ליגת העל-מחזור 8

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏14/11/03.

  1. AFC AJAX Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    683
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע וידוקה קודם כל לא קוראים לי רומא אני אוהד אייאקס ובארסה זה דבר ראשון.

    עכשיו לעייניניו שוב אני חוזר על עצמי שפעם אחת תבין מה מדברים איתך ידידי היקר:
    לבית"ר אין נ-י-ס-י-ו-ן ! ! ! !
    הבנת???

    יכלת לראות את זה היום אפילו איך לא הצלחתם לשמור על היתרון יותר מ-5 דקות, שמע חברי היקר והנחמד...מכבי ת"א ביום גרוע שלה גם עם החמצת פנדל בוא לא נשכח, ניצחה ובכבוד , אם הפנדל היה מובקע ועוד 2 3 הזדמניות שבמזל ניצלתם זה לא היה רחוק מתבוסה , ידידי צר לי להגיד לך אבל תתכוננו הולכת להיות לכם שנת סיוטים בליגת העל, תגיד תודה אם תשארו ליגה.

    (בינינו...אני מת שתרדו..ונראה לי שזה יקרה גם.)


    http://maccabi-tlv.nana.co.il/images/ReportPics/PrimeArticle6760.Xxx
    תודה לך מכבי!
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יודע שבית"ר שיחקה טוב מאוהדי בית"ר אחרים שסיפרו לי. במחצית הראשונה בית"ר לא היתה משהו. על השחקנים אני כמובן לא יכול להגיב כי לא ראיתי את המשחק בגלל הפיי פר ויו, יימח שמם.

    הטענה שלי היא שרומא אמר שמכבי לא בליגה של בית"ר והזהיר אותנו מתבוסה מוחצת - ומה אנחנו מקבלים? משחק לא רע של בית"ר בבלומפילד נגד אלופת המדינה. זה מספק אותי.

    מכבי היתה שווה שלושה גולים? אתה נשמע כמו דרור קשטן. אם ביטון, קוביקה ובן-חיים היו אפסים מספיק כדי להחטיא את ההזדמנויות הללו זו בעיה שלכם ולא שלי.

    אז אני רואה ששוב אתה משתמש בטיעון המזל. אז שוב תפסנו יום ובפוקס מכבי לא קרעה אותנו, אוקי. שנת סיוטים בליגת העל? לא יודע מה איתך, אני בכלל לא מרגיש סיוטים והיחיד שמתנהג בפאניקה והיסטריה מוחלטת הוא... אתה.

    תודה.
     
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אוהדי בית"ר שלך כנראה היו עסוקים יותר מדי בלעודד(כמות נאה, מחצית ראשונה טובה מאוד, מחצית שניה התחרו איתנו במי יותר שקט), כי אני ראיתי משחק כדורגל 90 דקות בכיף של החיים ומצטער לאכזב אותך, אבל מכבי פשוט העלימו את בית"ר במחצית השניה, והמחצית הראשונה הייתה הטובה יותר של בית"ר.
    מה הקשר לבן חיים אפס? הילד הוא בין הבועטים הטובים בליגה, וקורה שמחטיאים פנדל. מכבי הבקיעה 18 פנדלים ברציפות, ואף אחד עוד לא מת מהחטאת פנדל אחד מתוך 19. קוביקה באמת אפס, זה נכון, לפחות הוא תרם אתמול למשחק ונראה שהוא משתפר מרגע לרגע. אולי גם בסוף הוא יצליח להבקיע עם הרגל?
    באמת בני, הייתם צריכים להתפלל את תפילת הגומל, כי זה מה שהציל אתכם מהפסד בהפרש של שלושה או יותר שערים.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    ניצן תיקון טעות, 21 פנדלים רצופים מכבי לא החטיאה. זה ברור שעל כמעט כולם רשום אבי נימני.
     
  5. AFC AJAX Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    683
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבריו של בנאדם אשר ראה את המשחק.


    דבריו של אוהד אשר מנסה לכשנע את עצמו שבכל זאת הקבוצה שלו לא הולכת לקרוס.

