ליגת ווינר סל 2013/2014

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/10/12.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אגב המשטרה טעו בדבר אחד. אם אתה נכנס לקהל אלים ברור שזה רק יגרור עוד יותר אלימות. הדבר הכי טוב זה לעצור את הזורקים בביתם ולא לתת לקבוצה המיוחסת את האפשרות לקחת איתם אוהדים למשחקי חוץ.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,165
    לייקים שהתקבלו:
    2,408
    הזרים של הפועל ירושלים מציונים, הבעיה היחידה בזרים היא שפלס לא יציב בכלל וקצת אוברטייד אבל פולן, סמית ודאנקן מציונים.
    טפירו מצוין אבל שאר הישראלים אוברטיידים, מה יש בכדיר עד היום לא הבנתי, אף פעם לא התלהבתי ממנו, ניצל את זה ששחקו כמו רנדל שיחק לצידו, גרנופלד האוברייטד הכי גדול שאני מכיר בליגה, מכדרר מביך, קוקיה נגר אבל נותן את הנשמה ואת לימונד אני לא סובל, יש ישראלים טובים יותר וכמובן זולים יותר, העיקר שיישלמו 170 אלף דולר ללימוד, 145 לכדיר וגרונפלד.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    בואו לא נגזים ונצא מפרופורציות. סך הכל הפסד הגיוני ביד נוקיהו, ואכן היום הפסד לא נעים להפועל...

    אבל אנחנו בסך הכל במחזור השני. לירושלים קבוצה טובה יחסית. ברור שהכל יכול לקרות אבל בואו לא נקדים את המאוחר. אני אישית מאחל להם שלושים הפסדים רצופים בהפרש 50 ומעלה, אבל לא צריך להסחף הם עדיין קבוצה טובה בטח ובטח בליגה שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/10/12
  4. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולן עם שבעה איבודי כדור, הוא יכול לקלוע 40 נקודות עד מחר, כשאתה מאבד כמות כזאת הוא בטח לא מצוין, הוא סקורר וזה הכל, בית ספר לכדורסל הילדים מאוסישקין עשו לו ולכל הזרים של ירושלים שבכל מקום בתקשורת כבר טענו שהם טובים מהזרים של מכבי.
    עד מתי הבלוף הזה יימשך?
     
  5. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז כנארה שאתה לא בקיא בכדורסל הישראלי.
    בין הפועל וירושלים קיימת שנאה עוד משנות התשעים.

    שום מילה על הישראלים של הפועל? יש למישהו בכלל ספק ששולדבראנד הוא הגבוה הישראלי הטוב ביותר כיום? ומה תגידו על שחקנים כמו תימור, איתן ונאור? באיזו עוד קבוצה יש ישראלים כאלה?
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני מסכים עם שי. ארז, אף אחד לא יוצא מפרופורציות, אלא מכניס לפרופורציות את אוהדי ירושלים והתקשורת, שממשיכה לפמפם את השטות של הסופר קלאסיקו. למישהו יש ספק שירושלים לא הקבוצה השניה בטיבה בארץ כבר כמה שנים? כן, על הנייר יש להם קבוצה שצריכה להאבק על האליפות, אבל שמות לא אומרים הכל. ראיתי אותם כמה פעמים העונה הם נראו זוועה. אפילו מול חולון, שהיה הניצחון היחיד שלהם, הם ניצחו בגלל השופטים. סמית' שחקן מצויין, גם פולן ודאנקן שחקנים טובים. צריך הרבה יותר מזה כדי להקרא קבוצת כדורסל טובה.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שכחת שניים: ליאור אליהו ועומרי כספי וזה רק כי אני עייף בלנסות לזכור עוד. שולדבראנד שחקן מאוד מוכשר, תן לו עוד קצת לקרוע זוגות נעליים לפני שתכתיר אותו.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,165
    לייקים שהתקבלו:
    2,408
    LIVERPOOL87
    אני בטוח שפולן יחתום עכשיו על 40 נק' ו-7 איב' בכל משחק. בסדר איבד יותר מידי, אז מה, פינוק בנתניה היה מאבד 9 כדורים ומנצח לנו את המשחק על הבאזר עם 20 נק', פולן הביא משחק מצוין היום באחוזים מעולים.

    Ricky van Wolfswinkel
    אני זוכר בקיץ אמרתי שיש לנו 4 שחקנים צעירים מציונים בעתודה (דאוסון, סולמון, טימור ועוד שחקו שברח לי) ושהישראלים צריכים לקבל יותר דק', אתה לא הסכמת איתי ופתאום אתה משנה דעה אחרי 2 מחזורים?
    אגב, סולמון עם 13 נק' וטימור עם 7 נק' ו-7 אס' היום.
     
  9. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ההבדל בין ירושלים לנתניה,לכם לא היה יותר מידי בסגל שלכם, אבל ירושלים קבוצה עם סגל שחקנים רחב וטוב (על הנייר כן? ) אם שחקן קולע 40 נקודות אז שאר השחקנים לא קולעים 20 נקודות, זה בא על חשבון מישהו אחר. מצד שני את האיבודים אתה רואה נטו בחשבון הסלים במתפרצות שאתה מקבל.
    ולכן כל הנקודות של הזרים המצטיינים של ירושלים שווים לפח, וקיבלת היום הוכחה שקבוצה מנצחת כקבוצה ולא באחוזים מהשדה שכולם אגב היו טובים מאוד אצל ירושלים.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אני בקיא מספיק לדעת ששתי הקבוצות מאחד דבר אחד: השנאה למכבי ת"א...

