ליגת האלופות 2004/5 - רבע הגמר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏4/4/05.

  1. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכום המשחק ,לפי דעתי :
    במחצית הראשונה היתה רק קבוצה אחת על המגרש ,ליברפול כמובן ,שעצרה את שחקני ההתקפה של יובה ,כבשה 2 שערים יפים ,ושיחקה כדורגל טוב.
    במחצית השניה,כצפוי יובה התחילה ללחוץ והשיגה גול שכן באשמת קרסון ,אבל צריך לזכור שהוא רק בן 20 וזה המשחק השני שלו בסה"כ בבוגרים בליברפול,אפשר לסלוח .
    אני מאד מקווה שליברפול לא תספוג בטורינו ,כי אז הסיפור גמור .
    קודם כל היום ראינו משחק כדורגל טוב,עם שערים יפים(בעיקר של ליברפול) ,קצב מהיר .חבל שליברפול ספגה ולא הגדילה את היתרון ,אבל לא ניהיה חזירים,ניצחנו את אחת הקבוצות הטובות בעולם אחרי שאנחנו באים כאנדרדוגים ,גם במשחק הזה לא ממש הימרו שליברפול תנצח .
    הגול שליברפול חטפה,קצת הורס את השמחה,אבל ניצחון זה ניצחון וכמו שהקהל של ליברפול לא הפסיק לשיר כל המשחק ,ככה גם אני שמח על הניצחון ושמח על זה שליברפול ברבע גמר ליגת האלופות עם סיכויים של 50:50 לעלות לחצי הגמר .
    תודה ליברפול על ערב נפלא ,תמשיכו ככה.

    איזה כיף כל פעם לראות את המשחקים האלה .ברמות האלה..
     
  2. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו מה נרגעתם? שום מצב של ליברפול במחצית השניה, ההכרעה חוזרת לדלה אלפי שם ליברפול בטוח לא תבקיע!! פורצה יובה!! YESTE עדיף היית מדבר בסיום המישחק, טוראם לא סוס מת, והוא עצר את ליברפול עשרות פעמים במישחק הזה, ויובה עדיין קבוצה הברבה יותר טובה מליברחור
     
  3. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו זה רשמי-איבדת כל טיפת הערכה אחרונה שהייתה לי אלייך. לא יעזור לך כלום-אנחנו נהייה בחצי הגמר ואתה ו"הליגה הכי טובה בעולם" לא.
    זהו ממני להיום,תגובה עניינית מחר.לילה טוב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/4/05
  4. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא לא חולק. אווירה מדהימה, צלילים מופלאים, קהל נהדר!

    לגבי המשחק, כמו שאמרו קיציס ופרידמן, במילה אחת- אכזבה!
    קשה לדעת איך לאכול תוצאה כזו. מצד אחד הפסדנו, ואנחנו חייבים לנצח כדי לעלות ותיקו לא מספיק. מצד שני, נגד ריאל חזרנו מפיגור קשה יותר, והפעם 0-1 קטן בבית יספיק בלי הארכה.
    אני מאוכזב כי יכלנו לסיים בתיקו ואפילו היינו ראויים לתיקו. במחצית הראשונה ירדנו בפיגור של שני שערים אבל עם זלאטן שהפגיז את הקורה, דל פיירו שהיה חייב לכבוש סחט הצלה טובה מקארסון ושער של הנסיך נפסל שלא בצדק על ידי השופט הבלגי העלוב. בעצם הקוון הוא האידיוט שלא ראה שלא היה אופסייד, אבל זה לא אומר שהשופט היה טוב ממנו.
    במחצית השניה ליברפול פשוט נעלמה ולא ראו אותה. במשך דקות ארוכות הם בכלל לא התקרבו אל השער, ובמחצית השניה כלל לא סיכנו אותו. הם כבשו שער מטעות נדירה בהגנה (איינשטיין ובן שמעון הוציאו אותם חרא, אבל הם שיחקו טוב) ועוד שער יפה שאפילו לא ניתן לכנות אותו מצב הבקעה, וחבל. שוב, לא הגיע לנו להפסיד ולכן אני מאוכזב. עם זאת, אנחנו חייבים לעלות גם עם פיגור של 2-1 לקראת המשחק הבא. נקווה שנראה במשחק הבא את קאמו, נדבד וטרזגה, שהכי איכזבו אותי היום, ביכולת טובה מאשר היום.