     
  6. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתמול ברדיו אמרו 19, היום ראיתי בעיתון 21, ככה שלא בטוח מי צודק. אבל זה לא משנה, העובדה היא שמכבי לא החמיצה פנדל כבר המון זמן, וסתם בשביל הקטע, את רוב הפנדלים בעונה האחרונה(מכבי קיבלה המון פנדלים שנה שעברה) בעט ברוך דגו.
     
  7. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "הליצנים" של קלינגר עשו בית ספר לתינוקות של אוחנה,
    משחק יפה,חשובה הלחימה וההמשכיות.
     
  8. שגיא Guest

    איזה מחזור עד עכשיו...
    אמנם לא ראיתי, אבל הוא היה מאופיין במהפכים. גם בית"ר איבדה יתרון, גם הפועל ת"א נכנעה ל10 שחקנים של בני יהודה וספגה שער שיוויון בתוספת הזמן, וגם הפועל באר שבע, במפגן לוזריות נאה, חטפה 2 (!) מאחי נצרת (!!), בתוך 5 דקות בערך (!!!)


    והיום, בערב, רביבו פוגש שוב את מכבי חיפה. הקבוצה האחרונה בה שיחק בארץ. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד במחזור הקודם. אגב, רוני לוי כנראה מתכנן מספר שינויים מפתיעים. מלבד זנדברג שיפתח במקום רוסו, ולופז שיפתח במקום ברדה, צפויים אולי לקבל הזדמנות עומר בוקסנבוים ואסי אברהמי, המועמדים לצאת הם בריטס ובאדיר. דובר גם אולי על שי בירוק, ואם להגיד את דעתי, אני הייתי שמח לראות את בירוק במקום באדיר, שחקן כשרוני מאוד, שגם כבש בשתי הופעות הליגה היחידות שלו השנה.
     
  9. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מצפה לפתיחה חזקה של אשדוד עם לחץ, אחרי רבע שעה בערך שלדעתי אשדוד תכבוש בה מכבי חיפה תתעורר, וכמו שאמר קלייברט, המחזור מלא מהפכים, וגם מכבי חיפה תהפוך את התוצאה, אני חשוב (וממש מקווה!) שהיום יהיה היום הגדול של דנטה לופז!
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, ניצן, איך אני אגיד את זה - אני מעדיף להסתמך על ניתוח משחק של דני נוימן יותר מעל ניתוח המשחק שלך. במיוחד כשמדובר במשחק של מכבי, אחרי דיון כל כך סוער. התירוצים שלך בקשר להחטאות מציגים אותך באור הכי עלוב שאפשר. "מכבי היתה שווה 3 גולים במחצית השניה", נו באמת, בד"כ דרור קשטנים או שייע פייגנבויים מתוסכלים אחרי המשחק אומרים דברים כאלה. ברור שמדובר בבולשיט מוחלט.

