ליגת ווינר עונת 2007/8

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Number 8, ‏27/10/07.

  1. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא לא רוצה לחשוב שלילי, וצריך לתמוך ולאהוב את הכדורסל הישראלי כדי לגרום לו לצאת מהבוץ המכביסטי. קהל חייב לבוא ועניין חייב להיות.
     
  2. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האולם בחולון לדעתי הוא השלישי בגודלו בליגה, אחרי אשקלון (נדמה לי שפעם נערך שם משחק גמר כלשהו אבל והאולם מכיל למעלה מ-4000 מקומות אם אני זוכר נכון, אבל בגלל המיקום הוחלט להחזיר את זה לנוקיה)

    שים לב אין סנטר משמעותי(עמתי תמיר? , לקסר קשיש ולא יודע כמההוא ברמה לליגת העל למרות שהוא לוחם אדיר) שאלת הרכזים שאלה מכרעת איך הם יתפסו פיקוד על הספינה, אם הם יצליחו לנהל את המשחק יהיה טוב אם סימונס ודיקסו יזרקו כל מה שזז אתה תלוי ביום שלהם(כי הם ללא ספק שחקנים שיכולים ביום נתון לנצח כל קבוצה חוץ ממכבי) הבעיה שאתה בונה על שני ישראלים צעירים וחסרי ניסיון יחסית.
     
  3. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אני יסקר את הקבוצה שאני אוהב אליצור אשקלון, לפי מה שראיתי הם קבוצה בכלל לא יציבה ,
    במשחק נגד נהריה בגביע הייתי במשחק וראיתי איך הם מובילים 13-2 אבל בנאיביות הם איבדו את היתרון לאט לאט ובסוף הובסו,
    הם צריכים להתחזק בעוד שני שחקנים, רכז וסנטר נוסף כאשר הסנטר שהובא ווין ואלאס שחקן מצוין אבל כמובן שלא צריך לבנות עליו כשחקן חמישייה, צריך להביא מישהו סטייל ברנדון קורץ, בקשר לעניין הרכז הם הביאו אחד בשם פיל גוס אבל ראיתי אותו והוא לא עשה שום דבר מיוחד במשחק ולכן אני מעדיף לשחררו ולהביא נבחן נוסף, מחר אנחנו נפתח את העונה מול ראשון יהיה קשה מאוד נקווה שינצחו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/07
  4. iverson13 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,383
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין פה עניין של דעה..למכבי יש 11 אלף מקומות...לנהריה אשקלון וחולון 3000...אחרי זה לירושלים יש 2800..אחרי זה אני כבר לא זוכר...אני מאוד אוהב את לקסר..אבל לא חושב שהוא ממש יתמודד עם הגבוהיים הדומיננטים שיש בליגה..קשיש אני לא בטוח בן 32 בערך...יש לו עוד איזה שנה שנתיים..הוא זקן אבל לא קשיש היו שחקנים יותר זקנים שהצליחו לשחק(ולשחק לא רע בכלל..)

    הימורםי שלי למחזור הראשון:

    עירוני רמת גן-בני השרון

    מכבי ראשון לציון-עירוני אשקלון

    עירוני נהריה-מכבי תל אביב

    גליל עליון-הפועל חולון--יהיה משחק צמוד מאודדדדד לדעתי אבל גליל בבית..ראינו מה היא עשתה בבית שנה שעברה...

    הפועל ירושלים-גלבוע/עפולה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/07
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    נהריה כל כך לוזרים שזה לא יאומן. גם אם הם יובילו על מכבי ב10 הפרש עשרים שניות לסוף הם יצליחו להפסיד.
     
  6. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יפה אליצור הפתיעו אותי ניצחו במשחק חוץ נגד ראשל"צ 100-91 , משחק מצוין של הרכז פיל גוס שחבל שנפצע בדקות סיום המשחק, משחק עוד יותר גדול של דוידי שקלע 25 נק' .
     
