ליגת טוטו + גרמנית, צרפתית וספרדית!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏22/3/09.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://img21.imageshack.us/img21/936/asafw.Xxx
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 31: ראסינג סנטאנדר – ולנסיה: בתחילת העונה עוד פינטזו בולנסיה על אליפות, אך המשבר הכלכלי פגע קשות בקבוצה הזו, שלא ניצחה בליגה מאז תחילת פברואר. מנגד סנטאנדר מגיעה למשחק הזה אחרי ה-0:5 הגדול שלה על נומנסיה במחזור הקודם. ניקולה ז'יגיץ, האקס של ולנסיה שכבש צמד במחזור הקודם לא יכול לשחק מול ולנסיה היום, כמו גם מוחמד צ'יטה הפצוע, אבל אוסקר סראנו נמצא בכושר נהדר. מנגד ולנסיה תחסר את שחקני ההתקפה המצויינים שלה דויד סילבה, דויד וויאה וחואקין. גם מארצ'נה הבלם המצויין ייעדר. ולנסיה תמשיך לדעתי את המשבר שלה גם היום וראסינג תצא עם כל הנקודות. ההימור: 1
     
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    נתניה במגמת ירידה לעומת בית"ר שבכושר נפלא לאחרונה , בשני המפגשים האחרונים בינהם ניצחה בית"ר 2-1 את נתניה . נתניה תחסר היום את השחקן הכי טוב שלה בן דיין ותפסיד.

    מאיוקרה - אתלטיקו זה משחק שהכל יכול להיות בו , 2 קבוצות עם הגנות זוועתיות במיוחד , רק בגלל הכשרון של שחקני אתלטיקו הייתי הולך עליהם ומוסיף ללכת בשערים 2 .

    שאלקה הפסידה פעם אחת בלבד העונה בבית בליגה ויש לה איצטדיון ביתי מדהים ,אבל מצד שני רק לפני כמה ימים המבורג הצליחה לנצח באיצטדיון הרבה ייותר ביתי את גלאטאסאראי ובכלל חזרה שם מפיגור של 2-0 לנצחון 3-2 , משחק שתיהיה בו הכרעה תחושבת הבטן שלי אומרת 2 .

    עוד כמה סימונים נחמדים : אוסאסונה ,גיחון , חטאפה תיקו ,ראול,מסי ופריס סאן ז'רמן.