ליגת ווינר סל 2012/13 - נקבע לוח המשחקים

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏16/10/11.

  1. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    DeLaHaza,

    למה מכבי צריכה להתאים את עצמה לשאר הליגה אם יש לה את ה"כלים" להיות טובה יותר? למה אני או כל אוהד מכבי ת"א אחר צריך להיות מוכן להפסיד תארים בשביל שקבוצות אחרות ירגישו טוב עם עצמם? אני לא צוחק עכשיו, אבל סלח לי על המילים, אני פשוט שם זין אחד גדול על כל הליגה פה. אני הייתי מאוד מרוצה אם היינו משחקים רק בליגה האדריאטית וביורוליג. במקום להעריך את הדבר היחידי שמעניין פה בענף רק מנסים להרוס אותו(מכבי), אז הייתי רוצה לראות מה יקרה לליגה הזו ללא מכבי ת"א.

    יופי, איך מכבי אשמים ששאר הקבוצות לא רוצות להשקיע? אז ההיגיון שלך אומר בוא נדפוק את מכבי כי היא להבדיל מהאחרות כן מוכנה להשקיע מדי עונה.

    שי,
    וזה ההיגיון ה"בריא". אומנם, בארה"ב זה חוק מצוין כי יש ליגות מבודדות וזה יוצר שיוויון אמיתי ביחד עם הדראפט, אבל באירופה זה פשוט לא אפשרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/11
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    שאתה בן 20 שמשחק כדורסל עם בני 13 אני יכול להניח שלא ממש תהנה לנצח. זה בערך המצב של מכבי.
    רוצה להמשיך בזה סבבה, זה לא אומר שאנשים לא יתרעמו על זה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/10/11
  3. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx!
    יש בישראל אצנית אחת בשם אירנה וינגרטן, שהתחום שלה הוא 3000 מטר מכשולים. כל שנה מחדש היא נאלצה לגייס רצות כדי שאפשר יהיה לקיים את המקצה באליפות ישראל וכל שנה היא הייתה עוקפת את היריבות בסיבוב גם בגילה המופלג וזוכה במדלית הזהב ובכמה גרושים. בפעם ש-2 הרצות שהיא גייסה לתחרות פרשו והיא התחרתה עם עצמה ועמדה לבד על הפודיום, היא ממש לא שמחה בעוד תואר, אלא יותר הייתה עצובה על עתיד הענף שלה.
    זה ההבדל בגישה בין ספורטאים למכבי.

    זה לא אפשרי בליגה כזו שיש בה מאזן אוהדים, ומאזן תארים שמכבי מחזיקה שם פי 3 יותר מהשאר.
    האליפויות שמכבי איבדה בשנים האחרונות היו רגעים של אושר, אבל מה השגנו מזה אם כעבור שנה מיקי דורסמן עזב כי אף אחד לא נתן לו את האמצעים להמשיך אם זה הלאה.

    איזה זין גדול יכול לשים אוהד מכבי כלשהו?
    אתה שם זין על הליגה ועל הכדורסל בישראל? אני שם זין על מכבי ואומר בכל מקום שהיא זונה. למה אתה צריך להפסיד תארים בשביל שאחרים ירגישו טוב? התשובה בגוף השאלה.
    אני גם הייתי רוצה לראות את מכבי רק באדריאטית וביורוליג ולראות מה היה קורה פה בליגה בלי מכבי, הנה- יש לך ולי אינטרס משותף. חבל שקופל, ערוץ הספורט ומפעל הפיס לא משתתפים איתנו באינטרס הזה ושנינו נאלצים לסבול.

    בזה שמכבי יצרה פערים ששום קבוצה לא מסוגלת לצמצם, וגם בזה שמכבי תקח כל שחקן טוב שיצוץ בקבוצה הזו בעקבות ההשקעה ותפעל גם במטרה לא לתת לקבוצה הזו להתחזק ולא רק במטרה לחזק (עוד יותר) את עצמה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/10/11
  4. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    DeLaHaza,

    שוב אני שואל: איך מכבי אשמה בזה שהיא הציבה סטנדרטים ששום קבוצה אחרת בארץ לא מצליחה להתקרב אליהם?

    מצחיק.

    הענף חשוב לי, הליגה במצב הנוכחי שלה ממש לא, יש את הליגה הלאומית שמעניינת בהרבה. לגבי החלק השני במשפט, נו... אם זה מה שעושה לך את זה.