  7. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    לוזרים נהריה!
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לא יודע אם נהריה לוזרים כמו שהמזל תמיד עם מכבי. יש עננת מזל שמרחפת מעל הצהובים האלו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    ועדיין, מדי עם הם מפסידים משחקים צמודים. מול ירושלים, גליל עליון, בני השרון. נהריה תמיד שוכחים איך לשחק כדורסל כשהם עומדים לנצח את מכבי.

    ד"א, זה רק אני או שדרק שארפ קיבל אתמול חמש עבירות ולא הורחק? או שזאת הייתה טעות של ערוץ הספורט, או שהכבוד שמכבי מקבלת מהשופטים עובר כל גבול.
     
  10. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מניח שזאת טעות של ערוץ הספורט, אבל לא מחובתו של שארפ ולא של קטש לספור את העבירות של שארפ בשביל זה יש מזכירות. אני גם ראיתי את זה ולא הבנתי איך הם משאירים אותו, מכבי לא עושים דברים כאלה. בכל אופן כנראה טעות ברישום בערוץ הספורט.
     
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מזל של מנצחים [מכבי] וגם לוזריות של נהריה.

    בכל מקרה אני מבסוט שקאמינגס הביא את החטיפה+סל ניצחון,אני מקווה שהוא יהיה כמו מקדונלד
    וחשוב מאוד למכבי שהוא יהיה טוב.
     
  12. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זאת לא נהריה ספציפית. אלה כל הקבוצות שמובילות מול מכבי 2 דקות לסוף באיזה 8 הפרש, וכצפוי רועדות הרגלים, איבודים מוזרים ונותנים יותר מידי ריספקט למכבי.
    זה היה כל-כך מצחיק לראות את ביינום וקאמינגס מנסים לנהל את המשחק של מכבי בחצי הראשון. כל התקפה נגמרה באיבוד כדור, או איזה סל מקרי.
    המשחק היה מאוד מבולגן, לא רק מצד מכבי. אוצ'וקוליץ' היה מתחת לכל ביקורת בחצי הראשון, כל כדור הגיע לשחקן מכבי. ופלדג'ר לא בדיוק הרכז האופטימילי, יותר שחקן שחודר, מין טימי באוורס, שחקן עם יכולת אישית. אבל המשחק פנים של נהריה פנטסטי. אוטיס היל שחקן נהדר, קוז'יקרו שחקן ליגה טוב.
    בקשר למכבי, שום דבר שם עדיין לא יתחבר. ביינום מזכיר את ביינום של שנה שעברה - יותר איבודים, פחות אסיסטים. קאמינגס עדיין לא התחבר, אבל רואים שיש לבחור כדורסל, אם לא הוא מכבי מפסידה אתמול. לעומת זאת, פייזר צריך להדאיג את קטש. נקלע לבעית עבירות מוקדם מידי, רך מידי בהגנה (נהריה חגגו על מכבי בחצי השני בריבאונד) וגם את ההתקפה הוא תוקע. דווקא התרשמתי מבאטיסטה, שחקן הגנה טוב, יופי של ריבאונדר, אולי הוא הפתרון לעייפות של וויצ'יץ'.

    בני השרון, חביבתי, מפסידה לר"ג (!), מאיר קלע רק 4 נקודות.
    ומה תגידו על חולוניה? נצחון ענק על הגליל עם שפר (אלוהים ישמור, הרבי מלובביץ' קם לתחייה). ואתם יודעים מה? אני לא מופתע. עם סימונס, מורן רוט ואריק קמבל, חולון יכולה להיות הלהיט של הליגה.

    אגב, היום ירושלים נגד גלבוע עפולה ב 5+לייב, יהיה מעניין.
     
  13. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אגב בני השרון, הבנתי שאפי בירנבוים הולך לעבור לWNBA. חתיכת מכה עבורם.
     
