ליגת האלופות 2004/5 - שלב הבתים המחזור האחרון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nesta, ‏6/12/04.

  1. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא אחד הקשרים הטובים ביותר כהיום בליגה האנגלית.כן ,הוא ילד ספרדי בן -17 שלא סיים עדיין תיכון,לפני שנה הוא שיחק בברצלונה ג' וכרגע הוא שחקן מחליף בספרד הצעירה..
    בהצלחה לג'נאס וניוקסאל.
    כן,קפטן נבחרת אנגליה ואחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל האנגלי הורס את ריאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/04
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקהאם,אפשר לאהוב אותו ואפשר לא,אבל בשטח ממשיך לבשל שערים וגם לכבוש,גם העונה בספרד!!!
    פרימדונה לא נראה לי!
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שימו לב, נפתח דיון על משחקי היום בליגת האלופות על מנת לא לעצור את זרם הדיון

    שוב חזרנו לניוקאסל... מה הקשר? עוד תגובה לא בוגרת...
    לא ענית לי על השאלה, האם הוא האחראי הבלעדי להצלחות ולכשלונות שלה, או שהוא עוד שחקן (מוכשר) שמשחק בקבוצה?

    ואני לא אכנס עכשיו לסוגיית בקהאם, אתה פשוט אומר שבגלל בקהאם הכדורגל האנגלי הורס את ריאל. שחקן אחד לא משקף כדורגל שלם!! אתה לא יכול להגיד שום דבר על הכדורגל האנגלי על סמך שחקן אחד כמו בקהאם. לך לאברטון ותראה מה זה כדורגל אנגלי אמיתי, לא לדייויד בקהאם.
     
  4. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    מה אתה מתלהב מהמדינה ה* הזאת?

    *ההודעה צונזרה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/12/04
  5. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין מה הדיון פה על ליגת האלופות. אז מה אני רואה פה דיון על הליגות. חוץ מזה yesta אתה צוחק הרבה על האנגליות אבל להזכירך יש להם לפחות 3 קבוצות שבשמינית גמר ושלושתם מהמקום הראשון (אם גם ליברפול תעלה היום אז יהיה להם 4 קבוצות), לעומת הספרדיות שלפי מה שאני סופר יש קבוצה אחת בשמינית גמר וגם היא מהמקום השני(וריאל היום תשחק נראה מה היא תעשה).
    אז מה כעת יש לך לומר? דע לך משהו אני מסכים איתך שהליגה האנגלית זה לא רמה גבוהה בוודאי לא של הספרדית ולא של האיטלקית אבל אל תגזים ותביא דברים שמוכיחים את דעותייך..
     
  6. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הקשר? כמות הקבוצות בשימינית הגמר מכל ליגה זה לא פרמטר שבו ניתן לקבוע את כוחן של הליגות ולעשות בעזרתו השוואות.
    פורטו אלופת אירופה,הליגה הפורטוגלית החזקה בעולם? חלאס עם השטויות .
    השוואות עשוים בין כמות השחקנים הכשרוניים שנמצאים במדינה,איכות השחקנים הזרים וכ"ו...
    בינתיים הכדורגל האנגלי מייבא את השחקנים הספרדים מכוון שכמעט ואין לו כישרונות מקומיים.
    בינתיים 90 אחוז מהשחקנים הדרום המאריקאים הטובים ביותר נמצאים בליגה הספרדית מסיבות כאלו ואחרות(בעיקר שפה ומנטליות...) לעומת בולי עץ הסקנדינבים שממלאים את הליגה האנגלית.
    הכסף הגדול נמצא בפריימרשיט וזה בעצן מה שמחזיק את הליגה ,נטולת כשרונות מקומיים, על הקרשים.
    אדון מימון היקר,על הליגה האטלקית,ש80 אחוז מהקבוצות שלה מתמודדות על ירידה לסרייה ב' בכלל אין מה לדבר.הדיון הזה נמאס,הליגה הספרדית היא רמה אחת מעל כולם ,הליגה היחידה שמסוגלת להתמודד עם הליגה הספרדית כרגע היא הפריימרשיט בגלל הכסף הגדול שיש שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/04
  7. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/04
  8. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    יסטה, אתה סובל מאובססיה מפחידה לספרדים.
     
