ליגת ווינר סל 13/14 - מחזור 6

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏5/10/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ושוב אנחנו מגיעים למצב של לבזבז כסף ביולי כדי לבזבז עוד קצת באיזור נובמבר-דצמבר. פשוט הזוי לאיזה מחוזות לוקחים אותנו הפדרמנים. ואני באמת ובתמים חשבתי שרענן כץ הוא הבעיה. זה נשמע הזוי להשתמש בדווין סמית' כתירוץ, אלבל אני באמת חושב שהוא אולי השחקן החשוב ביותר שלנו, הגו-טו-גאי מה שנקרא, כשהעסק תקוע וצריך שמישהו יציל את המצב. גם בלי סמית' ושון אנחנו צריכים לנצח בלישראל, אבל כנראה שהקבוצה הזו מוגבלת מדי בכדי לוותר עליו (בלי קשר שהוא פצוע). שימשיכו לגבות 350 ש"ח הכי זול למשחקי היורוליג, בזה הם אלופי אירופה.
     
  2. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסתבר שסמית הופך אותנו מקבוצת יורוקאפ לקבוצת יורוליג בינונית.
    לי כבר אין מנוי ממזמן, אם היה לי הייתי דואג להראות להם שכל מה שקורה בשנים האחרונות לא מקובל.
    אין לי מושג למה הם לא מזיזים שום דבר שם.
     
  3. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    רק שממועדון בסדרגודל אירופאי כמו מכבי ת"א, אתה מצפה שהציפיות יהיו קצת יותר מ'טופ 16', בטח אחרי עונה שעברה, עם כל הריצה שהייתה.

    אני דווקא זוכר שבתחילת העונה דיברו על לבנות סגל חזק לאירופה, בינתיים זה נראה סגל שלא מצליח להסתדר בליגה. נכון שהמשחקים בשלב זה לא כ"כ חשובים, ומכבי עוד תנצח ולא מעט בליגה שלנו, אבל אני לא זוכר מתי מכבי פתחה עם ניצחון בודד מ3 בליגה שלנו, גם כשהמשחק לא בדיוק עניין אותה (וגם שה1 מ3 הלך בקושי בפני עצמו...).
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בוא נשים דברים על דיוקם. אתה מצפה ממועדון בסדר גודל של מכבי להתחרות על היורוליג, אם הם מעמידים קבוצה ראויה. אם תיקח את ברסלונה בכדורגל ותבנה שם קבוצה משחקני לה ליגה בינוניים, לא תצפה מהם לזכות באליפות רק כי קוראים להם ברסלונה, נכון? אותו דבר מכבי. אם בעשר שנים אחרונות הרכזים שלנו היו שאראס, סולומון, ארויו, פארגו, וביינום והיום זה אוחיון ורייס, אז אל תצפה שאלו שלובשים צהוב יהיו שווים יותר מטופ 16 רק כי קוראים להם מכבי ת"א.
     
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,611
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    ההבדל בין הקבוצה העכשווית של מכבי, לבין קבוצה שיכולה להגיע לפיינל פור. זה אך ורק הרכז.
    את אוחיון הייתי שם כרכז אולי ל10 דקות משחק.
    הוא לא שווה כלום, והוא אחד השחקנים הישראלים הגרועים שיצא לי לראות. אני לא מבין איך הוא במכבי. באמת שחקן בזיון שחקן כישלון שחקן שלא שווה 2 שקל השקעה.

    אם היו משקיעים טיפה יותר על בובי בראון, או על פלאצ'יניץ, מכבי הייתה נראת אחרת לגמרי.
    בגלל שאין לך רכז, לחבר סגל כזה לוקח הרבה יותר זמן. מתישהו מכבי יתחברו, אבל זה יקח הרבה יותר זמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/13
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    המשפט הזה של דיוויד בלאט (על זה שאין חשיבות למשחק כמובן בגלל השיטה) הוא תמצית הגועל שבמועדון הזה והוא גם שטות מוחלטת, כי אין שום קשר בין זה שהאליפות מוכרעת בשני משחקים לבין המשחקים בליגה הסדירה.

    אפשר לחשוב שאם הגמר היה מוכרע בסדרות זה היה משנה משהו.
    הרי גם סדרות בכדורסל הן קיזוז אחד גדול ומכבי יכולים לסיים 8 ולקחת פה אליפות עם 3 סדרות של הטוב מ-7 (רבע גמר, חצי גמר וגמר). אבל העיקר לבכות על השיטה.