    אני לא צריך לשכנע את עצמי. הקשקושים שלך לא עושים עלי שום רושם - אני יודע שבית"ר לא תקרוס כמו בעונה שעברה. לא כל הקבוצות כמו הפועל חיפה.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    גוטמן לא אשם בהפסד(וכן, אני מחשיב את המשחק הזה להפסד, התיקו הזה יותר כואב מכל ההפסדים השנה).
    אמרתי בתחילת העונה, אני מאמין בגוטמן, ואני ממשיך להאמין בו, נכון שיש לנו קבוצה לוזרית שכל פעם שיש עליה לחץ היא קורסת, אבל גוטמן עוד ישנה את זה, ואני ממשיך להגיד, ניפגש במחזור 25.
    התעוררתי ב9 בבוקר אתמול, הגעתי ב10 וחצי לקונסבטוריון, וב11 יצאנו עם ההסעות לעליוט.
    הגענו ברבע ל2 למגרש, עודדנו בלי הפסקה וכבר התכוונו לסמן ניצחון ראשון אחרי מס' כשלונות.
    כל מי שראה את המשחק(חוץ מפיגנגבוים שכניראה ישן במהלך המשחק) ידע שבמצב של 2-0 הינו צריכים לשים את השלישי ולסים את הסיפור, אבל אופיר חיים החמיץ 4 פעמים הזמדנויות אחד על אחד, פשוט לוזריות, ואז שוב חטפנו גול באשמת אסי(יציאה לא טובה) והמשחק נגמר בתיקו.
    תוסיפו לזה שתפסתי שפעת מהנסיעה הארוכה והמתסכלת הביתה וזה שאני כרגע עם 38.6 מעלות חום ותבינו איזה מזל יש לי(במיוחד שיום רביעי יש לי יום הולדת).
    אבל אני ממשיך להאמין בגוטמן, השחקנים הם היחידים שאשמים בהפסד.
    גוטמן, אם כל הכבוד לבני ולשונאיו, לא יכול ללמד את אופיר חיים בן ה28 לכבוש מ4 מטר, כי מצפים ממנו לדעת איך עושים את זה בגילו, וגם לא יכול ללמד את אסי רחמים בן ה32 איך לתפוס ולצאת לכדור פשוט.
    בשתי המשחקים האחרונים אופיר חיים היה יכול לסיים עם 3 שערים ואף יותר, אבל כניראה שהוא ממשיך להיות שחקן מעולה בעל חיסרון גדול לחלוץ, החמצות כרוניות.
    אני מאמין בקבוצה, הפער ביננו למקום הראשון הוא 5 בלבד(ניצחון אתמול וניצחון מול פתח תקווה ואנחנו כרגע במקום הראשון) מלמד על חולשת הליגה, ועל העובדה הפשוטה(במיוחד לאור שהמובילה לא ניצחה כבר שלושה משחקים והיא עדיין במקום הראשון) שיש סיכוי לתואר, ואני אמשיך להאמין בזה.
     
  12. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע בני, ההבדל בין שנינו הוא שאני ראיתי את המשחק, ואתה לא ראית אותו. זה שאתה מתעקש להיות גאון גדול שלא מסוגל להודות בטעות שלו(איזה טעות, על מה אני מדבר, הרי יש לכם את השחקנים הכי טובים בעולם שיקחו את המונדיאל מול אפסים כדוגמתו של רונאלדיניו), במיוחד מול בן אדם שראה את המשחק מתחילתו ועד סופו ויכול להגיד לך בדיוק מה היה, מהדקה הראשונה ועד הדקה התשעים ושלוש.
    אני נראה לך מתוסכל?אני? אני חשבתי שבן אדם (ששמו הוא לא אורית מרום) אמור להיות שמח אחרי ניצחון של הקבוצה שלו, במיוחד כשהיא יוצאת מפיגור. המשפט הזה הוא משפט של בן אדם שראה את המשחק, ולא של איזה ליצן מטומטם אחד שבגלל ש"אוהדי ביתר" אמרו לו הוא חושב שהוא ישב על כר הדשא.
    מכבי הייתה שווה אתמול עוד שלושה שערים, נקודה. הפנדל(שאם רוברטו קרלוס, סליחה, אלירן דנין לא היה עושה אותו היה ללא ספק גול) שהוחטא ע"י בן חיים, המבצע הנהדר של דגו שנגמר בהחטא רשלנית של קוביקה, ועוד החטאה מדהימה של ביטון, וזה לפני שאני מזכיר את משחק ההתקפה של בית"ר שפשוט לא התקיים, ואת הקישור הפשוט מושלם של מכבי אתמול. אבל כמובן, אתה גאון גדול, אתה מבין, הרי לך 'אוהד של בית"ר סיפר מה קרה במשחק', נכון? אידיוט.

    ויש הבדל קטנטן בין בית"ר לבין הפועל חיפה: להפועל חיפה התאבד יו"ר, לבית"ר לא.
     
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה מוליכה 1-0 על אשדוד משער של מיכאל זנדברג.