    לגבי ליון, עוד לא ראיתי את המשחק, אבל מדובר בהפתעה ענקית. ממש פורטו 2.
     
  5. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטויות יובה קבוצה ענקית עם שחקנים גדולים בכל עמדה ומאומנים כמו יחידה צבאית. יובנטוס קבוצה יותר טובה מליברפול הפצועה אבל שוב אנפילד ניצח לליברפול משחק באירופה.
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מחצית ראשונה: מבוקש חי או מת- אמרסון. שנים שאני צופה באמרסון משחק כדורגל, אבל בחיים לא ראיתי אותו ביכולת כל כך, אבל כל כך חלשה. פשוט הסיבה הברורה לתוצאת המחצית. בן שמעון (הפרשן) גרם לאנשים לחשוב שהבעיה הייתה בטוראם או קנאבארו, אבל הוא פשוט "לא יודע". [ כל המשחקים שראיתי שבהם בן שמעון פירשן תמיד לפחות פעם או פעמיים הוא אומר משפט: "אני לא יודע"]. ובזה הוא צודק, הוא פשוא לא יודע, כי גם לטוראם וגם לקנאבארו היה משחק סביר ביותר, הבעיה הייתה במרכז המגרש כאשר פרט לשער השני שהיה באשמתו הישירה של אמרסון, כל התקפה של ליברפול הגיעה מתחת לאף של הקשר הברזילאי.

    אם זאת מה שאני אזכור מהמחצית הוא: החמצה של זלאטאן (קורה), החטאה ענקים של דל פיירו, שער חוקי של דל פיירו נפסל. ועוד כמה שריקות מגעילות של הצוות הבלגי.

    מחצית שניה: אמרסון השתפר, קנאבארו רק חיזק את דעתי וכתוצאה מכך בארוש (עליו הופקד קנאבארו) יצא בדקה ה-65 בגלל יכולת ירודה. יובנטוס החלה לשחק כדורגל, וכאן ראו בברור את ההבדל העצום שבאיכות שבין שתי הקבוצות. יובנטוס פשוט בכמה רמות מעל ליברפול.

    איברהימוביץ' שוב (כמו כל פעם) הוכיח לי לפחות, עד כמה הוא שחקן קטן . פשוט לא מבין איך מאמן כמו קאפלו נותן בו אמון כל פעם מחדש.

    אופ"א, אני חושב שלאירוע שקרה בהייזל היה בר חשיבות, אבל דקה דומיה זה די במה שאופ"א היו צריכים לעשות. השיבוץ של השופטים הבלגים זה כבר נראה כצעד לא מיקצועי וחובבני. לא מתאים!

    התוצאה בסופו של דבר, היא טובה לשני הקבוצות. ליברפול מגיעים עם יצרון ואמונה. יובנטוס צריכים רק 0:1.


