ליגת האלופות - שלב בתים, מח' 4

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏23/11/20.

  1. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,866
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    יש בכלל ואר במשחק הזה?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/0/067410320059893d6854baade01387ac4cdd721b.Xxx

    היה טוב וטוב שהיה. אבן גדולה ירדה לי מהלב, חייב לומר. אינטר סופר-חלשה, קיבלנו מתנה מארתורו וידאל חמום המוח - והכל טוב. נעפיל מהמקום השני, אנחנו כבר רגילים. תמיד כיף לסמן וי ולשבור סטטיסטיקה - לא עושים במכנסיים בלי ראמוס (שאפו, רפא, עם סרט הקפטן), ניצחון ראשון בסאן סירו וכו’ וכו’. אבל אין מה להתלהב יותר מדי.

    ההתקפה רגע לפני סיום המחצית משקפת את המצב שלנו - חטפנו כדור די במקרה, הזאר של צ’לסי לוקח את שני הבלמים לטיול ויורה פצצה לרשת. הוא מסר, וגם אודגור מסר, ובסוף בעיטה של מודריץ’ שלא שווה מקום בתקציר. קבוצה גדולה הייתה עושה 0:2עוד מזמן ומנצלת את השלומיאליות של אינטר עוד לפני האדום. מודע לצרות עם הרכב כזה, ועדיין.
    במחשבה ראשונה כשראיתי את מנדי מוסר רוחב לא הפסקתי לקלל אותו אבל הוא כן הניח כדור על המגרש ללוקאס שגם הוא קצת שלומיאל וחבל.

    הזאר כבש בפנדל, זה היה צריך לתת לו ביטחון, אני מאוד לא מרוצה ממנו. הוא בריא, הוא לאט לאט משחק וזה פשוט לא זה. אני לא מצפה ממנו לדפוק שלושער כמו כריסטיאנו רונאלדו ולהציג כריזמה שלו ואפילו לא מודד אותו בגולים. אבל שיתחיל להיראות כמו שחקן במאה מיליון יורו. לא יכול להיות שבזמן שהוא מוקף במריאנו-לוקאס-אודגור מקדימה - הוא לא מקבל את הכדור בכל התקפה, שהוא חצי נוטה לאחורה ומוסר למנדי. תהיה כבר כוכב. תדרוש את הכדור, תכדרר, תאבד, תבעט מרחוק, תעשה משהו. הפעולות לא חדות מספיק, יש חשש.
    אין לנו התקפה וזה לא חדש גם עם קארים, אבל רודריגו יודע לתת גולים, הוא הריח את המצב, רע עלה מהספסל, 34 שניות אשכרה, התגנב וסיים כמו גדול. כשאין עליו לחץ. צריך לחשוב איך משלבים אותו.

    מודריץ’ וקרוס עם יום עבודה יפה באמצע אבל כמובן שצוות השידור החמיא להם יתר על המידה, הם פגשו את בארלה וזהו, בערך. לגבי אודגור, בכורה חביבה בליגת האלופות, פחות שיחק לעומק, הוא יודע למסור, הוא שחקן של המסירות על שטח קטן, לדעתי הזאר אוהב לשחק איתו.

    ומילה על הלב והנשמה: קרבחאל-נאצ’ו-לוקאס, אין דברים כאלה. ספרדים, תוצרת הקאנטרה, ייתנו את הכל על המגרש תמיד ובכל מצב. כמובן שאחד קראק לכל דבר - כמה היית חסר, דני, והשניים אחרים סותמי חורים. אבל נאצ’ו הגבר סחט את הפנדל, כשאני רואה אותו מנצח את לוקאקו בקרב על כדור גובה ועושה משחק נקי מטעויות - אני מתרגש, מה לעשות, כזה אני. לוקאס מסורבל אבל נתן לנו הרבה בתקופה הזו כשהזדקקו לו. ואפרופו לב ונשמה - תודה על הכל, דייגו, זה יום עצוב היום. כמה אהבו כדורגל כמו שהוא אהב? אגדה, ‘דיוס’.