    בלאט בכיין ומגעיל שלא מסוגל לעולם לפרגן לקבוצה שמנצחת אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/13
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בסדרות אתה צריך לעבוד קשה כדי לקבל יתרון ביתיות. אם תנצל אותו או לא זו כבר בעיה שלך. כדי לזכות ביתרון ביתיות, אתה צריך לסיים כמה שיותר גבוה ועל כן לנסות לנצח כמה שיותר משחקים. בגלל שבישראל ממציאים חוקים לכל הבכיינים למיניהם שלא מסוגלים להתמודד ולא רוצים להתמודד בצורה ספורטיבית, אז עושים משחק אחד שאפילו לא במגרש של זו שזכתה במקום הראשון בליגה הסדירה, אלא מחליטים על מקום באמצע העונה. אם אתה לא רואה את ההבדל בין סדרות לבין משחק אחד על עונה שלמה, אתה לא בענף הנכון.
    ללא קשר למה שדייויד אמר או לא וזה גם לא מעניין אותי אם הוא יפרגן או לא, הוא צודק. המשחק הזה לא מעניין כי כל הליגה הזו בדיחה ברגע שמנפיצים שיטות הזויות לקביעת "אלופה". אף אחד לא אומר שמכבי הפסידו בכוונה או זילזלו, אבל תסתכל על האתרים השונים ותקרא על ההפסד, עוד תחשוב בטעות שהתאומים נפלו עוד פעם מרוב הטרגדיה שעושים מזה.

    ובלי שום קשר, כל הכבוד לנסצי על הפתעה גדולה וכנראה הניצחון ההירואי שהם ישיגו אי פעם. וכמה שאני לא סובל את הבכיין האדום, ליוגב יש המון מה ללמוד ממאיר טפירו. ספורטאי גדול.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עידן, מה שאני מנסה להגיד זה שבכל ליגת כדורסל נורמלית (כלומר, עם סדרות), משחקי העונה הסדירה הם בעלי חשיבות אפסית, כי כל מה שחשוב זה להיכנס ל1-8 ואז לבוא מוכן לסדרות בפליאוף (כמו שפה אם מכבי תסיים 8 ויהיו סדרות, כולם יידעו שמכבי אמורה בכל זאת לקחת אליפות).

    גם פה אתה "צריך לעבוד קשה" בשביל שתהיה לך ביתיות בסדרו רבע וחצי הגמר.

    כל שיטת הסדרות בכדורסל היא קיזוז אחד גדול ולא ספורטיבי בעיני ואמרתי את זה כבר בדיונים אחרים פה.

    ולא אמרתי שמשחק אחד זו שיטת הכרעה הוגנת, אבל אם הפכו פה את תואר האליפות לחסר חשיבות לחלוטין ואתה חושב שזה בסדר, כנראה שגם אתה לא בענף הנכון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/13
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אבל מה ההיגיון לעשות סדרות ברבע ובחצי ואז את החלק הכי חשוב להכריע במשחק אחד? במשחק אחד גם אום אל פאחם יכולה לנצח את הפועל ת"א בכדורגל, אז זה אומר שהיא יותר טובה מכם? מצד שני, אם חיפה היתה מנצחת את מכבי שלוש פעמים בתוך שבוע וחצי כמו שעשתה גליל עליון, אין יותר ראויה ממנה לתואר. על עניין היורוליג לא נדבר שוב כי טחנו את זה כבר והסברתי לך שהיורוליג לא שמים קצוץ על כל מה שהמנהלת, מכבי או גוף אחר יחליטו, ככה שזה לא נכון לבוא בטענות לשיריון ואם אני חושב שזה בסדר או לא זה גם לא מעניין את ג'ורדי, אז מה אתה רוצה ממכבי? רוצה שיטה הוגנת? 22 משחקים, הראשונה בליגה לוקחת אליפות. איך? הכי הוגן שיש. נראה לך ששאר הקבוצות יסכימו לכך?
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    המנהלת הייתה זו שאישרה את השריון אחרי שמכבי הציבה אותו כתנאי להסכמתה לשיטת פיינל פור.

    אז הבכי הזה שלכם על שיטת הפיינל פור הוא מגוחך.

    ושיטה הוגנת?
    תעשה שלושה סיבובים נניח, 33 משחקים, כמו בכדורגל. מה הבעיה?

