ליגת האלופות 2004/5 - רבע הגמר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏4/4/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שיש לבאירן הרבה מה להציע בלונדון. הם יבואו להתגונן (יותר נכון, לפי דעתי הם צריכים לבוא להתגונן) על מנת להעביר את ההכרעה לאולימפישטאדיון. אפילו קשה לי להאמין שצ'לסי עם הגנת הברזל שלה תוכנע על ידי הגרמנים, מקאיי או לא מקאיי.
    באירן צריכה, כאמור, לא להתפתות לצאת למעלה מכיוון שצ'לסי הם קטלניים ובכושר טוב. גודיונסן ודרוגבה באים חמים למשחק אחרי תצוגה טובה בשבת, ולמפארד, דאף וקול הראו לנו יכולת מצוינת בזמן האחרון גם כן.
    לא יודע איך באירן שורדת את המשחק הזה ונשארת עם סיכוי משמעותי...
     
  2. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    הלו הלו, אתם מזלזלים בבאיירן!
    אחת מהקבוצות בכושר הטוב באירופה.

    לדעתי היא לא תבוא להתגונן, אלא לשחק את המשחק הרגיל שלה.
    הבעיה תהיה בחוד כאשר פיזארו פצוע ומקאיי בספק, זה יעיק מאוד על מאגאת', אבל אני בטוח שהוא יסתדר איכשהו.


    גל, לא יודע מה איתך, אבל אם אני הייתי היום שחקן ביובנטוס, והיית מקריא לי את הסיפור הזה 2 דקות לפני העלייה לדשא, אני הייתי מכסח את ליברפול.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/4/05
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    פיזארו זו בהחלט מכה קשה לבאיירן שצריכה שחקן כמוהו שתמיד יכול לאיים על השאר דווקא במשחק חוץ. למזלה (בתקווה) שמקאי ישחק והוא בהחלט וענה להגדרה וכאחד החלוצים המסוכנים בעולם, הוא יהווה מתרד להגנה של צ'לסי.

    לפי דעתי באיירן חייבת וגם בגלל ההעדרות של פיזארו לשחק עם חמישה שחקנים בקישור. ככה הם יוכלו להחזיק את הכדור יותר, משמע צ'לסי תחזיק בו פחות וכתוצאה מכך תהיה פחות מאיימת. מה גם ככה יהיה מקום בקישור של באיירן גם לסאליהמידזיץ' וגם להארגריבס שיעשו את העבודה בצד ההגנתי, מה שישאיר לבאלאק, זה רוברטו, שוייני או דאייסלר קצת חופש לאיים על השער.

    אם מקאי לא ישחק, אני לא רואה את באיירן מאיימים על ההגנה של צ'לסי כל כך, כי אם כל הכבוד לפיזארו לבדו אין לו שום סיכוי ודווקא היחיד שיוכל לאיים במקרה כזה הוא באלאק.
     
  4. MUFC - 1878 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/3/05
    הודעות:
    1,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx סמיילי מתאים...

    החלקת על השכל אחי...זה כמו שאני יגיד שביגלל המיקרה של אמיר רנד כול מכבי חייפה כול ישראל רוצחים או משהוא כזה אל תישפוט את אנגליה, מה שהם עשו שם זה אוהדי ליברפול עים עזרה מאוהדי יובה אגב היה לרצוח בני אדם אוהדי יובה לא רצחו אבל גם לא נישארו חפים מפשע...
    ביגלל אותו מיקרה פיפא או אואפא אותו חרא הרחיקו את האנגלים להרבה שנים כשהיו צריכים לא לתת עונש קולקטיבי שכזה אלא רק את ליברפול...בכול מקרה זה העבר כבר ובמישחק הזה אני לא יודע בעד מי ליהיות...ליברפול מאנגליה ואני אנגלופיל אבל ליברפול גם היריבים הכי גדולים של מנצ'סטר בכול מקרה אני יראה צ'לסי באיירן ויקווה שצ'לסי יעלו כי את באיירן אני שונא הרבה יותר וצ'לסי בסך הכול עוד קבוצה שתיהיה יריבה בצמרת ותידרדר בעוד כמה שנים ואף אחד לא יזכור תיריבות...
     
  5. shmchess Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/04
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז זהו שפיזארו לא משחק ועכשיו הכול תלוי על כתפיו של מגאת .

