ליגת האלופות 2004/5 - רבע הגמר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏4/4/05.

  1. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יסטה חוץ מגולים זלאטאן עושה עבודה פנטסטית בהשהיית המשחק ולא סתם קאפלו שמבין קצת יותר ממך אמר שהוא משהו מיוחד. וכל השאר ממלאים תפקידים טקטיים חשובים כמו שהאיטלקים אוהבים,ראית פעם את פסוטו מבשל גול ?לא ! והוא שורד שנים בקבוצה גדולה כי האיטלקים חולים על הסוג כזה של שחקנים. איך אמר מוריניו :"באיטליה זה קרב טקטי,בספרד זה אומנות הטכניקה,ובאנגליה זה הקדושה"... אגב דל פיירו לא מגעיל אתכם אוהדי יובה ואיטליה?
     
  2. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, עכשיו אני יכול להגיב.
    נתחיל ביסטה שדיבר על רמת השחקנים ביובה. אני מסכים איתך שזבינה לא שחקן מתאים ללבוש את מדי יובה וכמוהו גם בלאסי אבל חוץ משניהם כל שאר השחקנים בהרכב הראשון ראויים ללבוש את החולצה הזאת. טוראם לטעמי הוא בלם מצויין מהיר חזק וכל מה שצריך מבלם הוא מוכיח את זה השנה בכל משחק ומשחק ואני לא חושב שמשני טעויות שלו נקטול את הבנאדם. אני זוכר שאחרי ריאל דיברו פה על הגנת הברזל של יובה ועל צמד הבלמים המצויין שלה אז אולי מספיק להיות צבועים ותישארו בעמדה אחת אל תשנו כל יום דעה. זלטן? הכול תלוי באיזה יום הוא מגיע. זלטן לא הגיע על תקן סקורר, בשביל זה יש את טרזגה וגם דל פיירו יודע להכניס שערים ועדיין לא איבד את זה למרות ההחמצה שלו היום. זלטן ביום טוב כמו אז נגד ריאל יכול לשגע הגנות אבל באותה עת לא אחלוק על כך שיש לו בעיה בכיבוש ושיכולת הסיום שלו חלשה. אני חושב שההפסד אתמול היה טעות אחד גדולה של קאפלו. למה? ההצלחה של ה - 4:3:3 הוכחה ובמקום זה הוא חזר היום לאותו הרכב מגעיל ואפור של ה-4:4:2. כן , חודש שלם של ניצחונות הביא לו המערך הזה ואתמול הוא חזר לאותו הרכב מגעיל שלא מביא כלום ליובה. בלאסי הוא לא שחקן הרכב ואפילו לא שחקן ספסל ברג'ינה!! עוד מתחילת העונה אני אומר את זה שהוא ממש לא שחקן שמתאים לקבוצה כמו יובה ובעמדה שלו צריך שחקן ברמה הכי גבוהה שאפשר. במקום לשחק במערך 4:3:3 עם נדבד קאמורנסי ואמרסון בקישור קאפלו שוב עושה את השטויות הטקטיות שלו!! הרכב כזה הוא שצריך להיות משוחק בקבוצה הזו וזה מה שמתאים לה בדיוק! עוד לפני המשחק צעקתי וזעקתי שרק לא נראה את ההרכב והמערך המגעיל שלה-4:4:2 כי זה מביא לאבדון. אני לא מבין מה קאפלו מחפש במערך הזה? אני לא מבין למה מאמן כל כך מצויין כמו קאפלו חוזר על אותן טעויות כל הזמן? עכשיו יעלו אלו מביניכם שיגידו הרכב התקפי וכנ"ל אבל הרכב ה-4:3:3 גם מבחינה הגנתית טוב יותר ליובה! אני מקווה בשבוע הבא שנראה את המערך הכי מתאים לקבוצה ושנעלה שלב למרות שזה יהיה ממש קשה כי לטעמי ליברפול גם תתן שער בחוץ!!