    זה שבכל העולם עושים סדרות לא אומר שזו שיטה גאונית ומדהימה. הרי למה בכדורגל אין סדרות אם ככה?
     
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    אויאויאויאויאואיאויאיאויייייי
    מאיר ז**ן את שמעון :aaa8:
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה לא שיטה גאונית ומדהימה, אבל זו כן השיטה המקובלת. אז בוא לא נהיה הילד שבטוח שכל העולם טועה ורק הוא צודק. ואל תשווה בין כדורסל וכדורגל, גם לא במאמץ הנדרש. בכדורסל משחקים ביורובאסקט יום אחרי יום, מתי ראית שנבחרת משחקת בכדורגל יום אחרי יום לאורך 4 ימים? וכמו שאני לא אציע לך לעשות דו קרב קליעות עונשין במקרה של שיוויון, ככה אל תציע סדרות לכדורגל. לא כל מה שמתאים לאחד מתאים גם לשני.

    לגבי השיריון, מכבי בצדק מתנה את השיריון שלה, כי רק לה יש מה להפסיד. מצד שני, אם לא יהיה שיריון וליורוליג לא יתאים שאיזו חולון תכנס למפעל, אז לישראל לא תהיה נציגה. אתה חושב ששערה מראשו של ג'ורדי תזוז בעקבות זאת? אל תהיה נאיבי. מכבי באירופה זה כוח, קהל וכסף, כל הדברים שמעניינים את היורוליג. גם אם מכבי תרד ליגה, היא תמשיך לייצג את ישראל ביורוליג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/13
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    סבבה, אז לדעתך השיטה של סדרות היא המקובלת ולכן גם הכי הגיונית, לדעתי יש דברים יותר ספורטיביים מלקזז עונה שלמה לסדרה שמתחילה ב0-0, גם אם הקבוצה שלך סיימה את הליגה הסדירה במאזן 28-2.

    ולגבי השתתפות מכבי ביורוליג.
    קודם כל הקבוצה הזו רחוקה מלהיות משהו שמייצג את ישראל, היא מייצת את עצמה ואת הסגידה שלה לאמריקאים.

    דבר שני, מאיפה לך שאם קבוצה תיקח פה אליפות ותוכל להיכנס ישירות לבתים ביורוליג היא לא תרצה בכך? למה אתה כזה בטוח? אפשר לחשוב שגורה, בודיבלניק קייב או הכוכב האדום זה איזה אימפריות.

    ולגבי זה שג'ורדי קובע ולא תזוז שערה מראשו - זה כבר ביזיון של היורוליג.
     
  14. B.M06 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/13
    הודעות:
    114
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקטע המדהים בהפסד של מכבי הוא לא ההפסד שלה, אלא זה שהוביל את נס ציונה הוא שחקן שכבר לפני 4 שנים הספידו אותו בגלל הגיל, ולמרות זאת, בגיל 39 הוא עדיין הרכז הישראלי הכי טוב.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אמרתי לך, בוא תציע גם 50 משחקים ושהראשונה תיקח אליפות. מה אתה אומר? רמי כהן יסכים לשיטה הזו? הרי גם אתה וגם אני מסכימים שזה הכי ספורטיבי, נכון?

    מכבי לא מייצגת את ישראל, אבל אתה הבנת את הכוונה שלי. אגב, הסגידה שלכם לאמריקאים עוד גדולה משלנו.

    אני לא אמרתי שהקבוצה שתיקח אליפות לא תרצה, אבל אני כבר חצי שנה מסביר לך שזה תלוי ביורוליג בלבד ולא באף קבוצה אחרת. היורוליג זו ליגה פרטית, שאם מכבי חיפה לא עונה לה על הקריטריונים, אז היא לא תהיה ביורוליג, או לכל היותר רק במוקדמות אם בכלל. אין קשר למכבי.

    זה לא ביזיון. אני מחזיר אותך לסעיף הקודם של ליגה פרטית. יש לך טענות? תקים ליגה משלך, תזמין את מי שבא לך ותשלם להם וגם אתה תוכל לקבוע מי ישחק בליגה שלך לפי האינטרסים שלך. לא מבין מה לא ברור פה. זה כמו שתגיד שזה לא פייר שהבעלים של בילבאו לא מוכנים לתת לשחקנים שאינם באסקים לשחק אצלם. אבל הם בעלי המאה וגם בעלי הדעה. לא מבין במה זה שונה מהיורוליג.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.