיה נטו קטש צריך לשים לב. וגם מכבי בשביל מה הם צריכים את שחורציאניטיס לדעתי זה אפילו יכל להיות הפרש יותר גדול בלעדיו במשחק הזה (אני לא טוען שהם לא צריכים את שחורציניטיס אבל משהו שם מבולגן איתו וביינתיים ירושלים יצאו בזול יחסית גם בזכות זה לדעתי).
    עריכה: לא יודע מה הלך בחדר הלבשה של ירושלים במחצית אבל קטש גאון.
    עריכה: 25-13 לירושלים ברבע הזה מביאה אותה לפיגור 4 בלבד 10 דקות ויהיה רבע אחרון חם. ושוב אני אומר הפועל רושלים יצאו פראיירים ברמות משחק במשחק ביתי לפספס כ"כ הרבה מהקו יכלו אולי אולי אולי להיות ביתרון. גם אם הם מפסידים את המשחק הזה בלי סולומון זה מצוין מבחינתם איזה קאמבק יפיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/10/10
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,200
    לייקים שהתקבלו:
    4,786
    מין:
    זכר
    אז כאילו שירושלים שמעו את כל הדברים הטובים שאמרנו כאן במחצית, והחליטו שהגיע הזמן להתעורר במחצית השנייה. פתאום הכדורים לא הולכים למכבי, ההתקפות נתקעות, כאילו לא אותה הקבוצה. העייפות של שחקני ירושלים כמובן שהכריע בסוף, הם פשוט נפלו מהרגליים. אי אפשר לשחק עם 3 שחקני חמישייה 37 דקות מתוך 40, זאת התוצאה. אין ספק שעם סלומון יהיה לקטש גם יותר אופציות, גם הקלה בעומס על אוחיון שלא הצליח לתפקד ברבע האחרון.
    אגב, זה קטע פסיכולוגי לא רק של הפועל ירושלים אלא של עוד הרבה מאוד קבוצות, שבמשחקים המכריעים מול מכבי תל אביב, השחקנים קולעים באחוזים נוראיים מהקו, זה כבר נהיה דבר די קבוע. קבוצה שמנצחת את מכבי זה בדרך כלל למרות הזריקות הלא טובות מהקו ולא בגלל.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,817
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    סגרתי לקראת המחצית את המחשב כי חשבתי שהמשחק גמור...ממה שהבנתי ירושלים חזרו ברבע השלישי אולי הרבה בגלל שבמכבי חשבו שהמשחק כבר בכיס שלהם? לדעתי למשחק הזה אין הרבה חשיבות, אולי רק יוקרה. המקומיים שיחקו ללא סלומון ונעימי דבר שאולי היה משנה את מהלך המשחק.

    כעיקרון הסגל הזה של מכבי מספיק טוב בשביל לזכות באליפות, אבל לדעתי באירופה חסר לקבוצה עדיין סנטר עם מאסה. חוץ מסופו אין לנו הרבה אופציות.

    לבלותנטל יש בהחלט נקודה שכדאי מאד לשים אליה לב. הרחקת קו השלוש תעזור להתקפה כי הרבה יותר קשה לצופף את ההגנה. בטח בארץ עם סופו במרכז הקלעים של מכבי יכולים לחגוג. יהיה מעניין לראות איך העניין הזה יתפתח. מבחינתי הגיע הזמן גם ככה לשחק בחוקי הנ.ב.א, יש כל כך הרבה זרים בארה"ב שלמעשה כדאי כבר באירופה ובדרום אמריקה להכין את השחקנים לחוקי הנ.ב.א.
     
  14. yocki land Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/10
    הודעות:
    488
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקי המחזור הראשון בתחילת השבוע הבא:
    מכבי ת"א - גלבוע/גליל
    זאת גליל אחרת מזאת שהייתה בנוקיה בסוף מאי, אני לא חושב שמישהו היה מהמר נגד מכבי ביד אליהו. אפילו מול האלופה.
    בני השרון - הפועל ירושלים
    בני השרון נכשלו בגביע האחס ואם הם באמת רוצים להצדיק את כל המחמאות שיתחילו ממשחקי הבית גם כאלה קשים. בליגה כ"כ קטנה יש הרבה משחקים קשים. ואם הם רוצים להיות בפיינל פור שיתחילו לנצח גם גדולות.
    אני הולך דווקא עם הכחולים.
    מכבי ראשל"צ - ברק נתניה
    הפועל חולון - מכבי חיפה
    חולון במשחק "ביתי" שלא בפחים אני לא חושב שהיא תוציא משהו.
    מכבי אשדוד - עירוני אשקלון
    רק בגלל העונות המדהימות של העולות החדשות בשנים האחרונות.
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,200
    לייקים שהתקבלו:
    4,786
    מין:
    זכר
    הזזת קשת השלוש שונתה גם במשחקים באירופה נכון?