  14. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הציעו לו להיות העוזר מאמן של אלופת ה-WNBA, לא זוכר את שם הקבוצה, אם אני לא טועה פיניקס.
    אני לא יודע אם בירנבוים ירצה לעזוב את בני השרון, לדעתי פשוט טוב לא בארץ והוא לא רוצה לאמן בחו"ל.
    אבל, אם וכאשר בירנבוים עוזב זאת מכה קשה לבני השרון. המאמן הכי טוב בארץ לדעתי, ועם זאת הכי אנדרייטד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/10/07
  15. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיניקס מרקורי.
    דבר שני אני לא בטוח עד כמה זה פוגעבבני השרון כפי שאפי אמר יש לו זמן להחליט, וכידוע, ליגת ה- WNBA משוחקת במרביתה בזמן הקיץ כך שלא תיהיה בעיה לשמש בתפקיד כלשהו בבני השרון (כי מאמן ראשי תיההי לו בעיה כי קיימת חפיפה וגם כמובן הכנה לעונה לא תוכל להתבצע כראוי כאשר אפי עסוק בשלבים המאוחרים עם הפיניקס).

    לגבי מכבי, זה פשוט התדמית שמכבי או יותר נכון שמעון מזרחי ,יצרו לעצמם. בלתי מנוצחים, אז כאשר אתה מגיע מטר מקו הסיום אתה פשוט יורה לעצמך ברגל מחוסר אמונה. אני יודע שזה ממש נשמע שחצני מצידי עכשיו כאוהד מכבי,ודי פותח פה(כן אני מאמין בלפתוח פה) אבל זאת האמת, כל עונה אנחנו פוגשים 2 סימפטומים של משחק נגד מכבי, לעמוד בכבוד 3 רבעים או להגיע לקרב צמוד אבל להפסיד, ופעם ב.. מתגנב לו ניצחו כמו בכפר בלום, חצי גמר הגביע. וזה בדיוק הפחד של כל אוהדי מכבי מפיינל פור, אנחנו פגיעים במשחק כזה, אנחנו חשופים להפתעות וליום רע. חוסר האמונה שאפשר לעשות את זה גורם לכל כך הרבה קבוצות להפסיד ברגעים האחרונים נגד מכבי.

    לגבי מכבי עצמה, אני ממש לא אוהב את ההשמצות של ביינום, ברגע שיגדירו לו אם הוא רכז או סתם גארד הוא יראה מה הוא יודע. השחקן הזה כל כך כשרוני שאין לי ספק שהוא יכול להפוך לכוכב חבל רק שהוא לא נפל למאמן כמו פיני או דיויד שהיו הופכים אותו באמת לסופרסטאר. אני רוצה להזכיר שהיחס אסיסטים איבודים שלו בעונה שעברה היה 1 ל-2 (5.2 אס ו- 2.6 איב') ככה שלא מקובל עליי שהוא מאבד סדרתי, ראינו בתחילת המשחק שכשהוא רוצה הוא יודע למסור ודווקא כשאין היררכייה בינו לבין קאמינגס מכבי בבעיה כי לשניהם אופי דיי דומה.
    פייזר אתמול לדעתי שיחק הגנה טיפה יותר סבירה או לפחות ניסה לעשות הגנה ולא עמד בבטלה הוא זז קצת ניסה להפריע לא היה רך כמו נגד לה מאן. בכל מקרה רואים שהוא בעיה גדולה יותר מאשר יתרון וזה מפתיע אותי, ציפיתי שמכבי ידעו להשתמש בשחקן כזה שגדול על הליגה הזאת בכמה מידות. אני עוד הייתי נותן זמן אבל כמו שזה נראה כרגע קטש לא ממש מרוצה ממרכוס.

    לגבי באטיסטה, בהחלט מילה במילה יניב הואעושה רושם של שחקן מעולה, יש לו סגירה אדירה לריבאונד ומיקום מצויין בתוך הרחבה(הספקתי עוד להבחין בזה ביום חמישי ). אבל עדיין הרכז של מכבי הוא בגובה 2.11 ובלעדיו מכבי לא מתפקדת טוב, הדרך היחידה לתת לו מנוחה משמעותית היא להפוך את המשחק לגארבג' טיים מהרבע השני, אבל כמו שמכבי נראת עכשיו ניקו הולך לעבור עוד עונה קשה, עד שהחיוך חזר לו לפנים? כמה חבל.