    ולמה קופל, ערוץ הספורט ומפעל הפייס לא משתתפים איתנו באינטרס? כי הליגה הזאת לא מעניינת את אף אחד בתקשורת אם לא מכבי ת"א ולי זה ברור, אני פשוט רוצה ששאר האנשים כמוך יבינו זאת בעצמם ברגע שיראו זאת.

    1) אז בגלל שהיא מצליחה ברמות קיצוניות לעומת שאר הקבוצות בכדורסל הישראלי, היא צריכה לעצור לרגע ולהגיד: "וואלה, זה לא הוגן כלפי שאר הקבוצות שאנחנו בנינו אימפריה במשך עשרות שנים. צריך להפסיק הכול ולהשתוות אל הרמה החלשה ששאר הקבוצות מציגות". אתה באמת לא מצליח להבין עד כמה ההיגיון שלך פה לא נכון? מכבי ת"א צריכה להתחשב אך ורק באינטרסים שלה ולא בשל אף אחד אחר. כך כל מועדון צריך לנהוג.

    2) הצביעות והבכיינות שלך באמת שכבר נמאסה על כולנו וכבר עידן ענה לך למיטב זכרוני איך בדיוק הפועל ירושלים למשל מתנהגים - הם רחוקים מלהיות צדיקים ואני מאוד נחמד איתם עכשיו. ההתנהלות של מכבי ממש לא "טהורה" או "נקייה" גם כן אבל היא בהחלט חוקית לכל דבר: יש לה את האפשרות לשלם הכי הרבה בארץ ובהתאם היא תרצה להחתים את הישראלים הטובים ביותר. זה בדיוק כמו שמנצ'סטר סיטי החתימו הרבה שחקני פרמיירליג מאז שהשייחים השתלטו עליהם - יש להם את האפשרות לבזבז והם עושים זאת, אם תרצה או לא. האמת היא שלא צריך ללכת כ"כ רחוק ואפשר לראות מגמה דומה בכל ענף ספורט קבוצתי אבל גם בהבדלים בין מכבי ת"א לזו של מדינת ישראל ומכבי ת"א כקבוצה ביורוליג: אנחנו מייצרים שחקנים/לוקחים אותם מקבוצות קטנות אחרות בארץ ולאחר מכן ברצלונה מציעה לאותם שחקנים יותר כסף והם עוזבים בסופו של דבר. אין בזה שום דבר פסול, זה חלק מ"שרשרת המזון" בספורט. העניין הוא שבזמן שאתם מתבכיינים אנחנו ממשיכים לעבוד, לייצר שחקנים חדשים ובו זמנית גם לזכות בתארים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/11
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עושה רושם שדן גרנפלד יעבור מהפועל חולון להפועל ירושלים, לאחר שהצהובים-סגולים לא הצליחו להעבירו ברשות בקרת התקציבים. במידה ואכן כך יקרה, צפוי משה מזרחי לעשות את הדרך בכיוון הנגדי. אני מאוד מקווה שהפועל חולון תצליח לשמור עליו, אבל גם אם לא, אז משה מזרחי הוא שחקן טוב. לבטח לא נקודת תורפה כפי שמנסים לצייר הירושלמים.
     
  6. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    לא אשמה.

    מה זה אומר שהענף חשוב לך? אני חושב שבכל ענף ספורט צריכה להיות קודם כל תחרות, ואתה לא מוכן בשום פנים ואופן ליצור תחרות.
    ולגבי המשפט השני: אין לי 80 תארים, אז כן- המצב בקנטים.

    כי הם משיגים כסף ופרסום מזה, דא?

    לא, מכבי צריכה לומר אבל "וואלה, נמאס כבר שאין לנו פה בכלל תחרות וזה כבר לא מעניין שהאימפריה שבנינו במשך עשרות שנים מבטיחה תארים לפני פתיחת העונה, בואו נחפש אתגרים חדשים או דרכים ליצור תחרות". אבל לא, מכבי היא כמו הילד שמשחק בפרו עם ברצלונה על הרמה הכי קלה, מנצח 20-0 ובטוח שהוא הכי טוב בעולם.