    ועכשיו למשחק של אתמול. שלושים דקות ראשונות בשליטה מוחלטת של ליברפול למרות שלא ראינו ממש מצבים מיוחדים ליד שערה של יובה. שלוש בעיטות לשער שני גולים אחד גולאסו באמת אדיר. מהדקה ה-30 יובה השתלטה באופן מוחלט על מרכז השדה ואם אני לא טועה ליברפול לא סיכנה תשער מאותה הדקה. לעומת זאת בצד השני שער מוצדק של דל פיירו נפסל, קורה של איברהימוביץ, ועוד החמצה מסמרת שיער של דל פיירו, וכל זה במחצית ראשונה חלשה של יובה. במחצית השניה יובה עוד יותר התארגנה על כל הדשא והשתלטה לחלוטין והתחלנו לראות כמה פערי האיכות בין הקבוצות ממש גדולות. כל זה עוד במשחק חוץ של יובה ומי שמכיר את יובה בליגת האלופות יודע שהקבוצה הזו ממש שונה בחוץ מאשר בבית. כאמור השתלטות על המגרש ובסוף הגיע השער המוזר הזה של קנאברו. סיום המשחק שני הקבוצות יכולות לצאת מרוצות מכר הדשא.
    נ"ב- לכל אלו שגרמו את הנוק אאוט הזה עוד לפני שהוא התחיל, היום בלעתם את הכובע. עוד לפני המשחק הייתם צריכים לדעת שכל אחת מ-8 הקבוצות, באשר היא, יכולה להעיף כל קבוצה אחרת בשלב הבא. נכון שיש פערי איכות בין יובה לליברפול והם נוטים בצורה ברורה לטובת יובה, אבל בכדורגל המודרני, שנה שעברה לימדה אותנו שבכדורגל של היום האנדרדוג הרבה פעמים יכול להפתיע ולא צריך לבוא בתחושת זלזול ולדבר כבר על חצי הגמר בזמן שעוד לא עברנו את רבע הגמר (אוהדי יובה זה לכם). כנ"ל גם בליון איינדהובן המשחק הזה נראה כאילו הוא נגמר לפני שהוא התחיל והנה איינדהובן מפתיעה את כולם ובאה לבית עם תוצאה מצויינת. אין ספק שחוס הידינק מאמן מצויין, כפי שאמר פה אחד מחברי הפורום!!
    ודבר אחרון לסיום, לכל אלו שתמיד בוכים על השיפוט לטובת יובה איפה אתם כעת? אני רוצה עכשיו לראות את כל אלו שתמיד אוהבים לצעוק יובה ויובה ויובה שמקבלים מתנות מהשופטים וכנ"ל כל הזיבולי שכל האלה של ילדים בכיינים. טעויות שיפוט זה דבר נזיל, יום הם איתך ויום נגדך אין מה לעשות זה חלק מהכדורגל. אני כבר למדתי לקבל את זה עכשיו אני מקווה שאחרי הגול החוקי שנפסל לדל פיירו אתמול יידעו לקבל את זה גם עוד קצת אנשים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/05
  3. shmchess Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/04
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברה כמה מילים על המשחק אתמול , ועל מה שצפוי לנו היום .

    טוב לפניי המשחק אני טענתי שיובה לא תפסיד במשחק הזה , אבל יובה כן .
    אבל בכול זאת צריך להבין שיובה חוזרת עם תוצאה טובה מאוד לאיטליה , שם - שער אחד יספיק לה .
    במחצית הראשונה ליברפול השתלטה על מרכז השדה אחרי משהו כמו 10 דקות ששניי הקבוצות ניסו לתקוף פה ושם , אחריי הגול של סמי הופיה כול הקהל באנפילד היה על הרגליים וזה מה שנתן לב לליברפול ..
    ואז פשוט בא שער נפלא מעין כמוהו של גרסיה עם אני לא טועה ... פשוט גדול !