    ליון-פ.ס.וו: לא ראיתי אבל התוצאה שוב מוכיחה שחוס הידינג הוא אחד המאמנים הטובים באירופה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/4/05
  7. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שזה היה נכון רק במחצית הראשונה. ליברפול איבדה פה הזדמנות מצויינת, וספגה שער לא מחוייב למציאות. לפי דעתי, בניטז הוא האשם. נראה לי שהוא נתן לשחקנים שלו יותר מדי הוראות טקטיות בהפסקה, במקום לתת לאדנרלין להמשיך לשלוט בהם, כפי שקרה במחצית הראשונה...
    הענקית. מחצית פשוט מדהימה של ליברפול. הם פתחו בהתלהבות, ולמזלם השער של הופייה נכבש לפני שזו דעכה. יובה הייתה בהלם, ויצרו חורים מאוד לא אופייניים. לא ברור לי מדוע אורי מאשים את אמרסון בלבד - גם קנאברו איבד באופן מוחלט את הצפון במגרש (מה, יקיר, ההגנה של יובנטוס לא טובה מספיק כדי לזכות בליגת האלופות?). אם רק היה בהתקפה של ליברפול איזשהו מוריינטס במקום בארוש האפס זה גם היה מתבטא בשערים. הצ'כי לא יודע לעצור כדור, לא יודע לבעוט, ולא יודע לקבל כדור עם הגב לשער. לא קנאברו העלים אותו - בארוש היה נוראי במשך כל המשחק. אבל, חוץ ממנו, כולם בליברפול היו טובים. לואיס גרסיה היה ענק, עם משחק נפלא שהבהיר לי כמה הוא התפתח העונה כשחקן. בברצלונה, הוא היה קיצוני טוב עם כניסה אלכוסנית מצויינת לאמצע והחמצות מסמרות שיער. היום, הוא נלחם לכל רוחב המגרש (2 גליצ'ים! אני בשוק), בנה הרבה התקפות וגם כבש גולאסו ענקי. אני פשוט לא מאמין שאיבדנו את השחקן הזה על סעיף שחרור מחורבן! לאפורטה נרדם בשמירה. גם ג'רארד היה מצויין, עם כיסוי אחורי מופלא על כל המגרש. גם מגני הכנף פינאן וטרואורה שווים אזכור מיוחד. ואגב, בהחלט הופתעתי לטובה מנונייז.

    באשר ליובה, אני מסכים עם אורי בנושא איבהימוביץ'. יש לו כשרון עצום, אבל הוא אף פעם לא יצליח לשים את הטמפרנמט העצבני שלו הצידה ולשחק עם מחשבה. דל פיירו פשוט אפור. זמברוטה נתן כמה דקות טובות מאוד, וגם קאמורנסי הפגין משחק טוב במחצית השנייה. נדבד ניסה ורץ הרבה מאוד, אבל זה לא היה יום טוב שלו.

    בסך הכל, תוצאה סבירה לשני הצדדים שמשאירה את משחק הגומלין פתוח למדי. יהיה מעניין בדלה-אלפי, משחק שיתעצב לפי 20 הדקות הראשונות שלו.

    ומצטרף לאורי בטענות לאופ"א - מאיפה קיבינימאט הוצאתם את השופט הזה? פשוט אפס. הרבה יותר מהחלטות אינדיבידואליות, ניהול המשחק שלו היה איום ונורא. הוא פשוט סרב להוציא צהובים על עבירות בוטות (של שתי הקבוצות, ובעיקר יובה), וכך נתן לגיטימציה לכסח (זכות בה שני הצדדים לא השתמשו, משום מה). שלא לדבר על הקוון העיוור. מילא הנבדל של דל פיירו - איך החרא השיכור לא ראה שהשחקן בנבדל של ליברפול לא נגע בכלל בכדור? זה היה 2.5 מטר ממנו!
     
  8. AleX-Del-Piero Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/03
    הודעות:
    252
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא דל-פיירו עם "האפרוריות" שלו היה זה שסיכן את השער של ליברפול יותר מכל שחקני יובה(במחצית הראשונה).קנאברו הוא הרכש הכי טוב שיובה עשתה בשנים האחרונות-כמה דקות לפני שהוא כבש חשבתי שהוא יתעלף על המגרש הוא החזיק את הרגלים כאילו הוא גמור הוא בקושי זז ואז הוא נגח יפה וכבש הוא עשה את זה גם נגד רומא. פשוט ענק.
     
  9. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק במאה אחוז..
    שימו לב לשמות ששיחקו היום במדי ליברפול, איגור בישקאן וג'ימי טראורה שההגדרה בינוני עושה עימם חסד...יובה טובה מליברפול בכל עמדה במגרש חוץ מג'רארד שהוא ברמה אחת מעל כולם ובכל זאת ליברפול עם הרבה רצון והתלהבות הצליחה להעלים כמעט לחלוטין את התקפת יובה ומוטטה במחצית הראשונה זוג בלמים אדיר בדמותם של קנאברו וטוראם..המחמאות לסקאוזרס למרות שכנראה זה לא יספיק להם לגומלין..
    חוץ מזה אני חייב לומר שיובה הנוכחית לא מזכירה במאום מיובה הגדולה של ליפי מלפני 4-5 שנים..ממש קבוצה חסרת חשק...
     