    לא ידעתי שלמנצ'סטר סיטי יש 80% מהתארים שחולקו אי פעם באנגליה. טוב לדעת.
    אם אני מבין נכון מההשוואה שלך אז למנצ'סטר סיטי יש גם את הרוב המוחלט של האוהדים בארצה, היא היחידה שיכולה להרשות לעצמה איצטדיון באיכות טובה והתקשורת עושה פינה מיוחדת כל פעם שהיא משתתפת בטורניר פרטי.
    מה שמכבי עושה זה חוקי, אבל חזירי, מעצבן ולא אצילי- ומקבוצה שהשיגה את כל מה שמכבי השיגה אפשר לצפות כן להיות אחרת, ואם לא- אז אל תתפלא שמתרעמים עליה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/10/11
  7. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    DeLaHaza,

    אז אם היא לא אשמה, למה אתה בא אליה בכ"כ הרבה בטענות ללא היגיון?

    זה אומר שחשוב לי שיהיו פה שחקנים ומאמנים טובים. חשוב לי שיהיו פה מתקנים ברמה גבוהה - החל מגילאי הנוער. הליגה ממש לא מעניינת אותי במצבה הנוכחי וכנראה שגם לא תעניין בעתיד: מכבי ת"א לא אשמה ששום קבוצה אחרת לא מוכנה להשקיע או שאין לה את המשאבים להשקיע ברמה שקרובה אליה. מכבי ת"א לא אשמה שהליגה הזו סגורה ואי אפשר לרדת. מכבי ת"א לא אשמה שלמי שיש מספיק כסף מקבל את האפשרות לעלות לליגה הזו - אפשרות שאף אחד לא ממש ממהר "לנצל" כי הליגה הזו רקובה ועדיף כבר לשחק בליגה הלאומית, ששם אפשר לראות ישראלים, מלחמה, זרים בודדים וטובים וקהל שנהנה מכל רגע.

    אין ספק, קבוצה צריכה להתחשב בשאר הקבוצות כי זה לא הוגן שהיא כ"כ מצליחה. ממש גועל נפש, חוסר קלאס מצידה של מכבי, אין מה להוסיף.

    טוב לדעת שאתה לוקח את ההשוואה לאן שאתה רוצה. הסברתי לך כבר את הדמיון בין שתי הקבוצות, אין צורך שאחזור על עצמי שוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/10/11
  8. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    היא לא אשמה בסטנדרטים שהיא הציבה, היא אשמה בזה שהיא לא מחפשת תחרות ואתגר ורק יודעת לדרוש עוד.

    עם הישראלים שאני רואה בליגה הלאומית אני מעדיף כבר לראות כדורסל תיכונים, ככה גם אם כולם שם גרועים אין איזה בראיין אוסברי או רוב בראון שמתעלה וגורם ל"כוכבים" כמו נועם מטלון או אבירם זליקוביץ' להיראות כמו בדיחות.
    קהל שנהנה מכל רגע? עשה טובה. 200 איש באולמות מקרטון...
    עיריות ובעלי הקבוצות לא ישקיעו סתם כסף במתקנים ומאמנים בנוער, אם זה לא יביא להם קבלות בעתיד.
    למכבי יש חלק באשמה של מצב הכדורסל בארץ והליגה הרקובה שנוצרה פה: אף קבוצה לא יכולה לגייס 2 מיליון דולר כי לאף קבוצה זה לא משתלם, שוב.

    בספורט כל קבוצה מבחינתי חייבת לשאוף לתחרות וצריכה לשאוף גם לאתגר. זה שמכבי לא עושה את זה- חוסר ספורטיביות.