    אבל שוב חברה השער הזה שיובה הבקיעו פשוט פתח הכול לחלוטין ! , ויובה ככול הנראה תיהיה בשלב הבא .


    וכמה מילים על מה שצפוי היום :

    צ'לסי - באיירן מינכן

    הפעם אני מתחייב שצ'לסי ינצחו את באיירן מינכן ! , עם צ'לסי לא מנצחים את באיירן מינכן היום - אני כותב הודעה אחת ואז לא מגיב שבוע ! כי אני בטוח שבאיירן לא תנצח את המשחק הזה !

    מה שכן - צריך לגרום לכך שהמשחק יהיה מכוער ומשעמם ולהוציא 1-0 קטן של צ'לסי או הכי טוב והכי קשהכ 0-0 כזה .
    המשחק חייב להיות הכי לא הוגן , הכי לא ספורטיבי - הכול כדיי לחזור עם תוצאה טובה לאולימפיק במינכן !
    אלואי ויהיה משחק טוב לבאיירן ! והלואי ונצליח לכבוש !

    תגובות .
     
  4. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השער של דל פירו נכבש הרבה אחרי שנשמעה השריקה לנבדל . ז"א,שחקני ההגנה של ליברפול,כולל השוער ,לא הגיבו למהלך הזה מכוון שבניגוד לדל פירו,הם דווקא שמעו את השריקה . נכון שלא היה נבדל.

    לגבי שאר השטויות שלך-
    ובכן,
    "4:3:3 ,4:4:2 " "קאפלו אשם..." שוב חזרנו לכיתה ג' ולמנג'ר?! תעשה טובה ... קאפלו יודע טוב מאוד מה הוא עושה . בטח שיותר טוב ממך.
    לגבי תיאור המשחק שלך :את כו ל כך טועה. ליברפול הייתה הרבה ,הרבה הרבה הרבה יותר טובה מיובה במחצית הראשונה . במחצית השנייה המשחק התאזן ,יותר לטובת יובה ,ומן הסתם ,ליברפול הייתה זו שהובילה 2-0 במחצית. רוב ההתקפות שלהם הגיעו דרך זמבורטה ,הרבה בזכות כיסוי לא טוב של פינאן ,אחרי שנונייז נכנס ,שוב פעם ליברפול תקפו דרך צד ימין וזמבורטה נחלש מבחינה התקפית.
    זה הכל.
     
  5. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יסטה, אני לא ירד לרמה של הדיבור שלך ושל הזלזול שלך באנשים אבל אני יכול להגיד לך משהו אחד:קאפלו אתמול היה האשם היחיד בהפסד של יובה. לא קשור למנג'ר, לא קשור לכלום, ולא מונע ממני להגיד בו בעת שקאפלו הוא מאמן גדול. פשוט אתמול, זה היה כל כך ברור, עוד לפני המשחק שאם יובה חוזרת ל-4:4:2 האפור זה לא יצליח. אם אתה לא מאמין שזה גם מה שאמרתי תחזור להודעותיי הקודמות באשכול זה ותבין אותי. גם הזלזול של יובה בליברפול תרם להפסד הכואב. אם היית רואה את כל משחקיה של יובה השנה, היית מבין למה אני אומר את זה מכיוון שהמערך הזה לא מתאים לקבוצה הקיימת של יובה. צריך לשחק במרך 4:3:3 שכבר הוכיח את עצמו פעמים רבות בחודש האחרון ואז תראה כמה יובה תהיה מצויינת!! זה ברור שקאפלו יודע יותר טוב ממני, אבל לפעמים גם הוא טועה, והאמן לי שהוא עכשיו יושב בבית ומצטער על הטעות שלו. החזרה של נדבד עשתה רק רע עם יובה וכמובן לא בגלל נדבד עצמו אלא בגלל המערך המגעיל שיובה חזרה אליו ואני מקווה שלא תחזור אליו יותר לעולם!!!!!!!!!!
     