    יש לו שניי אפשרויות , או לשחק עם 5 קשרים באמצע ( פרינגס , באלאק , סליהמיציץ , שול , ושויינשטיגר ) - ככה אני מעדיף , במשחק הזה אני רוצה את באלאק בקישור האחורי ואת שול מקדימה ,

    או שיש לו עוד אפשרות לשחק עם מקאי וגררו בחוד וזה אומר שישארו 4 שחקנים בקישר ( שלדעתי אסור לו לפתוח ככה , זה מערך לא טוב )

    אני כאמור מעדיף את השטיה של ה 5 קשרים באמצע וחלוץ אחד , במשחק הזה האמצע צריך להיות של באיירן מינכן , תיהיה הצתרפות זה בטוח אבל עדיין , משחק כזה צריך לא לספוג ועם לספוג זה שער אחד או שניים במקרה הגרוע ( כשגם ההתקפה מאיימת מדיי פעם )

    אני כאמור רוצה את מהמט שול בהרכב של באיירן מינכן , אני מאוד רוצה שהוא יהיה פותח בהרכב בתור קשר התקפי - הוא יצירתי מאוד , מנוסה מאוד ושחקן כזה צריך למשחק כזה , ובקישור היותר הגנתי יש את באלאק ופרינגס שהם יהיו באמצע , סליהמיציץ יהיה צד ימין והוא יתמוך בשול אבל עם הראש בהגנה ויש גם את שוינשטיגר שישחק ככול הנראה בצד שמאל והוא יהיה לרוב בהתקפה בייחד עם שול ומקאי , זה מה שאני רוצה שיהיה .

    אני לא רואה שום דרך שבה באיירן מינכן לא תספוג מול צ'לסי כשהיא משחקת עם שניי חלוצים .
    לבאיירן מינכן לא צריך להפריע העובדה של ה 5 קשרים בשביל להבקיע גול , יותר חשוב אמצע השדה מאשר לשחק התקפי מול הגנת ברזל .


    רציתי לגעת בעוד נקודה שבאיירן יכולה לנצל .

    רציתי לדבר על הכדורים החופשיים , המצבים הנייחים והקרנות .
    לבאיירן מינכן יש המון שחקנים שיודעים לנגוח - וכאן אפשר לעקוץ את צ'לסי ( למרות שלצ'לסי לא חסר בכדוריי גובה ) , זאת הדרך היחידה שאני רואה שבאיירן מינכן תבקיע שער במשחק הזה , שער שעם יובקע יעזור מאוד למשחק באולימפיק במינכן .

    תגובות .
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    טורסטן פרינגס ברח לי מהראש...

    שול לא פצוע?
     
  7. shmchess Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/04
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא שול חזר מפציעה והוא פשוט שחקן נפלא !

    מי שעוקב אחריי באיירן מינכן יודע זאת , מי שראה את המשחק נגד דורטמונד או נגד ארסנל במינכן , שרק הוא נכנס בנגיע הראשונה שלו הרים כדור שהסתיים ברשת ( ההגבעה לפיזארו השער השני של באיירן )

    ואין סיכוי שטורסטן פרינגס לא יפתח , הוא חשוב מאוד לבאיירן והוא מעין קשר הגנתי שמדיי פעם נמצא גם למעלה .

    הנקודה היא באלאק שמשחק לרוב למעלה , הפעם הוא חייב להיות באמצע , בקישור ההגנתי .
     
  8. shmchess Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/04
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד משהו שרציתי להעיר ,

    זוכרים את המשחק החלומי צ'לסי - ברצלונה ?

    זה היה משחק קלאסי ללמידה , ובאיירן צריכה ללמוד מהטעויות של ברצלונה .

    אני לא יודע עם אתם מסכימים איתי אבל לולי השער הראשון של צ'לסי שזו הייתה טעות קשה של צ'בי עם אני לא טועה המחק לא היה נגמר כך .
    ברצלונה באה למשחק במטרה להשתלט על האמצע אבל בצורה התקפית מאוד , התקפית מדיי !
    מי שראה את הדקות הראשונות עוד לפניי השער הראשון מבין על מה אני מדבר , צ'לסי כולה הייתה בהגנה ובארסה הניעה כדור .
    הטעות הקשה מאוד של צ'בי ( שוב עם אני טועה תקנו אותי ) היא בסופו של דבר הכריעה את המשחק כי צ'לסי לא התכוונה במשחק הזה ליזום משהו , הם הסתמכו על מתפרצות ושער שאוליי יגיע בדקה ה 60 .
    זה השער שהכריע את המשחק , ועם שחקניי ברצלונה היו יותר קרובים אחד לשני ולא היו כולם עולים למעלה המשחק לא היה מסתיים כך ( שוב אני מדבר על מה שקרה לפניי השער הראשון , מה שקרה לאחר מכן הוא תוצאה של השער הראשון שנתן המון אוויר לצ'לסי ).
     