  10. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    50 - 50? חלומות פז לך.

    לא יודע על מה אתה שומח, ליברפול התקפלו כמו נמושות, מחצית שנייה גועל נפש מכבי תל-אביב שיחקו מולם יותר טוב באלוהים אני מת שיובה תיקח את הקרב הזה רק כדי שלא תהיה קבוצה כמו ליברפול בחצי הגמר.
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    "הנה מחזה שלא רואים כל יום, כל הקהל באנפילד ללא יוצא מהכלל עומד ומריע" - מאיר איינשטן כמובן, מוכיח כמה עלוב וצר הידע שלו.
    מאיר'לה מי שרואה רק ליגה ישראלית מן הסתם לא רואה כאלה מחזות כל משחק, מי שרואה כדורגל מחוץ לביצה שלנו מתרגל לזה די מהר.
    נקווה שזו הפעם האחרונה שהעכברוש הזה משדר. מהצ'מפיונס בתקופה הקרובה.


    בקשר לצ'לסי ולמשחק שלה - יאללה מיקל!!!
     
  12. MUFC - 1878 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/3/05
    הודעות:
    1,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איכס גם אי אפשר לראות את מנצ'סטר ברבע הגמר.
    גם אני מנסה לראות אינדובן בכיף ויש מישחק שווה לתחת מעביר ליובה בערוץ 10 כמובן חח אחרי שלא הבנתי למה יש ספורט מוטורי ואז ליברפול משחקת מצויין ומנצחת.
    אי אפשר לראות את מנצ'סטר-מילא היתרגלתי. אי אפשר לראות את הסקאזורים מפסידים-זה כבר מוגזם.

    כמה סימלי שהשופט במישחק הזה הוא מבלגיה...
    ופלאטיני יושב ביציא...

     
  13. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל. דווקא אני מאוד מעריך אותך ככותב ואתה נשמע אחלה של בנאדם.
    אני לא מבין מה אתה רוצה ? ראיתי את הקבוצה שנמצאת כרגע במקום ה-5 בליגה האנגלית ,עם חצי הרכב פצוע(אלונסו,מורו (לא יכול לשחק),חוסמי פלגרינו,קיואל,דודק וג'בריל סיסה) מקרקסת את יובה ,ולכן כתבתי את זה. לדעתי האישית(לא פקובקטור מסכן"...) שחקנים כמו בלסי,דל פירו ,זלאטן וזבינה לא ראויים ללבוש את חולצת ההרכב הראשון במועדון כמו יובה .
    לגבי יובה-אני מודה שקצת נסחפתי אתמול ,שחקנים כמו קנאברו ,זברוטה ,נדבד,אמרסון וטרזגה הם מהטובים ביותר באירופה. בכול זאת,אני חושב שיש לקאפלו כמה בעיות רציניות . אני חוזר ואמור שבלסי הוא לא בדיוק שחקן שמתאים לפתוח בהרכב של יובה ,זלאטן ,גם בליגה ההולנדית לא היה סקורר מי יודע מה ,ומבחנתי הוא חלוץ בינוני שלא בדיוק מתאים לקבוצה כמו יובה. על דל פירו עדיף שלא ארחיב.נכון,הוא היה גדול בזמנו,אחד הטובים בעולם,אבל דל פירו של אחרי הפציעה זה פשוט לא אותו שחקן .לדעתי הוא לא ראוי להיות בהרכב הראשון .לגבי שאר הקבוצה -זברוטה הוא המגן השמאלי הטוב ביותר בעולם ,בהפרש גדול יחסית מהשאר ,חזק,מהיר ,טכני ,הגבהות מדהימות,חכם . והכל ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לדמיין ,פשוט שחקן מושלם.אני מסכים שקאנברו הוא אחד הבלמים הטובים בעולם . טוראם שחקן מצוין ,אבל הוא ירד משיאו וראו את זה בברור בשנה שעברה ,כשההגנה של יובה ונבחרת צרפת נראו כמו מרגרינה בהנהגתו. בופאן,נדבד ,אמרסון וטרזגה הם מהטובים בעולם בעמדות שלהם ,זה הכל. כול שאר השחקנים שלא ציינתי לטובה,לדעתי לא מתאימים ליובה .
    לגבי ליברפול-רפא בניטז בונה שם משהו גדול,רואים את כמה ההשפעה שלו על הקבוצה כמאמן עצומה. אם הוא הצליח להוציא את המקסימום משחקנים בינוניים,ורוב הסגל של ליברפול בנוי כרגע משחקנים בינוניים... אז מגיע לו כול המחמאות ומעבר לזה . שתי אליפיות ספרד וגביע או"פא ב-3 שנים זה לא דבר שהולך ברגל... ואין לי ספק שהוא אחד המאמנים הטובין ביותר באירופה
    כשצ'אבי אלונסו ,סיסה ומוריינטס בהרכב , ליברפול מסוגלת להציג את הכדורגל הטוב ביותר באירופה,השניים הראשונים ישחקו בגומלין. ומה שבטוח,יובה לא תעבור אותם בקלות ,אם בכלל...
    ועוד משהו ,בלי לפגוע באנגלופילים בפורום-שוערים אנגלים זו בדיחה עצובה. כמה פעמים קבוצות אנגליות יסימו עונות שלמות על טעויות של שוערים ?!?!. בכלל,אני חושב שיש יותר מידי תחלואים בכדורגל הבריטי,אך ורק בכול מה שקשור למשחק עצמו. לגבי הדברים שבצד,הקהל האנגלי מדהים! תמיד ממלאים את האצטדיונים עד אפס מקום,שרים ומועדדים בלי הפסקה ,זה דבר מדהים . הלוואי בספרד http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/05
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מאיר איינשטיין הוכיח שהוא לא יודע הרבה כמעט בכל הזדמנות. הוא רואה את מונטרו קם להחליף את זבינה ואומר הנה אפיאה נכנס.... ואחר כך אומר שכנראה קנאבארו ילך לצד ימין.... כאילו כל אדם שראה ממש קצת כדורגל בחיים שלו היה יודע שקנאבארו לא משחק מגן ימני, לעומתו טוראם לימד את זבינה את התפקיד...