  6. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יסטה- אתה תותח , איזה ניתוח מקצועי של המשחק ,כבר הרבה זמן שלא ראיתי ניתוח שכזה , אני מאוד שמח שהפכת לאנגלופיל בסופו של דבר כולם חוזרים הביתה למולדת ,האהבה למשחק ,האוירה , האיצטדיונים , התשוקה ,הקצב בעצם כל שדימיינת כילד , הכול במקום אחד , ברוך הבא יסטה .
    מותר לפעמים לפזול הצידה לספרד ואיטליה ,כולנו חוטאים לפעמים , אבל בסוף חוזרים הביתה,
    יסטה-אם תרצה אני אפילו אשלח לך את הספרים של הסידרה" חבורת איסט אנד" , סידרה שקראתי כשהייתי בגילך
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    בעניין השער של דל פיירו, אומנם השופט שרק, אבל השחקנים של ליברפול יצאו למלקודת נבדל כושלת ולכן לא היה סיכוי שיחזרו בזמן לחסות את דל פיירו, השוער מצידו ניסה להגיע לכדור ולא הצליח ולכן אם הקוון היה משאיר את הדגל למטה הינו רואים שער.
     
  8. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איסטלנדס .
    גם אם אתה ,רובי וסטרפורד אנד תצמידו לי רובה לרקה,אני לא אהפוך לאנגלופיל!
    לגבי מה שכתבת:
    "למולדת" -מולדת הכדורגל היא לא אחרת מאשר סין .
    "האהבה למשחק ,האוירה ,התשוקה " http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    "האיצטדיונים"-טעית בדרך...
    מוזר שכול כך התאמצת ,אבל שכחת לציין את ה"איכות והכישרון שיש בבריטניה"?

    לא תודה . :aaa021:

    AUPA ESPANIA ויום טוב . :aaa21:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/05
  9. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי איזה שטויות! כמו שאורי אמר, מלכודת הנבדל של ליברפול כשלה ודל פיירו מצא את עצמו רחוק מאוד מהבלמים. היה לו אפילו מספיק זמן להשתלט על הכדור ולגלגל לפינה, אבל הוא נגח בצורה יפה מעל השוער, שלא היה לו שום סיכוי גם עם קפיצים בנעליים להגיע לכדור הזה.

    לגבי מה שדיברתם על מערכים, אני לא מבין מה אתם רוצים מזבינה. מה בדיוק כל כך גרוע בו? שחקן חזק מאוד, קשה לעבור אותו ומי שעובר מקבל עבירה. יש לו תיקולים מאוד טובים, אתמול לקראת הסיום הוא נפצע אחרי תאקל מעולה, מקווה שלא מתיחה רצינית ושהוא ישחק נגד לצ'ה.
    לגבי בלאסי, קשה לי להבין את האמון בו. אפילו ראול שמאכזב כבר שנתיים וממשיך לפתוח בהרכב צריך לרדת לספסל אחריו. כנראה שקאפלו פשוט מאוהב בו, אבל במחצית הראשונה לא זכורה לי פעולה אחת (אחת!) טובה שלו. המצלמה אפילו לא קלטה אותו באיזור הכדור. במחצית השניה ראינו את פסוטו נכנס ועושה סדר במרכז המגרש יחד עם שיפור גדול אצל זמברוטה שהתחיל לחרוש את אגף שמאל. רובי/ג'רמיין, קצת זילזלת בפסוטו שלעולם לא יבשל גול וכו', אבל ראינו כמה הכניסה שלו למשחק סייעה באיזון מרכז המגרש, ובמחצית השניה זה תרם לכך שליברפול שיחקה פחות טוב מבמחצית הראשונה, וכלל לא סיכנה את השער.
     