    ריקי, כמעט אני רוצה להגיד, 'שול' מי?
    עד ששולבראנד יוכיח לכולנו שהוא יודע גם לשחק כמו שצריך ביורוליג הייתי קצת נזהר עם אמירות שבאמת מוגזמות. אני בטוח שיש לו כישורים, אבל להגזים זה גם מקצוע.
     
  11. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליאור אליהו? זה לא האוברייטד הזה שחוץ מזריקה אחת הוא לא מסוגל לעשות כלום?
    עמרי כספי הוא סמול פרוורד שלא משחק כפאוור פרוורד ושמדברים על גבוהים מתכוונים לעמדות 4-5.
    מה זה שחקן מוכשר מאוד? האיש כבר בן 29 והוא שיחק בחו''ל ואני די בטוח שהוא כבר קרע הרבה זוגות נעליים אבל כנארה שככה זה בעולם שארזם לורבק הוא סנטר.

    yakov_y
    אין סיכוי שאמרתי את זה אבל אם כן אני אשמח אם תתן לי ציטוט.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,165
    לייקים שהתקבלו:
    2,408
    הליגה שלנו קצת התחלשה העונה לדעתי, יותר מידי קבוצות בינונית, גליל/גלבוע ואשקלון מאוד חלשות.

    כשהייתי ילד קטן מאוד אהבתי את הפועל תל אביב בכדורסל, בעיקר את מרכוס האטן, מתרגש מאוד לראות אותם חוזרים, חבל שהם משחקים באולם של 2000 מקומות במקום לשחק בנוקיה, לתאר רק את נוקיה אדום בדרבי...
    הפועל תל אביב הפתיעו אותי ובענק היום, לא האמנתי בקבוצה הזאת, הישראלים שם מציונים והיום יותם שירן ויוני ניר לא שיחקו בכלל ויש להם מה להציע, נאור עם 5 חט' בממוצע ב-2 המשחקים, ג'ף אלן כרגיל חלש, גם מורי לא הרשים וגם הזר הלבן לא ירשים, אני בטוח בזה, קרטיס קלי לא מספיק בתור זר גבוה, מקסימום זר רביעי, סטיט בכלל לא תפסתי ממנו וספג הרבה ביקורת מהקהל של הפועל בעונה שעברה אבל גם במשחקי האימון וגם בליגה הוא מפציץ, חתיכת שחקו.
    הפועל ירושלים לא צריכה לדאוג, היא תתברג בצמרת למרות כל האוברטיידים שיש להם.

    במשחק של ראשון ואילת היה אפשר להבחין באין הגנה של אילת, מהרבע הראשון ההגנה שלהם הייתה ביזיונית, קבוצה טובה מראשון נותנת להם 120 נק', אוטר וחנוכי היה מעולים בצד הכתום, באילת חכמון ממשיך לא לקבל דק' ויאנגר לאכזב, הזרים מחזיקים את אילת וחבל כי יש להם אחלה של ישראלים.

    חיפה הביסה בקלות את הקבוצה הכי חלשה בליגה, העיקר שהתלהבו בגליל מהקבוצה הצעירה שהם בנו ולא חשבו שהם יכולים ליפול עם הזרים הצעירים, יועד בית יוסף עם משחק יוצא מן הכלל (מי אמר שאין ישראלים?), חבל רק ששיחק כל כך מעט, ברנר וגרין הנגרים שוב עם 0 נק', יותר מזיקים ממועלים, שמחון אולי קלע 10 נק' אבל רק הזיק עם כמות מטורפת של זריקות (4/16 מכל הטווחים), והאנטר עם משחק חלש של 5 נק' ו-7 איב', לא מזכיר את השחקו מהפועל ירושלים.
    בחיפה סטול מצוין אבל הוא בכלל 2, זרק 9 שלשות היום, דונטה סמית איכזב במשחקי האימון אבל בעוד משחק מדהים היום (21 נק', 8 אס', 4 חט'), תומאס לא מרשים, קוז'יקרו שיחק לא מספיק וקלאת'ס אשכרה שיחק היום בעמדה 3 וקטף 20 רב', 7 אס' ו-15 נק', מדהים כמות הריב' שהזרים לוקחים פה, זה התחיל עוד במשחקי האימון.

    אמרתי במשחק נגד נתניה שסימפסון חתיכת שחקו, יפתיע עוד הרבה, האסל מחולון עם 19 ריב'!
    לא תופס מחולון בכלל, מי הגבוה המחליף שלהם בכלל?

    מחר נתניה יוצאת נגד הקבוצה מספר 2 לדעתי בליגה מבחינת הסגל, אם בני הרצליה מעיפים את הרכז הזקן מה-NBA ומביאים רכז אחר הם בלתי ניתנים לעצירה, את נתניה אי אפשר לדעת איך לאכול, מצד אחד זרים מרשימים, מצד שני ישראלים עלובים, בני השרון עם בק המצוין, רייס שלא מחטיא מהשלוש עוד ממשחקי האימון, ברקוביץ' שסוף סוף ממש את הפוטנציאל.
    לא פשוט יהיה...
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,165
    לייקים שהתקבלו:
    2,408
    Ricky van Wolfswinkel
    טעות שלי, התבלבתי בינך למשתמש דה לה האסה.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ריקי, כשתלמד את תפקידי שחקני הכדורסל על בוריים תדבר איתי, זה אחד. שתיים, מספיק לקרוא את התשובות שלך על שחקנים כמו ליאור אליהו ועומרי כספי (הוא לא רכז במקרה, כספי? ככה זה בעולם ששבד הוא לא רכז), כדי להבין שעם כל הכבוד, אתה לא בדיוק הבנאדם שמבין מקצועית את המשחק.
     
  15. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    מה קרה לעזאזל לגלבוע? איך אלופת 2010 בנתה קבוצה כל כך חלשה? איפה ידי הזהב של עמית גל בבחירת זרים?