ליגת האלופות 2004/5 - ההגרלה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י משוגע בירוק, ‏17/12/04.

  1. C.Ronaldo#7 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/04
    הודעות:
    299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה התחזיות שלי לקראת המשחקים:

    יונייטד- מילאן יהיה משחק ענקקק ואי אפשר לדעת מה יהיה עדין מוקדם יכול להיות שעוד חודשיים וחצי מילאן תתחיל להיות חלשה ויונייטד יהיו בפרומה כמו ביתר המפגשים שיש בשימינת האלופות..אבל יאללה יונייטד!!!!מילאן זונה!

    בנוגע למשחק של צלסי-ברצלונה...יהיה משחק ענקקק לדעתי חחח רק שלא נדבר ויהיה 0-0 בשתי המפגשים..אבל צלסי מאוד חזקה עם סגל עמוק..ברסה יש לה הרבה פציעות אבל עד המשחק יחזרו רוב הפצועים והמשחק תלוי בשני אנשים לדעתי מורינו מאמן צלסי ורונאלדינו מברסה..אני הולך פה על ניצחון של ברסה אבל יהיה מאוד צמוד!

    ריאל מדריד -יובנטוס..יהיה משחק גדול גם ופה ריאל נראה לי כבר יחזרו לשחק כמו שהם יודעים אבל עדין לדעתי יובה יקחו את שתי המשחקים ויעלו לרבע הגמר..גם פה יהיה משחק מאוד מאוד מעניין..נדבד מול זידאן..בקהאם מול איברהומביץ..פיגו מול דל פיירו..ראול מול טרזגה..ועוד שחקנים גדולים אחרים!!

    באריין מינכין-ארסנל..פה יהיה משחק מאוד מרתק ארסנל בירידה באריין בעלייה וכמו שאני מכיר את ארסנל בשנים האחרונות ובכלל בליגת האלופות בהיסטוריה שלהם הם יעופו לבאריין..הנרי שוב יראה ת'גמר מהכורסא בלונדון..

    אינטר-פורטו..אינטר סוף סוף תעשה את זה ולא תעוף מוקדם מאירופה ותנסה ללכת לפחות עד החצי גמר..פורטו אלופת אירופה הנוכחית תעוף בשמינית גמר שגם אמרו את זה שנה שעברה שהייתה מול יונייטד ובסוף הפתיעה אבל הפעם נראה לי שפורטו יותר חלשה ואינטר תקח את המשחקים האלה..

    ליברפול - לברקוזן..ליברפול שעלתה לשימנית הגמר ברגע האחרון הגרילה הגרלה נוחה מאוד מול לברקזון שמאוד לא יציבה אבל ליברפול נראה לי אחרי הרבה זמן תהיה ברבע גמר אבל לברקזון יכולה להפתיע אבל ליברפול נראה יותר הגיוני..

    מונאקו - איינדהובן..מפגש שהכל יכול לקרות בו מונאקו סגנית אלופת אירופה ששנה שעברה עשתה דרך נפלאה לגמר תפגוש את ההולנדים שמיצדם ינסו לעלות ולעשות הישג נפלא ולהגיע לרבע הגמר לי נראה שאיינדהובן תרצה יותר ותעלה לרבע הגמר..אבל עדין מפגש מאוד מעניין של שתי קבוצות לא מהבכירות באירופה..

    ורדר ברמן-ליון..מפגש מעניין מאוד לדעתי שבו ליון שכל שנה מוכיחה שהיא שייכת לטופ של הכדורגל האירופאי מול ברמן שחדשה במפעל האלופות אבל בהחלט הרשימה שבדרך העיפה את ולנסיה הספרדית בשלב הבתים..לדעתי ליון לוקחים את המשחק ועולים לרבע הגמר

    אבל בנוגע לכל המשחקים זה קשה לדעת מה יהיה כי יש עוד הרבה זמן למשחקים המשחקים (ישוחקו ב-22\23 לבפרואר, הגומלין ב-8\9 למרץ) אבל נקווה למשחקים טובים ומעניינים!!!
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    פשוט עצוב. עצוב עצוב. 4 מפגשים... 8 הקבוצות הטובות באירופה, 4 כמובן יעופו, זה פשוט עצוב. ההגרלה הזאת הורסת את האיכות שנראה ברבע, חצי ובגמר זה בטוח. במקום לראות גם את בארסה וגם את צ'לסי (כנ"ל לגבי 3 המפגשים האחרים) נצטרך לראות ברבע הגמר את הבינוניות של אינטר ואת הגועל של ליברפול, שלא נדבר על מונאקו... פסוו.. אנערף אלו.

    זה פשוט מבאס, אבל זאת הגרלה וזה מה שיצא אין מה לעשות. בשמינית גמר נראה 4 משחקים שכל אחד מהם היה פוטנציאל לגמר (לא בעצם ארסנל לא תגיע בכל מקרה אז 3 מפגשים).