  10. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לבארוש היו מספיק 'מצבים למצבים' במחצית הראשונה. אני זוכר לפחות פעמיים בהן עצירת כדור ונגיעה ראשונה נורמליות שלו שמות אותו לבד מול בופון. הכיסוי של קנאברו באמת לא היה מרשים. ואיך למשל נוצר כזה חור בהגנה באותו כדור חופשי שהגיע לבארוש, והצ'כי בעט מעל השער (בעזרת הרגל של הבלם האיטלקי)?

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx



    באשר לשיפוט - אמנם ליובנטוס נפסל שער חוקי, אבל הבלגי לא היה טוב גם לאנגלים. יובנטוס ניצלה מלפחות 3 כרטיסים צהובים ברורים, למשל.
     
  11. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאתה ואורי אמרתם, השער הזה היה נכנס בכל מקרה, ולא צריך להמעיט מטעות השיפוט הגדולה אתמול בשער הזה. אם השער הזה היה נכנס כל המשחק היה משתנה לטעמי שער בשלב כזה היה מכניס את יובה הרבה יותר טוב לעניינים! כשיש טעויות שיפוט לטובת יובה כולם נכנסים לכאן ומתחילים לומר ולקטר על כך שתמיד הולכים עם יובה וכו' אבל כשיש טעויות שיפוט כנגד יובה פתאום האנשים לא נכנסים ולא מדברים על כך, מעניין למה. כפי שכבר אמרתי אבל אני לא בוכה על הטעות שיפוט הזו כי טעויות שיפוט זה חלק מהמשחק יום הם איתך יום נגדך, הרעיון שאני רוצה להבהיר פה הוא שהאנשים יבינו את זה ויקבלו את זה כמו שזה!
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,205
    לייקים שהתקבלו:
    405
    השופט שרק לנבדל הרבה לפני שהכדור הגיע לדל-פיירו - ראו שקארסון אפילו לא התאמץ לנסות להגיע לכדור ובבקשה שאף אחד לא יתחיל להגיד "מה היה קורה אם", על שער חוקי שנפסל בכל אופן אתם לא יכולים להתלונן.

    יקיר, אהבתי את הניתוח - "אם יובה היתה משחקת 4:3:3 היא היתה דורסת" "המערך 4:4:2 היה טפשי מצד קאפלו", כאן זה לא מנג'ר, כאן משחקים לא קמים ונופלים רק בגלל ששמת שחקן על המגרש חצי מטר קדימה, אז בבקשה די לנסות להיראות כמו גאון טקטי או משהו כזה כי זה לא עובד לך.
     