    שימו לב איזו טעות עשתה אשדוד שהביאה את שוקי נגר לשורותיה,היא תאבד המון נקודות בגללו.
    מי ששם לב טוב,שיחזור 3-4 מהלכים לפני הגול,כדור של מיידן זורק אותו לנגר שיוציא מתפרצת,נגר לא מסתדר עם הכדדור ומאבד אותו לחוץ,שמשם,ז'אנו לקטן,קטן לזנדברג,ו1-0 חיפה.
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק במאה אחוז ועל הקביעה הזאת אין לי שום כוונה להתווכח. למיטב ידיעתי אתה אכן ראית את המשחק. האם אני יכול לסמוך על הניתוח האובייקטיבי שלך, במיוחד לאחר שאני רואה את טענות ה"מכבי היו שווים 3 גולים במחצית השניה ואתם צריכים לברך את ברכת הגומל על כך שלא הובסתם" והטענות שלבית"ר השחקנים הטובים בעולם (כמובן טענות שהוקצנו בניסיון פאתטי להצחיק מישהו). טענת שבית"ר נתנו משחק עלוב ומכבי שלטה ללא עוררין אבל לאחר מכן פתאום שינית את הטיעון לכך שבית"ר במחצית הראשונה שיחקה טוב. מצטער, אני פשוט לא יכול לסמוך עליך בקטע הזה.

    אם אתה רוצה לנהל איתי דיון אז בבקשה לא לרדת לרמה של ילד בגנון עם הטענות המגוחכות שלך. מכבי הגיעה לשלושה מצבים טובים. מכבי שיחקה טוב יותר מבית"ר במחצית השניה. מכבי לא כבשה את השערים הללו. אם אתה רוצה לפתוח בקריירת מאמן ולתת ראיונות סטייל לופא קדוש ("היינו שווים 8:2 היום"), אז סבבה, אותי זה לא ממש מעניין. ושוב אנחנו רואים את ההקצנה בקטע של דנין שמוכיחה שהאדיוט והליצן היחיד כאן הוא אתה שלא מסוגל לנהל דיון ברצינות.

    לא, אבל בית"ר החליפה ב-5 השנים האחרונות 4 הנהלות, 7 מאמנים ועשרות שחקנים והיא עדיין לא ירדה ליגה. זה אומר משהו, שבית"ר היא קבוצה גדולה מהפועל חיפה ושהמסורת והקהל של בית"ר לא יתנו לה לרדת. להתחיל להשתמש בהתאבדותו של שפירא כתירוץ מזכיר לי מאד את התירוצים של אוהדי מכבי לפני שנתיים כשהם טענו שהם לא יכלו לזכות באליפות בגלל "שהם דאגו למני".
     
  15. AFC AJAX Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    683
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע חבר אני כבר לא יודע איך להגדיר את החוכמה שיוצאת לך בדברים..., שפירא התאבד ז"ל והפועל חיפה ירדה מכל נכסיה, זה נראה לך תירוץ?
    הוא היה היו"ר של הפועל חיפה היחיד שהחזיק אותה מבחינה כספית, זה כמו שמחר פניג'ל יעזוב או לא יודע מה, אז לבית"ר יקרה אותו הדבר, שמע שאתה מדבר תעשה לי טובה ותדבר דברים נכונים ולא החוכמה שתמיד יוצאת ממך...היא פשוט נשפכת לא יוצאת.

    ברור שלא יתנו לה לרדת ראינו את אברהם לוי, הבכיין הזה אין ליגה בלי בית"ר אז יש לי משהו להגיד לך ועוד איך יש!!
    למה אני צריך ללכת לטדי ולפחד לצאת אח"כ מהיציע??, בגלל שהאוהדים שלכם חיות אדם ורוצים להרביץ לכל מי שלא אוהד של בית"ר??, בגלל זה אין ליגה בלי בית"ר את זה רק אתם אומרים חצי ליגה שונאים אותכם, ומחכים לרגע שתרדו ליגה, ליגה בלי בית"ר זה ליגה בלי אלימות.