    מה נגיד... זה מה יש ויש עוד זמן אז סתם אני יתן תחזית קצרה שלי:

    יובה- ריאל- המפגש הכי מרתק שצפוי להיות יחד עם באר סה צ'לסי. אולי זה מה שריאל צריכה, לחזור לעצמה מול קבוצה בסדר גודל שלה כדי לחזור למסלול הנכון מבחינתה. קשה קשה, הכל יכול להיות. אני מקווה שיובה תמשיך הלאה אבל להמר נגד ריאל זה פשוט לא נתפס...
    ברצלונה- צ'לסי- אוי אלוהים למה... למה זה מגיע לנו?? בעונה שהכל נראה ורוד לקבל כל כך מוקדם דווקא את הקבוצה הכי מלהיבה בעולם.. למה?? ברצלונה פייבוריטים על זה אין ויכוח בכלל אבל העפלה של צ'לסי לא תפתיע אף אחד כי הציפיות מצ'לסי בכל העולם הן גבוהות וכל אחד מאמין שהקבוצה הזאת מסוגלת ללכת עד הסוף. צ'לסי רוצה להפוך לשם בכדורגל העולמי, בשביל זה היא תצטרך לעבור את ברצלונה, מבחן אמיתי.
    מילאן- מנצ'סטר יונייטד- מילאן. רק מילאן. מנצ'סטר לא תעבור את מילאן כי היא פשוט לא מסוגלת. מילאן הרבה הרבה יותר טובה ממנצ'סטר שאני פשוט לא רואה אותה מצליחה להדיח את המילאנזים.
    באיירן- ארסנל- בלי הרבה הסברים- באיירן. זאת התקווה שלי. מקווה שארסנל לא "תפתיע" אותי.
     
  3. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התפרקתם הרבה לפני זה. בארסה כבר עלתה ל- 0-2 במחצית הראשונה, ואז טעות אופיינית של הספ האפס סידרה לצ'לסי שער מצמק. דאני כבש בדקה ה- 83, ובדקה ה- 86 ריבאלדו עוד הספיק להחמיץ פנדל.
     
  4. shmcchess 2 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/04
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פששש איזה הגרלה ממש נחמד .......


     
  5. sela1 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    380
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול משחקת רע מאוד העונה בחוץ, לברקוזן דורסת בבית, וזה מספיק...!
     
  6. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק שתדע,כנראה שמוריינטס יעבור בינואר לליברפול...
    בכול מקרה,לליברפול,על הנייר(שלא תמיד קובע) יש סגל הרבה יותר איכותי מזה של לברקוזן.יש להם יתרון משמעותי גם בעמדת המאמן.השאלה היא אם ליברפול תשכיל לשדרג את עצה בינואר,להביא שחקן כנף,מה שאין לה כרגע,ובלם.יש להם כסף(לא יודע מאיפה) ועושה רושם שהם יתחזקו בקרוב.ליברפול דווקא פיבוריטית לדעתי מול לברקוזן.
     
  7. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    רק שתדע, שאם מוריינטס עובר, הוא לא רואה דקה בליגת האלופות. אז שרק שתדע, שזה לא משנה.


    קורה ימנית של השוער והחוצה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/04
  8. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחתי את הפרט הקטן הזה.
    בכול מקרה,ללא קשר ,בלי או עם מוריינטס,ליברפול,לפי דעתי,פייבוריטים מול לברקוזן.
    כמו שציינתי,לפי מה שהבנתי,בניטז מתכוון לחזק את הקבוצה בשחקן כנף ובלם ברמה גבוהה.
    אם כול הכבוד לברבטוב ושותפ',מילאן בארוש ולואיס גרסיה עדיפים, הקישור של ליברפל בהנהגתם שלג'רארד וצ'אבי אלונסו עדיף ברבה,ולשתי הקבוצות יש הגנות מרגרינה פחות או יותר.למרות שעד אז ההגנה של הספרדים תתחזק .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/04
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לברקוזן היא קבוצה שאסור לזלזל בה..הזכרת בחוד את ברבטוב אבל שחכת את פראנסה..
    לדעתי החוד של לברקוזן יותר טוב משל ליברפול..

     
  10. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואיך בדיוק הגעת למסקנה הזאת?לקבוצה יש מאמן גאון וסגל מושלם פחות או יותר.צ'לסי היא הקבוצה שאני הכי מפחד ממפגש איתה ברבע הגמר(אם וכאשר שתיהן יעלו כמובן).
     
  11. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ממש לא מסכים איתך. צ'לסי קבוצה חזקה מבארסה. יש לה גם סגל הרבה הרבה יותר רחב. הרבה יותר אפשרויות על הספסל. צ'לסי תעלה בנוק אאוט החזק הזה, אחרי שני משחקים מאוד צמודים, מוריניו שוב ינצח.
    בארסה עם כל הכבוד לא יכולה לעמוד בסטנדרטים שתציב לה צ'לסי, כשרובן ודרוגבה יגיעו מול פויול ואולגוור המעפן הזה, הם ייגברו עליהם בכל עימות..!
    טרי וקראבליו יוכלו להתמודד עם אטו תאמין לי..