    בליגה שבה יש תחרות (=2 קבוצות ומעלה שנאבקות על התואר), כל קבוצה צריכה לשאוף להיות טובה יותר מאחרת ואין שום בעיה אם סלטיק לוקחת את הכוכב של הארטס תמורת גרושים כדי להתחרות בריינג'רס.
    מכבי עושה את זה כדי שלא תהייה לה בשום פנים ואופן תחרות. בין אם זו הכוונה שלה ובין אם זו לא, זה מרתיח את האוהדים.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מועדון הישגי לא אמור לחפש תחרות או אתגרים. הוא אמור לחפש (ולמצוא) הישגים. מכבי תל אביב לא אשמה שהיא הקבוצה היחידה בישראל שגם שואפת להישגיות וגם יש לה את מלוא האמצעים לכך.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    דה לה האסה, הויכוח איתך לא שווה כלום כי אתה לא מבין מה שמדברים איתך ונותן תשובות של ילד בן 10. ואני לא אומר את זה חלילה כדי להעליב, אלא פשוט כדי שתסתכל למה כל הויכוח על הנושא הזה איתך הוא הזוי. נותנים לך טענות מוצקות ואתה כמו ילד בן 10. למה שלא תבוא לברצלונה היום בטענות? בוא תגביל אותם, כי אף קבוצה אפילו לא מדגדגת אותם בשנים האחרונות. אז אתה תבוא ותגיד לי 40 שנה, אבל כיום בליגה הספרדית התחרות (וגם לא ממש) היא בין בארסה לריאל. למה שלא יגבילו שם משהו? אתה שומע את עצמך? מועדון צריך להתנצל על זה שהוא מצליח? לכו קיבינימט אתם וכל הליגה! אבל אתה כל כך הרבה פעמים סותר את עצמך רק כדי להגיע למשפט הסופי שממנו אתה גומר: מכבי זונה. אז תגיד שאין לך מושג מהויכוח הזה ורק בא לך להגיד שמכבי זונה. לך תכתוב על הקיר של הפייסבוק של המועדון, שמכבי זונה כמה שבא לך.
    לא יודע מאיפה אתה שואב מקורות ואתה כנראה מאוד צעיר אז בוא אני אגיד לך משהו: לפני 50 או יותר שנים, מכבי והפועל ת"א התחלקו כאן בתארים, כשהפועל היתה אפילו המועדון העשיר יותר אחרי שסחטו מהציבור את כספי ההסתדרות (איזה כיף ישר להאשים את מכבי והכספים של ערוץ 1, נכון?) רק שאותם סיפק להשאר במקום ולא לראות איך אפשר לגדול, בעוד שבמכבי הבינו שהשתתפות בזירה האירופאית תהפוך אותם לקבוצה גדולה ובעלת משאבים ומכאן הכל היסטוריה. מוסר השכל: מכבי לא נולדה עם פור של 20 מיליון דולר על היריבות שלה, אלא התנהלות נכונה לאורך 40 שנה לא רק בכדורסל הישראלי אלא בספורט הישראלי, אותו ספורט שיש לו "כ"כ הרבה הישגים". אז העולם של מי דפוק, של מכבי? אולי, כי היא מגיעה ממדינה שאוהבים לראות כאן חרא. אנחנו חיים בחרא 60 שנה, המצב הביטחוני חרא, המצב הכלכלי חרא ואת אלו שמצליחים אנחנו אוהבים לקלל, להשקניט מנהצרות עין שיש כאן במדינה הזו. חבוב, תמשיך לקלל ולהתעלם מהבעיה העיקרית של הכדורסל, שחלק ממנה זה היו"ר העבריין שלך שהיה צריך להיות בכלא על זיופי דרכונים. זונה, זונה אבל דופקת אתכם כל פעם מאחורה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/10/11
  11. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    למכבי יש מספיק הישגים כדי שהיא תתפנה לעוד דברים. ואם לא- אז אי אפשר לצפות שלא יזעמו על התאוותנות שלה.
    לא בדיוק מתאים להגדרה של "מועדון הישגי", אבל הבאתי את הסיפור של אירנה וינגרטן ב-3000 מכשולים.

    אתה שואל ועונה לעצמך- בספרד יש תחרות בין ברצלונה לריאל. וגם שם האחוזים של האליפויות של ברצלונה וריאל יחד נמוכים מאחוז האליפויות של מכבי לבד. ברצלונה האימתנית קיימת 3 שנים, 3 שנים זה לא פרמטר, לפחות עשור.

    איך המשפט האחרון שלך קשור חוץ מדחף פתאומי לקלל? להזכירך אתה אוהד מכבי, אין לך את הפריבילגיה להוציא קיטור מתסכול.
    אף אחד לא צריך להתנצל על זה מצליח, הוא צריך להתנצל על זה שכל מה שמעניין אותו זה ההצלחה שלו, או על זה שבשביל ההצלחה שלו הוא נהג בדרך לא מוסרית.

    מכיר את הסיפור הזה, ודי מזל שזה מה שיצא כי אם לא אז הייתי היום אוהד של אחת מה-2 וזה מפחיד לחשוב. כמו שאמרתי, אני לא מאשים את מכבי בזה שהיא צברה פער.