  9. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא נגעגע במשחק בין בארסה לצ'לסי,עדיף שנתעסק במה שמצפה לנו קודם כל היום.
    ליון-אינדהובן: בעונה כמו זו לא נראה לי שליון תמעד מול איינדהובן עם כל הכבוד לקבוצה של חוס הידינק הקבוצה מצרפת מחכה להזדמנות שהגיעה לה השנה כבר כמה שנים טובות ולכן לדעתי היא תנצל את זה ותעלה לשלב הבא.

    ליברפול-יובה: הרבה יותר מכדורגל, מאז אותו אסון חיכינו למשחק הזה. לא נתייחס לאסון אלא למשחק שיהיה היום על כר הדשא. בניטז כבר הצהיר כי ירצה לנצח אבל בלי לספוג, דבר קשה נגד יובנטוס מכיוון שאם בניטז יילך על ניצחון סביר להניח שיובה תתן את הגול האחד שלה וזוהי בעצם המטרה של יובה למשחק היום לצאת עם שער חוץ יקר לקראת הגומלין בשבוע הבא. יובה ככל הנראה חוזרת ל-4:4:2 המסורתי שזה אומר משחק יותר מעובה בהגנה ויציאה למתפרצות. נדבד חוזר, זוהי הכותרת במערך של יובה כשהכוכב הכי גדול שלה חוזר היום ויקווה לתת משחק כדורגל ראוי ולהוביל את יובה לתוצאה טובה באנפילד. משחק מעניין אין ספק בכלל, תבלו!!!
     
  10. shmchess Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/04
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן .... צריך לחזור ולדבר על מה שמצפה לנו היום :

    רציתי להתיחס למשחק של ליברפול מול יובה אבל להתיחס בלי מה שקרה בעבר , להתיחס נטו למשחק .

    מי שראה את המשחק ריאל מדריד - יובה ראה כמה יובה היא קבוצה חזקה , המשחק נערך בברנבאו יובה הפסידו 1-0 אבל מי שראה את המשחק הזה , את ה "תצוגה " שריאל מדריד נתנה במשחק הטוב ביותר שלה העונה והצליחה לכבוש רק פעם אחת וגם זה היה בכדור נייח .

    אני כמובן ראיתי את המשחק באיירן - ארסנל אבל אבא שלי אבל ראיתי שידור חוזר של המשחק מתחילתו ועד סופו ופשוט נדהמתי .

    לכן : אני בטוח לחלוטין שיובה היום לא תפסיד , ואני בטוח שיובה תכבוש ואפילו תכבוש יותר מאחד כי עם כול הכבוד ליברפול לא ברמה של ריאל מדריד ( שלא נדבר על אותה ריאל של אותו משחק שהזכירה את הימים של דל בוסקה ) .
    מה גם שזה משחק חוץ בשביל יובה והגומלין יהיה בבית .
    פשוט אין משהו אחר שיכול להיות במשחק הזה ( להזכירכם ליברפול הפסידה באנפילד 1-0 למנצ'סטר וצ'לסי ) .
    ליברפול היא לא באמת קבוצה חזקה , היא עלתה בגלל שלברקוזן פשוט לא שיחקה , בשניי המשחקים לא ראינו בכלל דמיון בין אותה לברקוזן שפירקה בתחילת השנה 3-0 את ריאל מדריד .

    לכן שוב אני אומר : במשחק הזה יובנטוס לא תפסיד , יש לה הגנה כול כך חזקה אבל גם כול כך אפורה ... והתקפה טובה מאוד עם זלאטן שסביר להניח שיבקיע .

    תגובות .
     
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    מזה הגנה אפורה, תסביר לי.....
     