  13. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב,אז עכשיו אחרי שנרגעתי(סורי יסטה,יובה זאת יותר מקבוצה בשבילי,אני לפעמים לוקח דברים שקשורים בה קשה מדי),אפשר להגיב באופן רציני למחצית הראשונה הגרועה ביותר של יובנטוס העונה.
    כל הטעויות האפשרויות קרו אמש בהגנה היובנטינית.אמרסון נתן משחק גרוע,קנבארו היה בינוני ומעטה,זבינה(ממנו אני אף פעם לא מצפה לכלום,רק שלא יקבל אדום וישים שער עצמי)לא עשה שום דבר התקפי מועיל וגם לא היה מי יודע מה מבחינה הגנתית,ואפילו זמברוטה איבד כדורים מוזרים קרוב לרחבה(רק במחצית הראושנה,בשנייה הוא היה הכי טוב אצלנו).אני בכלל לא רוצה להזכיר את "בלאסי צרות בע"מ",שאלוהים יודע למה הוא ממשיך לפתוח בהרכב(ושמישהו יבוא ויגיד לי עכשיו שהוא עדיף על טאקינרדי).אפילו פסוטו הקשיש עדיף עליו.אם הוא לא היה נכנס אתמול,לכו תדעו איך זה היה נגמר.
    כשכל הגורמים הללו התחברו ראיתי דבר אחד-יובנטוס אומללה וחסרת אונים כמו שהרבה זמן אני לא זוכר.איבוד הראש והסבלנות,מסירות ארוכות חסרות כתובת והגנה מפורקת.היו כמה מצבים כמו הבעיטה של זלטאן(אני פשוט מתחיל לשנוא אותו)לקורה,ההחמצה של דל פיירו מול השוער הטירון ופסילת השער החוקי לחלוטין של הנסיך,אבל זה פשוט לא היה זה.התפללתי ששריקת המחצית תגיעה ושקאפלו יכנס בשחקנים.
    כנראה זה מה שקרה,כי למחצית השנייה עלתה יובנטוס אחרת לגמרי.הרבה יותר נחושה ובטוחה בעצמה ובמטרות שלה,הרבה יותר מפוקסת והרבה יותר בלי בלאסי.ליברפול התחילה להתעייף והשער היה רק עניין של זמן.בסופו של דבר הוא הגיע,ואיתו גם התקוות לשוויון ומהפך שלא הגיעו כידוע לכם.אבל לא נורא,אפשר להתנחם בזה שגם אחרי המשחק העלוב הזה אנחנו פייבוריטים ברורים לעלות לחצי גמר.
    בקשר לדל פיירו-אפור או לא,גמר את הסוס או לא,אתמול כל המצבים של יובנטוס עברו דרכו.לא דרך נדבד,לא דרך זלטאן,דרך דל פיירו.ההחלטה של קאפלו להוציא אותו הייתה עלובה,בעיקר לאור העובדה שזלטאן פשוט לא שחקן לרגעים מכריעים.עם כל הכבוד לטכניקה הנדירה ולשאר התכונות הטובות שבו,הבן אדם לא מספיק קר רוח בשביל להשאר על המגרש בדקות המכריעות באמת.
    למרות כל הרע שבמשחק,צריך להתרכז בדבר אחד-הצלחנו לגנוב שער חוץ יקר מאוד ואני מאוד מאוד מקווה שזה יספיק לנו לגומלין בשבוע הבא.

    לסיכום,נראה לי שזאת פעם ראשונה שאני מסכים עם רובסון:
    כל כך עצוב,אבל כל כך נכון.יובנטוס פשוט לא קרובה להזכיר את התקופה היפה של ליפי(רק שאני מחשיב ככזו את השנים 96-98,קצת יותר מ4-5 שנים).מקווה לטוב יותר בשנה הבאה,עם קסאנו ועם קשר נורמלי לצידו של אמרסון.
     
  14. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,205
    לייקים שהתקבלו:
    405
    אני לא מסכים. בכל פעם שהכדור היה אצל נדבד יובה נראתה הרבה יותר מסוכנת - דל-פיירו היה דווקא רכרוכי להחריד.
     
  15. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוריס, עשה לי טובה, אם אתה יכול, תרשום לנו שלושה צהובים ותן לנו את שער הזכות. יחי ההבדל.

    כמו שיקיר אמר, תמיד הופכים את יובנטוס לקבוצה שהשופטים "עוזרים" לה, אבל עכשיו פתאום "על שער חוקי שנפסל בכל אופן אנחנו לא יכולים להתלונן" כמו שאמר בני. אז הנה, יובנטוס נדפקה מהשופטים, גם זה קורה. שלא יגידו לי שקארסון עמד, כי הוא לא היה מגיע לזה בחיים, ושלא יגידו לי לא לומר "אם". קופחנו כאן קשות, ובפעם הבאה שאתם קובעים את הסטיגמות על יובה והשופטים (נהיה פיירים, מדובר בעיקר על המילאנזים) אנא זיכרו שאירועים כמו היום קורים לנו לא מעט.

    *יצא לי קצת מתבכיין, נסו להתעלם מכך, אני מאוכזב מהמשחק באופן כללי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/05