    נכון, מכבי זכתה ב-3 אליפויות אירופה, ואני רוצה שהיא תמשיך לזכות באליפויות אירופה (משמע היורוצ'אלנג') או בכל מפעל פרטי אחר שהיא משתתפת בו, אבל ההישגים של מכבי בזירה המקומית באים על חשבוני ואני לא רוצה את זה.
    הבעיה העיקרית של הכדורסל שבתור אוהד מכבי אתה מתכחש אליה- זה שאין תחרות אמיתית, וזה הדבר הראשון שחייב להיות בספורט. ובלי אמצעים מכניים- גם לא נוכל לייצר פה בחיים תחרות כי הפערים יותר מדי עמוקים.
    אגב, אתה מדבר על המצב הכלכלי החרא שלנו שכשמישהו בו מצליח כולם חייבים לקלל- אתה מוכן לומר במילה מה אתה חושב על ההצעה של המוחים על יוקר המחייה לגבי העלאת המיסוי הישיר על העשירים?
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא אענה לך על עניין המוחים כי זה הרבה יותר מורכב ואין שום קשר לדיון הזה כאן, באוף טופיק בשמחה. בשאר בתשובות שלך אתה פשוט מוכיח כמה אתה לא קשור לדיון. למה שאני בתור אוהד כדורסל של קבוצה מסויימת, ארצה שתהיה תחרות בכוח? כלומר יש לנו יופי של תחרות ביורוליג ואני לא מתלונן ומאוד נהנה גם בהפסדים, אבל הרעיון האבסורדי שלך, זה שהקבוצה שלי צריכה לגרום לתחרות בליגה. אולי אתה רוצה שפדרמן שימעון יתנו תקציב סמלי כל שנה לשאר הקבוצות? אף אחד במכבי לא אמר שהוא לא רוצה תחרות ואף אחד במכבי לא צריך לגרום לתחרות, זה לא התפקיד שלנו לעשות את זה. ומי אתה שתקבע כמה הישגים יש למכבי ומה היא צריכה לעשות במקום? ואם אתה חושב שליגה עם שתי קבוצות זה הרבה יותר טוב, אז יש לי חדשות בשבילך. זה בדיוק אותו חרא, ספר את זה לאוהדי ואלנסיה, לה קורוניה, אתלטיקו והשאר. למה שלא יעשו שם תקרת שכר, כדי שריאל לא תביא את רונאלדו שעולה כמו כל הליגה הספרדית ביחד? אז מצד אחד אתה לא מאשים את מכבי שצברה פער (וואו, מזל, איך היינו ישנים עם ההאשמות שלך) ומצד שני מכבי אשמה שהיא לא גורמת לעצמה תחרות בליגה..... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx אני אחזור על עצמי: אתה שומע את עצמך? גבר, כמה הזוי בנאדם יכול להיות? ודווקא אין לי דחף לקלל, את הקללות שלי לגועל נפש הירושלמי כהר הבעתי כשהייתי בגילך, עכשיו זה כבר לא מעניין, אתם לא הייתם פונקציה אף פעם וכנראה לא תהיו.
     
  13. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    ברור שזה חרא להיות אוהד של קבוצה שלא יכולה לאיים על האליפות, אבל אני מדבר על נושא אחר: שיש פה ליגה שאין בה תחרות בכלל, וזו בעיה.
    אין לי בעיה שבספורט תהייה היררכיה ויהיו קבוצות עלית, קבוצות בטן וקבוצות תחתית, אני בכלל בעד היררכיה (וגם אתה, לולא ההתחמקות מלענות על הדרישה של המוחים, מסתמן ככזה) בעולם ושאנשים יקרעו את התחת שלהם בשביל לעלות במעמדות, אבל בספורט, יש אלמנט שלא צריך להיות קיים בחיים האמיתיים: תחרות, עם טבלה וניקוד. כשיש רק אחד בראש ההיררכיה, אז אין תחרות, ומבחינתי אין ערך לספורט בלי תחרות. במצב כזה כן צריכה להיות התערבות.

    עכשיו איך יוצרים תחרות: קודם כל, מאמצים שיטה שמשתמשים בה בלא מעט ליגות כדורסל ושל עוד ענפי ספורט אחרים בעולם של פיינל פור, כדי שקבוצות יוכלו להשיג יותר ניקוד בדירוג האליפויות בתקווה שזה יתמרץ קבוצות.
    דבר שני: אולם ניטרלי. אין בארץ אולם לאומי, אז נלך על הגרלה של אולמות עם תקן מינימום. הבעיה שאין אפילו אולמות עם תקן מינימום. אבל זה בע"ה בקרוב ייפתר.
    דבר שלישי: כדי שבמשחקים עצמם בין הקבוצה שעומדת בראש ההיררכיה (להלן- מכבי) ובליגה בכלל יהיה מצב יותר שיוויוני ופחות צפוי, להכניס עוד מגבלה מכנית, בדמות תקרת שכר (שכל מה שהיא תמחק- זה את הפערים על המגרש, לא את הפערים בתקשורת, ביציעים, במתקנים או ברזומה והניסיון).
    ועכשיו מכבי נכנסת לתמונה וצריכה לבצע את התפקיד שלה: לקבל את זה בתור אתגר, או בהבנה שנוצר מצב שחייבים לתקן.