    ולזה שרשם את המשפט הזה:
    "צ'לסי עדיין לא בנויה לדבר חזק באירופה. "
    חהחהחהחה הצחקת אותי . צ'לסי בנויה מצויין לאירופה, קבוצה אנגלית עם אופי איטלקי (אל תרחיבו בנושא שלא נגיע לוויכוחים מיותרים), ויש לה מאמן גדול, קבוצה מצויינת בכל קנה מידה, מבחינת רוחב של סגל היא בין ה-3 הטובות באירופה בלי לספור אני אומר לך את זה..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/04
  12. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    yakir maimon
    בלי לפוגע,אבל כ"כ הרבה שטויות בהודעה אחת.
    במידה שלא יהיו פצועים בשתי הקבוצות בתקופת המשחקים בינהן.
    הסגל של בארסה מספיק עמוק,לא מספיק ששחקן כמו אינייסטה יושב על הספסל, גם יגיע בקרוב חלוץ בעל שם עולמי.בכדורגל אני מזכיר לך,מותר לעשות רק שלושה חילופים,ועל כול שלושה שחקנים שצ'לסי יכולה לעלות מהספסל אני יכול להביא לך שלושה מבארסה שלא נופלים מהם.

    בארסה לא תוכל לעמוד בסטנדרטים שתציב לה צ'לסי?? WTF?
    לא רק שלבארסה יש שחקני קישור והתקפה יותר מוכשרים ואיכותיים מאלו של צ'לסי,הם גם משחקים בליגה הרבה יותר חזקה ומצליחים בליגה לא פחות מצ'לסי בליגה שלה.
    ועוד משהו,איך אתה מסביר שמילאן,אולי הקבוצה החזקה ביותר באטליה לא הראתה עליונות (ולהפך) על ברצלונה במשחק במגרשה הביתי בסן סירו,איך אתה מסביר שמילאן בקושי עברה את החצי בקאפ נואו?
    בלי להוריד מערכה של מילאן שהיא אחת החזקות באירופה,מה זה אומר על בארסה?
    ושוב,כול מי שמנסה פה להמעיט מערכה של ההגנה של בארסה פשוט מזיין בשכל,בגלל האיש הזה:
    http://www.euro2004.com/MultimediaFiles/Photo/Euro2004/Players/150491_MEDIUMSQUARE.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/04
  13. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי , שאם מילאן הייתה צריכה את הנקודות בקאמפ נואו בשביל לעלות, כל אוהד כדורגל שמבין טיפת משחק יודע שמילאן היו לוקחים אותם. זה שאנצ'לוטי בא ושינה תמערך שלו, ועשה שטויות (שעד עכשיו רק הוא מבין אותם) לא מראה על עליונות של בארסה סלח לי.

    באשר לצ'לסי איש בדעתו יחיה. לדעתי הם טובים מבארסה. ובקשר לשחקנים שאמרת שיביאו, אם באמת בארסה יחזקו את עצמם בחלוץ גדול ובעוד בלם טוב, אני אהיה הבנאדם הראשון שיבוא אלייך ויגיד לך בארסה עולה על צ'לסי.

    אך כרגע בסגל הנוכחי של השחקנים לטעמי צ'לסי טובה מבארסה ובנוק אאוט בין השניים צ'לסי תנצח!

    בקשר לכך שמילאן הטובה באיטליה- מחר נראה אולי מי באמת הטובה באיטליה.
    לא שהמנצחת בהכרח תהיה הטובה כי שני הקבוצות באותה רמה פחות או יותר, אך לפי רמת המשחק ללא ספק נוכל לראות את שניהן, יהיה מעניין (לא נגלוש למשחק הזה כמובן).

    ובקשר לפויול. אדם אחד מול כל העולם זה מאוד קשה. בלי לפגוע, ג'ובאני ואן ברונקוסט הוא מגן שכונה, ואני לא צוחק, לא מספיק שיש לבארסה בלם העונה לשם אולגוור שהוא מעפן רציני, אז גם מגן שמאלי לא ברמות הגבוהות, זה לא עובד.

    בצד הימיני יש את בלטי שאני עוד לא יודע לסמן אותו אבל ממנו דווקא אני רואה כדורגל טוב בהרבה דקות העונה.

    פויול הוא כמובן היום אחד משלושת הבלמים הגדולים בעולם, אבל תסכים איתי שלבד הוא לא יכול לעצור את דרוגבה ואת רובן.
     
  14. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה פעמיים צריך לחזור על זה?
    בארסה תביא קשר אחורי להחילף את אדמילסון הפצוע ומראקס יחזור לעמדת הבלם,עמדה שגם בה הוא מצטיין,אומנם לא ברמה של פויול או נסטה למשל... אבל עדיין הוא בלם ראוי.
     
  15. yakirmaimon Member

    הצטרף ב:
    ‏12/11/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא זה לדעתי דבר לא טוב לבארסה אתה רואה. מרקז עד כה בעונה מצויינת כקשר אחורי ואם רייקארד יעביר אותו להגנה אני לא בטוח שהוא עושה תדבר הנכון. לטעמי צריך להביא בלם ברמה גבוהה לבארסה. חבל שאני לא מוצא שחקן כרגע ברמה גבוהה שישחק לצד פויול, שכמובן בארסה יכולה להביא אותו!