  9. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אך איך התגעגעתי לשסק ! מה שלומך ספרדי כפול שכמוך ? נו זרקת חפצים מהחלון אתמול ? הרי זה ידוע שקבוצות איטלקיות וספרדיות אף פעם לא ידעו להפסיד בכבוד. בגלל זה אנחנו לא כל כך מתעניינים בליגות האלה ונשראים נאמנים לקודשי הקודשים ! לכדורגל הכל כך שונה מהים תיכון המגעיל הזה...בשביל תופעות כמו בספרד יש לנו את הקופים בארץ. ושסק תראה מה נהייה ממך אתה לא יכול לקבל הפסד וישר רץ לצעוק ולספר לנו על פאברגס...יש גם איזה ספרדי שמשחק בליגה השבדית למה אתה לא מדווח לנו מה הוא עשה ? אי אפשר להשוות כדורגל טהור מאנגליה לכדורגל ים תיכוני באשר הוא ! שנאמר"לא יערבב גדי בחלב אימו". :aaa12: :aaa12:
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,008
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ולנסיה-ברמן (המשחק שראיתי): האשם העיקרי במה שקורה לואלנסיה הוא ללא ספק ראניירי, הוא פשוט מאמן לא מספיק טוב לרמות הללו. איזה הרכב מוזר שהוא מעלה, פשוט לא מובן. הכל יוצא לו משליטה, הוא לא שולט בשחקנים שלו ולא במה שקורה במגרש. הוא מגיב רע למה שהולך במגרש ועוד יותר רע למה שלא קורה בקבוצה שלו. מצד שני ברמן בהחלט קבוצה מצויינת, ולא הייתי מצפה לפחות בדאבליסטית גרמנית. יופי של עבודה עושים שם. הצדק נעשה והקבוצה הטובה יותר עלתה. ומה שעשה את ברמן לקבוצה טובה יותר זה רק המאמן כי סגל השחקנים של ברמן הרבה יותר זול משל ולנסיה.

    אינטר-אנדרלכט: אינטר עלו בהרכב שני לחלוטין, אבל הסגל שהנראצורים כל כך עמוק שלא הרגישו בזה בכלל.

    ארסנל-רוזנבורג: אבי מלר אמר לפני המשחק ש 5:0 לא יהיה, אני מצידי הימרתי על 4:1. מלר צדק. נגמר 5:1. זה היה מאוד ברור. רוזנבורג השנה היא אולי הקבוצה החלשה ביותר בליגת האלופות. זו לא אותה קבוצה שהכרנו בעשר השנים האחרונות. גם בליגה לקבוצה הזו היה יותר קשה לזכות באליפות- היא עשתה זאת רק בהפרש שערים. במוקדמות היא בקושי עלתה מול מכבי חיפה, והיא לא הצליחה לנצח שום משחק בבית בליגת האלופות. עם נקח את העובדה שהיא מעולם לא הייתה קבוצת חוץ טובה בנוסף לכך שהסיפור שלה כבר מזמן גמור, נבין שהקניות בלונדון היו למטרה העיקרית של הנורבגים.
    קבוצות כאלו הם שק חבטות בשביל קבוצה כמו ארסנל, שנגד הקבוצות החלשות היא משחק תמיד מצויין.

    פאנטיניקוס-פסו: קבוצה בייתי מובהקת נגד קבוצה ששמרה כוחות לליגה. התוצאה כאן גם הייתה ברורה עוד לפני המשחק. להפתעתי זה נגמר אפילו בתוצאה גבוהה. לפחות יצא לכם להכיר את מרקוס מונצ', שבעבר היה מהמגנים השמאליים החביבים עלי בבונדסליגה עוד מימיו בבורוסיה מנשנגלדבך.


    סלטיק-מילאן: מילאן נתנה פחות מ-50% מהיכולת הרגילה שלה. אבל לסלטיק זה לא הספיק, בעיקר בזכותו של דידה המצויין.

    שחטיור-בארצלונה: עוד לפני פתיחת ליגת האלופות אמרתי שבשחטיור קבוצות ישאירו נקודות. וגם לאחר ההפסד של שחטיור בבית למילאן הייתי די בטוח שסלטיק תפסיד שם וברסה לא תנצח. סלטיק הפסידה וברצלונה הגיעה עם הרכב חסר- מה שלא מוריד מההישג המצויין של האוקראינים.

    פסז'-צסקא: כבר כמה שנים שאני צופה קבוע בליגה הרוסית, וככבר כמה שנים שסמאק הוא מהשחקנים האהובים עלי. לא בטוח שהחל מהיום תתחילו לצפות בליגה הרוסית, אבל חיבה לסמאק תהיה לכם!