    אתה לא יכול להאשים מיליארדר שהוא נהייה עשיר מספיק כדי לבנות לעצמו ארמון מזהב (זה נחשב לצרות עין, לדעתי), אבל אתה יכול להאשים אותו על חזירות אם הוא ידרוש שיפסיקו לגבות ממנו אחוז מס גבוה יותר משאר אזרחי המדינה, (וזה יהיה לגיטימי, לדעתי).
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין לי בעיה לענות לך על עניין המוחים ולדעתי אפילו אנחנו נהיה באותה דעה, אבל לא בדיון הזה. לגבי שאר הטענות שלך, אני לא מקבל את זה שקבוצה צריכה להוריד את עצמה ברמה שגם יפגע בה בתחרות האמיתית שאליה היא מכוונת, רק כי היו"ר שלך ויו"ר אחרים לא מתאמצים מספיק ורק מחפשים קיצורי דרך. אז כן, אם הייתי מזרחי, לא הייתי משחק בישראל, מה שכנראה היה מתאים לך, אבל היית מקבל ליגה למקומות עבודה (לא שזה כזה רחוק ממה שיש היום). אני לא רואה טעם בלחזור על הדברים שלי, אני לא מבין את עניין הביתיות: למה לבזבז עונה שלמה אם אין לך יתרון בכלום? לקחתם את הפלייאוף ואת הביתיות, מלבד נוקיה אין אולם אחר שיכול להרים אירוע כזה, כי אז זה יראה כמו אליפות הארץ לתיכונים (בחיי שאני לא מבין אותך, אם לא אכפת לך שזה ייראה ככה, אז למה להקים ליגה בכלל?). מאחר ומכבי מסיימת ראשונה, מגיע לה איזשהו יתרון על פני השאר, מה לעשות, ככה זה ליגה. בעונה שחולון סיימה ראשונה, אם היה פלייאוף היא היתה עם הביתיות, רק שפה לא אוהבים לחשוב וכך יצא שהקבוצה הטובה לאורך השנה, כמעט והפסידה אליפות בשיטת הפיינל פור, למזלה דיקסון הציל אותה.
     
  15. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    איך מה שמכבי תציג בארץ ישפיע על הופעותיה ביורוליג.

    רק 11 קבוצות הצליחו להעמיד תקציב מינימום לליגת העל ו-2 מהן התקשו מאוד בזה, אך שאני לא רואה שום דרך. זה כמו לומר שאדם שבקושי יש לו מה לאכול לא מתאמץ מספיק כדי להקים חברה שתפתח סטארט-אפ.

    בינגו! אם הרמה פה זה ליגה למקומות עבודה, אז לא צריך לעטוף אותה בעטיפה של NBA (ובטח לא בסלוגן המגוחך של קופל והסיסמאות של "הכל יכול לקרות"). אני מוכן לוותר על העטיפה הזו ועל מה שמפרנס את ערוץ הספורט, מפעל הפיס ואבנר קופל (וגם באיזשהו מקום את בעלי הקבוצות, ובאיזשהו מקום את חובבי הכדורסל בישראל שבולעים כמו טטל'ה את כל מה שקופל משווק), כדי להפוך את הליגה למקומות עבודה שיש פה לליגה נורמלית.

    יש מספיק ליגות בעולם (תיכונים, נוער, NCAA, NBL, NFL) שבה היתרון שמקבלת זו שמסיימת ראשונה לא שונה בהרבה מזו שמסיימת שנייה או רביעית (למרות שהראשונה מקבלת בפלייאוף את הקבוצה במקום השמיני, שהיא כביכול חלשה יותר מזו שמקבלת הקבוצה שסיימה במקום הרביעי). וגם אם לא, אז בליגה הזו חייבים למחוק יתרונות כדי שיהיו יותר סיכויים לתחרות, כפי שהסברתי.

    נראה לי שגם אני וגם אתה רוצים אותו דבר כל אחד ממניעיו שלו: טיפול שורש לכדורסל הישראלי וליגה בלי מכבי. צריכים להתאחד כדי לשכנע עוד אוהדים ואולי גם לשנע בסוף את אלה שמתפרנסים מהליגה הרקובה בארץ.