  12. shmchess Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/04
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגנה אפורה היא הגנה שלא מקבלת הרבה מחמאות לדוגמא כמו ההגנה של מילאן שלא בהכרח טובה מזו של יובה ... שפעם ב נוהגים להזכיר אותה .............. ככה זה נראה לפחות .
    תמיד אחריי משחק של יובה תמיד כולם נוהגים להזכיר את נדבר או את זלאטן או את ההתקפה או לפעמים גם את בופון , אבל אםשמת לב זו לא הגנה ש מקבלת הרבה "תשומת לב " בוא נקרה לזה ככה .
     
  13. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ממש לא מסכים עם דברייך. הרבה אנשים יודעים להעריך את ההגנות החזקות של יובה וגם של מילאן ושחקנים כמו קנאברו ונסטה מדי משחק מקבלים תשבוחות גדולות כמוהם גם עוד שחקני הגנה של הקבוצות הללו. ליובה יש הגנה חזקה אפורה לא הבנתי תכוונה שלך אבל חזקה כן זה בטוח.
    לגבי המשחק הערב: יובנטוס היא קבוצה ממש שונה בבית מאשר בחוץ. ראינו את זה בצמד המשחקים נגד ריאל פשוט יובה לא הגיעה למשחק הראשון ולמשחק השני בבית היא הגיעה הרבה הרבה יותר טובה ובסופו של דבר עלתה שלב. אני חושב שכל קבוצה שהגיעה לרבע הגמר יכולה להדיח כל קבוצה זו או אחרת אין ממש פערים גדולים בין הקבוצות הללו אפילו איינדהובן יכולה להפתיע ולהגיע לגמר. הכדורגל המודרני הוא כבר לא מה שהיה פעם וקבוצות "קטנות" מפתיעות קבוצות "גדולות"..!! לכן אני לא כל כך בטוח שיובה תעלה והכול פתוח למרות שיש פייבוריטיות מסויימת ליובה..! בינתיים לא נהיה בטוחים בכלום בכדי שלאחר מכן לא נאכל את הכובע. אני אישית מקווה שיובה תציג כדורגל טוב ותצא עם שער חוץ יקר לקראת הגומלין בדלה אלפי. הדבר הכי מדאיג היום הוא שיובה חוזרת לשיטת ה-4:4:2 שאני ממש לא מחבב בלשון המעטה למרות שבתחילת העונה השיטה הזו הביאה הרבה הצלחות לקבוצה..!!
     
  14. shmchess Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/04
    הודעות:
    176
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעניין ההגנה ציינת רק את קנאברו ( שיש שמועות שהוא יעבור לצ'לסי ) ואת שאר שחקניי ההגנה לא ציינת , וזה אומר משהו .

    2. המשחק מול ריאל מדריד בברנבאו לא היה בכלל גרוע מבחינת יובנטוס והיא הגיעה גם למצבים טובים . אבל צריך להבין משהו אחד : ריאל נתנה את התצוגה הכי הכי יפה שלה בשנתיים האחרונות במשחק הזה והיא הצליחה לכבוש רק שער אחד ולא הייתה רחוקה גם מלספוג שער .

    יובה באותו משחק התמודדה יפה מאוד עם הלחץ של שחקניי ריאל ובסוף הדיחה אותה .

    לכן ליברפול היום לא תצליח לנצח את המשחק זה ההימור שלי , ואני מתבסס על דברים נכונים כשאני חושב שהמשחק לא יהיה לטובת ליברפול .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/05
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    קשה להאמין שליברפול תצליח לנצח היום, או בכלל לעלות לשלב הבא. ראינו כיצד יובנטוס הגבילה את ריאל מדריד הסופר-יצירתית בביתה למס' הזדמנויות מועטות, וספגה רק מכדור נייח מקרי. קל וחומר שהגנת ברזל טקטית וממושמעת כמו של יובה תצליח לעצור את ההתקפה היחסית שבלונית של ליברפול, שלא במקרה ממוקמת העונה רק במקום החמישי באנגליה ומסיימת בתיקו 0-0 ביתיים מול קבוצות נחותות בהרבה מיובנטוס שבאות לסגור משחק באנפילד, כמו בלקבורן לדוגמא. הקהל באנפילד ייתן לסקאוזרס דחיפה מוראלית ורצון לתקוף, אבל אני לא בטוח שרק הרצון הזה יספיק למשהו עבור ליברפול. אני מניח ששני הצדדים יחתמו על 0-0 שיעביר את ההכרעה לדלה אלפי, צפו למשחק משעמם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/4/05