    פורטו-צ'לסי: מוריניו הוא טקטיקן מעולה. אתמול הטקטיקה שלו הייתה לתת מתנה לאוהדי פורטו כדי שאלה יפסיקו להכנית אותו ולאיים על חייו. כמו בהרבה מקרים בשנים האחרונות, הטקטיקה של מוריניו הצליחה. הוא העניק העפלה לפורטו ואולי זכה שוה בליבם של האוהדים. כאשר מהצד השני, נשארה צסקא עם גביע אופ"א בלבד. אברמוביץ' אולי יכעס, אבל זה כבר לא יעזור. מצדה צסקא יכולה להאשים רק את עצמה, על כך שהפסידה לפורטו בביתה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/12/04
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "ריבוי הספרדים בליגה". אתה כל היום מנופף בשסק וברייס, אבל אני לא זוכר כל כך הרבה ספרדים בליגה. למען האמת אני זוכר את הבלם של בולטון, היירו, והוא לא בדיוק מביא הרבה כבוד לספרדים.
    אין לי כוח להיכנס איתך לעוד ויכוח, אבל אתה צריך להוכיח את הדברים שלך ולא סתם לזרוק דברים באוויר. וסגנון הליגה הפתוח וחסר ההגנות בספרד מושך אליו את השחקנים הדרום אמריקאיים (מה שלא אומר שאין כאלו באנגליה). צרפת - מעצמת ואימרפית כדורגל דווקא מעדיפה לשלוח את שחקניה לאנגליה. ומוזר שאתה לא מזכיר את הנבחרות, מתי לאחרונה ספרד עשתה משהו גדול? ביורו האחרון אפילו משלב הבתים ספרד לא עלתה. במוקדמות מונדיאל 2006 ספרד עושה בושות וזה לא יהיה הימור פרוע להגיד שהיא לא תגיד למונדיאל הבא.
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    דייר, אתה פשוט טועה. פאברגאס הוא שחקן מצוין שבינתיים יחסית לציפיות שלו נותן מעל ומעבר.

    ואני לא מבין למה להתייחס לשסק. באמת, תראו איזה בולשיט הוא כותב, למה לענות לו ולבזבז זמן ומילים על מי שאלוהים חנן אותו במקלדת ומודם אבל לא בשכל?
     
  13. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמע דייר.
    אין ספק בכלל כמות הכישרונות המקומיים שהכדורגל האנגלי מייצר הוא פשוט עלוב יחסית למדינה שנחשבת למעצמת כדורגל עולמית. פה ושם צומחים שחקנים אנגלים מעולים.ג'רארד,למפרד,רוני וכ"ו... אבל מבחינה כללית,וכולם יודעים את זה,כולל מאמני הקבוצות הבכירות שמייבאות את השחקנים הצעירים משאר העולם(כולל ספרד), רמת מחלקות הנוער באנגליה שואפת לאפס.
    עכשיו בנוגע לשחקנים הזרים,הליגה הספרדית מפוצצת מכוכבים ברזילאים ארגנטינים, ושאר דרום אמריקאים,היבשת שמייצרת את כמות השחקנים האיכותיים ביותר מאז ומעולם.לעומת אנגליה,שבה אפשר למצוא בולי עץ סקנדינבים שלא עושים הרבה חוץ מלכסח לשחקן יריב את הרגליים.
    בקשר להגנות... ההגנות ה"גרועות בליגה הספרדית " זאת סטיגנה,כאילו שקבוצות מרכז הטבלה והתחתית באנגליה מחזיקות בהגנות ברזל.בכול ליגה יש הגנות מרגרינה,הליגה האנגלית מפוצצת בהגנות מרגרינה עלובות.(תשאל את הנרי וקלמי סבן) ואני לא מכחיש,גם בליגה הספרדית לא חסר קבוצות הגנה גרועות.
    זה מבלי לשכוח שרוב החלוצים הטובים ביותר בעולם נמצאים בספרד.
    בקיצור,זה כתוב גם בדירוג הרשמי של אוו"פא ,ולמרות שהדירוג שלהם לא אומר כלום,כולם יודעים שהליגה הטובה בעולם והכדורגל הטוב בעולם נמצא בספרד.

    שסק?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/04
  14. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני אתה לא הבנת אותי נכון.
    אני כן אומר ששסק שחקן מוכשר, אפילו מאוד.

    אבל ידידנו ייסטה טוען רגע אחד ששסק מוליך את ארסנל לגדולה באירופה, בעוד חבריו מארסנל אחראים על הכשלונות האחרונים בליגה, ואני טוען שזה סותר אחד את השני. או ששסק הוא זה שמוליך את ארסנל להצלחות ולכשלונות, או שהוא עוד בורג במערכת.

    ברור שבאנגליה יש גם הגנות חלשות, ומי כמוני שאוהד את הקבוצה בעלת ההגנה הגרועה באנגליה יודע את זה, וזה לא עומד בסתירה. באנגליה יש קבוצות עם הגנות טובות וקבוצות עם הגנות לא טובות, כמו בכל ליגה.
    אני לא מבין איך אתה קובע שהאנגלים לא מוציאים כשרונות. יש כשרונות אנגלים צעירים רבים, אם היית צופה ברבע גמר גביע הליגה בין מנצ'סטר לארסנל היית יכול לראות חלק גדול מהם.
     
  15. Javier Zanetti Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/03
    הודעות:
    837
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט לשמור , להדפיס למסגר ולתלות על הקיר http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/lol.Xxx

    רוצה להשוות בין החלוצים באיטליה ואנגליה לבין החלוצים בספרד ?
    Be my guest !