    בעניין קנאבארו... אם שמת לב בארסיק, אז הוא קיבל הוראות לשמור על בארוש. ולא משנה לאן הצ'כי הלך, קאנאברו איתו. זה יצר חורים בגלל שאמרסון ואולי גם בלאסי לא חיסו. והכי טוב היה לראות את הטעות בשער השני. קנאבארו יצא לעבר בארוש שברח הצידה, למרכז נכנס גארסיה ואמרסון איחר לחסות אותו. ולמרות שזו הדוגמא הקיצונית, כי ממנה נבע השער, אבל לא חסרו עוד כמה מקרים נורא דומים בהם קנאבארו עזב את עמדתו כדי לרדוף אחרי בארוש ואמרסון איחר לסגור.

    אחרי שבארוש יצא פתאום ךאף אחד לא היו טענו כלפי קנאבארו שעצר כל התקפה שהגיעה מהאמצע, זה לא מקרי בכלל.

    אני חייב להזכיר את לואיס גארסיה, אחריו אני עוקב כבר זמן רב. עוד בימיו באתלטיקו מדריד נתפסתי על הכשרון שלו ואז כאשר הוא עבר לבארסה הוא הפך לאחד השחקנים האהובים עלי בסגל של הקאטלונים. למרות שנראה שלעזוב מועדון פאר כזה לטובת ליברפול היה נראה כטעות, היום הוא שוב הוכיח שהוא כוכב בלתי ניתן להחלפה בסגל של האדומים. שפוט שחקן מצויין, וברור שיש לו מקום בסגל נבחרת ספרד.
     
  15. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא .ללואיס גרסיה אין מקום בסגל נבחרת ספרד.
    חואקין,אצ'ברייה וואלדו שחקנים יותר טובים ממנו.
    בוריס,זה לא חדש בברצלונה. לאפורטה לדעתי הוא הנשיא הטוב ביותר בעולם ,מבחינה מעשית,הדברים שהוא עשה בבארסה תוך שנה זה דבר אדיר . אבל הוא איבד את גרסיה וססק ברבע מחיר(במקרה הטוב) ממה שהם שווים באמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/05